Mahtavaa salkkarit jatkuu vuoteen 2023 juuri julkistettiin uusi sopimus !!!
Salkkarit jatkuu vuoteen 2023 !!!
11
411
Vastaukset
- asdsdfrthrtjrt
Raskasta niille joillei oo nettiä mutta kylläkin TV sekä Salkkaririippuvuus; se on sitten seuraavat 5 vuotta elämä yhtä mainosten ohimenon oottelua; meneehän niihin vajaa kolmannes koko-ohjelma-ajasta.
- Huolestuttavaa
Minua huolestuttaa ainoastaan se että kun alkuperäiset näyttelijät vanhenee. Esim. Maija-Liisa Peuhu on jo aika vanha ja hän joutuu ehkä lopettamaan ja Ullan hahmo lähtee lopullisesti pois. Sama Esko Koveron ( Ismon ) ja Jarmo Kosken ( Sepon ) kanssa.
- Iltojenilo_
Nyt ei tarvise mennä vähään aikaan vieroitushoitoon,kun salkkarit jatkuu ja jatkuu
- KylläMäTiedän
Iltojenilo_ kirjoitti:
Nyt ei tarvise mennä vähään aikaan vieroitushoitoon,kun salkkarit jatkuu ja jatkuu
Salkkarit jatkuu ainaski vuoteen 2033, sanokaa vaan mun sanoneen.
- pokke_
Mutta ihan luonnollistahan se on, että vanhetaan.
- Elinaikahupenee
pokke_ kirjoitti:
Mutta ihan luonnollistahan se on, että vanhetaan.
Tänään on taas yks päivä vähemmän elinaikaa jäljellä.
- suolatutElimet
Se on vuoteen 2053, kun salkkarit jatkuu.
- ikikatsoja55
Ja hyvänä jatkuukin,syksyn jaksot jaksot olleet oikein hyviä.Kauniit ja rohkeat-sarja on selvästi huonompi,sen taas tänään huomasin kun katsoin sitä kymmenisen minuuttia väkisin
Mun puolesta sarjan voisi vaikka katkaista tähän ja näyttää kaikki jaksot uudestaan alusta tähän päivään saakka. Nyt sarjassa on muutama hahmo jolle tulisi näyttää punaista lippua, kuten vaikka Camillalle, Akille tai Aarolle, ihan sen takia kun eivät kukaan näyttele aidosti tai vakuuttavasti eikä heille löydy paikkaa sarjasta kun ovat vähän jo loppuun kuluneita hahmoja ainakin minun mielestä. Älkääkä käsittäkö väärin olen nähnyt sarjan kaikki jaksot jossain määrin, nyt on alkanut tuntua että nykyiset jaksot ovat jossain määrin kuluneita ja jäänet vanhempien jaksojen jalkoihin. Tämän päivän salkkareiden paras hahmo on selkeästi Monica, ja hän on tehnyt omalla läsnäolollaan ja tarinan suhdekoukeroillaan esimerkiksi Severinkin näyttelijästä siedettävän. Ja tähän loppuun vielä että jos vertaa vaikka sarjan aikaisempiin nuoriin niin ne tämän hetkiset nuoret ovat selkeästi mitäänsanomattomia.
- hyväsarja
Luin juonipaljastuksista, että poliisikaksikko lähtee suorittamaan tehtävää ja siellä käy kalpaten. Sami taistelee sairaalassa hengestään. Salkkareissa tapahtuu ihan hyviä käänteitä, kuten tämä, että Gunnar joutui stripparin kiristämäksi. Satatonnia tai kuvat lähtee levitykseen.
No voi, voi. Huonosti käy sarjassa hinttein kaverloille. Varmaan Lari tulee takas ja löytävät Kallen kanssa lohtua toisistaan kun molemmilta kuollut poikaystävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1057111- 474886
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562741Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52258Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101228Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1821187Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921053Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai248876Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30866Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179813