Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
on.aika.herätä.unesta_
profiilit
on.aika.herätä.unesta_
on.aika.herätä.unesta_
Vapaa kuvaus
Aloituksia
31
Kommenttia
920
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jeesus+on+Jumala+(mutta+ei+Isä)
Kieltämällä+Jeesuksen+Jumaluuden+kiellätte+Pojan,+ja+silloin+teillä+ei+ole+Isääkään.
Jumala+on+yksi+Isässä,+Pojassa+ja+Pyhässä+Hengessä
tehkää+parannus
01.06.2019 17:00
Älä+murhaa+itseäsi.
Yhdessäkään+murhaajassa+(mukaan+lukien+itsemurhaajassa)+ei+asu+ikuinen+elämä+joten+älä+tapa+itseäsi+epäuskossasi,+koska+silloin+joudut+epäuskossasi+ikuiseen+helvettiin
Tee+parannus+ja+ota+uskossa+vastaan+Jeesus+Kristus+Herraksesi+ja+Vapahtajaksesi+niin+sinusta+tulee+Jumalan+lapsi+ja+saat+ikuisen+elämän.+Jeesus+antaa+tulevaisuuden+ja+toivon.
01.06.2019 16:59
rukoile+apua+Isä+Jumalalta+Jeesuksen+nimessä
tee+parannus+ja+tunnusta+syntisi+Jumalalle+ja+pyydä+Häneltä+apua+Jeesuksen+nimessä
jooga+ei+ketään+auta+vaan+vetää+ihmisen+lopulta+solmuun+kietoo+kuin+käärme,+ja+siinä+vaikuttaa+kundaliini-käärmevoimat+koska+on+hindulaisuutta
lue+Raamattua
01.06.2019 16:58
Kaikista+järkevintä+on+pysäköidä+aina+vain+alueille+joissa+on+kunnallinen+pysäköinninvalvonta
01.06.2019 16:56
Ei+Jumala+ole+mihinkään+muuttunut.+
En+ole+heittänyt+Vanhaa+Testamenttia+mihinkään+vaan+totesin+faktan+eli+nyt+on+Uusi+Liitto+Jeesuksen+veressä.
01.06.2019 16:55
Kyllä+olet+tuominnut.+Tuomitset+jo+pelkästään+senkin,+jos+ei+usko+samalla+tavalla+kuin+sinä.+Tuomitset+homoseksuaalit,+buddhalaiset+ym,+jotka+eivät+sinun+pirtaasi+sovi.+Tosin+piiloudut+jumalasi+selän+taakse+ja+huutelet+sieltä.
Enhän+ole.+Lopeta+valhettelusi.+Jumalan+Sana+sinutkin+tuomitsee,+ja+Jumalan+Sana+tuomitsee+homoseksuaalisuuden+harjoittajat+heidän+homoilu-synnistään,+buddhalaiset+heidän+epäjumalanpalvonnastaan.+
Minä+en+piiloudu+yhtään+minnekkään+vaan+aivan+avoimesti+keskustelen+tässäkin.
Niin,+tietenkään+et+antaisi+taivaspaikkaa+jollekin+toiselle.+Kuten+sanoin,+siinä+tapauksessa+en+voi+pitää+sinua+kritittynä.+Minun+kristittyni+on+valmis+vaikka+mihin+uhrauksiin+toisten+puolesta.+Eikös+se+ole+vähän+niin+kuin+kristinuskon+sanoma?
Ei+Jumalan+Sanassa+ole+kehotusta+antaa+taivaspaikkaansa+kellekään+toiselle.
"Minä+tulen+pian;+pidä,+mitä+sinulla+on,+ettei+kukaan+ottaisi+sinun+kruunuasi.+"+Ilm.+3.
Eli+tuossahan+kehotetaan+pitämään+Jeesuksen+usko+jotta+pääsisi+ikuiseen+elämään
Mitä+minä+sillä+"ijankaikkisella"+elämällä+tekisin,+jos+tuntemani+mukavat+homoseksuaalit+(joihin+en+itse+kuulu)+kärsisivät+ikuisessa+kidutuksessa?+Voisinko+minä+muka+olla+onnellinen?+Luojan+kiitos,+EN!
Voihan+homoseksuaalisuuden+harjoittaja+olla+mukava+mutta+Jumalan+Sana+tosiaankin+tuomitsee+kaiken+synnin,mukaan+lukien+homoilu
Itsekästä+oman+edun+tavoittelua+en+pidä+kristillisyytenä,+tosin+se+on+ymmärrettävää+meille+itse+kullekin,+mutta+jaloa+se+ei+ole.
