Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Voi voi Persu parkaa !

Persu parka ei tiedä edes millaista on nähdä maailmaa ja elää täyttä elämää. Kuinka kiva on nähdä Monaco ja Monte carlo
    Euroopan unioni
    6
    54
  2. HYVÄ EURO tänään jo 1,19 Poks !

Näin, näin se pitää... ! Nyt kaikki me toivotaan, että Euro puhkaisee enkan 1,60 dollaria. Näin, näin Siksi me ol
    Euroopan unioni
    0
    53
  3. Persuilun ja väyrystelyn agenda !

Mitä Persuilu ja Väyrystely periaateessa on ? Kyllä jokainen Persu-johtaja ja väyrynen tietää, että Euroopan unioni on t
    Euroopan unioni
    4
    53
  4. Suomalaisen Eläkeläisen on hyvä asua Espanjassa !

Niin tuohon peruskysymykseen ei tule vastausta tällä palstalla... mutta olen kuitenkin kuullut, että Persut haluavat mar
    Euroopan unioni
    7
    53
  5. Euroopan Unioni ja Britannia kauppasotaan.

Minä kerroin sen ensimmäisenä mitä tulee tapahtumaan. Ei mene vuottakaan, kun Britannia ja EU on kauppasodassa ja Britt
    Euroopan unioni
    3
    53
  6. Euroopan unionin hyödyt minulle olen suomalainen.

Minä olen suomalainen ja minä saan Euroopan unionista seuraavat hyödyt. Paras on tietenkin, että olen eläkkeellä ja saan
    Euroopan unioni
    18
    52
  7. Tahdon antaa minun verorahat mieluimmin Matuille, kuin persuille JEEE

Minä tahdon antaa mieluimmin minun verorahat Matuille, kuin persuille Jee jee jee ostan aina ruotsalaista ostan aina u
    Euroopan unioni
    3
    52
  8. Onko Euro Devalvoitu

Onko Euro devalvoitu perhana ? Asun ulkomailla.
    Euroopan unioni
    16
    52
  9. Tänään oli suomeen perustettu uusi jumalan vastainen puolue.

Minun on pakko kirjoittaa Teille rakkaat " kristityt " ihmiset ja kertoa Teille, että Te ette tule näkemään maallista
    Euroopan unioni
    2
    52
  10. Miten euro standardit Brexitissä, nehän tulee jäämään monessa suhteessa ?

Britannian teollisuus tulee kärsimään aivan helvet*** , kun ajatellaan vaikka tältä kannalta kilpailukykyä myös. Niiden
    Euroopan unioni
    0
    52
  11. Tiedättekö mitä, suomi ei oikesti enään hirveästi kiinnosta !

Niin, suomi ei minua enään niin hirveästi kiinnosta enään. Se kiinnostaa ainoastaan Eurooppalaisen terveydenhoitojärjes
    Euroopan unioni
    13
    51
  12. Täydellinen ihminen on kaikista kansakunnista !

Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen ja Nooalla ja jopa Abrahamille kertyi ikää. Jumalan pojat katsoivat ihmisen tyttäri
    Euroopan unioni
    12
    51
  13. Muistakaa Populismi ei koskaan kerro ratkaisua asioihin !

Populismi ei ole puolue se on vain jonkin asian kiukutellua vailla määränpäätä. He eivät kerro ratkaisua ja heistä ei o
    Euroopan unioni
    7
    51
  14. Neuvo köyhille Persuille... Minua auttoi Jumala.

Minua autto Jumala tuossa, ennen kuin pääsin pois suomi-paskasta. Minä maksoin ulosottoon viimeisenä 2 vuotena yli 18 0
    Euroopan unioni
    1
    51
  15. Kahteen kysymykseen Persut ei vastaa !

Onko jumala korkeammalla, kuin valtio: ON VAI EI ? Persujen valtion ja uskonnon välisestä linjauksesta ei saa mitään s
    Euroopan unioni
    4
    51
  16. Kenellä menee huonosti Euro aikana kenellä ?

Kulumi saa just ehkä 200 000 euroa ja Hallalla on kait rahaa kanssa ja just oli pari poliittista jätkää paistamassa makk
    Euroopan unioni
    16
    51
  17. Tänään EU saa liittovaltio budjetin !

Melkein 2 000 miljardia euroa. Siinä Budjetissa on jo kokoa ja komeutta ... EU saa sen myötä myös luonnolisesti verotus
    Euroopan unioni
    13
    51
  18. Koko maailmalla ei olisi toivoa ilman Euroopan unionia.

Koko Maailma olisi nationalistien riistopolitiikan uhri ja monet maat olisi Venäjän miehittämiä alisteisessa asemassa.
    Euroopan unioni
    17
    51
  19. Perussuomalaiset jämerästi suomen asialla: Burka myös miehille !

Perussuomalaiset pukeutuu Burkaan ja malleja suunnittee ja suomen ja valtion pukutehdas. Musta voi olla myös fasistin
    Euroopan unioni
    5
    51
  20. Luulen, että aika harva "persu" on edes koskaan elämässä ???

Käynyt ulkomailla... Pitääkö paikkansa, että juuri persu-puolueessa on ne, jotka ei ole koskaan käyneet ulkomailla ??
    Euroopan unioni
    23
    51