Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
BlackDiamond104
profiilit
BlackDiamond104
BlackDiamond104
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tämä+avautuminen+siksi,+että+suoranaisesti+vituttaa+edelleen+kyseisessä+kokeessa+noin+sulaminen,+kun+nyt+oli+omaan+makuun+miellyttävämmät+aihealueet+ja+ensi+vuodesta+ei+koskaan+tiedä+tuleeko+sieltä+vaikka+yksi+kirja+oikeushistorian+puolelta+ja+toinen+taas+viestintäoikeudesta,+samalla+kun+joutuu+käymään+sen+lukurääkkäyksen+läpi+uudestaan+ja+sen+koejännittämisen.+En+ole+vielä+päässyt+siihen+moodin+että+olisin+unohtanut+kyseisen+kokeen+niin+ettei+se+paina+mielessä+harvase+minuutti.+Toki+vähän+lohduttaa+kun+miettii+niin+opiskelen+sähköalaa+tässä+samalla,+ja+en+kerennyt+opiskelujen+takia+lukemaan+kuin+sen+6+tuntia+keskimäärin+per+päivä.
25.05.2022 16:16
Huolimattomuusvirheiden+takia+meni+ainakin+kolme+väärin+ja+kaks+kohtaa+jätin+vastaamatta+monivalinnoissa.+Siihen+kuulusaan+vipuun+menin+että+luottokortin+haltija+vastaa+rajattomasti+kortiltaan+otetusta+varallisuudesta+kun+hän+on+luovuttanut+kortin+sen+hallintaan+oikeuttamattomalle.+Itseä+harmittaa+enemmänkin+se+että+ei+näytä+lupaavalta+oikikseen+pääsyn+suhteen+nämä+mun+helpot+virheet,+ja+kun+essee+vaihe+meni+vähän+huonommin,+ei+siksi+ettenkö+ois+osannut+asioita,+vaan+en+saanut+ulosmitattua+kaikkea+omaa+parasta+irti+siinä+hetkessä.+
+++++En+ehtinyt+kuin+2000+sanaa+kirjoittaa+siihen+covid+aineistoon+jossa+oli+2600+sanaa+kirjotettavissa.+Sitte+
en+ehtinyt+myöskään+vastata+siihen+prejudikaatti+tehtävään,+kun+ei+tullut+siinä+hetkessä+mieleen+että+siinähän+voisi+alkuun+mainita+minkälaisia+vaikutuksia+oikeudellisilla+ratkaisuilla+on,+jonka+perään+ois+selittänyt+positiivisen+ja+negatiivisen+oikeusvoimavaikutuksen.+Ja+sitten+lähdin+tarkastelemaan+sitä+lain+tulkintatehtävää+väärältä+kulmalta,+enkä+hoksannut+jostain+syystä+että+siinä+kysyttiin+ihan+näitä+kielellisiä,+tavoitteellisia,+systeemisia,+perusoikeusmyönteisiä+ja+eurooppaoikeuden+tulkintamalleja.+Itse+vastasin+siihen+kysymykseen+analogian,+vastakohtaisuuspäättelyn+ja+deduktiivisen+päättelyn+suunnalta,+mainiten+toki+teleologisen+tulkinnan+ja+EU+oikeuden+tulkintavaikutuksen.
25.05.2022 16:04
Mun+puolesta+sarjan+voisi+vaikka+katkaista+tähän+ja+näyttää+kaikki+jaksot+uudestaan+alusta+tähän+päivään+saakka.++Nyt+sarjassa+on+muutama+hahmo+jolle+tulisi+näyttää+punaista+lippua,+kuten+vaikka+Camillalle,+Akille+tai+Aarolle,+ihan++sen+takia+kun+eivät+kukaan+näyttele+aidosti+tai+vakuuttavasti+eikä+heille+löydy+paikkaa+sarjasta+kun+ovat+vähän+jo+loppuun+kuluneita+hahmoja+ainakin+minun+mielestä.+Älkääkä+käsittäkö+väärin+olen+nähnyt+sarjan+kaikki+jaksot+jossain+määrin,+nyt+on+alkanut+tuntua+että+nykyiset+jaksot+ovat+jossain+määrin+kuluneita+ja+jäänet+vanhempien+jaksojen+jalkoihin.+Tämän+päivän+salkkareiden+paras+hahmo++on+selkeästi+Monica,+ja+hän+on+tehnyt+omalla+läsnäolollaan+ja+tarinan+suhdekoukeroillaan+esimerkiksi+Severinkin+näyttelijästä+siedettävän.+Ja+tähän+loppuun+vielä+että+jos+vertaa++vaikka+sarjan+aikaisempiin+nuoriin+niin+ne+tämän+hetkiset+nuoret+ovat+selkeästi+mitäänsanomattomia.
09.03.2018 03:32
1 / 1