Eurofighter

Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Voi voi Persu parkaa !
Persu parka ei tiedä edes millaista on nähdä maailmaa ja elää täyttä elämää. Kuinka kiva on nähdä Monaco ja Monte carlo654HYVÄ EURO tänään jo 1,19 Poks !
Näin, näin se pitää... ! Nyt kaikki me toivotaan, että Euro puhkaisee enkan 1,60 dollaria. Näin, näin Siksi me ol053Persuilun ja väyrystelyn agenda !
Mitä Persuilu ja Väyrystely periaateessa on ? Kyllä jokainen Persu-johtaja ja väyrynen tietää, että Euroopan unioni on t453Suomalaisen Eläkeläisen on hyvä asua Espanjassa !
Niin tuohon peruskysymykseen ei tule vastausta tällä palstalla... mutta olen kuitenkin kuullut, että Persut haluavat mar753Euroopan Unioni ja Britannia kauppasotaan.
Minä kerroin sen ensimmäisenä mitä tulee tapahtumaan. Ei mene vuottakaan, kun Britannia ja EU on kauppasodassa ja Britt353Euroopan unionin hyödyt minulle olen suomalainen.
Minä olen suomalainen ja minä saan Euroopan unionista seuraavat hyödyt. Paras on tietenkin, että olen eläkkeellä ja saan1852Tahdon antaa minun verorahat mieluimmin Matuille, kuin persuille JEEE
Minä tahdon antaa mieluimmin minun verorahat Matuille, kuin persuille Jee jee jee ostan aina ruotsalaista ostan aina u352- 1652
Tänään oli suomeen perustettu uusi jumalan vastainen puolue.
Minun on pakko kirjoittaa Teille rakkaat " kristityt " ihmiset ja kertoa Teille, että Te ette tule näkemään maallista252Miten euro standardit Brexitissä, nehän tulee jäämään monessa suhteessa ?
Britannian teollisuus tulee kärsimään aivan helvet*** , kun ajatellaan vaikka tältä kannalta kilpailukykyä myös. Niiden052Tiedättekö mitä, suomi ei oikesti enään hirveästi kiinnosta !
Niin, suomi ei minua enään niin hirveästi kiinnosta enään. Se kiinnostaa ainoastaan Eurooppalaisen terveydenhoitojärjes1351Täydellinen ihminen on kaikista kansakunnista !
Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen ja Nooalla ja jopa Abrahamille kertyi ikää. Jumalan pojat katsoivat ihmisen tyttäri1251Muistakaa Populismi ei koskaan kerro ratkaisua asioihin !
Populismi ei ole puolue se on vain jonkin asian kiukutellua vailla määränpäätä. He eivät kerro ratkaisua ja heistä ei o751Neuvo köyhille Persuille... Minua auttoi Jumala.
Minua autto Jumala tuossa, ennen kuin pääsin pois suomi-paskasta. Minä maksoin ulosottoon viimeisenä 2 vuotena yli 18 0151Kahteen kysymykseen Persut ei vastaa !
Onko jumala korkeammalla, kuin valtio: ON VAI EI ? Persujen valtion ja uskonnon välisestä linjauksesta ei saa mitään s451Kenellä menee huonosti Euro aikana kenellä ?
Kulumi saa just ehkä 200 000 euroa ja Hallalla on kait rahaa kanssa ja just oli pari poliittista jätkää paistamassa makk1651Tänään EU saa liittovaltio budjetin !
Melkein 2 000 miljardia euroa. Siinä Budjetissa on jo kokoa ja komeutta ... EU saa sen myötä myös luonnolisesti verotus1351Koko maailmalla ei olisi toivoa ilman Euroopan unionia.
Koko Maailma olisi nationalistien riistopolitiikan uhri ja monet maat olisi Venäjän miehittämiä alisteisessa asemassa.1751Perussuomalaiset jämerästi suomen asialla: Burka myös miehille !
Perussuomalaiset pukeutuu Burkaan ja malleja suunnittee ja suomen ja valtion pukutehdas. Musta voi olla myös fasistin551Luulen, että aika harva "persu" on edes koskaan elämässä ???
Käynyt ulkomailla... Pitääkö paikkansa, että juuri persu-puolueessa on ne, jotka ei ole koskaan käyneet ulkomailla ??2351