Eurofighter

Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Öljy on Nyt Maailman Halvinta !!! WAU WAU WAU !!!
Öljy on nyt halpaa halpaa halpaa... Kävin viimeviikolla tankkaamassa ja täällä ulkomailla hinta regularille oli aika351Ei luupää Persu ei tajua ei tajua ! Miljoonia ihmisiä tulee
Miljoonia ihmisiä tulee joka vuosi Euroopan unioniin ja nekin kaikki valitsee missä on paras asua ja olla. Ei ei Persu451Tukipaketit vaatii euroopan integraatiota... Liittovaltio ja vastuu !
Minä olen ainakin valmis Euroopan unionin Liittovaltioon ei se minua haittaa. Monikaan ihmisryhmä ei halua pois Eurosta151Jippii EUROOPAN UNIONIN LIITTOVALTIO !
Minusta tulee kohta virallisesti Euroopan unioninn kansalainen ! Kukaan ei halua pois Eurosta! Ei ole olemassa ihmistä,2551Persun näkee naamasta ja tänään Floyd,,, Täys ääliö !
Persun näkee naamasta ja sata-varmasti! Te jokainen pysytytte tunnistamaan kuka on persu ja kuka ei ... Se on täysin var251Kysymys Miksi ruikutat tällä palstalla ?
Miksi ruikutat ja vihaat tällä palstalla... Onko EU vienyt äitisi vai naisesi ? Älä Viddu puhu mistään valtiosta, koska1051Mitä väliä persuille on Euroopan unionin pitkistä lainoista ?
Persujen kannattajat on suurimmilta osin mielenterveydestä kärsiviä yhteiskunnan hylkiöitä. Kärsivät yksinäisyydestä,651EU:n tarkoitus EIKÖHÄN TÄMÄ TÄSTÄ OSASINKO ?
Nyt taisin osata selittää oikealla tavalla myös Persulle ! Nyt sinä et tajua yhtään. Maailman teollistuminen ja maailma950Brexit tuhoaa koko Britannian !
Brexit ja corona yhdessä tulee laskemaan koko euroopan ja maailman taloutta ja ostovoimaa ja ajamaan koko maailman hetk350Olenko minä ainut, joka on tiennyt tämän ? ?
Millaisia Ihmisiä tälläkin palstalla on ollut... Ja Persu-kommunisti voi tauti, kuinka tyhmiä ne on olleet ja Väyryset050Minä päättäisin suomen kohtalosta... Näin !
Tietenkin vetäisin ensimmäisenä ammattiliikkeet matalaksi ja laskisin palkkoja ihan kunnolla ja siinä olisi se devalvaa250Eiköhän olisi aika ryhtyä pukkaamaan sitä Tallinna tunnelia !
Paperitehtaat näyttää sulkevan pajojaan ja puuta riitää ! Sähköä tulee kohta fuusiosta ja sen hinta vain laskee ! Junat049Merci beaucoup... Kiitos Se oli kova isku Persuille ...
Merci beaucoup... Se oli kova isku persuille ja USA:lle, Briteille ja Ryssälle ! Eurooppa otti yhteistä velkaa ja se tar949Suomen lehdissä on kovaa Propagandaa !
Huomatkaa, kuinka esim. Taloussanomat piirtää suomi-neidon ja pyrkii sillä vaikuttamaan, että Sinä olet valtio, siis si049Persu ... Mitä näille naisille täytyy tehdä ?
Tollainen otsikko oli Iltasanomissa: " Ella Kanninen paljastaa uutuuskirjassa, miten tapasi italialaisen Valerio-rakk149Kerro meille persu, kuinka tyhmä jätkä sinä olet !
Kerro Meille persu, että mitä työtä sä niin kuin olet tekemässä ja mihin työhön sinä olet, niin kuin hakeutumassa ?049Älä ole Persu varma, että sinä saat hoitoa ... Älä ole yhtään niin varma.
Tiedätkö persu, että kunnan johtavia lääkäreitä on ollut TV:ssäkin tästä asiasta reilu kymmenen vuotta sitten. Ne, sa749Ette pääse hakemaan halpaa olutta Virosta vai ?
Nyt Te voitte sitten nauttia perussuomalaisesta elämästä viinan kohdalla, siitä suomesta täysin rinnoin... Joko Pontikka049Ei Valtio ole todellisuutta se on mielikuva !
Ei Valtio ole olemalla mitään... Sinne menee kommunisteja, Persuja ja ties mitä Halla ja pillxahoa siellä voi olla ihan149Tiedättkö, että minä arvostan maahanmuuttajia todella paljon.
Tiedättekö, että maahanmuuttaja joutuu opiskelemaan kielen ja kasvattamaan lapset ja kohtaamaan syrjintää ja silti hän049