Köyhille jäte ruokaa

YliVanhaa

41

755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verot.on.lääke.kaikkeen

Kunhan hallitus kiireiltään ehtii, säätää se lain että kaikki jäteruoka on annettava köyhille. Köyhiltä sitten peritään tottakai veroa tuosta edusta ja se vero pitää maksaa otti ruokansa tai ei. Ja jos sitä ei ota ja syö, säädetään lisäksi jätehuoltomaksu joka peritään verotuksen yhteydessä. Sitä ei tarvitse maskaa jos pystyy osoittamaan että on syönyt kaiken ruoan jonka on saanut.

• BOroiof

PUNAISET LAPUT on kova sana kaupassa! täyttä priimaa!

• 2000KansaneläkeVas

PetosjytkyKokoomusKepujen äärioikeistolainen veroparatiisihallitus, vaatii lisää sääntöjä, kovempia rangaistuksia ja enemmän poliisivaltiota, tavallisille suomalaisille ja lisää erivapauksia veropakolaiseliitille, monikansallisille tuhomonopoleille.

http://www.kansanuutiset.fi/artikkeli/3544488-ulosottomiehet-saavat-lisaa-valtuuksia

PersKokKepujen veroparatiisihallitus, on MONINKERTAISTAMASSA MAAHANMUUTTOA, halpatyövoiman ja vaaliäänten tuonnin, sekä ILMAISEN SUOMALAISEN ORJATYÖVOIMAN tavoitteella.

EK-sss-Veroparatiisihallitus tekee KANSANMURHAA SUOMESSA.

Tuhansien miljardien eurojen veroparatiisivuotoihin, tällä maalla näyttää edelleen olevan varaa, muttei oman kansan aitohin työpaikkoihin, kunnolliseen toimeentuloon ja perusturvaan.

• ammattiauttajat

Köyhät voisi laittaa ruoanlaittokurssille. Kyllä siinä rahaa kuluu, jos aina pitää ostaa valmisruokia. Makaroonilaatikkonsa ja makkarakeittonsa saa halvalla, kun vaivautuu itse kokkaamaan. Myös itse leipomalla sämpylänsä ja pullansa säästää paljon!
        Ei normaali ihminen joka päivä syö sisäfilepihviä ja suklaakakkua!

• TimoXL
        ammattiauttajat kirjoitti:

Köyhät voisi laittaa ruoanlaittokurssille. Kyllä siinä rahaa kuluu, jos aina pitää ostaa valmisruokia. Makaroonilaatikkonsa ja makkarakeittonsa saa halvalla, kun vaivautuu itse kokkaamaan. Myös itse leipomalla sämpylänsä ja pullansa säästää paljon!

Itseasiassa!?
        Epäilen kyllä (monasti tota itsekin tehneenä! Mut on se vaan niin paljon PAREMPAA! :P ) et ainakin toi makaronilaatikko voi hyvinkin rulla halvemmaks ostaa eineenä ku alkaa sitä itte kokkailemaan!?

• Huhhahheihui
        ammattiauttajat kirjoitti:

Voi ei mikä sosiaalirasisti taas äänessä pankonpäältä kitisemässä.

• PaskaLentää

Jos jolla kulla on ummetusta. niin ruoka jonoon, vain,. sieltä saa sen verran käyneitä ja hapantuneita ruokia. että kyllä rupeaa vatsassa ja suolistossa tapahtumaan !

• ÄÄNESTÄNJOVAS

Onneksi seuraaviin eduskuntavaaleihin, ei kohta ole enää kauaa aikaa, nimittäin ennenaikaiset vaalit eivät ole poissuljettu, kun yhteiskunta pysähtyy lakkoon, äärioikeistosairautta vastaan.

http://yle.fi/uutiset/tuoreimmat/

Bilderberg-Yle:kin uutisoi pakon edessä, kuinka Vasemmisto Nousee rajua vauhtia, kaikkialla Euroopassa ja vihdoinkin Suomessakin, kansa alkaa näkemään äärioikeistosairauden järkyttävät seuraukset.

On upeaa olla mukana Vasemmistoliikkeessä, ihmisten puolella.

• ÄänestäHenkesiEdestä

Tärkeintä on että käytte äänestämässä. Äänestämättä jättäminen ei ole kannanotto vaan täyttä typeryyttä. EKokoomusmafia ja EKepulit käy aina äänestämässä ja äänestämättä jättäminen on ääni aina heille.

• ahfhhhdhsdhdhds

mitä ihme paskaa oikein jauhat? Suomikin potee vihervasemmistolaista puunhalaamis sairautta, jossa tänne halutaan ottaa 50 miljoonaa elintasopakolaista ja sotarikollisia (miehiä). Naiset ja lapset jätetään leireille tai pulaan kotimaahansa.

