Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Persuille yksinkertainen kysymys: Onko valtio ensin vai Jumala ?

Onko valtio korkeammalla , kuin jumala ? Luupää persu ymmärsitkö kysymmyksen onko valtio korkeammalla, kuin jumala ? He
    Euroopan unioni
    6
    41
  2. Toi on hyvä juttu tuo Espanjan verotus ...

Euroopan Unioni on varmasti Hyvä asia ihmisille. Nyt Eläkeläiset voi siirtää veronsa Espanjaan ja kun asut ulkomailla..
    Euroopan unioni
    3
    41
  3. Onko nyt ollut niin, että Te ette ole päässeet edes Viroon ?

Iltalehdessä oli otsikko: " Kaikki suomalaiset pääsevät taas Viroon − UM: Kaikki virolaiset eivät kuitenkaan pääse Suom
    Euroopan unioni
    1
    41
  4. Ranskalainen kertoi minulle mistä EU-vihasta kysymys !

EU-vihassa yhteinen piirre on se, että EU on eliitti ! EU-vihaajat ei tykkää, että ulkomaalaiset ihmiset ostaa heidän ta
    Euroopan unioni
    10
    41
  5. Onko Persu hakenut jo Eurooppalaisen ajokortin ... Miten eurooppalainen Kela

Eurooppalainen Kela ja sairasvakuutuskortti löytyy joka persun taskusta? Onko Persu ostanut Eurooppalaista muotia ... Pr
    Euroopan unioni
    0
    41
  6. Osaako persu lentää Airbus 380:stä ?

Osaako Halla-aho lentää ?
    Euroopan unioni
    12
    40
  7. Kyllä persu pyörähti .... EU ei hajoa ainakaan viiteen vuoteen !

Sijoittajat kautta maailman siirtävät varoja Euroopan unioniin ja Euro sen kun vahvistuu... IMF:n kaveri sanoi, että dol
    Yhteiskunta
    0
    40
  8. Huomasin, että tukipaketit on suunnattu pörssimarkkinoille !!

Se tarkoittaa, että moni sijoitusyhtiö kotiuttaa rahojaan kaikkialla myös USA:ssa. Puheet 2 viikon rajoitusten poistosta
    Euroopan unioni
    1
    40
  9. Euroopan unioni ei hajoa sillä tavalla mitä Te kuvittelette !

Euroopan unioni ei tule koskaan hajoamaan sillä tavalla mitä persu kuvittelee. Euroopan unionin maat muodostaa liiton jo
    Euroopan unioni
    1
    40
  10. Markka, Euro ja US. Dollar.... Lukekaa....

USA:n keskuspankki laski taasen 500 miljardin tukipaketinn aikaisemman liki 4000 miljardin tukipaketin päälle. Miten se
    Euroopan unioni
    3
    40
  11. Kukaan ei siirrä verotusta rodun takia suomeen tajua Persu!

Olen siitä aivan sata varma, että ei yksikään saksalainen tai ruotsalainen tai ranskalainen siirrä verotusta suomeen rod
    Euroopan unioni
    2
    40
  12. massatyöttömyys ja kilpailukeinojen myynti ???

massatyöttömyys ja kilpailukeinojen myynti ??? Minä olin vähällä liukastua penkiltä... Onko nämä puolueohjelmasta ? Vai
    Euroopan unioni
    1
    40
  13. EU-viha ja sen järjettömyys TUTKIMUS !

Ei tässä EU vihassa ole kysymys todellisuudessa siitä... Meinaatkko, että tämä porukka mikä täällä määkii EU vihaa, nii
    Euroopan unioni
    5
    40
  14. Tutkimus... EU-viha perustuu ihmisten alhaiseen elintasoon.

Maksuvaikeudet ja ulosottokierre ja velkakierteestä ulospääseminen muodostaa Euroopan unionin vihaa, mikä korreloituu P
    Euroopan unioni
    13
    40
  15. Kerro persu mitä sinulle tarkoittaa itsenäisyys ?

Kerro, kun olet vauhdissa, niin kerro mitä sinulle tarkoittaa itsenäisyys... Kuka sinun puolesta sitten päättää asioist
    Euroopan unioni
    5
    40
  16. Minun pitää kirjoittaa suomi vankilasta !

Minä tiedän, että monikaan ei pääse nauttimaan Euroopan unionista tai muistakaan pienemmän elinkustannuksien maasta.
    Euroopan unioni
    1
    40
  17. Juntilta ja tyhmältä on todella vaikea saada tietoon, että Mitä sitten ?

Tästä tiedätte tyhmän jätkän ja yksinkertaisen ääliön. Kysykää vain, että Mitä sitten ? Mitäa sitten ? Mitä sitten ? Mit
    Euroopan unioni
    1
    40
  18. Persut on Kommunisteja nyt myöntää HS.

Lainaus HS: Mustajärvi sanoo halunneensa kertoa, ettei ”isänmaallisuus ole vain sinivalkoista”, ja että isänmaallisia v
    Euroopan unioni
    9
    40
  19. ! Et sinä saa viisaita etkä varakkaita EU-vihaajaksi !

Koeta, nyt Juntti tajuta, että kaikki joilla on rahaa, niin ei iki maailmassa halua erota EU:sta. Huhtasaaari ja Halla-
    Euroopan unioni
    3
    40
  20. Ruotsalaiset ei pääse kohta Pattayalle !

Huomasin, että ruotsin kruunun kurssi putoaa aika rajusti ja bati vahvistuu. Onko kohta se hetki, kun ruotsalaisilla ei
    Euroopan unioni
    2
    40