Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
suvenkorento12
profiilit
suvenkorento12
suvenkorento12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
830
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miksi+haluat+kuulua+johonkin+piiriin?++Itse+suorastaan+kavahdan+kaikkia+sellaisia.++Minä+olen+meiltä,++muut+olkoon+meidän+krannilta!
30.10.2018 01:21
Minulla+on+Suomessa+Fiskarsin+sekä+veitsen,+että+saksen+teroittimet,+loistavasti+toimivat.++Tänne+Espanjaan+löysin+ihan+halvan+Ikean+veitsenteroittimen,+lieneekö+Fiskarsin+kopio.++Ihan+hyvin+tekee+tehtävänsä.++Sellainen+ammattikokkien+käyttämä+teroituskeppi,+ihan+liian+vaikea+minulle.
30.10.2018 01:16
Kiitos,+Jocus.++Rajansa+kaikella.
30.10.2018 01:11
Ihanaa,+että+olet+täällä+taas.+:-)),++pilkuilla,+tai+ilman.
30.10.2018 01:08
Tätäpä+juuri+tarkoitin,+en+vaan+jaksanut+kirjoittaa+noin+pitkästi.++Kiitos+sinulle.
29.10.2018 15:01
Typeryys+potenssiin+sata+tämä+aloituksesi,+muuta+kommenttia+ei+antsaise.
Voi+vaimo+raukkaasi.
28.10.2018 23:57
Ryhdy+hunkz-kakkoseksi.
28.10.2018 23:32
Mehän+elämme+täysin+sääty-yhteiskunnassa,+turha+sitä+on+kiistää.++Paloma+täysin+oikeassa.
28.10.2018 23:29
Luuletko,+että+ihan+oikein+"Tellukka"+olisi+sen+keksinyt.+"+Itse+asiassa+pitkässä+juoksussa"+lienee+tärkeämpää,+mitä+tapahtuu+oman+pään+sisäpuolella+kuin+sen+ulkopuolella.+:-))))))
Olisiko+muita+fraaseja,+jotka+ällöttävät?+;-)++Tai+jopa+lisää+ihmisiä,+jotka+Sinua+ällöttävät?
28.10.2018 12:57
En+ajatellutkaan+noita+Lähi-Idän+maita,+vaan+lähinnä+Afrikasta+tulevia,+joita+ainakin+täällä+etelässä+on+pajon,+mustia+nuoria+miehiä,+joita+kiipeää+aidan+yli+Melillassa,+tai+tulee+kumiveneillä+yli+meren.++Jos+heillä+olisi+jokin+tulevaisuus+omassa+maassaan,+heitä+lähtisi+huomattavasti+vähemmän+tänne+Välimeren+maihin.+
Tuo+jatkuva+sota+siellä+Lähi-Idässä+tuskin+loppuu+koskaan,+ja+se+on+surullista.++Kuten+kerroit,+siellä+vanha+kulttuuri,+mutta+sehän+ei+ihmistä+viisaammaksi+tee.++En+ole+niin+viisas,+että+keksisin,+millä+sota+siellä+saataisiin+loppumaan.++Säälin+niitä+kaikkia+ihmisiä+siellä+sodan+jaloissa.++Se+on+traagista,+siellä+kasvaa+lapsia,+jotka+eivät+koskaan+ole+nähneet+muuta+kuin+sotaa,+ampumista+ja+pommeja.
28.10.2018 12:46
Ajattelinkin+palkata+nuoren+ja+notkean,+siis+siivoamaan+sen+parven+:-)).
28.10.2018 11:45
Kun+lopulta+ne+ihmisen+perustarpeet,+että+on+lämmin+koti,+vettä+jota+juoda,+paikka,+jossa+turvallisesti+nukkua,+ruokaa,+jota+syödä.....
Mutta+sitten+on+tämä+länsimainen+elämäntapa,+jossa+mikään+ei+riitä,+aina+pitää+haalia+enemmän+ja+enemmän.++Luin+juuri+tänään+hauskan+aforismin,+kirjoittajana+Isabel+Allende:
"Vietät+ensimmäisen+puoliskon+elämästäsi+keräten+tavaraa...+ja+toisen+puolen+yrittäen+päästä+siitä+eroon."
