Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Liittovaltio tulee ja vapauttaa Teidät !

Liittovaltion tarkoitus on saada Teille samat oikeudet: Autot, ruuat, terveyspalvelut. Ennen kaikkea olemisen mahdollis
    Euroopan unioni
    12
    87
  2. EU:n tarkoitus EIKÖHÄN TÄMÄ TÄSTÄ OSASINKO ?

Nyt taisin osata selittää oikealla tavalla myös Persulle ! Nyt sinä et tajua yhtään. Maailman teollistuminen ja maailma
    Euroopan unioni
    9
    86
  3. Se on Poijat nyt Bensa Halpaa... Barreli 0,90 dollaria eli 160 litraa !

Generic 1st 'CL' Future 0.90USD/bbl.-17.37-95.07% Sano, Pistä Barreli sitä Bensaa ja loput kanisteriin ... Kun menet ta
    Euroopan unioni
    3
    86
  4. Muovi tehdään öljystä ! TAJUAAKO PERSU VAI EI ?

Täällä Aasiassa oli nyt viimeksi Bensalitra jo alle 0,50 euroa litra tajuatko ? Täällä Aasiassa asuminen maksaa minulle
    Euroopan unioni
    12
    86
  5. Rasismi ja Euroopan unionin vihaaminen !

Sosiaalisin normein määritellään rasismia seuraavasti: Tehokkain keino vaikuttaa rasismiin on koulutus ja kasvatus. To
    Euroopan unioni
    7
    86
  6. Persut on Palanneet juurilleen dokumentti !

Euroopan unionin Liittovaltossa esitettiin Dokumentti, että Persut on palanneet Juurilleen ... Asiasta uutisoitiin Avar
    Euroopan unioni
    6
    86
  7. Tällaista valtakuntaa ne persut kyttää !

Tällainen on persujen valtakunta jos ne olisivat vallassa ! koska ne ei tajua ihmisten oikeutta ja ihmisten vapautta !
    Euroopan unioni
    1
    86
  8. Persuilun ja väyrystelyn agenda !

Mitä Persuilu ja Väyrystely periaateessa on ? Kyllä jokainen Persu-johtaja ja väyrynen tietää, että Euroopan unioni on t
    Euroopan unioni
    4
    86
  9. Rupla on syöksyssä... yli 80 ruplaa jo yhdellä eurolla !

Loppuu loppuu se EU-vihan Trollaaminen Me voitettiin ! Eikö poijat nyt ole hyvä olla Euroopan Unionissa ja meidän talo
    Euroopan unioni
    15
    85
  10. Persu ei tajua kehitystä ... On jälkeen jäänyt !

Persun maailmankuvaan ei mahdu .. Painepesuri ja lehtipuhallin ! Ne on vieneet työt katujen lakaisijalta ... Ei Euroopan
    Euroopan unioni
    2
    85
  11. Perskele, kun on hyvä, kun EURO vahvistuu.

Voi ihanammin päivä enään alkaa... On niin kiva katso, kuinka paljon saa Eurolla eri valuuttoja... Niin ja tietenkin voi
    Euroopan unioni
    1
    85
  12. Minä sanon poijat totuuden !

Te olette täällä maahan muuton ja EU:n vihaajia. Syy miksi vihaatte Euroopan unionia on se, että Te olette kommunisteja
    Euroopan unioni
    8
    84
  13. Koko maailmalla ei olisi toivoa ilman Euroopan unionia.

Koko Maailma olisi nationalistien riistopolitiikan uhri ja monet maat olisi Venäjän miehittämiä alisteisessa asemassa.
    Euroopan unioni
    17
    84
  14. Kiitos Äitee ... Kiitos Mutti

Kiitos Mutti sinä olet paras äitee... Toit minulle vappusatasen ! Merkel äitee auttaa lapsiaan täällä ulkomailla ja anto
    Euroopan unioni
    0
    84
  15. OK Perussuomalainen. Sanoppa olenko viisas !

Muutin Heti suomesta pois, kun pääsin eläkkeeelle, siis työeläkkeelle. Saan noin 1500 euroa kuukaudessa ja maksan nyt vu
    Euroopan unioni
    2
    84
  16. Sijoitttaminen on ollut nyt puheena... Myös Eurooppa

Minä sanon, että minä olen sijoittanut koko elämäni. Olen ymmärtänyt tämän asian jo kauan sitten. Kaikki rahani ja kaik
    Euroopan unioni
    4
    84
  17. Persu, Kumpi oli ensin Muna vai Kana ?

Persu on mietinyt asiaa ja ei sitten ole tiennyt vastausta vai ? Minä Kerron, että ensin oli Kana sekä Kukko! Jos et
    Euroopan unioni
    4
    83
  18. Minäkin juhlin Brexittiä !

Nyt Loppuu Persuilut ja kaikki sonta mitä ne on työntäneet. Ensi vaaleihin! Ettekä Käännä takkia sitten... Tämä muis
    Euroopan unioni
    3
    83
  19. Jippii EUROOPAN UNIONIN LIITTOVALTIO !

Minusta tulee kohta virallisesti Euroopan unioninn kansalainen ! Kukaan ei halua pois Eurosta! Ei ole olemassa ihmistä,
    Euroopan unioni
    25
    83
  20. Persu ... Mitä näille naisille täytyy tehdä ?

Tollainen otsikko oli Iltasanomissa: " Ella Kanninen paljastaa uutuuskirjassa, miten tapasi italialaisen Valerio-rakk
    Euroopan unioni
    1
    83