Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Joko se Bidenin poika voitti ne vaalit ... ?

Persuleirissä on nyt ilo ylimmillään ! Loppuu se turha EU-erosta vouhottaminen. Nyt sitten Euroopan unioni ei enää ole F
    Euroopan unioni
    3
    71
  2. Halla-ahon ampumisvideosta poliisi tutkimus ?

Halla-aho on aikaisemmilla ulostuloilla osoittautunut olevan hyvin hyvin edesvastuuton ja Poliisi tutkii halla-ahon ase
    Perussuomalaiset
    1
    70
  3. Mitäs Valtion poijat persut ... Onko Setä Stalin tai Lenin ottanut yhteyttä ?

Moniko valtion pojista persuista asuaa häkissä ? Usein ne maalailee eri kuvioita päähänsä ja kylkiinsä ? ? Onko Teid
    Euroopan unioni
    0
    70
  4. Kerro meille persu, kuinka tyhmä jätkä sinä olet !

Kerro Meille persu, että mitä työtä sä niin kuin olet tekemässä ja mihin työhön sinä olet, niin kuin hakeutumassa ?
    Euroopan unioni
    0
    70
  5. EU viha on yksi aihe !

Poliittiset ryhmittymät käyttävät vain yksinkertaisten ihmisten vihaa hyväksi, että itse saisivat rahaa ja valtaa. Ken
    Euroopan unioni
    0
    70
  6. Kommunisti suomi on varastanut sadalta tuhansilta lapsilta lapsuuden !

Katsoin Youtxxxx dokumentin missä puolalaiset aikuiset etsivät vanhempiaan. Tietävät suurin piirtein, mutta eivät tunne
    Euroopan unioni
    1
    70
  7. Osakkeet nousee, kun elvytetään ja taas laskee, kun tulee Coronaa

Toki Ne nousee hetkellisesti. Mutta voitte olla varma jos ei tule uutta elvtystä ensi viikolla, niin pörssi taas romaht
    Euroopan unioni
    1
    70
  8. Puolaa on hyvä muistuttaa tästä !

Katynin joukkomurha ! Samalla voidaan muistuttaa suomen-persukommunisteja ja heidän valheitaan monesta asiasta ja toiv
    Euroopan unioni
    3
    70
  9. Ennen EU:ta oli suomen ja Neuvostoliiton kauppa

Neuvostoliitto romahti ja suomi painui 1990 luvun lamaan... Sitä oli elämä ennen Euroopan unionia ! Eikö ne persu-kommar
    Euroopan unioni
    1
    70
  10. Juntit vihaa Euroopan unionia ja sivistystä !

Minä olen ainakin tullet selkeästi siihen tulokseen, että ne on pelkkiä yksinkertaisia Juntteja ja puheesta ja niiden mi
    Euroopan unioni
    7
    70
  11. Tiedättekö, että tämä on propagandaa myös !

Tyhmä ja yksinkertainen ei tajua, että tällainen uutisointi on Propagandaa:... Lainaus: Huumeiden tuonti rajan yli Ruot
    Euroopan unioni
    3
    70
  12. IHAN OIKEESTI MIETTIKÄÄ !

Mieti, että minäkö Uhraisin elämäni, jollekin valtiolle vai ja kommunismille ? Sitten minut hadataan lipulla ja valtio
    Euroopan unioni
    4
    70
  13. Minua on Jumala siunannut elämässä todella paljon... Kiitos.

Minä en ole syntynyt hopealusikka suussa. Minä olen kuitenkin saavuttannut monia asioita elämässä ja nyt asun ulkomaill
    Euroopan unioni
    8
    70
  14. EU-alueen ulkopuolelta ei nouse tähtiä !

Siellä on Balkkanin maita ja Valkoista venäjää ja niitä maita, joilla ei ole luonnon varallisuuksi ja nyt venäjä kyntä
    Euroopan unioni
    1
    70
  15. Persu miksi paremmannäköiset naiset on usein matkailukuvissa ?

Usein ja oikeastaan hyvin hyvin usein, kun katsot vaikka Italian ja Kreikan ja Espanjan lomakuvia ja henkilöitä ja suomi
    Euroopan unioni
    7
    70
  16. Elämän kiertokulku ! Mies ottaa aina köyhemmän naisen !

Kirjoitan tähän elämän pääviivat ja tässä olisi hyvä tilasto, kun vertaillaan, esim. maan talousasioita. Pääsääntöisest
    Euroopan unioni
    3
    69
  17. Minä olen seurannut persuja jo monta vuotta. monta vuotta.

Minä en ole nähnyt heidän joukossaan yhtään talousalan asiantuntijaa En yhtään opettajaa tai en yhtään Pankkialan edust
    Puolueet
    26
    69
  18. Persu Kirjoitti EU-Budjetista ja taloudesta seuraavaa:

"Mitä sitten vaikka budjetti kasvaa? Tai pienenee? Pointtini oli se, että Suomen puupäät on johtanut maamme velkahelvett
    Euroopan unioni
    1
    69
  19. Perussuomalaiset ei ole mikään vastaus onglemiin.

Maailman ja suomen eriarvostuminen on ihmisten ongelma tai mahdollisuuss. Ihmisiä velkaorjuutetaan ja sidotaan valtion o
    Euroopan unioni
    6
    69
  20. Hyvä esimerkki oikeudenmukaisuudesta !

Iltalehti kirjoitti, että aviorikoksen uhri joutuu maksamaan elatusmaksut toisen lapsesta petoksella. Suomalainen suom
    Euroopan unioni
    0
    69