Eurofighter
![]()
Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Kerro meille persu, kuinka tyhmä jätkä sinä olet !
Kerro Meille persu, että mitä työtä sä niin kuin olet tekemässä ja mihin työhön sinä olet, niin kuin hakeutumassa ?063Joko se Bidenin poika voitti ne vaalit ... ?
Persuleirissä on nyt ilo ylimmillään ! Loppuu se turha EU-erosta vouhottaminen. Nyt sitten Euroopan unioni ei enää ole F362Olenko minä ainut, joka on tiennyt tämän ? ?
Millaisia Ihmisiä tälläkin palstalla on ollut... Ja Persu-kommunisti voi tauti, kuinka tyhmiä ne on olleet ja Väyryset062Tiedättekö, että tämä on propagandaa myös !
Tyhmä ja yksinkertainen ei tajua, että tällainen uutisointi on Propagandaa:... Lainaus: Huumeiden tuonti rajan yli Ruot362Tänään oli suomeen perustettu uusi jumalan vastainen puolue.
Minun on pakko kirjoittaa Teille rakkaat " kristityt " ihmiset ja kertoa Teille, että Te ette tule näkemään maallista261Lapsuuden muistot ja Euroopan toivo !
Minä Kerron Teille elämästäni. Minä en tiedä, mutta minä olen aina vihannut kommunismia ja minä en ole sitä koskaan ymm961EI GLOBALISAATIOTA VASTAAN VOI TAISTELLA !
EI GLOBALISMIA VASTAAN VOI TAISTELLA ! GLOBALISMI ON VAIN SANA JA MERKITSEE KEHITYSTÄ ! Globalismi on kehitystä ja sitä761Minä olen ainakin hiton tyytyväinen Euroopan unionista.
En minulla ainakaan ole mitään Euroopan unionia vastaan, Minulle Euroopan unioni on tuonut vapauden ja mahdollisuudet,3961Puhutaanko asiaa Euroopan unioinista !
Mitä Persu-kommunisti ajattelee puhumalla Globaalisaatiota vastaan ? Globaalisaatio tarkoittaa kehitystä, tietotekniikk861! Et sinä saa viisaita etkä varakkaita EU-vihaajaksi !
Koeta, nyt Juntti tajuta, että kaikki joilla on rahaa, niin ei iki maailmassa halua erota EU:sta. Huhtasaaari ja Halla-361Kyllä on punaista kirjoitusta ! Eikö EU viha ole kommunismia !
Kyllä kansa ja kansanliike nousee vahvasti esille ja valtio ja valtion kolhoosi. Eikö vasemmistoliike enään riitä ajama161Miksi Nationalisti pelle ei tajua !
MITÄ Turkin hyökkäys Syyriaan tarkoittaa... Tarkoittaa Euroopan unionin tiivistymistä välimeren alueelta alkaen! Trump,761Kun Liittovaltio tulee, niin sinun kuuluu saada samat oikeudet.
Kyllä sinun pitää voida mennä Espanjaan, vaikka työttömäksi ja saada sama sosiaaliturva, kuin paikalliset ihmiset. Se961Persu miksi paremmannäköiset naiset on usein matkailukuvissa ?
Usein ja oikeastaan hyvin hyvin usein, kun katsot vaikka Italian ja Kreikan ja Espanjan lomakuvia ja henkilöitä ja suomi761Ihmisten rikkaus ja viisaus kulkee käsi kädessä !
Köyhyys ja tyhmyys korreloituu selkeästi pitemmällä aikavälillä. Olen ajatellut asiaa jo nuorena ja tämä ajatus tuntuu061Minun pitää kirjoittaa suomi vankilasta !
Minä tiedän, että monikaan ei pääse nauttimaan Euroopan unionista tai muistakaan pienemmän elinkustannuksien maasta.161Persuille yksinkertainen kysymys: Onko valtio ensin vai Jumala ?
Onko valtio korkeammalla , kuin jumala ? Luupää persu ymmärsitkö kysymmyksen onko valtio korkeammalla, kuin jumala ? He660Persu Kirjoitti EU-Budjetista ja taloudesta seuraavaa:
"Mitä sitten vaikka budjetti kasvaa? Tai pienenee? Pointtini oli se, että Suomen puupäät on johtanut maamme velkahelvett160Onko hyvä jos SDP valitsee tuomarit ?
Euroopan unioni on oikeusvaltio periaatee. Persu johto ja muut pöpilistit ovat valittaneet oikeusvaltio periaatteesta.560Britanniasta EU:n ja USA:n siirtomaa !
Maailma on joskus ironista ja kaikkia koetellaan ! Britannia oli siirtomaa herra ja nyt siitä tulee siirtomaa ja heidän160