Mahtavaa salkkarit jatkuu vuoteen 2023 juuri julkistettiin uusi sopimus !!!
Salkkarit jatkuu vuoteen 2023 !!!
jdj
11506
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 11
Vanhimmat
Raskasta niille joillei oo nettiä mutta kylläkin TV sekä Salkkaririippuvuus; se on sitten seuraavat 5 vuotta elämä yhtä mainosten ohimenon oottelua; meneehän niihin vajaa kolmannes koko-ohjelma-ajasta.
Minua huolestuttaa ainoastaan se että kun alkuperäiset näyttelijät vanhenee. Esim. Maija-Liisa Peuhu on jo aika vanha ja hän joutuu ehkä lopettamaan ja Ullan hahmo lähtee lopullisesti pois. Sama Esko Koveron ( Ismon ) ja Jarmo Kosken ( Sepon ) kanssa.
Nyt ei tarvise mennä vähään aikaan vieroitushoitoon,kun salkkarit jatkuu ja jatkuu
Salkkarit jatkuu ainaski vuoteen 2033, sanokaa vaan mun sanoneen.
Mutta ihan luonnollistahan se on, että vanhetaan.
Tänään on taas yks päivä vähemmän elinaikaa jäljellä.
Se on vuoteen 2053, kun salkkarit jatkuu.
Ja hyvänä jatkuukin,syksyn jaksot jaksot olleet oikein hyviä.Kauniit ja rohkeat-sarja on selvästi huonompi,sen taas tänään huomasin kun katsoin sitä kymmenisen minuuttia väkisin
Mun puolesta sarjan voisi vaikka katkaista tähän ja näyttää kaikki jaksot uudestaan alusta tähän päivään saakka. Nyt sarjassa on muutama hahmo jolle tulisi näyttää punaista lippua, kuten vaikka Camillalle, Akille tai Aarolle, ihan sen takia kun eivät kukaan näyttele aidosti tai vakuuttavasti eikä heille löydy paikkaa sarjasta kun ovat vähän jo loppuun kuluneita hahmoja ainakin minun mielestä. Älkääkä käsittäkö väärin olen nähnyt sarjan kaikki jaksot jossain määrin, nyt on alkanut tuntua että nykyiset jaksot ovat jossain määrin kuluneita ja jäänet vanhempien jaksojen jalkoihin. Tämän päivän salkkareiden paras hahmo on selkeästi Monica, ja hän on tehnyt omalla läsnäolollaan ja tarinan suhdekoukeroillaan esimerkiksi Severinkin näyttelijästä siedettävän. Ja tähän loppuun vielä että jos vertaa vaikka sarjan aikaisempiin nuoriin niin ne tämän hetkiset nuoret ovat selkeästi mitäänsanomattomia.
Luin juonipaljastuksista, että poliisikaksikko lähtee suorittamaan tehtävää ja siellä käy kalpaten. Sami taistelee sairaalassa hengestään. Salkkareissa tapahtuu ihan hyviä käänteitä, kuten tämä, että Gunnar joutui stripparin kiristämäksi. Satatonnia tai kuvat lähtee levitykseen.
No voi, voi. Huonosti käy sarjassa hinttein kaverloille. Varmaan Lari tulee takas ja löytävät Kallen kanssa lohtua toisistaan kun molemmilta kuollut poikaystävät.