Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Läskipaskasaatana
profiilit
Läskipaskasaatana
Läskipaskasaatana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+kyllä+ymmärrä+kun+kattelee+muita+tommosia+super+9:jä+nii+ilman+mittaria+vedellään
12.04.2019 10:32
Ja+mikä+voi+olla+syynä+et+tulppa+menee+rikki+tyyliin+joka+päivä?+Eilenkin++lähin+kaverille+ja+toimi+ku+unelma,+käytiin+kaupungissa+ajamassa+ja+mentii+takas+kaverilla+ja+laitoin+siihen+seinään+nojamaan+iha+normaalisti+mut+sit+kun+lähin+kotia+niin+ei+lähe+käyntii+ja+tulppa+aivan+märkä+ja+melkeen+musta,+vituttaa+kun+ei+ees+viikkoa+toimi+normaalisti+tuo
13.10.2018 09:23
Ostin+piaggio+nrg+powerin+ku+sain+mopokortin,+oli+kuulemma+huollot+tehty+ja+näi+ja+on+ollu+mulla+ny+ylivuoden+eikä+kertaa+toiminu+normaalisti+edes+viikkoa,+tulppia+tykkää+paskoa+päivittäi+vaikka+mitä+tehty+ja+leikannu+kii+pari+kertaa.+sateella+varsinkin+kun+kilometrin+ajaa+nii+tulppa+sanoo+haista+vittu+ja+menee+rikki.++Ja+siihen+yhtäkkiä+vaan+tulee+jotain+ihme+vikoja+vaikkei+sille+edes+tee+mitään+kuulostaa+uskomattomalta+mut+iha+totta+siihen+tulee+kaikkea+vitun+outoa+vikaa:D+Jos+joku+tätä+kattoo+nii+ei+missään+vitun+nimessä+mitää+piaggiota,+en+kyllä+enää+ikinä+ees+koske+semmosee
13.10.2018 09:21
Nii+joo+oon+tosiaan+hommaamas+roxia+-08+josta+kurit+helevettii+ja+tehoputki+kiinni+nii+minkä+kokonen+suutin+ois+niiq+sopiva?
30.08.2018 20:49
Mitä+meinaatte+minkä+kokone+suutin+ois+hyvä?
Mulla+on+laatikossa+66+,80,+100
27.08.2018 17:57
1 / 1