Onko Euro Devalvoitu

Onko Euro devalvoitu perhana ?
Asun ulkomailla.

16

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niuvanniemi ei ole ulkomailla.

    • Se riippuu siitä, että mistä maasta katsoo asiaa ! Tiesithän sinä sen ?
      Asutko sinä Niuvaniemessä ? Onko siellä kesä nyt ?

      • Anonyymi

        Tietenkin riippuu. Mutta jos Niuvanniemestä käsin sanot asuvasi ulkomailla, niin olet melko pahasti kujalla.


    • Anonyymi

      Euro on vahva valuutta ja kestää pandemiankin.

      • Anonyymi

        Velkaunioni on vahva järjestelmä, jota jäsenmaa ei kestä. Ilman pandemiaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Velkaunioni on vahva järjestelmä, jota jäsenmaa ei kestä. Ilman pandemiaakin.

        EU elvyttää jäsenmaat yhteisin ponnistuksin.Siihen jokaisen omat päälle.


    • Anonyymi

      Euro on devalvoitu, olet menettänyt huumerasi!

    • Anonyymi

      On, Euro on devalvoitu!
      ECB painaa joka kuukausi 40 miljardia uusia seteleitä
      laannettaksi inflaatiota.
      Sen lisäksi painatetaan 750 Miljardia Euroja uusia seteleitä
      auttaakseen coronavirus maita selviämään.
      Kaikki tämä painettu raha lainataan EU ja ECB toimesta
      jäsenvaltioille joiden takaisin maksu otetaan osa valtioiden
      tuottavan työntekijöiden selkänahasta eli vaihdetaan tuottava
      työ painettuun seteli pinkkaan.

      • Anonyymi

        Devalvointi tarkoittaa rahan arvon laskua uhteessa muihin valuuttoihin.Sitä ei eurolle ole tapahtunut. Pikemmin päinvastoin.

        Elvytyslaina sijoitetaan palauttamaan tuotanto takaisin normaaliksi eli antamaan töitähalukaille.

        EU-vihaaajt eivät voi tällaista sietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Devalvointi tarkoittaa rahan arvon laskua uhteessa muihin valuuttoihin.Sitä ei eurolle ole tapahtunut. Pikemmin päinvastoin.

        Elvytyslaina sijoitetaan palauttamaan tuotanto takaisin normaaliksi eli antamaan töitähalukaille.

        EU-vihaaajt eivät voi tällaista sietää.

        Eunulkki ei käsitä miten kapitalistinen systeemi toimii:
        Ensinnäkin, pörssissä pelataan työläisen työn tuloksia.
        Kun BKT ei enää vastaa osakkeiden arvoa niin syntyy
        vajautta pörssissä ja tullaan karhu markkinoille.
        Sama tapahtuu kun lasketaan markkinoille perusteettomasti
        uusia seteleitä kuten tässä EU la ECB asiassa.
        Eli devalvoidaan rahan arvo vesittämällä uusilla seteleillä.
        Automaattisesti kapitalistinen markkinatalous oikaisee EU ja ECB
        toimenpiteet jotka toimenpiteet syövät säätäjien tilien
        reaaliarvot eli rosvoavat osan säästäjien raha arvoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eunulkki ei käsitä miten kapitalistinen systeemi toimii:
        Ensinnäkin, pörssissä pelataan työläisen työn tuloksia.
        Kun BKT ei enää vastaa osakkeiden arvoa niin syntyy
        vajautta pörssissä ja tullaan karhu markkinoille.
        Sama tapahtuu kun lasketaan markkinoille perusteettomasti
        uusia seteleitä kuten tässä EU la ECB asiassa.
        Eli devalvoidaan rahan arvo vesittämällä uusilla seteleillä.
        Automaattisesti kapitalistinen markkinatalous oikaisee EU ja ECB
        toimenpiteet jotka toimenpiteet syövät säätäjien tilien
        reaaliarvot eli rosvoavat osan säästäjien raha arvoista.