Ei+ole+itsekästä+oman+edun+tavoittelua+se+että+on+saanut+Jumalan+armosta+tehdä+parannuksen+ja+saa+olla+Jeesuksen+uskossa,+pelastettuna+matkalla+ikuiseen+elämään.+Sama+pelastus+on+tarjolla+kaikille+Jeesuksessa+Kristuksessa
>+...vaan+hulluja+ovat+ne+jotka+sanovat+että+Jumalaa+ei+ole.
Eivät+ole.+Eivät+yhtään+sen+hullumpia+kuin+ne,+jotka+sanovat,+että+Jumala+on.+Kumpikin+vaihtoehto+on+mahdollinen.+Järkevä+ihminen+voi+päätyä+kumpaankin+noista.+Mutta+kyllä+niitä+pähkähulluja+uskonlahkoja+on!+Niihin+uskominen+on+järjetöntä.
Olet+valhettelija.+Valhettelu+on+syntiä+-+tee+parannus.
Ps.+53:+2+Hullu+sanoo+sydämessänsä:+Ei+ole+Jumalaa.+Turmiollinen+ja+iljettävä+on+heidän+väärä+menonsa;+ei+ole+ketään,+joka+tekee+sitä,+mikä+hyvä+on.
-+-+-+Sorry,+olen+liian+kiltti+ihminen+voidakseni+hyväksyä+sinun+uskonnolliset+käsityksesi+ja+tuomitsemisesi.+
Olet+kuin+tyhmä+mies+joka+rakensi+hiekalle.+Ja+jaksat+jankuttaa+tuota+tuomitsemis-valhettasi.+Minä+en+ole+ketään+tuominnut+vaan+se+on+tosiaankin+Jumalan+Sana+jonka+mukaan+Jumala+tuomitsee,+olen+täällä+vain+julistamassa+Jumalan+Sanaa,+en+tuomitsemassa.+Tuo+on+perkeleellinen+valhe+tuo+tuomitsemis-kortti+joka+heitetään+aina+ilmeisesti+silloin+kun+joku+sanoo+synnin+synniksi.+Jos+syntiä+ei+sanota+synniksi,+eihän+kukaan+voi+tietää+mikä+on+syntiä+ja+mikä+ei.
01.06.2019 16:53
Jumala+on+aina+ollut+ja+on+täydellisen+oikeudenmukainen
01.06.2019 16:39
Niinpä.+Ei+mitään+laittomia+henkilörekistereitä+eikä+muitakaan+laittomuuksia+tule+sallia
01.06.2019 16:39
Firmat+voisivat+kehittää+toimintaansa+ottamalla+yhteyttä+lainsäätäjiin+ja+pyytämällä+että+asiasta+säädettäisiin+laki
01.06.2019 16:38
En+ole+tuominnut+yhtään+ketään.+Ei+ole+tuomitsemista+sanoa+syntiä+synniksi.+Syntejä+ovat+mm+epäusko,+homoseksuaalisuuden+harjoittaminen,+varastaminen,+murhaaminen,+huorinteko,+haureus,+juomarius,+valhettelu+yms.
Epäusko+on+syntiä,+ja+synnin+palkka+on+kuolema+ja+ijankaikkinen+kadotus.+Sen+ilmoittaminen+ei+ole+tuomitsemista.+Ei+minkään+Raamatussa+mainitun+faktan+ilmoittaminen+ole+tuomitsemista+vaan+Jumalan+Sanan+julistamista.
Miksi+minun+pitäisi+"uhrautua"+ja+"antaa+taivaspaikkani+jollekkin+toiselle"?+
Jokainen+vastaa+ihan+itse+omista+synneistään+eikä+omaa+taivaspaikkaa+voi+kenellekkään+toiselle+antaa.+Tee+sinäkin+parannus+ja+ota+uskossa+vastaan+Jeesus+Kristus+Herraksesi+ja+Vapahtajaksesi,+niin+sinustakin+tulee+Jumalan+lapsi+ja+saat+ijankaikkisen+elämän+etkä+joudu+epäuskossasi+ikuiseen+helvettiin.
