Vapaa kuvaus

Aloituksia

35

Kommenttia

3230

1. Voit+toki+nauttia+ja+hekumoida+verenvuodatuksella.+En+minä+voi+sitä+kieltää+eikä+se+minuun+vaikuta.+On+kuitenkin+olemassa+herkkiä+ihmisiä,+joihin+uskonnolliset+tulevaisuuden+kauhutarinat+voivat+olla+suureksi+haitaksi.+Enkä+minä+ole+mikään+luopio.+Vain+luterilaisuudesta+olen+eronnut,+mutta+olin+vain+kastettu,+en+itse+kyseistä+suuntausta+valinnut.+>+huoraamiselle+ja+kaikelle+pahalle+on+lopulta+tuleva,+jos+ei+parannusta+tee.+En+minä+ole+huorannut.+Mutta+Smith+ja+muu+kirkkosi+johto+on.+Ja+sinähän+uskot+mormonismiin,+joten+hyväksyt+monivioisuuden+ikuisena+peraatteena+ja+uskot+korotuksessa+saavasi+haaremin.+Minun+moraalikäsityksissäni+sellainen+on+huoraamista.+>+Historiallinen+totuus+on,+että+profeettamme+ovat+olleet+hurskaita+miehiä,+moniavioisia+Jumalan+käskystä.+Historiallinen+totuus+on,+että+"profeettanne"+ovat+huoranneet.+Jumala+ei+sellaisia+käskyjä+anna.+Jos+antaa,+voinet+todistaa+asian.+>+Tämä+tarkoittaa+että+ovat+vieneet+monta+siskoa+taivaaseen,+jossa+nämä+saavat+aivan+oman+ikujisen+rakastettunsa.Huoraamalla+ei+ketään+taivaaseen+viedä+ja+oppinne+mukaan+nuo+"siskot"+kuuluvat+taivaassa+nimenomaan+sille+huoraajalle.+Ei+heitä+sinne+muiden+vaimoiksi+viedä!+Yrität+TAAS+luoda+uutta+mormoniteologiaa.Viestini+poistettaneen,+mutta+huomautan,+että+Olli+käytti+ensin+huoraamissanaa,+syyttäen+meitä+antimormoneje+huoraamisesta,+mutta+piikki+kääntyi+omaan+nilkkaan.+Esim.+minä+voin+täysin+irtisanoutua+tuosta+Ollin+väitteestä.+Sinä+olet+se,+joka+kieltäytyy+tutkimasta.+Et+esim.+suostu+lukemaan+suosittelemaani+mormonitutkijoiden+kirjoittamaa+kirjaa.+Et+suostu+tutkimaan+piispa+Snown+tapausta+jne.
  2. Valehtelet+jälleen+Olli.+Ei+ole+kysymys+panetteluista+vaan+tosiasioista.+>+Toinen+tosiasia+on+kyllä,+että+he+olivat+kaikin+puolin+hurskaita+miehiä.Minä+en+kutsuisi+irstailijoita+(esim.+Youngilla+oli+55+"vaimoa"+ja+n.+150+lasta)+hurskaiksi+miehiksi.+Vai+onko+Warren+Jeffs+hurskas+mies+kun+hän+toteuttaa+Smithin+oppeja?+Olivatko+Jim+Jones+ja+David+Koresh+hurskaita,+kun+sanoivat+saaneensa+Jumalalta+käskyn+naida+monia+naisia,+myös+pikkutyttöjä?+Meidän+käsityksemme+hurskaudesta+poikkeavat+rajusti+toisistaan.+Kyse+on+erittäin+itsekkäistä+miehistä,+jotka+eivät+välitä+muiden+kärsimyksistä.+Karmeana+esimerkkinä+myös+piispa+Snow,+jonka+touhuja+"profeetta"+Young+ei+tuominnut,+vaan+sanoi+että+kun+Jumalan+lait+(=+mormonien+himuvalta)+ovat+täydessä+voimassaan,+eunukkeja+tulee+olemaan+tuhansittain.+>+Molemmat+tosiasiat+sivuutat+ja+uskot+kaikki+panettelut+heti+kun+ne+jostain+historiankirjasta+löytyvät.Et+TAASKAAN+esittänyt+yhtäkään+perustetta+kummallekaan+väitteellesi,+vaikka+uhoat+tosasioista!+Sen+sijaan+minun+vastaväitteeni+ovat+aukottomat.+Eikä+tuo+moronihistorioitsijoiden+kirjoittama+kirja+ole+todellakaan+ainoa+seikka,+joka+todistaa+Smithin+uskottomuuden,+vieläpä+muidenkin+kuin+"vihittyjen+vaimojen"+kanssa.+Naisten+valaehtoiset+todistukset+ja+Smithin+itsensä+kirjoittamat+kirjeet+paljastavat+asian.+Virallinen+kirkkohan+ei+edes+kiellä+(jos+olet+eri+mieltä,+esitä+todisteet)+mainitussa+kirjassa+esitettyjä+tietoja,+mutta+yksittäiset+jäsenet+saattavat+niin+tehdä,+Olli+esimerkkinä.+Tosin+esim.