Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Perussuomalaiset ei ole mikään vastaus onglemiin.

Maailman ja suomen eriarvostuminen on ihmisten ongelma tai mahdollisuuss. Ihmisiä velkaorjuutetaan ja sidotaan valtion o
    Euroopan unioni
    6
    59
  2. Onko täällä hulluja Eurooppalainen identtiteetti Huh huh

Eihän sellaista voi mitenkään saada aikaan ja varsinkaan näin laajaan yhteisöön, kuin Euroopan Unioni. Sehän muuttuu li
    Euroopan unioni
    3
    59
  3. Ihmisten rikkaus ja viisaus kulkee käsi kädessä !

Köyhyys ja tyhmyys korreloituu selkeästi pitemmällä aikavälillä. Olen ajatellut asiaa jo nuorena ja tämä ajatus tuntuu
    Euroopan unioni
    0
    59
  4. Kumpi on ensin perhe vai valtio vastaa persu vastaa vastaa

Jätkät on siis tällä palstalla valtion ja sen puolesta ja paskot isälle ja äidille päin naamaa, niinkö niinkö persu ?
    Euroopan unioni
    2
    58
  5. Yli puolue rajojen on kaikki puoleet haukkuneet persut lahoksi yläpäästä !

Ei voi kun todeta, että koko suomen kansa on puhunut ja todennut saman, mitä minä tervejärkisenä olen havainnut jo kauan
    Euroopan unioni
    3
    58
  6. Olenko minä ainut, joka on tiennyt tämän ? ?

Millaisia Ihmisiä tälläkin palstalla on ollut... Ja Persu-kommunisti voi tauti, kuinka tyhmiä ne on olleet ja Väyryset
    Euroopan unioni
    0
    58
  7. Tänään oli suomeen perustettu uusi jumalan vastainen puolue.

Minun on pakko kirjoittaa Teille rakkaat " kristityt " ihmiset ja kertoa Teille, että Te ette tule näkemään maallista
    Euroopan unioni
    2
    58
  8. Viettääkö Persu Muslimi vai Kristinuskoisen joulun ?

Tai Viettääkö Persu ollenkaan Joulua ja miksi se viettää, tietääkö se edes miksi ? Euroopassa on hyvin katollisia joulu
    Euroopan unioni
    3
    58
  9. EI GLOBALISAATIOTA VASTAAN VOI TAISTELLA !

EI GLOBALISMIA VASTAAN VOI TAISTELLA ! GLOBALISMI ON VAIN SANA JA MERKITSEE KEHITYSTÄ ! Globalismi on kehitystä ja sitä
    Euroopan unioni
    7
    58
  10. Suomen -puolueet ym... Ei talousratkaisu esityksiä.

Minä Huomasin, HS:n artikkelissa, että kommenteissa luotetaan johonkin puolueeseen. Kommunisiti-puolueella esim. Kiinass
    Euroopan unioni
    4
    58
  11. Kyllä on punaista kirjoitusta ! Eikö EU viha ole kommunismia !

Kyllä kansa ja kansanliike nousee vahvasti esille ja valtio ja valtion kolhoosi. Eikö vasemmistoliike enään riitä ajama
    Euroopan unioni
    1
    58
  12. Persujohtajan kommenttia odotellaan ... Wuan ei näy ?

Miten Eläkkeelle, onko hyvä, että on Euroopan unioni ja ihmiset pääsee halvempiin ja parempiin maihin eläkkeelle... M
    Euroopan unioni
    5
    58
  13. Halla-ahon ampumisvideosta poliisi tutkimus ?

Halla-aho on aikaisemmilla ulostuloilla osoittautunut olevan hyvin hyvin edesvastuuton ja Poliisi tutkii halla-ahon ase
    Perussuomalaiset
    1
    58
  14. Joko se Bidenin poika voitti ne vaalit ... ?

Persuleirissä on nyt ilo ylimmillään ! Loppuu se turha EU-erosta vouhottaminen. Nyt sitten Euroopan unioni ei enää ole F
    Euroopan unioni
    3
    57
  15. Minä olen ainakin hiton tyytyväinen Euroopan unionista.

En minulla ainakaan ole mitään Euroopan unionia vastaan, Minulle Euroopan unioni on tuonut vapauden ja mahdollisuudet,
    Euroopan unioni
    39
    57
  16. Puhutaanko asiaa Euroopan unioinista !

Mitä Persu-kommunisti ajattelee puhumalla Globaalisaatiota vastaan ? Globaalisaatio tarkoittaa kehitystä, tietotekniikk
    Euroopan unioni
    8
    57
  17. Kilpailukeinojen myynti miksi Persu ei vahvista ???

Nyt tulee liuta ihmeitä: -Suomen kilpailukeinot on myyty kv-osakemarkkinoilla? - kansainvälistymisbuumissa piilotellaan
    Euroopan unioni
    1
    57
  18. Nyt kannattaa yrittää sitä eläkettä ja varhaiseläkettä ym.

Tämä on nyt ihan viisas neuvo Persuille ja ottakaa tosissanne. Kyllä se eläke tulee.. kun ryhdyt puhumaan valtiosta ja k
    Euroopan unioni
    3
    57
  19. Oliko niin, että EU:n Paskalaki tyhjensi talot metsiin ?

EU:n Paska-laki kielsi pihalle ja asuinympäristön lähelle paskomisen ? Köyhillä ei ollut varaa laittaa paskasäiliö ja ha
    Euroopan unioni
    2
    57
  20. Onko onko osakkeet nyt halpoja ? ?

Tyhmää uutisointia ja kuvastaa hyvin, miten ihmisiä johdtaan poliittisesti harhaan. Samaa uutisointia käytetään myös p
    Euroopan unioni
    0
    56