Meinaatko että meillä pitää olla punavihreä presidentti (taas), hallitus, eduskunta, kaikki päättävät virkamiehet? Sittenhän varmaan kaikki valkoiset suomalaiset viedäänkin keskitysleireille, paitsi suvakit.

Joten lopeta se typerä propagandasi

• KoiratSyöParempaa

Ennen vanhaan nämä ruuat meni sioille. mutta nyt on päätetty,. että niitä ei voi terveyssyistä syöttää sioille. joten annetaan köyhille ihmisille.

• TimoXL

Tosta tais kyl ennemminkin päättää elukanrehufirmojen lahjomat EU-poliitikot, et sioille ei saa syöttää enää ruuantähteitä, koska sit ne saa paremmin sianrehua myytyä!

• SUUsäkkiä

Myöten, olokoompa säkissä mitä tahansa.

• SäkissäPaskaa

Kun säkissä on paskaa on oltava tarkkana, ettei sitä suuhun tule, tai silmiin tai nenään.

• RAUHAEINATOLLEVAS1

Äänestäkää Vasemmistoliitto hallitukseen, niin saatte perusturvan tilille, ei tarvitse kerjätä äärioikeistolta jätteitä.

https://takku.net/article.php/20160512084838950

Suurmielenosoitus RAUHAn puolesta, PersKokKepujen veroparatiisihallituksen sota- ja pakolaisbisneksiä vastaan. Veroparatiisivuodot tukkoon ja heti.

• TimoXL

No johtuisko ollenkaan siitä, et vakuumipakattu kahvi, ja vielä vähemmän suodatinpussit, ei juurikaan kaupan hyllyillä vanhaks ehdi, koska säilyy öbaut ikuisuuden! :)

Dorka!

• TuorettaIhmisille

Muukin tuore ruoka kelpaisi.

• JOUKKOVOIMAA

3.9.2016 SUURMIELENOSOITUS JOUKKOVOIMAA HELSINGISSÄ.

http://joukkovoima.com/

Kannattaa osallistua ja ottaa kaikki ystävät ja sukulaiset mukaan - nyt on tosi kyseessä, eikä piiruakaan periksi annettavana.

• TuorettaIhmisille

Tuoreet ruuat menee VOK keskuksiin,. mutta Suomalaisille köyhille ei ole jaossa. kuin pilaantunutta.

Kyllähän kauppakin näkee. milloin tuote alkaa vanhenemaan hyllyssä ja voisi laittaa sen aivan hyvissä ajoin jo ihmisille syötäväksi.

• eväitää

päiväys vanhat syötetään suomalaisilla koska ne ei valita.

• MUTTA MIKSI SUOMALAISET EIVAT VALITA?? Portugalissa tai Espanjassa olisi jo sota kun ihmisiä kohtellisivat noin julmasti ja EPÄARVOKASTI SUORASTAAN HÄLVEKSUVALLA TAVALLA. MIKSI SUOMALAISET ANTAVAT NÖYRYYTTÄÄ ITSEA JA OTTAVAT AULLIISTI VASTAAN JÄTETTA? MISSÄ IHMISARVO?? ONKO IHMISILLA VAHAMMAAN ARVOA KUN SIALLA? En koskaan käynnyt leipäjonossa mutta luin ja kuulin. Kun itselle joku tarjosi jotain parasta pv umpeen..olisin heittanut siitä paskaa takaisin ja nostanut niin valtava metellia. MIKSI OLETTE NIIN KILTTEJA? ASUN MAALLA.

• helppo.ratkaisu

Älkää menkö ruokajonoon, menkää kauppaan. Turha marista ilmaisen ruoan laadusta.

• Syytöntyötön

Aivan kuin eläisi aivan muissa maisemissa kun katselee telkas politiikkojamme ja muita johtoasemassa olevia hyvinvoivia

• Kiitänruuasta

En tiedä, mistä leipäsi ja hävikkiruokasi haet, muuten sanoisin "valetta" sillä se ruoka jonka minä olen nähnyt leipäjonoissa on ihan hyvää ja kelvollista.

• ÄÄNESTÄNJOVASL

Uusi JOUKKOVOIMAA Suurmielenosoitus Helsingissä:

http://joukkovoima.com/

Laittakaa tietoa eteen päin, että mahdollisimman moni voisi osallistua.

• Niin kauan kun kansa on hiljaa, meno jatkuu. Ainoastaan kunnon vallankumous voi saada jotain aikansa. anteeksi gramatiikkani en ole suomalainen mut olen shokissa mitä suomalaiset kestävät. MIKSI ANNATTE ETTÄ TEIDÄT KOHTELLAAN KUN PASKAA JA ANNETTAAN RUOAKSI JÄTETTÄ?

