Eurofighter
![]()
Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Euroopan unionin Liittovaltio voisi olla nyt mahdollinen
Oikeastaan syvä taantuma asjaa tiiviimpiä yhteismarkkinoita ja yhteistä rahoitusjärjestelmää. Yhdelläkään jäsenmaalla669SE MITEN HUIJATAAN !
Kun tämä on se peruslähtökohta ! KUKA OIKEASTI HALUAA POIS EUROSTA ! NÄMÄ EI VARMASTI HALUA POIS EUROSTA ! Yksikään e469Liittovaltio tulee ja vapauttaa Teidät !
Liittovaltion tarkoitus on saada Teille samat oikeudet: Autot, ruuat, terveyspalvelut. Ennen kaikkea olemisen mahdollis1269Ei Valtio ole todellisuutta se on mielikuva !
Ei Valtio ole olemalla mitään... Sinne menee kommunisteja, Persuja ja ties mitä Halla ja pillxahoa siellä voi olla ihan169Luin nyyhkytarinan Kuuma-potista tänään.
Tuli mieleen, että eikö tuotantotiimi voi hajauttaa kilpailua niin, että palkonnot maksetaan muissa EU maissa ? Eikö069Tänään EU saa liittovaltio budjetin !
Melkein 2 000 miljardia euroa. Siinä Budjetissa on jo kokoa ja komeutta ... EU saa sen myötä myös luonnolisesti verotus1368Katsokaa Itse mihin Suomi-mulkerot käyttää rahaa!
Katsokaa ja miettikää, onko oikein, että poliittista suomi-paskaa maksetaan ja kansa ja ihmiset elää luottotiedottomina168Ruotsi ja Kruunu ... Talous /Selitän persuille.
Mitä tapahtuu kun korkotaso nousee Euroopassa kun ruotsi on devalvoinut kruununsa Eli ottanut kansalta velkaa. Se t268Tukipaketit vaatii euroopan integraatiota... Liittovaltio ja vastuu !
Minä olen ainakin valmis Euroopan unionin Liittovaltioon ei se minua haittaa. Monikaan ihmisryhmä ei halua pois Eurosta168- 1668
Ei Unkari voi erota Euroopan unionista, vaikka olisi mimmosia leijonan kuvia.
Miten se niin kuin pitäisi tyhmälle ja ääliölle selittää ? Unkari ei voi erota Euroopan Unionista, koska sillä ei ole3067EU:n tarkoitus EIKÖHÄN TÄMÄ TÄSTÄ OSASINKO ?
Nyt taisin osata selittää oikealla tavalla myös Persulle ! Nyt sinä et tajua yhtään. Maailman teollistuminen ja maailma967Euroopan unionista voi muodostua yksi raamatun pedoista !
Raamatussa on mainittu pedot monikoissa ja Daniel myös kertoo näistä. Ne on kuninkaita, Keisareita ja poliittisia hallnt1567Minimi kansaneläke on kait se 1200 euroa ?
Eli, kun saat 1200 euroa ja sinulla on säästöjä vaikka 100 000. Niin, kyllä se riittää 10 - 15 vuotta ihan hyvään elämä767Kysymys Miksi ruikutat tällä palstalla ?
Miksi ruikutat ja vihaat tällä palstalla... Onko EU vienyt äitisi vai naisesi ? Älä Viddu puhu mistään valtiosta, koska1067Persu-kommunistit on lentämistä vastaan eikö ?
Miten minun mielipide on jotenkin aina EU myönteinen ja asiapohjalta myös ? Lainaus Talouselämä: "EU:n kilpailukomiss167Suomi Fan on vain ja ainoastaan !
Suomi Fan on ainoastaan mahdollinen seuraavassa komessa tapauksessa: A) Hän on poliittinen mulk*** joka pyörii virkansa467Miksi EU:sta ero on ilonpäivä .... Miksi ?
Mitä Britannian ihminen voittaa ja kuka voittaa ? Miksi suomen pitää erota EU:sta ja mitä minä tai sinä siitä voitat ?1167Rupla on syöksyssä... yli 80 ruplaa jo yhdellä eurolla !
Loppuu loppuu se EU-vihan Trollaaminen Me voitettiin ! Eikö poijat nyt ole hyvä olla Euroopan Unionissa ja meidän talo1567Onko Perussuomalaiset yhtä isänmaallisia ?
Texasin varakuvernööri: Oma henki on vanhukselle pieni hinta maan talouden pelastamisesta ... Lainaus Ilta-sanomista. K167