Puhutaanko asiaa Euroopan unioinista !

Mitä Persu-kommunisti ajattelee puhumalla Globaalisaatiota vastaan ?
Globaalisaatio tarkoittaa kehitystä, tietotekniikkaa ja kaikkea mitä maailmassa on.
Minkä vuoksi Persu-kommunisti ei tässä asiassa myönnä, että olen tyhmä ja en tiennyt ?

Toinen asia missä persu-kommunsti jäi kiinni on hänen syytöksen Euroopan unionia
kohtaan oli jäsenmaksut ! Kukaan Teistä ei ole aikaisemmin huomannut tätä asiaa. Mutta
laittaa ihmetyttämään, että ajatellaan jo sillä tavalla, että talous ja teollisuus ja yritystoimet
on Stabiileja ( Siis ovat paikallaan ja eivät liiku ) Minä sanon suoraan, että yksikään näistä
asioista ei ole tasapainossa sekunttiakaan. Se on aina ylös tai alas.

Ihmettelen niitä oikeistopuolueita, jotka eivät ole tuoneet tätä kaupallista asiaa esille
ihmisille... Miksi keskustella EU jäsenmaksuista jos niitä maksetaan koko Euroopan unionin
alueella tasapuolisesti ? Tarkoittaako tämä sitä, että suomen talousjärjestelmä myönnetään
olevan Euroopan unioni huonoin ? Sitä sen juuri täytyy käytännössä tarkoittaa !!!!!!!!!!!!!

Siis, sitäkö persu-komunistit ja väyryset tarkoittaa, että suomen talousjärjestelmä ei kykene
kilpailemaan Euroopan unioni muita talouksia vastaan. Sitä se silloin täytyy tarkoittaa tai
jos se pystyy kilpailemaan, eikö suomen talous ole silloin kasvamassa ja voittamassa
markkinoita !! Myönnä Nyt " Älymätä " ja Muut- Persu, kommunistit, että kiinni jäitte !
Myönnä nyt, että olette olleet väärässä ja häpeän osaamista ja sitä mitä olen kirjoittanut
Euroopan unionin jäsenmaksuista !

Te siis, väitätte, että suomen talousjärjestelmä ei ole kykenevä kilpailemaan muiden
euroopan unionin maiden kanssa. Sitä Te olette väittäneet tällä jäsenmaksu väitteellä.
Miten, Helvetiss* se olisi mahdollinen kilpailemaan, vielä korkeimmin kustannuksin ??
Tarkoitan EU-eroa. Vastaa ja myönnä, kuin mies, että olen tyhmä ja olin väärässä.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GeorgeSoros

      Globalisaatio on paneurooppalaisuutta koko maailman tasolla eli kulttuurimarxistien agendaa. Tarkoituksena tuhota perinteinen arvomaailma ja maailmanjärjestys, jotta saataisiin marxistinen utopia/dystopia vallitsemaan maailmassa. Sattumalta erään pienen uskonon edustajat ovat tuossakin kauhistuksessa kuskin paikalla...

      • Lisäys

        Unohdin mainita sen tärkeimmän tavoitteen eli valkoisen sivilisaation ja kristinuskon tuhoamispyrkimyksen.


    • Globaalisaatio voi tarkoittaa sinun Paneurooppalaisuuttasi omassa merkityksessä.
      Mutta maailma kehittyy koko ajan ajan puhutaan myös, että maailma pienenee koko ajan.

      Se tarkoittaa kaupallisuudessa ja liiketoimissa kansainvälisiä liikesoppimuksia ja
      yhteisiätuotanto ja omistupolitiikkaa.

      Ei siihen ihminen pysty vaikuttamaan ja mennyt aika ei enään palaa ja jos tunnet itsesi
      jotenkin pahoin tässä asiassa, niin oletko ajatellut erakoitumista ja luostari-elämää tai
      muuta vastaavaa joka voisi auttaa sinua henkisesti ?

      Ei Kehiystä voi pysäyttää... Sinun pitäsi tuhota kouluja ja tietoyhteyksiä ja kaikkea...

      • qåaäzm

        Mikään kehitys ei esty vaikka tuota hirviötä ei olisikaan. Paina tämä kaaliin.


      • qåaäzm
        qåaäzm kirjoitti:

        Mikään kehitys ei esty vaikka tuota hirviötä ei olisikaan. Paina tämä kaaliin.

        Katso Japania. Se on maailman ehkä kehittynein maa, mutta ei kuulu mihinkään puljuun. Muita esimerkkejä on pilvin pimein.


    • qåaäzm

      Millainen ihminen on persu-kommunisti? Siinähän on valtavan ristiriitainen olento jos näitä on olemassa. Ei tietääkseni persut halua mitään kommunismia, vaan vapautta ja itsemääräämisoikeutta, markkinataloutta joka on kestävää eikä riistotouhua kuten nyt eu:ssa ja maailmassa on. Onko tämä määritelmäsi joku sekasikiö?

      • qåaäzm

        Persut tiettävästi haluaa ihmisläheistä markkinataloutta, eikä sellaista riistokapitalismia, jota te haluatte.


    • Globaalisaatio voi tarkoittaa sinun Paneurooppalaisuuttasi omassa merkityksessä.
      Mutta maailma kehittyy koko ajan puhutaan myös, että maailma pienenee koko ajan.

      Se tarkoittaa kaupallisuudessa ja liiketoimissa kansainvälisiä liikesoppimuksia ja
      yhteisiä tuotanto- ja omistupolitiikkaa.

      Ei siihen ihminen pysty vaikuttamaan ja mennyt aika ei enään palaa ja jos tunnet itsesi
      jotenkin pahoin tässä asiassa, niin oletko ajatellut erakoitumista ja luostari-elämää tai
      muuta vastaavaa joka voisi auttaa sinua henkisesti ?

      Ei Kehiystä voi pysäyttää... Sinun pitäsi tuhota kouluja ja tietoyhteyksiä ja kaikkea...
      Kommunisti puhuu aina valtio-vapaudesta hallita ihmisiä ja määrätä ja alistaa ihmisiä.
      Minä puhun läntisistä oikeistovaltio käytännöistä ja Ihmisillä oikeus olla missä he tahtovat,
      menettämättä Sairasvakuutustaan, työeläkettään ja sosiaaliturvaansa... Sillä kommunisti
      valtio kiristää ihmisiä ja nimittelee heitä miten haluaa, vaikka suomalaisiksi tai
      mutisuomalaisiksi ja keksii heille taas yhteisen nimittäjän.

      Siinä on se ero, että sinun pitää sanoa: Toverit kansakunnan ja valtion ja yhteisönrakentajat !
      Minä sanon: ihmiset, jotka tahtoo saada olla ja tehdä ja asua ja perustaa perheen vapaasti ja
      saavat pitää eläkesäästönsä ja sairasturvansa ja sosiaaliturvansa ym ym. Ilman kiristystä.
      Puhutaan Imisten vapaudesta ei valtion vapaudesta alistaa ja hyväksikäyttää... Valtio ei ole
      ihmisten vapautta ja vapautta ihmisille Euroopan unioni on vapautta ihmisille, sinulle ja minulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2012
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      145
      1448
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      124
      991
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      802
    Aihe