        Jos elvytys jätetään tekemättä, menevät useat jäsenmaat konkurssiin.
        Nyt kaikki pelastetaan EU-vihaajien harmiksi.

        Rahan arvon vaihtelu on riski,joka säästäjän on otettava huomioon.

        Euro voidaan pelastaa vain elvytysohjelmalla.

        Se on kauhunpaikka EU-vihaajille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos elvytys jätetään tekemättä, menevät useat jäsenmaat konkurssiin.
        Nyt kaikki pelastetaan EU-vihaajien harmiksi.

        Rahan arvon vaihtelu on riski,joka säästäjän on otettava huomioon.

        Euro voidaan pelastaa vain elvytysohjelmalla.

        Se on kauhunpaikka EU-vihaajille.

        Eli pumpataan tuhansia miljardeja EU ja ECB Natzi luurangon elvytykseen.
        Anna mun kaikki kestää.
        Kysymys on ainoastaan saksan autoteollisuuden pelastamisesta.
        Viime vuonna saksan autoteollisuus oli 420 miljardin euron arvoinen.
        Tänä vuonna se jo nyt on tuottanut 500 miljardia euroa joten
        arvion mukaan vuosituloksen arvo nousee kalksinkertaiseksi
        eli 1000 miljardin arvoon.
        Sehän on selvä että saksa ja ranska ovat EU Akseli valtioita.
        Tietysti pienet maat yrittävät pelastaa saksan sekä ranskan
        almujen toivossa.
        Toivossa on hyvä elää sillä se on viimeinen mahdollisuus elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli pumpataan tuhansia miljardeja EU ja ECB Natzi luurangon elvytykseen.
        Anna mun kaikki kestää.
        Kysymys on ainoastaan saksan autoteollisuuden pelastamisesta.
        Viime vuonna saksan autoteollisuus oli 420 miljardin euron arvoinen.
        Tänä vuonna se jo nyt on tuottanut 500 miljardia euroa joten
        arvion mukaan vuosituloksen arvo nousee kalksinkertaiseksi
        eli 1000 miljardin arvoon.
        Sehän on selvä että saksa ja ranska ovat EU Akseli valtioita.
        Tietysti pienet maat yrittävät pelastaa saksan sekä ranskan
        almujen toivossa.
        Toivossa on hyvä elää sillä se on viimeinen mahdollisuus elämässä.

        Voi raukkaa EU-vihaajaa.

        Koeta saada edes jotain tolkkua tuohon valehteluusi.
        Siihen uskovat vain sinua tyhmemmät, ja mistäs sellaisia löytyisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi raukkaa EU-vihaajaa.

        Koeta saada edes jotain tolkkua tuohon valehteluusi.
        Siihen uskovat vain sinua tyhmemmät, ja mistäs sellaisia löytyisi?

        Kuka tässä valehtelee?


    • Miksiköhän Persut on huutamassa markkaa takaisin ... Siksikö, että
      ne revlvoi ja vahvistaa sillä ulkomaista ostovoimaa vai meinaako ne
      Devalvoida sillä vai ja kurjistaa minun elämää ulkomailla ?

      Mutta, kyllä me ollaan oikealla tiellä jos ne pysyy Polttonesteiden
      korotuksessa ja ruokakoria voisi kanssa nostaa siellä suomen valtiossa
      korkeammalle. Tupakki vielä hyi ... sitä voivat kanssa nostaa ja viina ja
      olut .... Mitä se suomalainen juhlisi siellä ?

      • Anonyymi

        Mielenkiintoisia masokisteja.Tuhoavat jonkun EUn takia rahansa ja työpaikkansa . EU huijaa palkat ja säästöt vudesta toiseen mutta kukaan ei käsitä että omat rahat on hävitetty. Kun kaikki maat tekee saman niin näyttää kuin mitään ei olisi tapahtunut. Siksi lampaat uskovat EUhun ja velkaan. Koronakin näyttää hyvältä asialta kun saa perintöjä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe