Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Höpölöpsis
profiilit
Höpölöpsis
Höpölöpsis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
35
Kommenttia
3230
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Höpsis.+Kirkkonne+on+kristillisyyden+irvikuva.+Teillä+on+hirveitä+oppeja,+jotka+eivät+kristillisyyteen+kuulu.
04.09.2018 07:25
Mormonismi+on+irvikuva+kristinuskosta,+juutalaisuudesta+ja+Krishnasta.
03.09.2018 20:37
Ettehän+te+evankeliumia+saarnaa+vaan+Smithin+oppia!+Siinä+ei+ole+mitään+kunniakasta,+varsinkaan+kun+pimitätte+kirkkonne+historiaa+ja+opetuksia.+
Hädänalaisia+ette+juurikaan+auta.+Kymmenysvarojen+käyttäminen+sellaiseen+toimintaan+on+kielletty.+Siksi+on+erikseen+vapaaehtoiset+paastouhrivarat,+joista+osa+käytetään+ihan+todelliseenkin+hädän+lievitykseen,+mutta+summa+on+alle+puoli+prosenttia+siitä,+mtä+kirkko+kerää+kymmenyksinä+jäseniltään+johtonsa+bisnesten+kasvattamiseen.+
Teidän+kirkossanne+ei+ole+juurikaan+hyvää,+mutta+paljon+pahaa+ja+toisten+nimittelyä+perkeleen+kirkoksi.+Sekin+jo+kertoo+paljon.+Jos+jokin+on+perkeleen+kirkko+niin+sitten+nimenomaan+mormonikirkko.+
Kun+luopiot+mainitsit,+MAP-kirkko+on+luopiokirkko,+koska+on+luopunut+monista+Smithin+ajan+käytännöistä,+mm.+moninainnista,+tosin+siitäkin+vain+toistaiSESKI,+mutta+kuitenkin.+On+luovuttu+myös+mustien+pappeuskiellosta.+Onko+sekin+vain+toistaiseksi,+sitä+en+tiedä.+Se+nähtäisiin,+jos+mormonit+saisivat+vallan,+mutta+onneksi+maailma+on+sen+verran+sivistynyt,+että+hihhulikirkot+eivät+saavuttane+koksaan+sellaista+asemaa,+että+saisivat+vallan.
03.09.2018 20:33
Ei+ollut+kysymys+kristinuskosta+vaan+mormonismista.+Et+voi+ratsastaa+nykykristittyjen+maineella.+Mormonit+ovat+antaneet+periksi+mm.+Youngin+perversioista+vain+siksi,+että+ulkopuolinen+yhteiskunta+on+painostanut+heitä.+Moninainnista+luovuttiin+lopulta+sen+laittomuuden+vuoksi,+kun+liittovaltio+sai+tiukennettua+otettaan+mm.+Utahin+rautatien+avulla.+Tummaihoisten+pappeuskiellosta+luovuttiin+kun+kirkkoa+uhkasi+verovapauden+menetys.+
Sen+verran+raakaa+touhua+kirkko+on+harjoittanut+ja+sen+verran+homofoobinen+se+on+edelleen,+että+jos+ympäröivän+yhteiskunnan+paine+katoaisi+mormonien+tullessa+valtaan,+voisi+olla+odotettavissa+vastaavia+hirveyksiä.+
Kirkkosi+kannattaa+kuolemanrangaistusta,+nykyisin+vain+murhaajille,+mutta+profeetta+Young+kannatti+sitä+myös+tummaihoisen+naineille+ja+kirkon+jättäneille,+mutta+valitteli+sitä,+että+"Jumalan+lait"+eli+suomeksi+mormonien+hirmuvalta+eivät+olleet+täydessä+voimassaan,+mutta+ennusti,+että+joskus+tulevat+olemaan.+Kai+sinä+mormonina+uskot+suoraan+Jumalalta+ilmoitusta+saaneen+PROFEETTANNE+ennustukseen?+Raamattukin+nimittäin+sanoo,+että+sellainen+profeetta,+jonka+ennustukset+eivät+toteudu,+on+väärä+profeetta.
