Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Alfred
profiilit
Alfred
Alfred
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
26
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin+kauan+kun+kansa+on+hiljaa,+meno+jatkuu.+Ainoastaan+kunnon+vallankumous+voi+saada+jotain+aikansa.+anteeksi+gramatiikkani+en+ole+suomalainen+mut+olen+shokissa+mitä+suomalaiset+kestävät.+MIKSI+ANNATTE+ETTÄ+TEIDÄT+KOHTELLAAN+KUN+PASKAA+JA+ANNETTAAN+RUOAKSI+JÄTETTÄ?
12.09.2018 07:15
Anteeksi.+Olin+ajattelut+et+taa+keskustellu+on+myös+Portugalista+Suomeen+muuttaneille.+Voin+sanoa+paljon+Portugalin+historiasta+olen+kotoisin+Evora+kaupungista+mutta+en+osa+suomea+niin+hyvin.+Pyydän+anteeksi.
12.09.2018 05:09
Plussa+Karvainen+kaveri-+erittäin+mukava+ja+pätevä+nuori+eläinlääkäri.+Todella+hyvä+palvellu..
Iso+miinus+Elävä+kauppa+Tukeva+säätio+ompelimon+vastaava+Minna+Hä.+Kaulaton+pikku+hitler..ei+muuta+sanottavaa.
22.08.2018 06:02
Kuopion+Tukeva+on+hyvä.+Laaja+valikoima+ja+hyvä+palvellu.
21.08.2018 15:01
Aloittelija+on+TÄYSIN+OIKEASSA.+Itsella+ikä+47+ja+oravapyörä+EI+TODELLAKAAN+KIINNOSTAA.+EN+OLE+MIKÄÄN+KUUNTELEVAINEN+TYPERA+LAMMAS+JA+TEEN+MITÄ+ITSE+HALUAN.+Anteeksi+mutta+äidinkieli+ei+ole+suomi.
20.08.2018 02:51
Haluan+suuresti+kiitaa+eläinlääkärille+Hanna+Purdy+lle+meidän+Tino+ragdoll+kissan+hoidosta.+Erittäin+mukava+ja+pätevä+lääkäri+joka+rakastaa+eläimiä.+Kissa+sairasti+vaan+virtsatien+tulehdusta,+mutta+jo+toinen+päivää+on+kunnosas+kun+sai+antibiootit+ja+kipulääkitys.+Myös+hoitajat+tosi+mukavia.+Anteeksi+kielioopivirheista,+munun+äidinkieli+on+tsekki.+Kiitään+suuresti+ja+suosittelen!
14.08.2018 11:54
2 / 2