Eurofighter

Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Persujohtajan kommenttia odotellaan ... Wuan ei näy ?
Miten Eläkkeelle, onko hyvä, että on Euroopan unioni ja ihmiset pääsee halvempiin ja parempiin maihin eläkkeelle... M544Liittovaltio tulee ja vapauttaa Teidät !
Liittovaltion tarkoitus on saada Teille samat oikeudet: Autot, ruuat, terveyspalvelut. Ennen kaikkea olemisen mahdollis1244Minä en edes voi kuvitella, että suomi eroaa EU:sta !
Sehän on jo niin järjen vastainen juttu koko teollisuudelle ja maalle ja taloudelle. Eikö yksinkertainen asia mene kaali244EI GLOBALISAATIOTA VASTAAN VOI TAISTELLA !
EI GLOBALISMIA VASTAAN VOI TAISTELLA ! GLOBALISMI ON VAIN SANA JA MERKITSEE KEHITYSTÄ ! Globalismi on kehitystä ja sitä743Huomaatko persu - kommari, että vuoret ..
Huomaatko persu - kommari, että vuorten huiput on teräviä mitkä tulee esiin jään alta. Niin antarktis ja Pohjoinen napa-343Onko täällä hulluja Eurooppalainen identtiteetti Huh huh
Eihän sellaista voi mitenkään saada aikaan ja varsinkaan näin laajaan yhteisöön, kuin Euroopan Unioni. Sehän muuttuu li343Euroopan unionilla on kyllä tämä kulttuuri- ja perinnerahasto ?
Euroopan unionin kulttuuri- ja perinnerahastosta voisi tulla ihan mojova summa perussuomalaisten reservaattiin. Kyllä243Kyllä Maailmassa pärjää pienellä !
Lainaus HS:stä: " Parturi ansaitsee pari euroa päivässä, mutta töitä on pakko tehdä" Jos Kaveri elää jo 60 euroa kuuka143Tulossa kaikkien lamojen Äiti ... Coronatilastot nousee !
Huh huh ... Katsoin tilastoja ja huh huh... Kevät tuo lisää coronaa ja poistaa rajoituksia ja heti kylmä rätti päin näk443654 000 ihmistä elää suomessa alle köyhyysrajan !
Suomi on siis Euroopan unionin köyhällistöä ! Fakta ! Lisäksi korkeat elinkustannukset... Helvetillixxx elämää ja siks2842Perussuomalaiset ja populistit kusettxxx Teitä !
Kauppaliitot on isoja asioita ja ne perustetaan Kaupan perusteella eli mitä kauppatavaraa kaupataan ja voidaanko löytää442Minua on Jumala siunannut elämässä todella paljon... Kiitos.
Minä en ole syntynyt hopealusikka suussa. Minä olen kuitenkin saavuttannut monia asioita elämässä ja nyt asun ulkomaill842Toi on hyvä juttu tuo Espanjan verotus ...
Euroopan Unioni on varmasti Hyvä asia ihmisille. Nyt Eläkeläiset voi siirtää veronsa Espanjaan ja kun asut ulkomailla..342Seatlessa rauhallista poliiseista vapaalla-alueella.
Seatle hill on nyt rauhallinen, kun siellä ei ole poliiseja masoilemassa ja tekemässä ärsytystä. Sama oli Bangkok Shut142Persu miksi paremmannäköiset naiset on usein matkailukuvissa ?
Usein ja oikeastaan hyvin hyvin usein, kun katsot vaikka Italian ja Kreikan ja Espanjan lomakuvia ja henkilöitä ja suomi742Euroopan unionin myös kristillinen liitto.
Luin vähänaika sitten raamatusta Saarnaajaa alkupuolelta. Minä olen sanonut aiemmin, että kuolleiden tila on paras tila542Persu kerro minulle siitä suomalaisesta kommunisti sedästä !
Kerro minulle siitä suomalaisesta kommunisti-sedästä ja hänen aurinkoisesta maailmasta missä suomalainen kansa elää ja642Persu Kirjoitti EU-Budjetista ja taloudesta seuraavaa:
"Mitä sitten vaikka budjetti kasvaa? Tai pienenee? Pointtini oli se, että Suomen puupäät on johtanut maamme velkahelvett142Ei kait ihmisten ole pakko asua suomessa rahan vuoksi ?
Ajattelin, juuri kuinka kurjaa olisi asua suomessa pelkän rahan vuoksi? Kuinka moni asuu suomessa pelkän rahan vuoksi ja042Nyt kannattaa yrittää sitä eläkettä ja varhaiseläkettä ym.
Tämä on nyt ihan viisas neuvo Persuille ja ottakaa tosissanne. Kyllä se eläke tulee.. kun ryhdyt puhumaan valtiosta ja k342