Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Kerro persu mitä sinulle tarkoittaa itsenäisyys ?

Kerro, kun olet vauhdissa, niin kerro mitä sinulle tarkoittaa itsenäisyys... Kuka sinun puolesta sitten päättää asioist
    Euroopan unioni
    5
    39
  2. Huomasin, että tukipaketit on suunnattu pörssimarkkinoille !!

Se tarkoittaa, että moni sijoitusyhtiö kotiuttaa rahojaan kaikkialla myös USA:ssa. Puheet 2 viikon rajoitusten poistosta
    Euroopan unioni
    1
    39
  3. Markka, Euro ja US. Dollar.... Lukekaa....

USA:n keskuspankki laski taasen 500 miljardin tukipaketinn aikaisemman liki 4000 miljardin tukipaketin päälle. Miten se
    Euroopan unioni
    3
    39
  4. Elämän kiertokulku ! Mies ottaa aina köyhemmän naisen !

Kirjoitan tähän elämän pääviivat ja tässä olisi hyvä tilasto, kun vertaillaan, esim. maan talousasioita. Pääsääntöisest
    Euroopan unioni
    3
    39
  5. Huhtasaari sano videolla, että yritykset pitää pakkopaluttaa suomeen..

Yritykset pitää pakkopaluttaa suomeen ja suomen on erottava EU:sta... ?? Yritukset on palautettava suomeen ja tuotava lu
    Euroopan unioni
    17
    39
  6. Kukaan ei siirrä verotusta rodun takia suomeen tajua Persu!

Olen siitä aivan sata varma, että ei yksikään saksalainen tai ruotsalainen tai ranskalainen siirrä verotusta suomeen rod
    Euroopan unioni
    2
    39
  7. Juntilta ja tyhmältä on todella vaikea saada tietoon, että Mitä sitten ?

Tästä tiedätte tyhmän jätkän ja yksinkertaisen ääliön. Kysykää vain, että Mitä sitten ? Mitäa sitten ? Mitä sitten ? Mit
    Euroopan unioni
    1
    39
  8. Te olette sanoneet, että kansakuntien ei pidä sekoittua ?

Persu-kommunistit ja väyryset on sanoneet EU vastaisuuden syyksi, että kansakuntien ei pidä sekoittua.... Teettekö sill
    Euroopan unioni
    6
    38
  9. Suomen -puolueet ym... Ei talousratkaisu esityksiä.

Minä Huomasin, HS:n artikkelissa, että kommenteissa luotetaan johonkin puolueeseen. Kommunisiti-puolueella esim. Kiinass
    Euroopan unioni
    4
    38
  10. Puhutaanko asiaa Euroopan unioinista !

Mitä Persu-kommunisti ajattelee puhumalla Globaalisaatiota vastaan ? Globaalisaatio tarkoittaa kehitystä, tietotekniikk
    Euroopan unioni
    8
    38
  11. Auttaako EU-vihaan Psykiatri ?

Olen alkanut tulemaan siihen tulokseen, että EU-viha on Psyykkistä ja nähdään jo saatanoita ja monia harhoja ja se iso-p
    Euroopan unioni
    9
    38
  12. Miksi EU-vihaajat ei etsi oikeaa kadotuksen poikaa ?

Tuli mieleen noista Pedon luvuista ja EU:sta olevat kirjoitukset ja ne ei mitenkään toimi, vaan miten olisi tämmöinen sy
    Euroopan unioni
    5
    38
  13. Juntit vihaa Euroopan unionia ja sivistystä !

Minä olen ainakin tullet selkeästi siihen tulokseen, että ne on pelkkiä yksinkertaisia Juntteja ja puheesta ja niiden mi
    Euroopan unioni
    7
    38
  14. Merkel sanoi oikeastaan, että olemme sodassa !

Venäjältä tulee joka päivä media-hyökkäyksiä meitä kohtaan. Ne rahoittavat avoimesti populisteja ja meidän eurooppalais
    Euroopan unioni
    3
    38
  15. Tässä on jotakin tuttua ?

No jokainen saa miettiä mitä tuttua tässä on ! https://www.youtube.com/watch?v=7LLos4IE5Fc
    Euroopan unioni
    0
    38
  16. Muista Persu minua, kun poliisi sinua sakottaa !

Muista, että nekin rahat menee hyvään tarkoitukseen samoin, kuin sinun pelikoneeseen työntämät rahat ! Joo Meikäläin
    Euroopan unioni
    0
    38
  17. Persuilla tiukka lista Corona virukseen !

Voisin olettaa myös näin, Sitten sillä aletaan räkättää, että kuinka monta turhaa ihmishenkeä menetettiin. Luulisin
    Euroopan unioni
    0
    38
  18. Katsokaa millaisia ääliöitä on Maailmassa ?

Virus leviää radioaalloilla ... Britit alkoi poltaa tukiasemia. Tämä uutinen oli kauppalehdestä. Eli tämä tarkoittaa, e
    Euroopan unioni
    12
    38
  19. Nyt Aku Ankat kyselee, että milloin voi taas mennä Eurooppaan ja maailmalle?

Eikö Aku Ankoilla ollutkaan enään kivaa Kommunisti-suomessa? Espanjassa laulettiin, että kotimaani ompi suomi ja niin
    Euroopan unioni
    2
    38
  20. Business Finlandiahymni(valtio) Jakoi rahaa .... Persu uhkailee saajia !

Valtio tai Bussness pakolainen jakaa rahaa ja Persu uhkaa rahan saajia ... Jätkillä ei kantti riitä mennä uhkailemaan r
    Euroopan unioni
    2
    38