Itse+asiassa+sinä+itsekin+ennustat+mormonien+hirmuvallan+tuloa+höpisemällä+teokraattisesta+valtiosta,+jossa+Jeesus+on+kuninkaana.+Kaksoiskielellänne+se+tarkoittaa+tietenkin,+että+Smithin+opit+ovat+kuninkaina.
03.09.2018 20:22
Vaarallisimpia+ovat+juuri+ne+lahkot,+jotka+väittävät+saavansa+suoraa+ilmoitusta+Jumalalta.+Siedettävämpiä+ovat+ne,+jotka+myöntävät+tietämättömyytensä.
03.09.2018 15:44
Hihhuliuskovia+riittää.+Mormonismi+ei+alkuajoiltaan+ollut+yhtään+tätä+parempi:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005813728.html
03.09.2018 15:40
Mitä+pahaa+minä+olen+sanonut+Jeesuksesta?+Ennen+Jeesus+ratsaasti+aasilla,+mutta+nykyään+kaikenlaiset+aasit+ratsastavat+Jeesuksella.+Hesitä+minä+olen+sanonut+pahaa+ja+aiheellisesti!
Kommunistivaltioiden+ja++mormonien+johtajilla+on+paljonkin+yhteistä,+mm.+se,+että+molemmilla+on+sokeita+seuraajia.+Molemmilla+on+virheetön+oppi.+Ja+molempia+sinä+olet+seurannut.+Molemmat+harjoittavat+alaistensa+aivopesua,+molemmat+vääristelevät+historiaa.+Sinä+uskot+jo+etukäteen+mahdolliset+apologien+selittely-yritykset,+joista+et+kaikista+edes+ole+kuullut,+vaan+vaadit+minua+esittämään+ne+sinulle!
Minä+en+perusta+väitteitäni+antien+väitteisiin,+vaan+mormonien+omiin+lähteisiin+ja+mormonitutkijoiden+tutkimustuloksiin.+Sinä+sen+sijaan+kieltäydyt+tutkimasta+kiusallisia+asioita+kirkkosi+histriassa+etkä+suostu+lukemaan+Kingin+ja+Averyn+kirjaa.
Tuo+mainitsemasi+Raamatun+sana+varoittaa+mm.+mormoneista!+Käännät+senkin+asian+päälaelleen!+Sitä+paitsi+tuossahan+puhutaan+viettelyksistä!+Mormonit+niitä+tarjoavat,+en+minä!+Viettelys+on+mm.+pikkutyttöjen+moninainti,+johon+kirkkosi+johto+sortui.+Josephan+vietteli+lukuisten+naisten+lisäksi+myös+mm.+Brigham+Youngin,+joka+tiettävästi+aluksi+kauhistui+pikkutyttöjen+moninaintiopista,+mutta+päästyään+itse+nuoren+lihan+makuun,+irstaili+kuin+sika+vi...+vatukossa.+
Kyllä+minä+puhun+pahoja+asioita+vastaan+ja+kyllä+mormonikirkko+on+paha.+Hedelmistään+puu+tunnetaan.+Mormonismi+on+aiheuttanut+paljon+kärsimyksiä+pikkutytöille,+tummaihoisille,+mormonien+läheisille+ym.+Esim.+perheen+pään+kääntyminen+mormoniksi+on+johtanut+muiden+perheenjäsenten+elämän+muuttumisen+helvetiksi.+
Jos+opettaisittekin+vain+Jeesuken+rakkauden+oppia,+siinä+ei+olisi+pahaa,+mutta+opetatte+itserakkauden+oppia+muiden+kärsimyksistä+välittämättä.+
Ennen+olit+sokea+Stalinin+teoille,+nyt+mormonien+teoille.+Avaa+Olli+vihdoin+silmäsi+ja+ala+seisoa+omilla+jaloillasi!
