Täydellinen ihminen on kaikista kansakunnista !

Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen ja Nooalla ja jopa Abrahamille kertyi ikää.
Jumalan pojat katsoivat ihmisen tyttäriä ja sanoivat niiden olevan hyvin kauniita.
Tämä tapahtui ennen vedenpaisumusta.

Olen lukenut nuorempana, että " Mulatti " lapset on maailman terveempiä lapsia.
Raamatun mukaan ihminen satuttaa vain itseään vihaamalla ihmistä.
Mytologiassa on kertomuksia ihmisistä, joilla on ihmisen ruumis ja vuohen jalka
ja ihmisiä kenellä on hevosen ruumis ja ihmisen vartalo. Myös Maailma tuhottiin
silloin, koska ihmisistä tuli epäpuhtaita ja myös eläimistä sanottiin samaa, että jumala
on puhdistanut ne.

Tästä voisi olettaa myös, että USA on noussut valtaansa ihmisten sekoituksen ansioista
ja Amerikkalaiset tulivat paremmiksi. Myös Euroopan unioni on nousemassa valtaan
ja ehkä juuri ihmisten sekoituksen ansiosta ja se näkyy hyvin suomessa, missä on
vähemmän sekottuneita ihmisiä, niin osaaminen ja terveys ja ihmisten kauneus ei
saavuta kaikilta osin maailman keskimääräistä huippua. Suomessa on ihmisiä, joiden
ulkomuoto ei enään edes kiinnosta länsimaalaisia naisia ja monet suomalaiset on vähän
kyllä jälkeenjääneen näköisiä ja enään ei edes tule suomalaisia tieteen eikä taiteen
osaajia.

MyHeritagen DNA- testin kautta jokainen voi sitten tutkailla, että kuinka paljon
hänessä on esim. Eurooppalaista sukuhistoriaa ja siitä voidaan myös päätellä tieto taito
ja sekin voi testata mensan kotitestissä. Ulkoiseen olemukseen voi todeta, esim oletko
saanut siunauksia eli paljon lapsia.

Voidaanko, siis jo alkaa toteamaan, että Euroopan unioni on jo terveyden ja kauneuden
ja viisauden ja koko ihmiskehon kautta siunaukseksi euroopan ihmisille. Kyllä tähän
on olemassa ihan tieteellinen näyttö ja raamatun historia tukee myös tätä käsitystä.
Eurofighter toi tämän asian esille ensimmäisenä ja tällä päivämäärällä tämä on jo
julkaistu.

Kyllä tietenkin luonto hoitaa asioita ja esim. monet maaseudun miehet jäävät ilman vaimoa.
Näin sitten monen suomalaisen matka päättyy ja unohtuu kolmannessa sukupolvessa.
Kolmas sukupolvi tarkoittaa, että sinä et muista enään isoisäsi isän asioita. Ei siinä mitään
mitään luuloa ja manausta ole raamatun kanssa. Kyllä Euroopan unioni on, siis siunaus
ihmisille euroopassa ja siunaus tieteelle ja taiteelle ja kauneudelle. Ja raamattu kertookin,
että sitten tulee loppu, kun kansakuntien aika päättyy..

Mutta loppu tarkoittaa uutta elämää hyvää tehneille ja kadotusta niille toisille.
Jos loppu näin tulee, niin silloin meillä on myös pelastus. Tässä käsiteltiin EU-vihaajia ja
persu - kommareita ja heidän valheitaan. Katsokaa EU-vihaajien ulkomuotoa ja käytötä
ja osaamisen ja tietämisen tasoa myös ja todetkaa, että syy ja yhtys on ilmeinen.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PoisEUikeestä

      eurofighter alias liittovaltio hautausmaa persujen kohtalon ennustus:

      On aivan sama missä kuljet matkamies
      on aivan sama missä missä päättyy elon ties
      sillä tummat ruusut kukkii aina tuonen tarhassa
      on aivan sama missä kuljet matkamies

    • PoisEUikeestä

      Sielu on jumalan lahja ihmiselle ja palaa takaisin jumalan
      tuomittavaksi.
      Oletko valmis jumalan tuomioon?

    • Sielu on jumalan lahja ihmiselle ja palaa takaisin jumalan
      tuomittavaksi.
      Oletko valmis jumalan tuomioon?


      Jos minulta kysyt, niin minä olen. Itse asiassa toivon juuri pääseväni Jeesuksen eteen.
      Minä olen tehnyt hyvän taistelun ja olen taistellu pahuutta vastaan aika hyvin.
      Jokainen me sinne mennään ... jokainen... Parempi lopettaa suomen ja valtion
      palvomiset ! Eurooppa ja ihmiset.

      • tervaa.ja.höyheniä

        Julistat vihaa, käyttäydyt aggressiivisesti, halveksit ja ivaat, valehtelet... ja sitten kehut tehneesi hyvän työn ja odotat siitä palkintoa? Voi hyvä ihme! >< Tuollaiset narsistiset egomaanikot yleensä tuomitaan ihan täällä maan pinnalla. Kun nenästä lorisee veri ja luu paistaa ohimosta, niin sitten pääset ruikuttamaan anteeksiantoa.


