Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
suvenkorento12
profiilit
suvenkorento12
suvenkorento12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
830
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ehdottomasti+auto,+jota+komisario+Lynley+ajoi+samannimisessä+brittisarjassa,+Bristol+410+vm+1969,+aristokraattisen+komeita.++Ottaisin+molemmat,+jos+olisi+valta+ja+voima.
27.07.2018 23:18
Arvaa+keitä+säälin?++Poikiasi.++On+surullista,+että+lapsemme+joutuvat+maksamaan+vanhempiensa+erheistä.++Kenenkään+puolelle+en+asetu+tässä+tilanteessa,+oikeastaan+vain+lasten.
Joko+Kajaanin+Runoviikko+meni?+Joskus+olin+mukana,+Eino+Leino+-talolla,+ja+siellä+isossa+salissa,+oliko+nimi++Kaukametsä?++Asuin+hotellissa+keskellä+kaupunkia,+Sokos-hotelli,+nimeä+en+enää+muista.
Samanlainen+helleviikko,+kuin+nytkin.
26.07.2018 00:19
Nuo+perintöasiat+ovat+joskus+kimuranttisia.++
Kun+äitini+kuoli+27+vuotta+myöhemmin,+kuin+isänä+(heillä+ikäeroa+20+v.,+äitini+siis+nuorempi),+koomisinta+oli,+kun+eräs+henkilö,+jota+en+ollut+koskaan+tavannut,+tai+tulisin+tapaamaankaan,+soitti+ja+kysyi,+milloin+rahat+ovat+tilillä.++Että+sellaisia+ihmisiä+sukupuussa.
26.07.2018 00:03
Sinulta+siis+puuttuvat+ääkköset,+mistä+kirjoitat?
Joka+suvulla+lienee+niitä+arpisia+haavoja,+meillä+jo+aika+vanhoja,+siis+100+vuotta+vanhoja.++Katselin+dokumenttia+Espanjasta+ja+Francosta.++Siellä+asiat+ovat+tapahtuneet+paljon+myöhemmin.++Todella+verinen+se+historia.++Eivät+ole+helppoja+missään+maassa,+kun+on+veli+veljeä+vastaan.++Tarinat+kulkevat+isältä+pojalle,+äidiltä+tyttärelle.
25.07.2018 23:54
Tuollainen+iso+maastopalo,+jossa+metsää+palaa,+ei+ole+vitsi+missään.++Silloin+ovat+tosi+ammattilaiset+hommissa,++ja+vitsit+vähissä.++Tsemppiä+kaikille,+jotka+ovat+silloin+duunissa,+olivat+sitten+ketä+tahansa!++Minusta+ei+olisi+auttajaksi.
25.07.2018 23:46
Tänään+jo+ajattelin,+että+pitäisikö+paeta+Espanjaan.++Valitettavasti+lentoliput+vasta++syyskuulle,+säilyyköhän+hengissä+siihen+asti.++huh!+Oli+kesävieraita,+paahtavan+kuumaa+sisällä,+nyt+mittarissa++In++28,+Out++24.++Ilmalämpöpumppu+olisi+poikaa+täälläkin,+mutta+ei+sellaista+niin+vaan+asenneta+kerrostaloon.++Ja+kaikki+viilennyslaitteet+myyty+loppuun,+kuulemma.
Alasti+nukkumaan,+pelkän+lakanan+alle.++Mutta+ei+saa+valittaa,++Suomessa+on+nyt+KESÄ.++Milloin+seuraava?
25.07.2018 23:41
Minä+lienen+rasite+yhteiskunnalle.++Maksan+tuloistani+veroa+piirun+verran+yli+30+%+vuodessa.++Käytän+yksityisiä+erikoislääkäreitä,+terveyskeskuksiin+harvoin+asiaa.