03.09.2018 15:01
Mitä+kunniakasta+on+moninainnissa?+Mitä+kunniakasta+on+piispa+Snown+suorittamassa+kivuliaassa+kuohitsemisessa?+Mitä+kunniakasta+on+profeetta+Youngin+opetuksissa+esim.+tummaihoisista?
Mitkä+ovat+mormonien+kunniakkaat+teot+1800-luvulla?+Esim.+kveekarit+vastustivat+rorusortoa+oman+henkensäkin+uhalla.+
Mormonien+kunniakkaat+teot+ovat+vain+tyhjiä+sanoja.+Ei+mitään+jumalallisia+tekoja+eikä+mitään+tekemistä+Israelin+kansan+kanssa.+No,+Smithän+erehtyi+luulemaan+intiaaneja+Israelilaisten+jälkeläisiksi.+Heh,+heh...
03.09.2018 14:41
Kaikki+tietävät,+että+varhaiset+mormonit+olivat+irstailijoita+moninen+kymmeninen+jalkavaimoineen.+Kun+Joseph+jäi+housut+nilkoissa+kiinni+piikansa+Fanny+Algerin+hässimisestä,+hän+yhdesä+ystäviensä+kanssa+tehtaili+moniavioisuusilmoituksen+ja+valehteli+sen+tulleen+Jumalalta!
No,+Ollin+mielestähän+piispa+Snowkin+oli+kunnon+ihminen...+Siitä+näkee+jo+minkä+arvoisia+hänen+muutkin+väitteensä+ovat.
03.09.2018 14:34
Kyllä+stalinistejakin+varmasti+harmittaa+kun+vastustajat+esittävät+propagandaa,+että+Stalin+olisi+mukamas+tapattanut+viattomia+ihmisiä.+
Aivan+samalla+tavalla+kuin+nyt+hehkutat+Smithin+oppia,+ennen+hehkutit+stalinismia.+Yritä+Olli+vihdoin+seisoa+omilla+jaloillasi+ja+myönnä+historialliset+tosiasiat+ja+pahojen+asioiden+pahuus.
03.09.2018 08:38
Kiellät+kirkkosi+historian!+Siis+aivan+samalla+tavalla+kuin+monet+Stainin+kannattajat+kielsivät+miljoonat+kuolonuhrit+tai+Hitlerin+kannattajat+holokaustin.+
Kuten+olen+tehnyt+hyvin+selvksi,+tuo+eläimiin+sekaantuminen+on+sinun+kuvitelmaasi.+Jos+väität+niin+tapahtuneen,+esitä+todisteet.+Minä+en+tuollaisia+tyhjiä+väitteitä+usko,+varsinkaan+sinun+esittäminäsi!
03.09.2018 08:08
1.+Ettehän+tee+evankeliumin+toimituksia+vaan+Smithin+kirkon.
2.+Mitä+merkittäviä+ilmoituksia+"profeettanne"+ovat+saaneet?+Nykyinen+sai+ilmoituksen,+että+kirkosta+tulee+käyttää+sen+pitkää+nimeä,+mutta+sinäkään+et+tottele+tuota+itseltään+Jumalalta+tullutta+iloitusta,+vaan+pilkkaat+Jumalaa+käyttämällä+nimimerkissäsi+uskontosi+nimenä+sellaista,+mitä+Jumala+ei+hyväksy!
3.+Mitä+pyhää+noissa+on?+MK+on+huonosti+kirjoitettu+historiallinen+romaani+täynnä+karkeita+asiavirheitä.
4.+Joissa+tehdään+mm.+kuolleiden+kastepuljauksia.
5.+Olette+suorittaneet+törkeästi+mm.+juutalaisten+holokaustin+uhrien+puljauksia,+vaikka+asiasta+on+oikeuden+päätös,+että+niin+ei+saisi+tehdä.+Verrattavissa+hautarauhan+rikkomiseen.
