Salkkarit jatkuu vuoteen 2023 !!!

jdj

Mahtavaa salkkarit jatkuu vuoteen 2023 juuri julkistettiin uusi sopimus !!!

11

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdsdfrthrtjrt

      Raskasta niille joillei oo nettiä mutta kylläkin TV sekä Salkkaririippuvuus; se on sitten seuraavat 5 vuotta elämä yhtä mainosten ohimenon oottelua; meneehän niihin vajaa kolmannes koko-ohjelma-ajasta.

    • Huolestuttavaa

      Minua huolestuttaa ainoastaan se että kun alkuperäiset näyttelijät vanhenee. Esim. Maija-Liisa Peuhu on jo aika vanha ja hän joutuu ehkä lopettamaan ja Ullan hahmo lähtee lopullisesti pois. Sama Esko Koveron ( Ismon ) ja Jarmo Kosken ( Sepon ) kanssa.

      • Iltojenilo_

        Nyt ei tarvise mennä vähään aikaan vieroitushoitoon,kun salkkarit jatkuu ja jatkuu


      • KylläMäTiedän
        Iltojenilo_ kirjoitti:

        Nyt ei tarvise mennä vähään aikaan vieroitushoitoon,kun salkkarit jatkuu ja jatkuu

        Salkkarit jatkuu ainaski vuoteen 2033, sanokaa vaan mun sanoneen.


      • pokke_

        Mutta ihan luonnollistahan se on, että vanhetaan.


      • Elinaikahupenee
        pokke_ kirjoitti:

        Mutta ihan luonnollistahan se on, että vanhetaan.

        Tänään on taas yks päivä vähemmän elinaikaa jäljellä.


    • suolatutElimet

      Se on vuoteen 2053, kun salkkarit jatkuu.

    • ikikatsoja55

      Ja hyvänä jatkuukin,syksyn jaksot jaksot olleet oikein hyviä.Kauniit ja rohkeat-sarja on selvästi huonompi,sen taas tänään huomasin kun katsoin sitä kymmenisen minuuttia väkisin

    • Mun puolesta sarjan voisi vaikka katkaista tähän ja näyttää kaikki jaksot uudestaan alusta tähän päivään saakka. Nyt sarjassa on muutama hahmo jolle tulisi näyttää punaista lippua, kuten vaikka Camillalle, Akille tai Aarolle, ihan sen takia kun eivät kukaan näyttele aidosti tai vakuuttavasti eikä heille löydy paikkaa sarjasta kun ovat vähän jo loppuun kuluneita hahmoja ainakin minun mielestä. Älkääkä käsittäkö väärin olen nähnyt sarjan kaikki jaksot jossain määrin, nyt on alkanut tuntua että nykyiset jaksot ovat jossain määrin kuluneita ja jäänet vanhempien jaksojen jalkoihin. Tämän päivän salkkareiden paras hahmo on selkeästi Monica, ja hän on tehnyt omalla läsnäolollaan ja tarinan suhdekoukeroillaan esimerkiksi Severinkin näyttelijästä siedettävän. Ja tähän loppuun vielä että jos vertaa vaikka sarjan aikaisempiin nuoriin niin ne tämän hetkiset nuoret ovat selkeästi mitäänsanomattomia.

    • hyväsarja

      Luin juonipaljastuksista, että poliisikaksikko lähtee suorittamaan tehtävää ja siellä käy kalpaten. Sami taistelee sairaalassa hengestään. Salkkareissa tapahtuu ihan hyviä käänteitä, kuten tämä, että Gunnar joutui stripparin kiristämäksi. Satatonnia tai kuvat lähtee levitykseen.

      • No voi, voi. Huonosti käy sarjassa hinttein kaverloille. Varmaan Lari tulee takas ja löytävät Kallen kanssa lohtua toisistaan kun molemmilta kuollut poikaystävät.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      312
      10339
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2321
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      43
      2139
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1924
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1868
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1806
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1388
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1312
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      57
      1306
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1276
    Aihe