Miksi Persu tarvii markkaa takaisin? Hän voi olla esimerkillinen
Suomalainen. Todella suomalainen ja ryhtyä tekemään työtä
pienemällä palkalla vaikka miinus 40% alella. Ei siihen tarvitse
markkaa huutaa ja luultavasti ne määkii sitä takaisin
devalvoidakseen rahan arvon. Vai Psyykkisessä mielessä vai ?
Mutta se on sama asia jos " persut "tekee pienemmällä palkalla
töitä ja saa siitä euroja. Rahaa voi vaihtaa vaikka Kiinan tai
USA:n dollareiksi tai afrikantähti rahaksi.
Persu voi mennä Forexiin ja vaihtaa rahaa miksi haluaa ja voi
vaihtaa vaikka digi markkaan. Tiesitkö Persu, että rahaa voi
vaihtaa pankeissa ja vaihtopisteissä. Se on sama asia aivan sama
asia tajuatko Persu se on sama asia.
Tuli mieleen, että Persut ja Markka.
8
82
Vastaukset
- Anonyymi
Persuhan on äärioikeistoa eli on rikkaiden patruunoiden jälkeläinen. Hänen esi-isänsä soittivat valtiovarainmisterille aikoinaan että nyt on voitot vähentyneet, pitäisi devalvoida ensi viikolla. Ja niin tapahtui. Persun esi-isät, ruukin patruunat saivat hetkessä miljardivoitot mutta vastaavasti palkansaajat menettivät sen hetkessä kun hinnat nousivat.
Persu odottaa omaa markkaa jonka voi devalvoida ja saa siten miljardivoitot.- Anonyymi
Todellisuudessa persut ovat noitten jo edesmenneitten patruunain lakeijoita kuvitelmineen,
josta johtuu etteivät het elä tätä päivää valeuutisineen ja renkimentaliteetteineen.Eiks je?
- Anonyymi
Siksi kun viisaat sanovat euroon liittymisen olleen virhe.
- Anonyymi
Koen myötähäpeää lauseesi äärellä. -Ja lausujan. :(
- Anonyymi
Vihreät vievät meiltä kaiken rahan verojen ja maksujen muodossa... Ihan sama mikä on valuutta...
- Anonyymi
Noinko vinoon ajattelusi jo viiraa rakas lajitoveri? Aattelepa välillä muutakin kuin rahaa niin
elämän laatusi kohenee onnellisuuden myötä ja opit jopa luomaan positiivisiakin ajatuskul-
kuja. -Eiks vaan?
Halla-Aho tarkoitti kait tiivistää EU:ta, kun puheessaan sanoi,
että Tehtaita ei saa siirtää ulos suomesta ja suomessa
kannattaa valmistaa vaikka vessapaperia.
Sehän tarkoittaa Euroopan Unionin sisämarkkinoidden
tiivistämistä. Vai onko se niin yksinkertainen, että ei sitä tajunnut?
Toinen vaihtoehto puheeseen on totaalitäärinen suomalainen
kommunistimaa, joka elää rautaporttien sisällä, kuten P-korea.- Anonyymi
Ei euroja tarvita, maksan muovilla.
Aivan hyvin voin kutsua niitä markoiksi, riiseiksi tai oravannahkoiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466