Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Persujohtajan kommenttia odotellaan ... Wuan ei näy ?

Miten Eläkkeelle, onko hyvä, että on Euroopan unioni ja ihmiset pääsee halvempiin ja parempiin maihin eläkkeelle... M
    Euroopan unioni
    5
    44
  2. Liittovaltio tulee ja vapauttaa Teidät !

Liittovaltion tarkoitus on saada Teille samat oikeudet: Autot, ruuat, terveyspalvelut. Ennen kaikkea olemisen mahdollis
    Euroopan unioni
    12
    44
  3. Minä en edes voi kuvitella, että suomi eroaa EU:sta !

Sehän on jo niin järjen vastainen juttu koko teollisuudelle ja maalle ja taloudelle. Eikö yksinkertainen asia mene kaali
    Euroopan unioni
    2
    44
  4. EI GLOBALISAATIOTA VASTAAN VOI TAISTELLA !

EI GLOBALISMIA VASTAAN VOI TAISTELLA ! GLOBALISMI ON VAIN SANA JA MERKITSEE KEHITYSTÄ ! Globalismi on kehitystä ja sitä
    Euroopan unioni
    7
    43
  5. Huomaatko persu - kommari, että vuoret ..

Huomaatko persu - kommari, että vuorten huiput on teräviä mitkä tulee esiin jään alta. Niin antarktis ja Pohjoinen napa-
    Euroopan unioni
    3
    43
  6. Onko täällä hulluja Eurooppalainen identtiteetti Huh huh

Eihän sellaista voi mitenkään saada aikaan ja varsinkaan näin laajaan yhteisöön, kuin Euroopan Unioni. Sehän muuttuu li
    Euroopan unioni
    3
    43
  7. Euroopan unionilla on kyllä tämä kulttuuri- ja perinnerahasto ?

Euroopan unionin kulttuuri- ja perinnerahastosta voisi tulla ihan mojova summa perussuomalaisten reservaattiin. Kyllä
    Euroopan unioni
    2
    43
  8. Kyllä Maailmassa pärjää pienellä !

Lainaus HS:stä: " Parturi ansaitsee pari euroa päivässä, mutta töitä on pakko tehdä" Jos Kaveri elää jo 60 euroa kuuka
    Euroopan unioni
    1
    43
  9. Tulossa kaikkien lamojen Äiti ... Coronatilastot nousee !

Huh huh ... Katsoin tilastoja ja huh huh... Kevät tuo lisää coronaa ja poistaa rajoituksia ja heti kylmä rätti päin näk
    Euroopan unioni
    4
    43
  10. 654 000 ihmistä elää suomessa alle köyhyysrajan !

Suomi on siis Euroopan unionin köyhällistöä ! Fakta ! Lisäksi korkeat elinkustannukset... Helvetillixxx elämää ja siks
    Euroopan unioni
    28
    42
  11. Perussuomalaiset ja populistit kusettxxx Teitä !

Kauppaliitot on isoja asioita ja ne perustetaan Kaupan perusteella eli mitä kauppatavaraa kaupataan ja voidaanko löytää
    Euroopan unioni
    4
    42
  12. Minua on Jumala siunannut elämässä todella paljon... Kiitos.

Minä en ole syntynyt hopealusikka suussa. Minä olen kuitenkin saavuttannut monia asioita elämässä ja nyt asun ulkomaill
    Euroopan unioni
    8
    42
  13. Toi on hyvä juttu tuo Espanjan verotus ...

Euroopan Unioni on varmasti Hyvä asia ihmisille. Nyt Eläkeläiset voi siirtää veronsa Espanjaan ja kun asut ulkomailla..
    Euroopan unioni
    3
    42
  14. Seatlessa rauhallista poliiseista vapaalla-alueella.

Seatle hill on nyt rauhallinen, kun siellä ei ole poliiseja masoilemassa ja tekemässä ärsytystä. Sama oli Bangkok Shut
    Euroopan unioni
    1
    42
  15. Persu miksi paremmannäköiset naiset on usein matkailukuvissa ?

Usein ja oikeastaan hyvin hyvin usein, kun katsot vaikka Italian ja Kreikan ja Espanjan lomakuvia ja henkilöitä ja suomi
    Euroopan unioni
    7
    42
  16. Euroopan unionin myös kristillinen liitto.

Luin vähänaika sitten raamatusta Saarnaajaa alkupuolelta. Minä olen sanonut aiemmin, että kuolleiden tila on paras tila
    Euroopan unioni
    5
    42
  17. Persu kerro minulle siitä suomalaisesta kommunisti sedästä !

Kerro minulle siitä suomalaisesta kommunisti-sedästä ja hänen aurinkoisesta maailmasta missä suomalainen kansa elää ja
    Euroopan unioni
    6
    42
  18. Persu Kirjoitti EU-Budjetista ja taloudesta seuraavaa:

"Mitä sitten vaikka budjetti kasvaa? Tai pienenee? Pointtini oli se, että Suomen puupäät on johtanut maamme velkahelvett
    Euroopan unioni
    1
    42
  19. Ei kait ihmisten ole pakko asua suomessa rahan vuoksi ?

Ajattelin, juuri kuinka kurjaa olisi asua suomessa pelkän rahan vuoksi? Kuinka moni asuu suomessa pelkän rahan vuoksi ja
    Euroopan unioni
    0
    42
  20. Nyt kannattaa yrittää sitä eläkettä ja varhaiseläkettä ym.

Tämä on nyt ihan viisas neuvo Persuille ja ottakaa tosissanne. Kyllä se eläke tulee.. kun ryhdyt puhumaan valtiosta ja k
    Euroopan unioni
    3
    42