Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. EU-viha ja sen järjettömyys TUTKIMUS !

Ei tässä EU vihassa ole kysymys todellisuudessa siitä... Meinaatkko, että tämä porukka mikä täällä määkii EU vihaa, nii
    Euroopan unioni
    5
    82
  2. Tuli mieleen, että Persut ja Markka.

Miksi Persu tarvii markkaa takaisin? Hän voi olla esimerkillinen Suomalainen. Todella suomalainen ja ryhtyä tekemään ty
    Euroopan unioni
    8
    82
  3. Katsokaa Ratsia Takseissa !

Minulla menee ihan oikeasti hilseen yli koko ajan ! Takseissa paljon rikkeitä ? Sitten kerrottiin, että oli tarkastettu
    Euroopan unioni
    1
    82
  4. Muistan, kun yksikin poliittinen jätkä sano, että Internet

Loppuu ja se lopetetaan kohta kokonaan ... Olisko ollut joku juntti kansanedustaja ! No täytyy sano, että miten kävi hei
    Euroopan unioni
    8
    82
  5. Täydellinen ihminen on kaikista kansakunnista !

Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen ja Nooalla ja jopa Abrahamille kertyi ikää. Jumalan pojat katsoivat ihmisen tyttäri
    Euroopan unioni
    12
    81
  6. SUOMI ON SAATANASTA!

Haluan vapaan Ruotsin takaisin! Voinko minä kirjoittaa näin? Olen puoleksi ruotsalainen ja ruotsalaiset omisti suomen e
    Euroopan unioni
    3
    81
  7. Miksi Te ruikutatte köyhyyttä varsinkin Euroopan unionin aikana ?

Hei, ensimmäinen juttu, että teitä ei voi nyt kahlita mihinkään suomeen. Rautaportti on avautunut ja saatte eläkkeen muk
    Euroopan unioni
    2
    81
  8. Raamatun ohjeiden mukaan, sinun tulee auttaa köyhiä !

Raamattu ei kehoita sinua jakamaan rahojaan valtiolle eikä millekkään lahkolle. Muista, mitä apostolit teki ja Pietari.
    Euroopan unioni
    0
    81
  9. Ei luupää Persu ei tajua ei tajua ! Miljoonia ihmisiä tulee

Miljoonia ihmisiä tulee joka vuosi Euroopan unioniin ja nekin kaikki valitsee missä on paras asua ja olla. Ei ei Persu
    Euroopan unioni
    4
    80
  10. Euroopan unionin Liittovaltio voisi olla nyt mahdollinen

Oikeastaan syvä taantuma asjaa tiiviimpiä yhteismarkkinoita ja yhteistä rahoitusjärjestelmää. Yhdelläkään jäsenmaalla
    Euroopan unioni
    6
    80
  11. SE MITEN HUIJATAAN !

Kun tämä on se peruslähtökohta ! KUKA OIKEASTI HALUAA POIS EUROSTA ! NÄMÄ EI VARMASTI HALUA POIS EUROSTA ! Yksikään e
    Euroopan unioni
    4
    80
  12. Kysymys Miksi ruikutat tällä palstalla ?

Miksi ruikutat ja vihaat tällä palstalla... Onko EU vienyt äitisi vai naisesi ? Älä Viddu puhu mistään valtiosta, koska
    Euroopan unioni
    10
    80
  13. Kenellä menee huonosti Euro aikana kenellä ?

Kulumi saa just ehkä 200 000 euroa ja Hallalla on kait rahaa kanssa ja just oli pari poliittista jätkää paistamassa makk
    Euroopan unioni
    16
    80
  14. Euroopan unionin hyödyt minulle olen suomalainen.

Minä olen suomalainen ja minä saan Euroopan unionista seuraavat hyödyt. Paras on tietenkin, että olen eläkkeellä ja saan
    Euroopan unioni
    18
    80
  15. Köyhyys ja Nationalismi kulkee käsikädessä ... Myös Saksassa.

Juttelin eilen saksalaisten kanssa ja he olivat sitä mieltä, että köyhyys ja nationalismi kulkee käsikädessä. Ihan yks
    Euroopan unioni
    8
    80
  16. Euroopan unionista voi muodostua yksi raamatun pedoista !

Raamatussa on mainittu pedot monikoissa ja Daniel myös kertoo näistä. Ne on kuninkaita, Keisareita ja poliittisia hallnt
    Euroopan unioni
    15
    79
  17. Minimi kansaneläke on kait se 1200 euroa ?

Eli, kun saat 1200 euroa ja sinulla on säästöjä vaikka 100 000. Niin, kyllä se riittää 10 - 15 vuotta ihan hyvään elämä
    Euroopan unioni
    7
    79
  18. Tukipaketit vaatii euroopan integraatiota... Liittovaltio ja vastuu !

Minä olen ainakin valmis Euroopan unionin Liittovaltioon ei se minua haittaa. Monikaan ihmisryhmä ei halua pois Eurosta
    Euroopan unioni
    1
    79
  19. Onko Euro Devalvoitu

Onko Euro devalvoitu perhana ? Asun ulkomailla.
    Euroopan unioni
    16
    79
  20. Tänään EU saa liittovaltio budjetin !

Melkein 2 000 miljardia euroa. Siinä Budjetissa on jo kokoa ja komeutta ... EU saa sen myötä myös luonnolisesti verotus
    Euroopan unioni
    13
    79