Jos Te olette Miehen näköisiä ja Naisen näköisiä, niin ei Teidän suku mihinkään
katoa. Mutta jos Te olette, kuin luteita, niin ei sellaasesta kukaan välitä.
Pelkääkö joku Täällä Ryssää vai ?
Lyö nyrkillä päähän sitä jos olet mies, etkä akka. Mies ottaa oman paikkansa
elämäntiellä ja ei ole naukumassa ja määkimässä sosiaalivirastoa ja Kelaa. Jos joku
antaa rahaa kerjäläiselle tai Pakolaiselle, niin omiaan jakelee. Mutta jos rosvo vie
sinulta rahat ja jakaa niitä Pakolaisille, niin määkiikö mies, että se jakaa minun rahoja ?
Ehkä siinä pitää katsoa vähän muutakin jos meinaa äänestää ja valtioa pitää jos ei
tapella halua. Olisiko silloin se oikeistolainen vakuutusjärjestelmä hyvä ? Eikö tuo
ole jo nähty jos antaa rahansa toisten taskuun, niin siinä voi käydä sitten miten vain.
Älä tuo sitä Lippu ja sillä yritä varastaa toisten työtä ja rahaa. Oikeistolainen järjestelmä
perustuu yksityiseen yrittämiseen ja vakuutuspohjaiseen palvelujärjestelmään.
Siitä Kristinuskoisuuteen ja avustutyöhön.
Minä sanon yhden asian Teille.
1
71
Vastaukset
- TaasNaurattaa
Kiitos taas eunukkihörhölle aamun kevennyksestä! DDDDDDDDDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu594583Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182961- 1402653
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162136- 151573
- 1151477
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731377Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601116- 951097
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211048