Eurofighter
![]()
Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Puhutaanko asiaa Euroopan unioinista !
Mitä Persu-kommunisti ajattelee puhumalla Globaalisaatiota vastaan ? Globaalisaatio tarkoittaa kehitystä, tietotekniikk856Juntit vihaa Euroopan unionia ja sivistystä !
Minä olen ainakin tullet selkeästi siihen tulokseen, että ne on pelkkiä yksinkertaisia Juntteja ja puheesta ja niiden mi756Tiedättekö, että tämä on propagandaa myös !
Tyhmä ja yksinkertainen ei tajua, että tällainen uutisointi on Propagandaa:... Lainaus: Huumeiden tuonti rajan yli Ruot356Huomaatko persu - kommari, että vuoret ..
Huomaatko persu - kommari, että vuorten huiput on teräviä mitkä tulee esiin jään alta. Niin antarktis ja Pohjoinen napa-356Miksi Nationalisti pelle ei tajua !
MITÄ Turkin hyökkäys Syyriaan tarkoittaa... Tarkoittaa Euroopan unionin tiivistymistä välimeren alueelta alkaen! Trump,756- 1256
Persu Kirjoitti EU-Budjetista ja taloudesta seuraavaa:
"Mitä sitten vaikka budjetti kasvaa? Tai pienenee? Pointtini oli se, että Suomen puupäät on johtanut maamme velkahelvett156Britanniasta EU:n ja USA:n siirtomaa !
Maailma on joskus ironista ja kaikkia koetellaan ! Britannia oli siirtomaa herra ja nyt siitä tulee siirtomaa ja heidän156Minä olen seurannut persuja jo monta vuotta. monta vuotta.
Minä en ole nähnyt heidän joukossaan yhtään talousalan asiantuntijaa En yhtään opettajaa tai en yhtään Pankkialan edust2655Olisi siinä nauramista... Persut pääministeripuolue... Maahanmuutto
Maahanmuutto maahanmuutto maahanmuutto... Lopeta jo Vitun persu. Olisi aika puhua taloudesta ja rahasta... Maahanmuutto155Osakkeet nousee, kun elvytetään ja taas laskee, kun tulee Coronaa
Toki Ne nousee hetkellisesti. Mutta voitte olla varma jos ei tule uutta elvtystä ensi viikolla, niin pörssi taas romaht155Markka, Euro ja US. Dollar.... Lukekaa....
USA:n keskuspankki laski taasen 500 miljardin tukipaketinn aikaisemman liki 4000 miljardin tukipaketin päälle. Miten se355Raamatun ohjeiden mukaan, sinun tulee auttaa köyhiä !
Raamattu ei kehoita sinua jakamaan rahojaan valtiolle eikä millekkään lahkolle. Muista, mitä apostolit teki ja Pietari.055Minua on Jumala siunannut elämässä todella paljon... Kiitos.
Minä en ole syntynyt hopealusikka suussa. Minä olen kuitenkin saavuttannut monia asioita elämässä ja nyt asun ulkomaill855Voiko Kansan eläkkeellä käydä ulkomailla ?
Euroopan unioni on hyvä eläkeläisille, mutta nyt tuli tökkäys ?? Kansaneläkkeellä ei saa mennä ulkomaille ? Onko Viron r955Suomen kommunistit estää uusia eläkeläisiä muuttamasta !
Tämä ei ole vielä varmaa tieto, mutta kuultua, että suomen kommunistit suunnittelee uusille eläkeläisille ulkomaille mu554Katsokaa mitä tapahtuu lentämisessä !
Halvan lentämisen aika on ohi ,,, Uutisoitiin Kauppalehdessä, aina ei kannata uskoa tällaista uutisointia ja katsokaapp554Euroopan unionilla on kyllä tämä kulttuuri- ja perinnerahasto ?
Euroopan unionin kulttuuri- ja perinnerahastosta voisi tulla ihan mojova summa perussuomalaisten reservaattiin. Kyllä254Kerro persu mitä sinulle tarkoittaa itsenäisyys ?
Kerro, kun olet vauhdissa, niin kerro mitä sinulle tarkoittaa itsenäisyys... Kuka sinun puolesta sitten päättää asioist554Minun pitää kirjoittaa suomi vankilasta !
Minä tiedän, että monikaan ei pääse nauttimaan Euroopan unionista tai muistakaan pienemmän elinkustannuksien maasta.154