Vapaa kuvaus

Aloituksia

35

Kommenttia

3230

1. Miksi+valehtelet?+Joseph+ei+ollut+naimissa+eikä+edes+"naimisissa"+Piikansa+Fanny+Algerin+kanssa+jäätyään+housut+nilkoissa+kiinni+uskottomuudesta+vaimonsa+Emman+nähden+öisessä+heinäladossa.+Vasa+tuon+jälkeen+hän+ystäviensä+kanssa+keskuseltuaan+keksi+muka+saaneensa+Jumalalta+moivioisuusilmoituksen.+Et+siis+luota+kirkkosi+palkittuihin+historoitsijoihin?+mutta+uskot+mm.+enkelin+vieneen+levyt+pois...+Käännät+jälleen+tosiasiat+henkilöhyökkäykSEKSI+minua+vastaan.+No,+kukin+tavallaan.
  2. Ensin+viittasit+valkoinen+Jumala-asiaan+täysin+kritiikittä.+Kun+valistin+sinua,+selvästikin+hätäpäissäsi+tutustuit+edes+pinnallsesti+mormoneiden+epätoivoisiin+selittely-yrityksiin,+koska+onhan+niitä+tuossakin+moka-asiassa+jouduttu+tekemään,+koska+onhan+heitä+tietenkin+asiasta+huomautettu.Apologianne+on+todellaki+pinnallista.+Kun+teille+on+huomautettu,+että+DNA-todisteita+Smithin+saduille+ei+ole,+joku+älykääpiö+keksii,+että+kun+purkkiin+laitetaan+kahta+eri+väriä+palloja+ja+nostellaan+niitä+pois,+tapahtuu+tiettyjä+asioita.+Kuitenkin+jokainen+esikoulun+suorittanut+(paitsi+mormoni)+tajuaa+mikä+tuossa+"todistelussa"+menee+pieleen.+Jos+noin+olisi,+esim.+silmien+sininen+väri+katoaisi+väistämättä+muutamassa+kymmenessä+sukupolvessa.+Ja+jatkuvasti+väität,+että+minä+perustan+väitteeni+antien+esityksiin.+Tuon+pallopurkkijutunkin+hoksasin+AIVAN+ITSE,+etkä+sinä+siinäkään+asiassa+pystynyt+uskonveljiäsi+puolustamaan.>+Meidänapologiamme+kehoittaa+nimenomaan+tutustumaan+molempiin+puoliin,+...Juuri+niinhän+minä+teenkin.+Tutustun+apologiaanne+ja+ammun+väitteenne+helposti+alas.+Antien+väitteisiin+tosin+voisin+perehtyä+enemmänkin.+Mm.+Smithin+uskottomuuskin+löytyy+mormonien+omista+lähteistä+(mm.+mormonitutkijoiden+kirja),+joten+sitä+ei+edes+tarvitse+kovin+kummoisesti+antien+lähteistä+kaivella.+>+Meidänapologiamme+kehoittaa...Vai+että+oikein+kehoittaa?+Onko+teillä+kaikilla+mormoneilla+samat+kielioppivirheetkin+(vrt+Nenada),+vai+oliko+tuo+näppäilyvirhe?+Sitä+paitsi+krkko+kyllä+kehottaa+pikemminkin+välttämään+"vastustajien"+kirjoituksia.+Kirkolla+on+ainut+oikea+totuus+siinä+missä+muillakin+diktatuureilla.