    • Suomitaistelija

      Raamatun ennustuksen mukaan EU on Babylonian portto ja Brysselin johdosta nousee Antikristus!!!

      Että sellaisella pohjalla on eunukkihörhömme yritys lyödä raamatulla päähän... ;-)

    • Edelleen kommunisti ja ei edes ymmärrä kristinuskoa.... Ei valtio ole tuomiolla,
      vaan sinut tuomitaan. Sinua punnitaan ja sinun sydäntäsi...

    • PoisEUikeestä

      Etiopiassa vuonna 1974 löydetty naispuolinen luuranko joka
      on radio aktiiv menetelmällä päivitetty
      3.2 miljoonaa vuotta vanhaksi.
      Afrikassa asui noin 200 000 vuotta naispuolinen ihminen
      johon jokainen ihminen maan päällä on sukua Molecular Genetics
      tutkimuksen mukaan.
      Siis todistus aineistoa on löytynyt.

      Ja maa oli autio ja tyhjä ja jumalan henki liikkui vetten päällä
      ja pimeys oli syvyyden päällä ja jumala sanoi tulkoon valkeus ja
      valkeus tuli ja tuli ehtoo ja aamu ensimmäinen päivä.
      Aikoinaan laskin raamatusta että EU maailma oli alle 10 000 vuotta vanha.

      Jokainen tulee uskollaan autuaaksi.


      No väännä nyt sitten muutama uskottava EU selitys asiaan?

    • Jos sä uskot tuohon ratioaktiiviseen mittaukseen, niin siinä tulee silloin monia
      muistakin asioita mietittäväksi. Uskotko jos Halla ja Hakkara sanoo, että sun
      isoisoiso äiti oli 500 vuotias ?

      Pitää silloin ajatella tieteessä, että jos joku on ollut 200 000 vuotta vanha ja
      tehnyt vaikka ympyrän tai on tehnyt vaatteen tai piirtänyt. Niin sillä on ollut
      jonkin verran älyä. Eli silloin olisi super todennäköistä, että aikaisempia teoksi
      löytyy hirveästi. Toiseksi tulee katsoa luontoa ja ajatella noita jääkausia ja
      ilmastoja ja nähdään selvästi, että on erroosiota ja löytyy siemeniä eri aikakausilta
      ym. asioita ja miten ne sitten sopii tähän 200 000 vuoteen... Ja havaitaan, että joku
      valehtelee... Mm. jääkaudet ja mammutit ja varsat ja leijonat Siperia.


      Minä olen siitä 100 varma, että tämän hetkisten tietojen mukaan kehitys on
      mennyt juuri raamatun mukaan. Tosin muuten se tuohaa myös muut uskonnot.
      Mä tiedän persu, että sinulle saattaa tulla lämpöhalvaus, kun tältä vilulta ensin selviät.

      Kannattaa ihan oikeasti olla palvomatta sitä valtioa ja rotuasi jos kristinuskon
      puolelta asiaa ajatellaan. Paras on tykätä Euroopan unionista ja ihmisten
      yhdentymisestä ja ihmisten kanssakäymisestä ja arvostaa jokaista ihmistä samalle
      asteikolle... Hyvää ja pahaa tehneet. Kyllä sä persu voit katua ja kääntyä.

    • PoisEUikeestä

      Piru EU pappia kyydissä?????????????????????????????????????????

    • PoisEUikeestä .... Ai sä olet älyälä milloinkaan jätä... Vaihdoit nimimerkkiä... WAU !
      Kuluko vanha merkki ? Tais tulla liian paljon mokia ...

      • Miksi itse vaihdoit Liittovaltion Eurofighteriin?


    • Nyt on sota kommunisteja vastaan ja Liittovaltio tarvii armeijan ja sotakoneet.. PESCO !
      Minä olen tuhonnut jo kohta viimeiseen pesäkkeeseen koko Persu-kommunisti järjestelmän.

      Sä älyjätä otit sitten työväen marssilaulut vai ? Pois sorron yöstä niinkö ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      220
      1870
    2. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1252
    3. Kohuttu Iida Vainio mursi hiljaisuuden -Näin raskaus vaikutti Farmi-kuvauksissa: "Saattoi ruveta..."

      Ihanaa odotusta, tsemppiä ja voimia Iida! Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen asuvat yhdessä Helsingissä ja o
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1132
    4. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      77
      1050
    5. Avoin kirje sinulle

      Rakas, Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään ni
      Ikävä
      28
      842
    6. Nainen, jos luet kirjoituksiani

      niin sano minulle jotain?
      Ikävä
      49
      746
    7. Mitä mies teet

      näin iltasella? 👾
      Ikävä
      50
      736
    8. Numerosi 3. ja 4.

      viimeinen numero. Ei uskalla muuten.
      Ikävä
      38
      706
    9. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      52
      686
    10. On ikävä häntä

      Ollut pitkän aikaa
      Ikävä
      37
      684
    Aihe