Salkkarit jatkuu vuoteen 2023 !!!

jdj

Mahtavaa salkkarit jatkuu vuoteen 2023 juuri julkistettiin uusi sopimus !!!

11

504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdsdfrthrtjrt

      Raskasta niille joillei oo nettiä mutta kylläkin TV sekä Salkkaririippuvuus; se on sitten seuraavat 5 vuotta elämä yhtä mainosten ohimenon oottelua; meneehän niihin vajaa kolmannes koko-ohjelma-ajasta.

    • Huolestuttavaa

      Minua huolestuttaa ainoastaan se että kun alkuperäiset näyttelijät vanhenee. Esim. Maija-Liisa Peuhu on jo aika vanha ja hän joutuu ehkä lopettamaan ja Ullan hahmo lähtee lopullisesti pois. Sama Esko Koveron ( Ismon ) ja Jarmo Kosken ( Sepon ) kanssa.

      • Iltojenilo_

        Nyt ei tarvise mennä vähään aikaan vieroitushoitoon,kun salkkarit jatkuu ja jatkuu


      • KylläMäTiedän
        Iltojenilo_ kirjoitti:

        Nyt ei tarvise mennä vähään aikaan vieroitushoitoon,kun salkkarit jatkuu ja jatkuu

        Salkkarit jatkuu ainaski vuoteen 2033, sanokaa vaan mun sanoneen.


      • pokke_

        Mutta ihan luonnollistahan se on, että vanhetaan.


      • Elinaikahupenee
        pokke_ kirjoitti:

        Mutta ihan luonnollistahan se on, että vanhetaan.

        Tänään on taas yks päivä vähemmän elinaikaa jäljellä.


    • suolatutElimet

      Se on vuoteen 2053, kun salkkarit jatkuu.

    • ikikatsoja55

      Ja hyvänä jatkuukin,syksyn jaksot jaksot olleet oikein hyviä.Kauniit ja rohkeat-sarja on selvästi huonompi,sen taas tänään huomasin kun katsoin sitä kymmenisen minuuttia väkisin

    • Mun puolesta sarjan voisi vaikka katkaista tähän ja näyttää kaikki jaksot uudestaan alusta tähän päivään saakka. Nyt sarjassa on muutama hahmo jolle tulisi näyttää punaista lippua, kuten vaikka Camillalle, Akille tai Aarolle, ihan sen takia kun eivät kukaan näyttele aidosti tai vakuuttavasti eikä heille löydy paikkaa sarjasta kun ovat vähän jo loppuun kuluneita hahmoja ainakin minun mielestä. Älkääkä käsittäkö väärin olen nähnyt sarjan kaikki jaksot jossain määrin, nyt on alkanut tuntua että nykyiset jaksot ovat jossain määrin kuluneita ja jäänet vanhempien jaksojen jalkoihin. Tämän päivän salkkareiden paras hahmo on selkeästi Monica, ja hän on tehnyt omalla läsnäolollaan ja tarinan suhdekoukeroillaan esimerkiksi Severinkin näyttelijästä siedettävän. Ja tähän loppuun vielä että jos vertaa vaikka sarjan aikaisempiin nuoriin niin ne tämän hetkiset nuoret ovat selkeästi mitäänsanomattomia.

    • hyväsarja

      Luin juonipaljastuksista, että poliisikaksikko lähtee suorittamaan tehtävää ja siellä käy kalpaten. Sami taistelee sairaalassa hengestään. Salkkareissa tapahtuu ihan hyviä käänteitä, kuten tämä, että Gunnar joutui stripparin kiristämäksi. Satatonnia tai kuvat lähtee levitykseen.

      • No voi, voi. Huonosti käy sarjassa hinttein kaverloille. Varmaan Lari tulee takas ja löytävät Kallen kanssa lohtua toisistaan kun molemmilta kuollut poikaystävät.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe