Eurofighter
![]()
Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Perussuomalaiset ei ole mikään vastaus onglemiin.
Maailman ja suomen eriarvostuminen on ihmisten ongelma tai mahdollisuuss. Ihmisiä velkaorjuutetaan ja sidotaan valtion o659Onko täällä hulluja Eurooppalainen identtiteetti Huh huh
Eihän sellaista voi mitenkään saada aikaan ja varsinkaan näin laajaan yhteisöön, kuin Euroopan Unioni. Sehän muuttuu li359Ihmisten rikkaus ja viisaus kulkee käsi kädessä !
Köyhyys ja tyhmyys korreloituu selkeästi pitemmällä aikavälillä. Olen ajatellut asiaa jo nuorena ja tämä ajatus tuntuu059Kumpi on ensin perhe vai valtio vastaa persu vastaa vastaa
Jätkät on siis tällä palstalla valtion ja sen puolesta ja paskot isälle ja äidille päin naamaa, niinkö niinkö persu ?258Yli puolue rajojen on kaikki puoleet haukkuneet persut lahoksi yläpäästä !
Ei voi kun todeta, että koko suomen kansa on puhunut ja todennut saman, mitä minä tervejärkisenä olen havainnut jo kauan358Olenko minä ainut, joka on tiennyt tämän ? ?
Millaisia Ihmisiä tälläkin palstalla on ollut... Ja Persu-kommunisti voi tauti, kuinka tyhmiä ne on olleet ja Väyryset058Tänään oli suomeen perustettu uusi jumalan vastainen puolue.
Minun on pakko kirjoittaa Teille rakkaat " kristityt " ihmiset ja kertoa Teille, että Te ette tule näkemään maallista258Viettääkö Persu Muslimi vai Kristinuskoisen joulun ?
Tai Viettääkö Persu ollenkaan Joulua ja miksi se viettää, tietääkö se edes miksi ? Euroopassa on hyvin katollisia joulu358EI GLOBALISAATIOTA VASTAAN VOI TAISTELLA !
EI GLOBALISMIA VASTAAN VOI TAISTELLA ! GLOBALISMI ON VAIN SANA JA MERKITSEE KEHITYSTÄ ! Globalismi on kehitystä ja sitä758Suomen -puolueet ym... Ei talousratkaisu esityksiä.
Minä Huomasin, HS:n artikkelissa, että kommenteissa luotetaan johonkin puolueeseen. Kommunisiti-puolueella esim. Kiinass458Kyllä on punaista kirjoitusta ! Eikö EU viha ole kommunismia !
Kyllä kansa ja kansanliike nousee vahvasti esille ja valtio ja valtion kolhoosi. Eikö vasemmistoliike enään riitä ajama158Persujohtajan kommenttia odotellaan ... Wuan ei näy ?
Miten Eläkkeelle, onko hyvä, että on Euroopan unioni ja ihmiset pääsee halvempiin ja parempiin maihin eläkkeelle... M558Halla-ahon ampumisvideosta poliisi tutkimus ?
Halla-aho on aikaisemmilla ulostuloilla osoittautunut olevan hyvin hyvin edesvastuuton ja Poliisi tutkii halla-ahon ase158Joko se Bidenin poika voitti ne vaalit ... ?
Persuleirissä on nyt ilo ylimmillään ! Loppuu se turha EU-erosta vouhottaminen. Nyt sitten Euroopan unioni ei enää ole F357Minä olen ainakin hiton tyytyväinen Euroopan unionista.
En minulla ainakaan ole mitään Euroopan unionia vastaan, Minulle Euroopan unioni on tuonut vapauden ja mahdollisuudet,3957Puhutaanko asiaa Euroopan unioinista !
Mitä Persu-kommunisti ajattelee puhumalla Globaalisaatiota vastaan ? Globaalisaatio tarkoittaa kehitystä, tietotekniikk857Kilpailukeinojen myynti miksi Persu ei vahvista ???
Nyt tulee liuta ihmeitä: -Suomen kilpailukeinot on myyty kv-osakemarkkinoilla? - kansainvälistymisbuumissa piilotellaan157Nyt kannattaa yrittää sitä eläkettä ja varhaiseläkettä ym.
Tämä on nyt ihan viisas neuvo Persuille ja ottakaa tosissanne. Kyllä se eläke tulee.. kun ryhdyt puhumaan valtiosta ja k357Oliko niin, että EU:n Paskalaki tyhjensi talot metsiin ?
EU:n Paska-laki kielsi pihalle ja asuinympäristön lähelle paskomisen ? Köyhillä ei ollut varaa laittaa paskasäiliö ja ha257Onko onko osakkeet nyt halpoja ? ?
Tyhmää uutisointia ja kuvastaa hyvin, miten ihmisiä johdtaan poliittisesti harhaan. Samaa uutisointia käytetään myös p056