Työeläkkeeni+olen+itse+ansainnut,+toki+työnantaja+auttanut.++En+saa+eläkkeeni+lisäksi+mitään+tukia,++Asun+omistamassani+asunnossa+niin+Suomessa+kuin+Espanjassa,
Jos+voisin+käyttää+itse+tuon+maksamani+30+%,+saisin+sillä+paljon+kivoja+juttuja+elämääni.++Pitäisikö+muuttaa+veroparatiisiin?++Kuolla+sinne+palmujen+katveseen,+tulisi+halvaksi+veronmaksajille.
22.07.2018 01:00
Anteeksi,+en+todellakaan+tarkoittanut+sinun+kukkaroasi,+vaan+puhuin+yleisellä+tasolla.++Nuoret+parit,+jotka+sisustavat+ehkä+ensimmäistä+kotiaan+kierrätyskeskuksesta+ja+Ikeasta+ostetuilla+tavaroilla,+rakentavat+juuri+itselleen+sopivaa+kotia+ja+omannäköistään.+Arvostan+sitä+suuresti.
Ja+tarkoitin+todella+sitä+mitä+sanoin,+että+on+erilaisia+ratkaisuja+erilaisiin+tarpeisiin,+ja+hyvä+niin.
Hyvää+viikonloppua+sinulle!
21.07.2018 11:57
"+Onneksi+kaikkiin+tarpeisiin+löytyy+itselle+ja+kukkarolle+sopiva+vaihtoehto.+Hyvä+niin."
Vastasin+sinulle+jo+aiemmin+näin,+mikä+siinä+meni+väärin.
Olen+sairaalassa+nähnyt+millainen+sellainen+suihkutuoli+on.++Hienoa,+että+joku+on+sellaisen+kehittänyt.
21.07.2018 11:38
Venäläiset+rakastavat+kaikkea+krumeluuria,+se+kuuluu+heidän+kulttuuriinsa.++Ja+tsaarilla+pitää+olla+parempaa+kuin+tavallisella+kansalla.++Ja+sillä,+joka+on+itsensä+nostanut+tsaariksi+tsaarin+paikalle.
20.07.2018 23:32
Pröystäily+ei+kuulu+suomalaiseen+kulttuuriin,+sitä+harrastavat+vain+vastarikastuneet.++Kautta+maailman+matkustavat+Suomeen+arkkitehtiopiskelijat+ja+muotoilijat,+koska+ihailevat+sitä+kaunista+yksinkertaisuutta,+jota+kuuluisat+muotoilijamme+ovat+luoneet.
Turhanpäiväistä+krääsää+on+maailma+pullollaan,+Pohjoismaista+löytyy+ajatonta+kauneutta.++Miksi+emme+itse+osaa+sitä+arvostaa.
20.07.2018 23:05
Aivan.++Luulen,+ettei+sitä+taloa+edes+haluta+tuon+tarkemmin+esitellä,+ja+siihen+on+omat+syynsä.
20.07.2018 22:56
Uskoisin,+että+silloin+kun+valtio+saa+sellaisia+vieraita,+jotka+yöpyvät+vierastalossa,+se+talo+koristellaan+kukka-asetelmin,+ja+varustellaan+muutenkin+vieraita+viihdyttävin+asioin.++Kyllä+meillä+vieraanvaraisia+osataan+olla.++Sehän+kuuluu+jo+tavallisten+perheiden+tapoihin,+saati+sitten+valtion.
Nuo+kuvathan+on+otettu+silloin,+kun+siellä+ei+ole+ketään+vieraita,+ja+talossa+on+vain+perusvarustus.
20.07.2018 22:35
Onneksi+kaikkiin+tarpeisiin+löytyy+itselle+ja+kukkarolle+sopiva+vaihtoehto.++Hyvä+niin.
20.07.2018 12:49
Artekin+tavaroilla+sisustettu,+suomalaista+muotoilua,+joka+kestää+aikaa.