28.10.2018 01:32
Kun+ostin+nykyisen+kotini,+oli+siinä+putki-+ja+julkisivuremontti+tehty.++Nyt+tulossa+viemäriremontti.++Harmittaa,+että+tuli+takavuosina+myytyä+torppa,+jossa+puulämmitys,+pihalla+oma+kaivo,+joessa+kalaa+omiksi+tarpeiksi.++Joskus+ruuhkavuosina+ajattelin,+että+sitten+joskus+kun,+vaan+sitten+tuli+muita+tarpeita.++Nyt+kaduttaa....++Saisikohan++sen+ostettua+takaisin....
28.10.2018 01:23
Aika+hyvä+ajatus,+jonkinlainen+näköala+tulevaisuuteen.++
Vaikka+toisaalta,+se+yksi+äiti,+joka+saa+edes+ompelukoneen,+jolla+voi+ommella,+ansaita+perheelle+leipää,+voi+pelastaa+monta+ihmistä.++Kannatan+Naisten+Pankkia.++Siellä,+missä+miehet+sotivat,+nainen+voi+pelastaa+perheensä+nälkää+näkemästä.++Ne+teot+ovat+todella+pieniä.
28.10.2018 01:16
Nyt+saisi+ryhtyä+kelloja+kääntämään,+siis+kello+23,05.++Sitä+odottelin.
28.10.2018 01:06
Minäpä+muistan+yhden+kesäyön+kälyni+kesäpaikan+rantasaunassa+Saimaan+rannalla,+palelin+niin+pirusti,+ettei+nukkumisesta+tullut+yhtään+mitään.++Liian+ohut+peitto.++Kummitätini+ihana,+paksu,+Stockmannilta+ostettu+silkkitäkki,+olisi+ollut+poikaa.++Niiden+ihanuudesta,+pitsireunaisten+pellavalakanoiden+kera+sain+nauttia+Savonlinnassa.+Voi,+mitä+muistoja.++Sitä+se+alkava+vanhuus+teettää.
28.10.2018 01:04
Milloin+päällä,+milloin+alla,+ainakin+kuumina+kesäöinä+;-).
28.10.2018 00:55
Just+niin,+jokaisella+miehellä+pitäisi+olla+ikioma+autotalli,+meillä+oli+40+vuotta,+ja+hyvin+meni.++Minä+sain+sisustaa+kodin+mieleisekseni,+ja+koko+perhe+ja+sukukin+ja+ystävät+viihtyivät,+oikea+unelma+mummola.++Lapsenlapset+heti+mummolaan+tultuaan+tarkistivat,+että+badankat+ovat+siellä,+missä+pitääkin,+ja+lelukopat+olohuoneen+tammisenkin+alla+odottamassa.
28.10.2018 00:52
Wautsi!!!
28.10.2018 00:48
Miten+niin+ei+pysty+kattoon?+++Sehän+on+vain+sinun+oman+pääsi+sisällä,+minulle+ei+tuota+mitään+vaikeuksia+katsoa+ko.+ohjelmaa.++Koska+viimeisin+ohjelma+nostatti+noin+suuria+tuntemuksia,+oli+ihan+pakko+katsoa+se+netistä+(suoranahan+en+katsele+täällä+mitään+suomalaisia+ohjelmia).++Noista+kolmesta+kodista+ottaisin+heti+laakista+sen+Tampereella+olevan+loft-yksiön.++Siirtäisin+sinne+taidekokoelmani,+ja+tarkkaan+valitun+määrän+minulle+tärkeitä+kirjoja,+ja+ei+kun+asumaan!
Asuttuani+miltei+30+vuotta+talossa,+jossa+tilaa+oli+6h+k,+150+m2,+ja+siihen+päälle+kaikki+aputilat,+riemuisisin+noin+kompaktista+kodista.++Siellä+kaikki,+mitä+tarvitsen.++Unelmakoti"
28.10.2018 00:45
27 / 42