Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Parttyli
profiilit
Parttyli
Parttyli
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Heh,+korjaus+heti+perään+"Youtubesta+sen+verran+että+jos+oopperan+kummitusta+on+katsottu+2+miljoonaa+kertaa+niin+valtaosa+niistä+on+Floorin+ja+Nightwishin+tekemiä+ympäri+maailmaa+ja+itse+hollantilaisten+hyvin+pieni+osa".+++++
pitäisi+olla+"Youtubesta+sen+verran+että+jos+oopperan+kummitusta+on+katsottu+2+miljoonaa+kertaa+niin+valtaosa+niistä+on+Floorin+ja+Nightwishin+FANIEN+tekemiä+ympäri+maailmaa+ja+itse+hollantilaisten+hyvin+pieni+osa".
18.10.2019 10:40
Tässä+pari+huomiota+Floorin+läpilyönnistä+kotimaassaan.+Ensinnäkin+Floor+varmasti+tietää+että+tällä+"+tv-formaatti+suosiolla"+saattaa+olla+hyvin+lyhyt+aika.+Sen+varaan+ei+kukaan+järkevä+artisti+rakenna+tulevaisuuttaan.+Näitä+tulee+ja+menee+kaiken+aikaan+enemmän+kuin+lääkäri+määrää.+Toiseksi+oletteko+panneet+merkille+että+tuo+hehkutettu+iTunes+listasijoitukset+eivät+ole+nostaneet+Floorin+esittämiä+biisejä+Hollannin+TOP-100+singlelistalle,+eli+kuinka+suuri+osuus+iTunes+streemauksilla+on+biisien+kokonaissuosioon.+Vai+hyväksytäänkö++listoille+vain+biisit+jotka+on+virallisesti+julkaistu+kaikille+alustoille.+Spotifystähän+ne+puuttuu+samoin+kuin+kaikilta+muiltakin+streemauspaikoista+paitsi+YouTubesta.+Youtubesta+sen+verran+että+jos+oopperan+kummitusta+on+katsottu+2+miljoonaa+kertaa+niin+valtaosa+niistä+on+Floorin+ja+Nightwishin+tekemiä+ympäri+maailmaa+ja+itse+hollantilaisten+hyvin+pieni+osa++joten+sillä+ei+ole+loppujen+lopuksi+paljonkaan+merkitystä.+Jos+oopperan+kummituksen+streemaukset+olisivat+nyt+30+miljoonaa+ja+se+komeilisi+Hollannin+listan+ykkösenä+niin+sitten+Floor+saattaisi+alkaa+miettimään+miten+jakaa+aikaansa+Nightwishin+ja+soolouran+välillä.+mutta+ei+näillä+luvuilla.
18.10.2019 10:33
1 / 1