Eurofighter
![]()
Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Persu-kommunistit on lentämistä vastaan eikö ?
Miten minun mielipide on jotenkin aina EU myönteinen ja asiapohjalta myös ? Lainaus Talouselämä: "EU:n kilpailukomiss169Juntilta ja tyhmältä on todella vaikea saada tietoon, että Mitä sitten ?
Tästä tiedätte tyhmän jätkän ja yksinkertaisen ääliön. Kysykää vain, että Mitä sitten ? Mitäa sitten ? Mitä sitten ? Mit168Lapsuuden muistot ja Euroopan toivo !
Minä Kerron Teille elämästäni. Minä en tiedä, mutta minä olen aina vihannut kommunismia ja minä en ole sitä koskaan ymm968Puhutaanko asiaa Euroopan unioinista !
Mitä Persu-kommunisti ajattelee puhumalla Globaalisaatiota vastaan ? Globaalisaatio tarkoittaa kehitystä, tietotekniikk868Oliko niin, että EU:n Paskalaki tyhjensi talot metsiin ?
EU:n Paska-laki kielsi pihalle ja asuinympäristön lähelle paskomisen ? Köyhillä ei ollut varaa laittaa paskasäiliö ja ha268Minun pitää kirjoittaa suomi vankilasta !
Minä tiedän, että monikaan ei pääse nauttimaan Euroopan unionista tai muistakaan pienemmän elinkustannuksien maasta.168Persulle tiedoksi, että Kristillinen rakkaus Eurooppaan ja unioniin...
Kristillinen rakkaus euroopan unioniin ei perustu hallintoon vaan, ihmisiin Euroopan unionissa. Euroopan unionissa on va368Ryssä Taistelee viimeisen asti totuutta vastaan !
Ryssän rahat on loppu ja eivät halua hoitaa Corona potilaita ja valehtelevat määristä.... Tutkinta tapahtuu, vain yhdes868Tutkimus... EU-viha perustuu ihmisten alhaiseen elintasoon.
Maksuvaikeudet ja ulosottokierre ja velkakierteestä ulospääseminen muodostaa Euroopan unionin vihaa, mikä korreloituu P1367Nyt saa persukin kiittää, että raha on EURO !
Nyt saa Persukin panna jalatkin ristiin ja kiittää, että onneksi on EURO. Muuten olisi suomen markkaa tässä rytinässä v1867Nyt kannattaa yrittää sitä eläkettä ja varhaiseläkettä ym.
Tämä on nyt ihan viisas neuvo Persuille ja ottakaa tosissanne. Kyllä se eläke tulee.. kun ryhdyt puhumaan valtiosta ja k367Viettääkö Persu Muslimi vai Kristinuskoisen joulun ?
Tai Viettääkö Persu ollenkaan Joulua ja miksi se viettää, tietääkö se edes miksi ? Euroopassa on hyvin katollisia joulu367Ruotsalaiset ei pääse kohta Pattayalle !
Huomasin, että ruotsin kruunun kurssi putoaa aika rajusti ja bati vahvistuu. Onko kohta se hetki, kun ruotsalaisilla ei267Muista Persu minua, kun poliisi sinua sakottaa !
Muista, että nekin rahat menee hyvään tarkoitukseen samoin, kuin sinun pelikoneeseen työntämät rahat ! Joo Meikäläin067EI GLOBALISAATIOTA VASTAAN VOI TAISTELLA !
EI GLOBALISMIA VASTAAN VOI TAISTELLA ! GLOBALISMI ON VAIN SANA JA MERKITSEE KEHITYSTÄ ! Globalismi on kehitystä ja sitä766Miten euro standardit Brexitissä, nehän tulee jäämään monessa suhteessa ?
Britannian teollisuus tulee kärsimään aivan helvet*** , kun ajatellaan vaikka tältä kannalta kilpailukykyä myös. Niiden066Sehän on sinusta kiinni mitä maksat valtiolle !
Minä olen törmännyt alituiseen kommunistien ja persujen ja väyrysten ja kaikkien näiden ideologistien ja aate poikien ka466Kumpi on ensin perhe vai valtio vastaa persu vastaa vastaa
Jätkät on siis tällä palstalla valtion ja sen puolesta ja paskot isälle ja äidille päin naamaa, niinkö niinkö persu ?266Persuille yksinkertainen kysymys: Onko valtio ensin vai Jumala ?
Onko valtio korkeammalla , kuin jumala ? Luupää persu ymmärsitkö kysymmyksen onko valtio korkeammalla, kuin jumala ? He666Onko hyvä jos SDP valitsee tuomarit ?
Euroopan unioni on oikeusvaltio periaatee. Persu johto ja muut pöpilistit ovat valittaneet oikeusvaltio periaatteesta.566