Vapaa kuvaus

Aloituksia

35

Kommenttia

3230

1. Mormonilogiikalla+eli+mogiikalla+tuokin+kohta+siis+vääntyy+sellaiSEKSI,+että+on+naitava+valmiiksi+monia+jo+maan+päällä+ja+sitten+haaremin+saa+taivaaseen+(korotukseen)+mukaansa.+Koska+nykyisin+se+ei+onnistu,+asia+saatetaan+kuntoon+tuhatvuotisen+valtakunnan+aikana.+Mogiikkaa+on+myös+se,+että+kun+Jeesus+kuolleista+herättyään+sanoi+olevansa+luuta+ja+lihaa,+mogiikan+mukaan+se+tarkoittaa+sitä,+että+ylösnousseella+ei+ole+verta.Ja+kun+Raamatussa+sanotaan,+että+liha+eikä+veri+eivät+peri+Jumalan+valtakutaa,+mogiikan+mukaan+liha+ja+luu+perivät...
  2. >+Kun+minä+tai+muut+kirkossa+tutkimme+noita+asioita+niin+tulemme+ihan+eri+tulokseen,+löydämme+sen+jujun+miksi+se+näyttää+niin+ratkaisevalta+ja+oikealtaMutta+aiemminhan+sinä+kerroit,+että+et+ole+asiaa+tutkinut+etkä+ole+lukenut+edes+kirkon+selityksiä+asiasta+mutta+luotit+siihen,+että+kyllä+kirkko+on+senkin+asian+selittänyt.Oletko+nyt+sitten+löytänyt+ja+ehtinyt+tutustua?+Jos+olet+kerro+tarkemmin,+että+mihin+tulokseen+olet+tullut+ja+millä+perusteella.Kirjoitt+isolla+TODISTAEN.+Kerro+nyt+sitten,+että+mitä+on+todistettu.Minä+otin+tarkat+lainaukset+siitä+mitä+todella+tapahtui,+mutta+se+viestini+poistettiin.+Snow+yritti+ensin+monella+tavoin+houkutella+nuorta+miestä+luopumaan+tyttöystävästään+voidakseen+naida+tämän.+Kaikki+on+todistettu,+mm.+se,+että+Snow+yritti+saada+nuorukaisen+(joka+siis+oli+kirkon+jäsen)+lähtemään+lähetustyöhön.+Mitkään+lupaukset+tai+pyynnöt+eivät+auttaneet,+vaan+rakastuneet+eivät+suostuneet+luopumaan+toisistaan.+Lopulta+Snow+muiden+uskonveljiensäkanssa+houkutteli+nuorukaisen+koululle,+jossa+vietiin+kesken+kaiken+valot+(ilmeisesti+lyhdyt)+ulos+ja+Snow+omakätisesti+kastroi+nuorukaisen+muiden+pidellessä+kiinni.+Tyttö+joutui+sitten+väkisin+otetuksi+Snown+haaremiin.Profeetta+Young+käski+Snown+olla+asiasta+hiljaa+toivoen,+että+asia+unohtuisi,+mutta+puolusteli+kuitenkin+asiaa+sillä,+että+myöhemmin+eunukkeja+tulisi+olemaan+tuhansittain.+Youngillehan+oli+kiusallista+se,+että+"Jumalan+lait"+(eli+mormonien+hirmuvalta)+eivät+olleet+täysissä+voimissaan,+vaan+oli+pakko+ottaa+maalliset+lait+jossain+määrin+huomioon.+Hän+olisi+itse+halunnut+omakätisesti+tehdä+veritekoja,+mm.+surmata+mustaihoisen+naineet.+Että+semmoinen+tapaus.
  3. 128 / 162