Vapaa kuvaus

Aloituksia

70

Kommenttia

238

1. Jos+jos+haluttaa+ryypätä+vain+ja+olla+kännissä,+niin+päätä+niin.++Silloin++menet+matkatoimistoon++ja+kysyt+mini-bussia+siem+reappiin.++E-viisumilla++kuukausi++ja+juo+niin+paljon+kuin++huvittaa+ja+sitten+katsotaan+uudestaan.++Nyt+sinulla+ei+ole+mennyt+rahaa+juomiseen++ei+tupakkaan...+Sekin+on+alle++50+centtiäaski...+Nyt+sitten+kokeillaan+uudestaan+sitä+Pattayaa,+kun+se+juominen++on+juotu.
  2. Ensimmäisenä+tulee+mieleen,+että+miksi+Thaimaalainen+vaimo+ei+voisinauttia+suomen+Kela+ja+valtio+ja+poliisi+ja+vankienhoito+palveluista+?Onko+suomessa+syntyneellä+tähän+joku+etuoikeus+vai+ja+eikö+aviomies+ole+perheen+pää+ja+päätä+suomessa+myös+näitä+virallisia+perheasioita+?Toinen+asia+on+jos+laitat+RAY:n+pelikoneeseen+rahaa+ja+häviät+siinä,+niinmikä+oikeus+sinulla+on+silloin+päättää,+että+kuka+siitä+voittaa?++Eli+sinullaei+luonnollisestikaan+ole+mitään+päätettävää+ja+sanottavaa+jos+perheenpää+mie+tuo+vaikka+Thaimaanvaimon+pelaamaan+RAY:n+konetta+eli+sitä+valtioa+ja+identtitteettiäsi+eihän+?Toki+perheeen+pää+voi+myös+olla+nainen,+kun+tänä+päivänä+on+näitä+sukupuolineutraaleja+myös.++Miksi+?+Koska+perhe+on+aina++yhtä+ja+samaakansallisuutta+ja+lihaa...+Koska+toisella+osaosapuolella+voi+olla+jo+siemenetsisässä+ja+silloin+he+ovat+jo+sikiö+ja+hedelmöitys+vaiheessa+perhe+eikö+?Toisin+sanoen+valtion+panija+ja+nationalisti+ja+verojenmaksaja+ja+kantajaja+ties+mikä+rotuopin+puolustaja+käy+silloin+suoranaisesti+perheen+pään+kimppuun+tämän+oikeusksista+eikö+?+Mutta+jos+perheen+pää+ei+voi+asua+rahallisista+syistä+Thaimaassa+tai+muussa+maassa,+niin+se+on+myös+perheen+pään+vastuulla.++Perheen+pään+kuuluu+silloin+päättää+perheen+sijainti+ja+taistella+perheen+puolestamyös+eri+vihollisia+vastaan+ja+hoitaa+asiat+perheen+sisällä+hyvään+kuntoon.+Valtiot+on+taas+pelikoneita,+mitä+käytetään+milloin+rahan+tai+oman+poliittisenaseman+pönkittämiseen.+Poliittinen+asema+tarkoittaa+myös+rahaa.+olenkoväärässä+?+Nationalistinen+ja+ties+mikä+kuvitelma+ja+aate+sen+taustalla+on+tarkoitettu+kenelle+...+Vastatkaa+rehllisesti.+Itse+perheen+päänä,+kyllä+pyrin+tietenkin+käyttämään+pelikoneita+valtioitaniin+hyvin,+kuin+vain+voin.++Poliittiset+eriarvoisuudet+on+myös+markkinarakoja.Asumisen+päättämisessä+voi+myös+laskea+hyödyt.++Onhan+länsi+ja+itä-rajan+perheen+päät+tienneet+tämän+jo+pitkään.++Toisesta+poliittisesta+alueesta+haetaan+rasvat+ja+toisesta+raaka+liha.++sokrut+sitten+kummastakin+eikö+?Thaimaassa+on+talvella+lämmin+ja+suomessa+kylmä.+Niin+silloin+on+tietenkin+luonnollista+sijoittaa+esim.+mielenterveyssairaudet+ja+muut+nuhat+talveen.+Minulla+tämä+kävi+jo+luontaisesti+aikoinaan.++Pattayalla+voi+sitten+parannellavaikka+molempia+sairauksia+eikö+?+Siihen+sai+vielä+pelikoneesta+rahaa.Elämää+voi+järjestää+monella+eri+tavalla+ja+minä+nyt+kuitenkin+tykkään+olla+enemmän+täällä+aasiassa+ja+olen+ollut+hyvä+perheen+pää+ja+johtaja+eikö+niin?Voi+toki+tämä+saattaa+sattua+jonkun+sisuksiin+ja+tunteeseen,+mutta+elämä+on+elämä+on.++Oletko+tehnyt+joskus+turhaa+työtä+esim?+++Minulle+sanoi+Pattayalla+aikoinaan+eräs+varakkaampi+herrasmies,+että+sellaista+ei+kannata+tehdä.++Onko+kukaan+miettinyt+tällä+palstalla+sitten,+kun+tämä+ilo+loppuu,+niinmitä+ruumiille+tehdään+polttohaudataan+Thaimaasssa+ja+tuhkat+viidakkoon.Vai+meinaako+joku+tuoda+tuhkat+suomen+mauseleúmiin+ja+kaivertaa+toteemin+?++Minun+sielu+menee+kyllä+sitten+taivaan+isän+lepohuoneeseen,+että+sille+ei+sitten+tarvi+tehdä+enään+mitään+?+Kirjoitin+tuon+lopun,+että+ei+niin+hirveästi+nouse+tunteet+esille+ja+vähän,+niinkuin+rauhoittelin+tätä+matkustamatonta+ja+yksinkertaista+porukkaa.
  3. Niin,+minä+olen+kohta+ollut+vuoden+alle+400+kilometrin+säteellä+Pattayasta...+Repikää+siitä.++Olen+ollut+Pattayalla+kanssa...+Muttaon+täällä+muutakin+hauskaa+ja+aikaa+on.