Eurofighter
![]()
Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Muovi tehdään öljystä ! TAJUAAKO PERSU VAI EI ?
Täällä Aasiassa oli nyt viimeksi Bensalitra jo alle 0,50 euroa litra tajuatko ? Täällä Aasiassa asuminen maksaa minulle1273Rasismi ja Euroopan unionin vihaaminen !
Sosiaalisin normein määritellään rasismia seuraavasti: Tehokkain keino vaikuttaa rasismiin on koulutus ja kasvatus. To773Miehiä suomessa enemmän, kuin naisia Kohta !
Väestörakenne on läntsisissä sivistysmaissa, yleensä 60 % naisia ja 40 % miehiä. Naiset muuttaa herkemmin ulkomaille ja073Kiitos Äitee ... Kiitos Mutti
Kiitos Mutti sinä olet paras äitee... Toit minulle vappusatasen ! Merkel äitee auttaa lapsiaan täällä ulkomailla ja anto072Nyt minä näytän miksi EU:sta ei voi erota !
Tässä on kaksi todella loistavaa esimerkkiä ruokateollisuudesta ja tämä kertoo sen juuri mitä tulevaisuus on ! Ajatelka772Minä sanon poijat totuuden !
Te olette täällä maahan muuton ja EU:n vihaajia. Syy miksi vihaatte Euroopan unionia on se, että Te olette kommunisteja872Jos markasta puhutaan ! Pitää puhua, että kuka sen maksaa !
Seuraavassa kokuksessa, kun mikä tulee julkisesti, niin toimittajan on kysyttävä huhtasaarelta ja muilta persuilta ja p071Euroopan unionin hyödyt minulle olen suomalainen.
Minä olen suomalainen ja minä saan Euroopan unionista seuraavat hyödyt. Paras on tietenkin, että olen eläkkeellä ja saan1871Brexit tuhoaa koko Britannian !
Brexit ja corona yhdessä tulee laskemaan koko euroopan ja maailman taloutta ja ostovoimaa ja ajamaan koko maailman hetk371Tällaista valtakuntaa ne persut kyttää !
Tällainen on persujen valtakunta jos ne olisivat vallassa ! koska ne ei tajua ihmisten oikeutta ja ihmisten vapautta !171Luulen, että aika harva "persu" on edes koskaan elämässä ???
Käynyt ulkomailla... Pitääkö paikkansa, että juuri persu-puolueessa on ne, jotka ei ole koskaan käyneet ulkomailla ??2370Jippii EUROOPAN UNIONIN LIITTOVALTIO !
Minusta tulee kohta virallisesti Euroopan unioninn kansalainen ! Kukaan ei halua pois Eurosta! Ei ole olemassa ihmistä,2570Ranskalainen kertoi minulle mistä EU-vihasta kysymys !
EU-vihassa yhteinen piirre on se, että EU on eliitti ! EU-vihaajat ei tykkää, että ulkomaalaiset ihmiset ostaa heidän ta1070Koko maailmalla ei olisi toivoa ilman Euroopan unionia.
Koko Maailma olisi nationalistien riistopolitiikan uhri ja monet maat olisi Venäjän miehittämiä alisteisessa asemassa.1770Mielenkiintoinen asia EURO ja sen arvo Brexitin jälkeen !
Mitä mieltä on palstan taloustieteilijät EURON arvosta Brexitin jälkeen ? Ajkatellaan vaikka eläkeläisiä ? Jos euro ro1470Muistan, kun yksikin poliittinen jätkä sano, että Internet
Loppuu ja se lopetetaan kohta kokonaan ... Olisko ollut joku juntti kansanedustaja ! No täytyy sano, että miten kävi hei870OK Perussuomalainen. Sanoppa olenko viisas !
Muutin Heti suomesta pois, kun pääsin eläkkeeelle, siis työeläkkeelle. Saan noin 1500 euroa kuukaudessa ja maksan nyt vu270Köyhyys ja Nationalismi kulkee käsikädessä ... Myös Saksassa.
Juttelin eilen saksalaisten kanssa ja he olivat sitä mieltä, että köyhyys ja nationalismi kulkee käsikädessä. Ihan yks870Miksi EU:sta ero on ilonpäivä .... Miksi ?
Mitä Britannian ihminen voittaa ja kuka voittaa ? Miksi suomen pitää erota EU:sta ja mitä minä tai sinä siitä voitat ?1169Tänään EU saa liittovaltio budjetin !
Melkein 2 000 miljardia euroa. Siinä Budjetissa on jo kokoa ja komeutta ... EU saa sen myötä myös luonnolisesti verotus1369