Jos Te olette Miehen näköisiä ja Naisen näköisiä, niin ei Teidän suku mihinkään
katoa. Mutta jos Te olette, kuin luteita, niin ei sellaasesta kukaan välitä.
Pelkääkö joku Täällä Ryssää vai ?
Lyö nyrkillä päähän sitä jos olet mies, etkä akka. Mies ottaa oman paikkansa
elämäntiellä ja ei ole naukumassa ja määkimässä sosiaalivirastoa ja Kelaa. Jos joku
antaa rahaa kerjäläiselle tai Pakolaiselle, niin omiaan jakelee. Mutta jos rosvo vie
sinulta rahat ja jakaa niitä Pakolaisille, niin määkiikö mies, että se jakaa minun rahoja ?
Ehkä siinä pitää katsoa vähän muutakin jos meinaa äänestää ja valtioa pitää jos ei
tapella halua. Olisiko silloin se oikeistolainen vakuutusjärjestelmä hyvä ? Eikö tuo
ole jo nähty jos antaa rahansa toisten taskuun, niin siinä voi käydä sitten miten vain.
Älä tuo sitä Lippu ja sillä yritä varastaa toisten työtä ja rahaa. Oikeistolainen järjestelmä
perustuu yksityiseen yrittämiseen ja vakuutuspohjaiseen palvelujärjestelmään.
Siitä Kristinuskoisuuteen ja avustutyöhön.
Minä sanon yhden asian Teille.
1
90
Vastaukset 1
- TaasNaurattaa
Kiitos taas eunukkihörhölle aamun kevennyksestä! DDDDDDDDDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi241496Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681357- 961161
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R731082Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84779Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29738Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48727Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43646- 63646
- 38629