Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Oolofi-83
profiilit
Oolofi-83
Oolofi-83
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sitä+juuri+tarkoitin.+Että+kuinka+paljon+mulla+voi+olla+tilillä+rahaa,+ennen+kuin+ulosottomies+vetää+välistä?++
Mitenkäs+sitten+se+(menee+hieman+ohi+aiheen),+kun+luin+jostain,+että+jos+elää+toimeentulotuella,+niin+jos+siitä+jää+seuraavalle+kuulle+jotain+tilille+ylimääräistä,+niin+ulosotto+vie+sen+säästöön+jääneen?+Entä+koskeeko+tämä+myös+työmarkkinatukea,+vai+ainoastaan+toimeentulotukea?+Entäs++jos+saa+sekä+työmarkkinatukea+että+toimeentulotukea?
13.01.2020 16:54
Vai+luulet+ettei+ole+laitonta+laittaa+pulloa+automaattiin+ja+vetäen+sitä+pois+moninkertaistamalla+pantin?+Voi+teitä+nuoria.+Se+on+rikos+nimikkeeltään+petos.++Tosin+lievä+sellainen.
10.10.2019 04:17
Roskaruoan+syöminen+ei+ole+itsensä+hemmottelua,+vaan+itsensä+tuhoamista.+Kyllä+minäkin+20+vuotiaana+olin+hulluna+pizzoihin,+hampurilaisiin,+sipseihin+yms+epäterveelliseen+skeidaan.+Ja+olin+vannoutunut+lihan+syöjä.+Nykyään+liki+40+vuotiaana+olen++kasvispitoisen+ruokavalion+vankkumaton+kannattaja+ja+hemmottelen+itseäni+herkuttelemalla+näkkileivällä+ja+banaaneilla.++Juon+mieluiten+vettä+ja+teetä.++Inhottaa+ajatellakin,+miten+sitä+nuorempana+ja+tyhmempänä+tuli+törsättyä+roska''ruokaan''+ja++vietettyä+muutenkin+holtitonta+ja+epäterveellistä+elämää,+ryypättyä+ja+röökattua+ja+rällättyä.+Nykyään+olen+fiksu+ja+sofistikoitunut++elämäntapahippi.
10.10.2019 04:15
Se+on+kuulemma+kielletty+vuonna+2016.+Miksi+se+on+kielletty?+Kun+eihän+sitä+kukaan+ole+käyttänytkään?
12.07.2019 16:29
Niin+vähän+ajattelinkin.+Kiitos+vastauksesta.
30.08.2018 05:44
1 / 1