Siilinjärven Tukeva Elävä kauppa toimihenkilöt kohtellevat asiakkaat erittäin törkeästi. Porttikiellot ilman syytä, sinutellu ja erittäin törkeä käytös. ASIAKKAIDEN MIELIVALTAISESTA KOHTELUSTA ON PUHUTTU PALJON. Kiusaaja ei ole mitään nuori opiskelija mutta lähes 50 vuotias nainen ja lisäksi toimihenkilö. Henkilökunnalle ei maksettu edes TES palkkaa, vaan käyttävät hyväkseen työttömiä jotka tekevät sielä töitä TÄYSIN PALKATTA. Vaan 9 eur per pv ja miniimi tuki.. Palkansaajia ovat vain toimihenkilöt, jotka kohtelevat erittäin mielivaaltaisesti sekä työkokeilija ja muut palkattomat työntekijät että myös ASIAKKAAT. En sano nimi, mutta vaan kysessa on pieni tukeva nainen vaalea tukka ikä noin 49v epäkohtelliat ja törkeä. Kirjaimet M. H. Ompelimon vastaava. Tein hänestä välituksen TUKEVA SÄÄTIÖ johdolle.
TUKEVA SIILINJÄRVI- ASIAKKAIDEN TÖRKEÄ KOHTELU
5
1061
Vastaukset
- Liuuuu
Kyllä. Totta se on. Minna H. on todella törkeä!
- Väärä__kieli
Mitä valituksesi on suomeksi?
- alfred1111
En ole suomalainen mutta kyseisen naisen M.H. on erittäin törkeä.
Kuopion Tukeva on hyvä. Laaja valikoima ja hyvä palvellu.
- kkkkkkkkkkkkk
Ajat ja arvot ovat koventuneet ja muuttuneet. Se on ikävällä tavalla totta.
Silti ystävällisestä käytöksestä, jokaista ihmistä kunnioittavasta lähestymistavasta ja empaattisesta kohtelusta ei pitäisi kenenkään koskaan tinkiä, ja jättää niitä pois omasta arvomaailmasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391