• Tämä_kertoo_arvoista

Führer Sipilä jakaa oulun uusnatsijohtajan arvomaailman. Hänenkin mielestään kodittomat, päihdeongelmaiset ja muutenkin köyhät eivät ole ihmisiä ollenkaan, vaan ihmisroskia.

• Ei muuta kun hallitus alas. Sipilä tapaa työttömiä ja sairaita nälkään ja kurjuuteen.

• Riku..Aalto

Mihin köyhät ruokaa tarvitsevat. Riittää kun he maksavat vuokrat Kojamolle. Minä saa siitä jätti osan ja ai että sisäfile maistuu.

• Kyllästynyt

Lopeta jo tuo pellejankutus ja ota vähän asioista selvää.

• ValittajatHlvettiin

Painukaa työttömät hlvettiin Suomesta jos kerran kehtaatte valittaa. Jossain muuallla on teillä paljon parempi loisia.

• kreivi.von.home

Porvarit vastuuseen kavalluksista ja kusetuksesta. Päitä pölkylle!

• Siivenkannatin

Alussa oli sana, lopussa ei edes valoa.

• Suomessa on Joulupukki todellisempi kun tasaarvo. Ne on nämä julkisen sektorin kovapalkkaiset syöttöporsaat, jotka haluaa että, työttömät/työkyvyttömät olisivat mahdollisimman nöyriä ymmärtäen alemman asemansa. Tämän takia on oltava selkeä luokkajako ja ruokajonoja, joissa ihmisen omanarvontuntoa saadaan murennettua. Tosi surullista ja en koskaan uskonnut et selalista on mahdollista POHJOISMAISSA.

• Milloin tää kanssa heraa ja alkaa taistelemaan. Nyky työmarkkinatuki ei takaa ihmisarvoista elintasoa ja jopa vaarantaa terveytta. Se ei riittä mihinkaan eika edes valtamatomaan ja ihminen sairastuu kun ei saa edes kunnon laadukas ja terveellinen ruokaa. Kuinka voi pysyä työkunnossa? Entas vaatteet? Työhaastattelluun pitaa olla asialliset vaatteet ja huolittu ulkonako. Entas matkustaminen, bensaa autonhuolto..maalla ei ole busseja ja auto on esim. Lapissa pakollista.. Minusta tuo 2000 eur kk on summaa jolla tulee toimeen suht koht ja elää kun ihminen.

• realismi______

Vain persuja äänestämällä voitte enää vaikuttaa?

• OLETTEKO NIIN TYHMIÄ ETTETTE TAJUA ET ÄÄNESTAMINEN EI VAIKUTTA MIHINKAAN?? PERSUT OVAT BANKIIRIEN MAKSETUT PELLET, NS VALEOPOSIITIO JA TÄÄ LAMMASKANSAA JOKA VUOSI ÄÄNESTÄÄ JA EI TAJUA ET KYSESSÄ ON PELI, JA SUOMI ON TUHOAMASSA. EIKS TEILLÄ OLE MUNAT TEHDA KUNNON VALLANKUMOUKSEN JA POTKAISTA KAIKKI POLITIIKOT ULOS. KAIKKI POLITIIKOT OVAT MAKSULLISET HUORAT.

• Tää on niin uskomatonta kuinka alas ihmiset Suomessa vajoavat et tyydyvat JÄTTEESIIN.

• jotain-rajaa-

Lopeta Alfred tuollainen touhotus. En tiedä mistä olet kotoisin, mutta teittekö siellä päättäjille selväksi, että he eivät toimi oikein. Jos on joutunut pakemaan kotimaastaan, niin eikö silloin ole turha tulla neuvomaan täällä miten pitäisi toimia. Ei ne edut ole koskaan ilmaisia, ja niitä on rajallisesti käytössä. Jokaisen joka ei kykene omin avuin elättämään itseään, niin hänen on ymmärrettä että varoja on rajallisesti jaossa. Päättäjät hakeutuvat myös päättäviin virkoihin sen vuoksi, että oma elintaso nousisi. Siksi niillä on paremmat edut ja palkat. Jos saisivat saman kuin tavallinen kansa, niin eihän sinne kukaan hakeutuisi haukuttavaksi.

• En mistaan paennut. Tulin Portugalista ja muutin avioliiton kautta. ja minusta SUOMALAISILLA ON TODELLA HEIKKO ITSETUNTO..

• YÄÄÄÄK

Suomessa jaettaan ihmisille JÄTETTÄ. SE ON TOTTA.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4571
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2311
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2182
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      163
      2039
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1269
    Aihe