Onneksi+ei+ole+kukaan+päässyt+pilaamaan.++Joitain+taideteollisia+tekstiilejä+voisi+tuoda+kokonaisuutta+pehmentämään.++Meillä+on+hyviä+sisustusarkkitehteja,+jotka+ovat+vihkiytyneet+Alvar+Aallon+tuottantoon,+muita+ei+tuonne+pidä+päästää+sotkemaan.
20.07.2018 12:46
Antti+Nurmesniemen+1952+suunnittelema+saunajakkara+on+klassikko,+maksaa+monta+sataa,+alunperin+suunniteltu+Hotelli+Palacen+edustustiloihin.++"Ei+jää+vesi+seisomaan."+oli+suunnittelijan+kommentti.++Yrityksessä,+jossa+työskentelin,+oli+noita+myös+edustussaunoissa.++Jakkara+löytyy+myös+monen+design-museon+kokoelmista.++Hienoa+suomalaista+muotoilua.
20.07.2018 12:38
Onneksi+tunnen+paljon+fiksuja,+viisaita+nuoria,+paljon+viisaampia+kuin+me+aikanaan+olimme,+olemme+vähän+sellainen+tynnyrissä+kasvatettu+sukupolvi.++Ne+nuoret+menestyvät+hyvin+koulussa+ja+opinnoissaan,+tavoitteet+ovat+ihan+muualla+kuin+tosi-tv+-tähteydessä.++Tatuointeja,+turvotettuja+huulia+ei+ole+heistä+kellään.++Harrastavat+monipuolisesti+liikuntaa,+käyttäytyvät+hyvin.++Heistä+kasvaa+oikein+mainioita+aikuisia.
Jos+cv:ssä+ainut+ansio+on,+että+on+tvstä+tuttu,+niin+heikoilla+eväillä+mennään.+Ja+ne+misukat+ja+bodaripojat+viihtyvät+oikein+hyvin+keskenään.++En+katso+niitä+ohjelmia,+mutta+kopioita+kävelee+tuolla+kaupungilla.++Ovat+säälittäviä.
19.07.2018 22:41
Samaa+mieltä.
15.07.2018 01:28
Apuva!!!++Olin+jo+käynyt+iltapesulla,+kun+huomasin+puhuneeni+puuta+heinää.++Ne+Iiriksen+näköiset+kasvit+ovat+nimeltään+Siperian+kurjenmiekkoja.++Niitä+siisrsin+myös+kesätorpaltamme+kaupunkikotimme+puutarhaan.++Valitsin+sellaisen+paikan,+johon+tulli+vettä+katolta+tulevasta+syöksyrännistä,+joten+ne+saivat+luonnollista+kosteutta.++Se+ihana+sinisyys,+kun+ne+kukkivat.
Idän+sinililjoja+kasvoi+myös+puutarhassani,+mutta+se+on+ihan+eri+kasvi.
Minun+puutarhassani+kasvoi+kirsikkapuita,+luumupuu,+vadelmia,+erilaisia+viinimarjoja,+karviaisia,+raparperia,+yrttejä,+kesäkurpitsaa,+paljon+erilaisia+koristekasveja.++Pionini+olivat+lumoavan+kauniita.++Pallohortensiat+aina+upeita+.+Rakastin+puutarhaani+yli+kaiken.++Siitä+luopuminen+oli+raskaampaa,+kuin+talosta+luopuminen.
15.07.2018 01:19
Minulla+entisen+kotini+puutarhassa+oli+pitkä+penkki+täynnä+päivänliljoja.++Ruskolilja+ja+keisarinkruunu+ovat+eri+kasveja.++Kesätorpallamme+kasvoi+piharakennuksen+seinustalla+oransseja+ruskoliljoja,+ja+ojan+pientareet+olivat+täynnä+Idän+sinililjoja,+samanlainen+kukka+kuin+iiriksissä.++Niitä+ruskoliljoja+"vanha+kansa"+kutsuu+keisarin+kruunuiksi.++Googlettamalla+löydät+varmaan+molemmat.
15.07.2018 00:43
33 / 42