Vapaa kuvaus

Aloituksia

35

Kommenttia

3230

1. Olen+varma.+Olen+tutkinut.+Olen+Vysotskinit+lukenut.+Mistä+tunnet+sä+ystävän?+On+ollut+omia+kontakteja+mm.+Neuvostoliittoon,+Neuvosto-Viroon,+itsenäiseen+Viroon,+Venäjälle,+Puolaan+Unkariin,+bulgariaan+ja+Kiinaan+sekä+ennen+että+jälkeen+niissä+tapahtuneiden+muutosten.+Äärimmäisen+harvoin+jollain+heikäläisellä+on+(ollut)+täysin+mustavalkoisia+mielipiteitä.+Ja+tietysti+minulla+on+ollut+kontakteja+muualle+maailmaan,+mutta+nyt+tarkoittanet+itäistä+maailmaa.+Intia+kuuluu+toki+itäseen+maailmaan,+mutta+ei+ole+kuulunut+itäiseen+blokkiin,+joten+se+ei+ollut+luettelemissani++mukana.+Eikä+minulla+ole+todellakaan+pelkästään+kielteistä+ajateltavaa+noista+maista+eikä+edes+niiden+harjoittmasta+politiikasta.+Sama+se+on+Suomenkin+politiikan+ja+historian+kanssa.+Oma+sukuni+on+ollut+siellä+köyhälistön+asemassa.+Isoisäni+oli+vaarassa+menettää+henkensä+vuoden+1918+tapahtumien+yhteydessä.+Sympatiani+ovat+aina+sorrettujen+puolella.
  2. Ja+epäilyksesi+Pohjois-Koreaa+kohtaan+haihtuvat,+kunhan+luet+maan+virallista+propagandaa+etkä+ukso+imperialistien+väitteisiin+ja+valheisiin,+mm.+että+Kim+tapatti+oman+tätinsä+miehen+ja+oman+velipuolensa+ja+että+nykyisen+Kimin+isä+ei+syntynytkään+Paektu-vuorella+vaan+Venäjällä.Et+ole+Jeesuksen+opetuslapsi+vaan+Smithin.+Ei+Kimiin+uskova+usko+demokratiaan+vaan+diktatuuriin.+>+Kun+noudattaa+oppia,+tulee+tuntemaan+että+se+on+Jumalasta.+Pikkutyttöjen+moninaintioppi+ei+taatusti+tullut+Jumalalta+vaikka+Kim...+ei+kun+siis+Smith+niin+valehtelikin+jäätyään+housut+nilkoissa+kiinni+piikansa+hässimisestä.+Sinun+lämpimillä+tuntemuksillasi+esim.+pikkutyttöjen+moninainnista+ei+ole+mitään+tekemistä+totuuden+kanssa.+Psykologisesti+ilmaistuna+kyse+on+itsepetoksesta.