Eurofighter
![]()
Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Juntit vihaa Euroopan unionia ja sivistystä !
Minä olen ainakin tullet selkeästi siihen tulokseen, että ne on pelkkiä yksinkertaisia Juntteja ja puheesta ja niiden mi765Ryssä Taistelee viimeisen asti totuutta vastaan !
Ryssän rahat on loppu ja eivät halua hoitaa Corona potilaita ja valehtelevat määristä.... Tutkinta tapahtuu, vain yhdes865- 1265
Elämän kiertokulku ! Mies ottaa aina köyhemmän naisen !
Kirjoitan tähän elämän pääviivat ja tässä olisi hyvä tilasto, kun vertaillaan, esim. maan talousasioita. Pääsääntöisest365IHAN OIKEESTI MIETTIKÄÄ !
Mieti, että minäkö Uhraisin elämäni, jollekin valtiolle vai ja kommunismille ? Sitten minut hadataan lipulla ja valtio465EU-alueen ulkopuolelta ei nouse tähtiä !
Siellä on Balkkanin maita ja Valkoista venäjää ja niitä maita, joilla ei ole luonnon varallisuuksi ja nyt venäjä kyntä165Minua on Jumala siunannut elämässä todella paljon... Kiitos.
Minä en ole syntynyt hopealusikka suussa. Minä olen kuitenkin saavuttannut monia asioita elämässä ja nyt asun ulkomaill864Hallitukselle keino tehostaa työvoimaa !
Hallitus pystyy kehittämään alhaisen palkkatason työvoimaa kurssittamalla. Kurssittaminen voi tapahtua tietyin ehdoin.064Yli puolue rajojen on kaikki puoleet haukkuneet persut lahoksi yläpäästä !
Ei voi kun todeta, että koko suomen kansa on puhunut ja todennut saman, mitä minä tervejärkisenä olen havainnut jo kauan364Juntilta ja tyhmältä on todella vaikea saada tietoon, että Mitä sitten ?
Tästä tiedätte tyhmän jätkän ja yksinkertaisen ääliön. Kysykää vain, että Mitä sitten ? Mitäa sitten ? Mitä sitten ? Mit164Ennen EU:ta oli suomen ja Neuvostoliiton kauppa
Neuvostoliitto romahti ja suomi painui 1990 luvun lamaan... Sitä oli elämä ennen Euroopan unionia ! Eikö ne persu-kommar164Viettääkö Persu Muslimi vai Kristinuskoisen joulun ?
Tai Viettääkö Persu ollenkaan Joulua ja miksi se viettää, tietääkö se edes miksi ? Euroopassa on hyvin katollisia joulu363Suomen -puolueet ym... Ei talousratkaisu esityksiä.
Minä Huomasin, HS:n artikkelissa, että kommenteissa luotetaan johonkin puolueeseen. Kommunisiti-puolueella esim. Kiinass463Minä olen seurannut persuja jo monta vuotta. monta vuotta.
Minä en ole nähnyt heidän joukossaan yhtään talousalan asiantuntijaa En yhtään opettajaa tai en yhtään Pankkialan edust2663Kumpi on ensin perhe vai valtio vastaa persu vastaa vastaa
Jätkät on siis tällä palstalla valtion ja sen puolesta ja paskot isälle ja äidille päin naamaa, niinkö niinkö persu ?263Perussuomalaiset ei ole mikään vastaus onglemiin.
Maailman ja suomen eriarvostuminen on ihmisten ongelma tai mahdollisuuss. Ihmisiä velkaorjuutetaan ja sidotaan valtion o663Nyt kannattaa yrittää sitä eläkettä ja varhaiseläkettä ym.
Tämä on nyt ihan viisas neuvo Persuille ja ottakaa tosissanne. Kyllä se eläke tulee.. kun ryhdyt puhumaan valtiosta ja k363Osakkeet nousee, kun elvytetään ja taas laskee, kun tulee Coronaa
Toki Ne nousee hetkellisesti. Mutta voitte olla varma jos ei tule uutta elvtystä ensi viikolla, niin pörssi taas romaht163Katsokaa mitä tapahtuu lentämisessä !
Halvan lentämisen aika on ohi ,,, Uutisoitiin Kauppalehdessä, aina ei kannata uskoa tällaista uutisointia ja katsokaapp563Mitäs Valtion poijat persut ... Onko Setä Stalin tai Lenin ottanut yhteyttä ?
Moniko valtion pojista persuista asuaa häkissä ? Usein ne maalailee eri kuvioita päähänsä ja kylkiinsä ? ? Onko Teid063