Vapaa kuvaus

Aloituksia

16

Kommenttia

830

1. Ihan+varhaislapsuudesta+muisto.++Asuimme+varuskunnassa,+muistan+hautajaissaattueen,+arkku+oli+sellaisen+tykinlavetin+päällä,+sotilassoittokunta+marssi+perässä,+soitti+sellaista+surumarssia.++Sen+musiikin+hypnoottinen+muisto+säilyy+muistoissani.++Olin+ihan+pieni,+jotkut+asiat+vaan+jäävät+mieleen.Ehkä+tästä+syystä+jotkut+erittäin+vaikuttavat,+valtakunnallisesti+merkittävät+siunaustilaisuudet,+hautajaissaattueet+ovat+edelleen+hyvin+koskettavia.Sain+juuri+luettua+loppuun+kirjan,+joka+kertoo+ajasta+Espanjan+sisälisssodan+aikana,+ja+silloin+tapahtuneista+asioista.++Sisällissodat+ovat+hirveitä,+kaikkialla.
  2. En.
  3. Minulla+muutama+tuttava/ystävä,+jotka+ovat+selkeästi+ja+roimasti+ylipainoisia.++Olen+huomannut,+että+kun+heillä+vierailee,+koko+ajan+on+jotain+kuppia,+niksua+ja+naksua+käden+ulottuvilla.Selkeät+ruoka-ajat,+ja+silloin+syödään+lautasmallin+mukaan.++Ja+hyvä+neuvo,+vaikka+olisi+kuinka+hyvää,+ei+ota+lisää,+ellei+ole+himoliikkuja,+siis+viiden+tunnin+vuorivaellusta+päivittäin,+silloin+energiankulutus+on+eri+tasolla.Ei+tarvita+mitään+erikoisruokavalioita,+ellei+ole+kyse+sairaudesta,+normaalia,+tavallista+ruokaa+kohtuullisesti,+säännöllisesti.+niin+ei+ole+mitään+laihdutettavaa,+ja+ihminen+voi+hyvin.Tämän+ikäisillä,+säännöllinen+päivittäinen+kävelylenkki+tekee+hyvää,+lähtee+aineenvaihdunta+liikkeelle.++Mikä+tässä+on+vaikeaa?