Eurofighter
![]()
Aloituksia
459
Kommenttia
1272
EU-viha ja sen järjettömyys TUTKIMUS !
Ei tässä EU vihassa ole kysymys todellisuudessa siitä... Meinaatkko, että tämä porukka mikä täällä määkii EU vihaa, nii582Tuli mieleen, että Persut ja Markka.
Miksi Persu tarvii markkaa takaisin? Hän voi olla esimerkillinen Suomalainen. Todella suomalainen ja ryhtyä tekemään ty882Katsokaa Ratsia Takseissa !
Minulla menee ihan oikeasti hilseen yli koko ajan ! Takseissa paljon rikkeitä ? Sitten kerrottiin, että oli tarkastettu182Muistan, kun yksikin poliittinen jätkä sano, että Internet
Loppuu ja se lopetetaan kohta kokonaan ... Olisko ollut joku juntti kansanedustaja ! No täytyy sano, että miten kävi hei882Täydellinen ihminen on kaikista kansakunnista !
Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen ja Nooalla ja jopa Abrahamille kertyi ikää. Jumalan pojat katsoivat ihmisen tyttäri1281SUOMI ON SAATANASTA!
Haluan vapaan Ruotsin takaisin! Voinko minä kirjoittaa näin? Olen puoleksi ruotsalainen ja ruotsalaiset omisti suomen e381Miksi Te ruikutatte köyhyyttä varsinkin Euroopan unionin aikana ?
Hei, ensimmäinen juttu, että teitä ei voi nyt kahlita mihinkään suomeen. Rautaportti on avautunut ja saatte eläkkeen muk281Raamatun ohjeiden mukaan, sinun tulee auttaa köyhiä !
Raamattu ei kehoita sinua jakamaan rahojaan valtiolle eikä millekkään lahkolle. Muista, mitä apostolit teki ja Pietari.081Ei luupää Persu ei tajua ei tajua ! Miljoonia ihmisiä tulee
Miljoonia ihmisiä tulee joka vuosi Euroopan unioniin ja nekin kaikki valitsee missä on paras asua ja olla. Ei ei Persu480Euroopan unionin Liittovaltio voisi olla nyt mahdollinen
Oikeastaan syvä taantuma asjaa tiiviimpiä yhteismarkkinoita ja yhteistä rahoitusjärjestelmää. Yhdelläkään jäsenmaalla680SE MITEN HUIJATAAN !
Kun tämä on se peruslähtökohta ! KUKA OIKEASTI HALUAA POIS EUROSTA ! NÄMÄ EI VARMASTI HALUA POIS EUROSTA ! Yksikään e480Kysymys Miksi ruikutat tällä palstalla ?
Miksi ruikutat ja vihaat tällä palstalla... Onko EU vienyt äitisi vai naisesi ? Älä Viddu puhu mistään valtiosta, koska1080Kenellä menee huonosti Euro aikana kenellä ?
Kulumi saa just ehkä 200 000 euroa ja Hallalla on kait rahaa kanssa ja just oli pari poliittista jätkää paistamassa makk1680Euroopan unionin hyödyt minulle olen suomalainen.
Minä olen suomalainen ja minä saan Euroopan unionista seuraavat hyödyt. Paras on tietenkin, että olen eläkkeellä ja saan1880Köyhyys ja Nationalismi kulkee käsikädessä ... Myös Saksassa.
Juttelin eilen saksalaisten kanssa ja he olivat sitä mieltä, että köyhyys ja nationalismi kulkee käsikädessä. Ihan yks880Euroopan unionista voi muodostua yksi raamatun pedoista !
Raamatussa on mainittu pedot monikoissa ja Daniel myös kertoo näistä. Ne on kuninkaita, Keisareita ja poliittisia hallnt1579Minimi kansaneläke on kait se 1200 euroa ?
Eli, kun saat 1200 euroa ja sinulla on säästöjä vaikka 100 000. Niin, kyllä se riittää 10 - 15 vuotta ihan hyvään elämä779Tukipaketit vaatii euroopan integraatiota... Liittovaltio ja vastuu !
Minä olen ainakin valmis Euroopan unionin Liittovaltioon ei se minua haittaa. Monikaan ihmisryhmä ei halua pois Eurosta179- 1679
Tänään EU saa liittovaltio budjetin !
Melkein 2 000 miljardia euroa. Siinä Budjetissa on jo kokoa ja komeutta ... EU saa sen myötä myös luonnolisesti verotus1379