+amerikkalaisilla+keskustelupalstoilla+ei+juurikaan+kielletä+Fanny+Algerin+tapausta+vaan+selitellään,+että+Josephilla+oli+mukamas+Jumalan+lupa+teolleen.+Ehkä+Ollikin+jossain+vaiheessa+alkaa+selitellä+sillä+tavalla,+esim.+jos+hän+vihdoin+joskus+uskaltaa+lukea+kirjan+ja+tutustua+muihikin+lähteisiin,+joiden+todistusvoima+on+aukoton.+>+Viisas+ihminen+lukee+molempien+osapuolten+väitteet.+Aivan.+Aiotko+Olli+vihdoin+olla+viisas+ja+lukea+kyseisen+kirjan?>+Ja+asiaa+voi+kysyä+Jumalaltakin.Aivan.+Jumala+tietenkin+vastaa,+että+Smithit,+Koreshit,+Jonesit+ja+Åkerblomit+ovat+törkeitä+huijareita+ja+irstailijoita.+Hyvä+että+edes+myönnät+Smithin+olleen+tosi+syntinen.+Tietenkin+hän+on+itse+perustamaltaa+kirkolta+saanut+syntinsä+ateeksi!
  3. Minä+olen+kirjoittanut+vain+tosiasioita.+Ei+Josephia+voi+pitää+kunnon+ihmisenä,+koska+hän+petti+vaimoaan+mm.+piikansa+ja+muiden+miesten+vaimojen+kanssa.+Kaikesta+on+todisteet+ja+Josephin+uskottomuus+on+todettu+mormonihistorioitsijoiden+kirjassakin.+Asioista+on+lukuisten+naisten+valaehtoiset+todisteet+ja+todistena+on+myös+Josephin+itsensä+kirjoittamia+painostusirjeitä+pikkutytöille+ja+näiden+vanhemmille+sekä+myös+pikkutyttöjen+vanhempien+valaehtoisia+lausuntoja+suullisesta+painostuksesta.Ihminen+joka+valehtelee+saaneensa+Jumalalta+moniavioisuusilmoituksen+ei+todellakaan+ole+kunnon+ihminen,+varsinkaankun+kun+hänen+himonsa+kohdistui+myös+pikkutyttöihin.+Vastaavia+ovat+myös+Jim+Jones,+David+Koresh,+Smithin+kirjaimellinen+seuraaja+Warren+Jeffs+sekä+monet+muut+diktatorisesti+käyttäytyneet+henkilöt,+jotka+ovat+käyttäneet+törkeästi+hyväkseen+uskontoa+ja/tai+valta-asemaansa.+Warren+Jeffs+istuu+vankilassa,+mutta+sinun+mielstäsi+sekin+on+kai+vain+juoru+tai+jos+istuukin,+hän+istuu+siellä+syyttömänä+uskonnollisen+vainon+uhrina,+koska+hänhän+vain+toteutti+Smithin+oppja+ja+käytäntöjä.+Jos+mm.+kirkkosi+histotorioitsijoiden+sanat+ovat+panettelua,+todista+se+ihmeessä,+kun+kerran+sanot,+että+kaikki+voidaan+todistaa!+Ainut+mihin+pystyt+on+pelkkä+sisällyksetön+uho.+Tyypillistä+propagandaa+on+kiistää+kaikki+vaila+mitän+todisteita.>+Jokainen+voi+lukea+molempien+osapuolten+väitteet.+Kaikki+on+kirjattuna+ja+todistettuna.Juuri+noin.+Kannattaa+lukea+sekä+vastustajien+esittät+todisteet+että+kirkon+omat+lähteet,+mm.+Journal+of+Discourses+sekä+kirkon+omien+tutkijoiden+kirjat...Todisteet+ovat+murskaavat.
  4. Tapsa+ei+kirjoittanut+ja+jos+kirjoittikin,+ei+ole+tarkoittanut.+On+siis+käyttänyt+mormonien+kaksoiskieltä...Kyllä+ne+kirkon+tutkijat+ovat+kirjoittaneet+täsmälleen+niin+kuin+minä+sanon.+Voit+koska+tahansa+tarkistaa+asiat+kyseisestä+kirjasta.+Harmi,+että+et+uskalla.+Ristiriitaista+oli,+että+nuo+tutkijat+saivat+kirkon+palkinnon,+mutta+sittemmin+kirkko+ei+antanut+heidän+puhua+tilaisuuksissaan+ja+Desert+News+vaikeni+heistä+täysin.+Miksi+Olli,+jos+he+kerran+eivät+tarkoittaneet+mitä+kirjoittivat?Kirkolle+lienee+ogelma,+että+he+tekivät+erinomaista+työtä+tutkiessaan+kirkon+historiaa,+mutta+olivat+"hölösuita",+koska+julkaisivat+myös+kirkolle+imagon+kannalta+kielteisiä+totuuksia.Nuo+tutkijat+tekivät+kyllä+eriomaista+työtä+tarkistuksineen,+vaikka+muuta+väität!Kim+Jong-un+tyylistä+apologiaa+voi+kyllä+huumorimielessä+tutkia,+mutta+vain+älykääpiö+uskoo+sellaiseen!