Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Euroopan unionin Liittovaltio voisi olla nyt mahdollinen

Oikeastaan syvä taantuma asjaa tiiviimpiä yhteismarkkinoita ja yhteistä rahoitusjärjestelmää. Yhdelläkään jäsenmaalla
    Euroopan unioni
    6
    69
  2. SE MITEN HUIJATAAN !

Kun tämä on se peruslähtökohta ! KUKA OIKEASTI HALUAA POIS EUROSTA ! NÄMÄ EI VARMASTI HALUA POIS EUROSTA ! Yksikään e
    Euroopan unioni
    4
    69
  3. Liittovaltio tulee ja vapauttaa Teidät !

Liittovaltion tarkoitus on saada Teille samat oikeudet: Autot, ruuat, terveyspalvelut. Ennen kaikkea olemisen mahdollis
    Euroopan unioni
    12
    69
  4. Ei Valtio ole todellisuutta se on mielikuva !

Ei Valtio ole olemalla mitään... Sinne menee kommunisteja, Persuja ja ties mitä Halla ja pillxahoa siellä voi olla ihan
    Euroopan unioni
    1
    69
  5. Luin nyyhkytarinan Kuuma-potista tänään.

Tuli mieleen, että eikö tuotantotiimi voi hajauttaa kilpailua niin, että palkonnot maksetaan muissa EU maissa ? Eikö
    Euroopan unioni
    0
    69
  6. Tänään EU saa liittovaltio budjetin !

Melkein 2 000 miljardia euroa. Siinä Budjetissa on jo kokoa ja komeutta ... EU saa sen myötä myös luonnolisesti verotus
    Euroopan unioni
    13
    68
  7. Katsokaa Itse mihin Suomi-mulkerot käyttää rahaa!

Katsokaa ja miettikää, onko oikein, että poliittista suomi-paskaa maksetaan ja kansa ja ihmiset elää luottotiedottomina
    Euroopan unioni
    1
    68
  8. Ruotsi ja Kruunu ... Talous /Selitän persuille.

Mitä tapahtuu kun korkotaso nousee Euroopassa kun ruotsi on devalvoinut kruununsa Eli ottanut kansalta velkaa. Se t
    Euroopan unioni
    2
    68
  9. Tukipaketit vaatii euroopan integraatiota... Liittovaltio ja vastuu !

Minä olen ainakin valmis Euroopan unionin Liittovaltioon ei se minua haittaa. Monikaan ihmisryhmä ei halua pois Eurosta
    Euroopan unioni
    1
    68
  10. Onko Euro Devalvoitu

Onko Euro devalvoitu perhana ? Asun ulkomailla.
    Euroopan unioni
    16
    68
  11. Ei Unkari voi erota Euroopan unionista, vaikka olisi mimmosia leijonan kuvia.

Miten se niin kuin pitäisi tyhmälle ja ääliölle selittää ? Unkari ei voi erota Euroopan Unionista, koska sillä ei ole
    Euroopan unioni
    30
    67
  12. EU:n tarkoitus EIKÖHÄN TÄMÄ TÄSTÄ OSASINKO ?

Nyt taisin osata selittää oikealla tavalla myös Persulle ! Nyt sinä et tajua yhtään. Maailman teollistuminen ja maailma
    Euroopan unioni
    9
    67
  13. Euroopan unionista voi muodostua yksi raamatun pedoista !

Raamatussa on mainittu pedot monikoissa ja Daniel myös kertoo näistä. Ne on kuninkaita, Keisareita ja poliittisia hallnt
    Euroopan unioni
    15
    67
  14. Minimi kansaneläke on kait se 1200 euroa ?

Eli, kun saat 1200 euroa ja sinulla on säästöjä vaikka 100 000. Niin, kyllä se riittää 10 - 15 vuotta ihan hyvään elämä
    Euroopan unioni
    7
    67
  15. Kysymys Miksi ruikutat tällä palstalla ?

Miksi ruikutat ja vihaat tällä palstalla... Onko EU vienyt äitisi vai naisesi ? Älä Viddu puhu mistään valtiosta, koska
    Euroopan unioni
    10
    67
  16. Persu-kommunistit on lentämistä vastaan eikö ?

Miten minun mielipide on jotenkin aina EU myönteinen ja asiapohjalta myös ? Lainaus Talouselämä: "EU:n kilpailukomiss
    Euroopan unioni
    1
    67
  17. Suomi Fan on vain ja ainoastaan !

Suomi Fan on ainoastaan mahdollinen seuraavassa komessa tapauksessa: A) Hän on poliittinen mulk*** joka pyörii virkansa
    Euroopan unioni
    4
    67
  18. Miksi EU:sta ero on ilonpäivä .... Miksi ?

Mitä Britannian ihminen voittaa ja kuka voittaa ? Miksi suomen pitää erota EU:sta ja mitä minä tai sinä siitä voitat ?
    Euroopan unioni
    11
    67
  19. Rupla on syöksyssä... yli 80 ruplaa jo yhdellä eurolla !

Loppuu loppuu se EU-vihan Trollaaminen Me voitettiin ! Eikö poijat nyt ole hyvä olla Euroopan Unionissa ja meidän talo
    Euroopan unioni
    15
    67
  20. Onko Perussuomalaiset yhtä isänmaallisia ?

Texasin varakuvernööri: Oma henki on vanhukselle pieni hinta maan talouden pelastamisesta ... Lainaus Ilta-sanomista. K
    Euroopan unioni
    1
    67