Korjaan+aikaisempaa+lausuntoani+eli+jos+et+siis+sano+että+Jumalaa+ei+ole,+et+ole+hullu,+vaan+hulluja+ovat+ne+jotka+sanovat+että+Jumalaa+ei+ole.+
Jokainen+meistä+on+syntiä+tehnyt+ja+Jumalan+kirkkautta+vailla.+Ei+kukaan+pääse+taivaaseen+olemalla+"ihmisiksi".+Moni+ilmeisesti+harhaluulee+että+ikuiseen+elämään+voisi+päästä+olemalla+"hyvä+ihminen".+Omilla+teoilla+ei+voi+päästä+ikuiseen+elämään,+vaan+pitää+tehdä+tosiaankin+parannus+ja+antaa+Herran+Jeesuksen+Kristuksen+sovintoveren+pestä+synnit+puhtaaksi.
31.05.2019 14:58
Niin+tuo+tapahtui+Vanhassa+liitossa+mutta+nyt+elämme+uudessa+Liitossa
31.05.2019 14:50
Kaikki+mitä+Raamattuun+on+kirjoitettu,+on+totta.+
Mistä+tiedät+että+maa+on+pallo?
31.05.2019 14:49
Raamatun+Jumala+on+ainoa+oikea+tosi+Jumala
Ainoa+oikea+käsitys+Jumalasta+on+ilmoitettu+meille+Jumalan+Sanassa+eli+Raamatussa
31.05.2019 14:48
Tai+sitten+ei+edes+välttämättä+lahjottu+vaan+voivat+olla+vapaamuurareita.+Vapaamuurarit+ovat+uskollisia+ensisijaisesti+vapaamuurariveljilleen,+ja+jos+noita+parkkifirmoja+pyörittää+vapaamuurarit,+niin+sitten+tuomarit+vaan+auttavat+"veljiään"
31.05.2019 14:47
Mitä+oikein+höpötät?+
Jeesus+on+Jumala+(mutta+ei+Isä),+eikä+Jumalasta+saa+tehdä+kuvia.+Jumala+on+yksi+Isässä,+Pojassa+ja+Pyhässä+Hengessä
31.05.2019 14:46
Ei+kukaan+omilla+teoilla+pelastu.
Tehkää+parannus+(Jumala+antaa+voiman+tehdä+parannus)+ja+uskokaa+evankeliumi,+ja+seuratkaa+Jeesusta+elämänne+loppuun+asti
30.05.2019 14:04
Raamattu+on+Jumalan+Sana,+ja+Jumalan+Sana+on+totuus.+Se+ei+ole+mitään+kansantaru-kuvitelmaa+vaan+totisinta+totta.
Lue+Raamattua+niin+asiat+avautuvat+sinulle
30.05.2019 14:03
Jumala+on+täydellinen,+ja+täydellisen+oikeudenmukainen.
Lue+Raamattua
30.05.2019 14:01
En+kuvittele+vaan+uskon+pääseväni+iankaikkiseen+elämään+koska+olen+saanut+Jumalan+armosta+tehdä+parannuksen+ja+syntini+on+pesty+puhtaaksi+Jeesuksen+sovintoverellä.
Jumalan+Sanassa+puhutaan+ikuisesta+kadotuksesta+eli+ei+ihminen+mihinkään+katoa.+En+saa+kiksejä+siitä+että+ihmisiä+joutuu+ikuiseen+kadotukseen,+sehän+on+hirvittävää+mutta+Jumalan+Sanan+mukaan+on+ikuinen+helvetti+ja+ikuinen+elämä.+Ei+kukaan+synneissään+ikuiseen+elämään+pääse,+vaan+pitää+tehdä+parannus+ja+uskoa+evankeliumi+ja+seurata+Raamatun+Jeesusta+elämänsä+loppuun+asti.
En+ole+itsekäs+enkä+tuomitse+ketään.+Ilmoitan+vain+mitä+Sana+sanoo.+Jumalan+Sana+sinutkin+tuomitsee+epäuskostasi.+
Jumala+ei+ole+kuvitelmaa+kuten+väität+vaan+täyttä+totta,+ja+Hänen+Poikansa+Jeesus+Kristus+tulee+pian+tuomitsemaan+eläviä+ja+kuolleita.+Olet+hullu+jos+et+usko+että+Jumalaa+ei+muka+ole.
ITsekö+olet+itsesi+luonut
30.05.2019 14:00
Jaa.+No+missä+niin+sanotaan
30.05.2019 13:57
3 / 46