6.+ja+nimenomaan+MONINAINTIliitto.+Ilman+moninaintiahan+ei+profeettanne+mukaan+ole+asiaa+korotukseen.
7.+Rupusakki+saadaan+työskentelemään+ilmaiseksi+ja+vielä+maksamaan+kymmenykset.+Johto+elää+leveästi.
8.+Kelvollisia+miehiä+eivät+olleet+tummaihoiset+ennen+vuotta+1978.+Naiset+eivät+ole+kelvollisia+vieläkään!
9.+Joo,+ei+se+ihmisviisauteen+perustukaan+vaan+ihmistyhmyyteen.+Pyhällä+Hengellä+ei+luonnollisestikaan+ole+mitään+tekemistä+kyseisen+itsekkään+irstailuopin+kanssa.
03.09.2018 08:03
Nyt+täytyy+moittia+itseäni.+Kirjoitin:+"Mormonismista+on+vaikea+löytää+hyviä+puolia."
Onhan+niitä.+Yhden+aivan+ilmeisen+Olli+toi+esiin.+Hän+ilmaisi,+että+jos+hän+ei+olisi+mormoni,+hän+irstailisi+kuin+sika+vatukossa.+Hän+siis+jaksaa+mormonismiin+uskoessaan+odottaa+sitä+korotusta,+jossa+luulee+pääsevänsä+haareminsa+kimppuun.+
Siis+usko+johonkin+olemattomaan+saa+käyttäytymään+tässä+elämässä+ainakin+siinä+asiassa+hyvin.+Sehän+on+mainiota,+että+kirkon+petkutus+pitää+ihmisen+aisoissa+tässä+elämässä.+Harmittaa+tosin+varmaankin+siinä+vaiheessä,+kun+paljastuu,+että+lupaus+haaremista+olikin+vain+tyhjiä+sanoja.+Tai+eihän+se+edes+paljastu,+mikäli+kuolema+on+täydellinen+loppu.+
Asia+olisi+tietysti+eri+siinä+tilanteessa,+että+mormoniprofeetta+saisi+Jumalata+ilmoituksen+ottaa+pikkutyttöjen+moninainti+uudelleen+käyttöön+jo+maallisen+elämän+aikana.
02.09.2018 21:54
Et+edelleenkään+osoita+yhtään+virhettäni.+On+totta,+että+kirkko+ei+ENÄÄ+salli+pikkutyttöjen+moninaintia.+Nyt+uhoat,+että+sehän+olisi+rikos.+Laitontahan+se+oli+jo+Smithin,+Youngin+ja+kumppaneiden+aikaan!+Ei+heitä+erotettu+kirkosta!
Ja+vaikka+pikkutyttöjen+moninainti+ei+ole+tällä+hetkellä+mahdollista,+se+on+oppinne+mukaan+IKUINEN+PERIAATE,+joka+ei+ole+tällä+hetkellä+voimassa.+Entisen+tämän+palstan+mormonikirjoittelijan+mukaan+se+pannaan+kohdalleen+tuhatvuotisen+valtakunnan+aikana+ja+senhän+me+tiedämme+jo+profeetta+Youngin+opetuksista,+että+korotukseen+pääsevät+vain+moniavioisuutta+harjoittavat.+
Viimeistään+korotuksessa+mormoniukkelit+siis+naiskentelevat+pikkutyttöhaaremeitaan+parrat+väpättäen.
02.09.2018 21:38
Mikä+ei+pidä+paikkaans?+Jos+et+jaksa+tutkia+kirkkosi+historiaa,+se+ei+ole+minun+ongelmani!
Mainitsepa+yksikin+uutisankka!
02.09.2018 20:24
Mikä+noista+ei+ole+totta?+
Edelleenkään+minun+tehtävän+ei+ole+kertoa+kirkon+apologien+vastauksia!+Se+on+sinun+tehtäväsi!
02.09.2018 20:22
Johan+sinä+tuossa+ensimmäisessä+lauseessasi+vesität+sen+mitä+yrität+muka+sanoa.+En+minä+väitä+Snown+tehneen,+vaan+Snow+teki!+Jos+sinä+kiellät+tuon+historiallisen+totuuden,+se+jo+osoittaa,+että+et+tuomiste+sitä.
Sekoitata+taas+saatanan+ja+perkeleen.+Ne+ovat+vastapooleja.+
Edellleenkään+en+ole+kiukkuinen.+Pahoja+asioita+tai+ihmisiä+(Hitler,+Idi+Amin,+Joseph+Smith,+Stalin,+David+Koresh+ym.)+ei+tarvitse+kohdata+saatanan+tavoin+kiukulla+eikä+perkeleen+tavoin+jättäytymällä+kylmäksi+vaan+siltä+väliltä+eli+inhimillisesti+uhreja+ajatellen,+asiat+todeten+ja+niitä+analysoiden.+
Sinä+vedät+yhtäläisyysmerkit+Jeesuksen+ja+Smithin+välille+täysin+aiheettomasti.+Jos+Jeesus+oli+niin+hyvä+ihminen+kuin+mitä+hänestä+kerrotaan,+ei+minulla+ole+mitään+häntä+vastaan+vaan+kunnioitan+häntä+suuresti.+
Teidän+tapanne+"palvella+Jeesusta"+on+hänen+opetustensa+irvikuva.
02.09.2018 19:21
Niin,+Jumalahan+se+teille+antoi+pikkutyttöjen+moninainti-ilmoituksen+ja+mustaihoisten+pappeuskiellon.+Just,+joo.+Ettei+olisi+ollu+itse+perkele+asialla?
Kovin+kaukana+teidän+Jumalanne+"ilmoitukset"+ovat+lähimmäisenrakkaudesta.
Maailmallinen+muoti+pakotti+Jumalanne+lopulta+peräytymään+pikkutyttöjen+moninainnista+(toistaiseksi,+koska+se+on+ikuinen+periaate)+ja+mustien+pappeuskiellosta.+On+vain+ajan+kysymys,+milloin+Jumalanne+joutuu+luopumaan+myös+sovinismista+ja+homofobiasta.+
Teidän+kantanne+ovat+olleet+ja+ovat+osin+edelleen+rakkaudettomia!
02.09.2018 19:10
Olette+uudestisyntyneitä+perkeleen+kannattajia.+Siitä+kertoo+mm.+suhtautumisenne+piispa+Snown+tekoon.+
Kuten+aiemmin+kerroin+perkeleen+ja+saatanan+erosta,+ehkä+olet+jossain+määrin+oikeassa+sanoessasi+saatanan+hyökkäävän+kimppuunne.+Perkele+edustaa+kylmää+ja+pimeää+itsekkyyttä,+saatana+valoa+ja+kuumuutta.+Te+tarvitsette+valoa+ja+lämpöä,+joten+tasapainon+nimessä+saatanan+pitää+sitä+tuodakin...+Ottakaa+siis+jotain+vastaan,+älkää+torjuko+kuten+viimeisessä+virkkeessäsi+annat+ymmärtää.+Valo+ei+saa+vahvistaa+pimeyttänne.+Avatkaa+sateenvarjoanne+,+mutta+ei+niin+paljon,+että+olette+hihhuloivia+saatanan+kannattajia.
02.09.2018 08:42
Tuollaiset+asiat+pitää+aina+katsoa+inhimillisyyden+kannalta,+samoin+kuin+esim.+homoihin+tai+eri+rotuisiin+suhtautuminen.+Mormonikirkko+on+aina+ollut+melkoinen+takapajula+niissä+asioissa.
02.09.2018 08:37
158 / 162