Eurofighter
![]()
Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Kerro persu mitä sinulle tarkoittaa itsenäisyys ?
Kerro, kun olet vauhdissa, niin kerro mitä sinulle tarkoittaa itsenäisyys... Kuka sinun puolesta sitten päättää asioist560Olisi siinä nauramista... Persut pääministeripuolue... Maahanmuutto
Maahanmuutto maahanmuutto maahanmuutto... Lopeta jo Vitun persu. Olisi aika puhua taloudesta ja rahasta... Maahanmuutto160Markka, Euro ja US. Dollar.... Lukekaa....
USA:n keskuspankki laski taasen 500 miljardin tukipaketinn aikaisemman liki 4000 miljardin tukipaketin päälle. Miten se360Huhtasaari sano videolla, että yritykset pitää pakkopaluttaa suomeen..
Yritykset pitää pakkopaluttaa suomeen ja suomen on erottava EU:sta... ?? Yritukset on palautettava suomeen ja tuotava lu1760Euroopan unionilla on kyllä tämä kulttuuri- ja perinnerahasto ?
Euroopan unionin kulttuuri- ja perinnerahastosta voisi tulla ihan mojova summa perussuomalaisten reservaattiin. Kyllä260Kuinka moni haluaa nauttia Euroopan unionista eläkkeellä ?
Kuinka moni tahtoo asua halvemmalla ja maksaa vähemmän veroja? Kolme vuotta nyt riittää, että ei tarvi maksaa ainakaan459Tajua jo Ääliö, että ei ole mitään eunukkeja olemassa.
Ne Tulee Teidän päästä syystä, että sinä itse ilmaiset sen niin ilman järkeä ! Koska sinä itse ole harhautunut vihaamaan559Euroopan unionin myös kristillinen liitto.
Luin vähänaika sitten raamatusta Saarnaajaa alkupuolelta. Minä olen sanonut aiemmin, että kuolleiden tila on paras tila559Muista Persu minua, kun poliisi sinua sakottaa !
Muista, että nekin rahat menee hyvään tarkoitukseen samoin, kuin sinun pelikoneeseen työntämät rahat ! Joo Meikäläin059Tutkimus... EU-viha perustuu ihmisten alhaiseen elintasoon.
Maksuvaikeudet ja ulosottokierre ja velkakierteestä ulospääseminen muodostaa Euroopan unionin vihaa, mikä korreloituu P1359Brexit laskee makkaranhintaa suomessa !
Brexit tulee laskemaan makkaranhintaa ja juusto- ja maitotuotteita . Syy on yksinkertainen, koska tuotantomäärät nousee058Jänniä asioita lista:
Olettako koskaan ajatelleet miksi kansanedustajille tuli avustajat ? Olettako koskaan ajatelleet miksi kansanedustajilla058Onko onko osakkeet nyt halpoja ? ?
Tyhmää uutisointia ja kuvastaa hyvin, miten ihmisiä johdtaan poliittisesti harhaan. Samaa uutisointia käytetään myös p058Joko auton saa ostaa suomeen Eurooppalaisella hinnalla ??
Muistan, kun Persujen kaipaama suomen kommunisti-hallinto varasti myös minulta BMx tuonnista. Keltaisxx pörssin myynti458Euroopan unioni ei hajoa sillä tavalla mitä Te kuvittelette !
Euroopan unioni ei tule koskaan hajoamaan sillä tavalla mitä persu kuvittelee. Euroopan unionin maat muodostaa liiton jo158Suomen kommunistit estää uusia eläkeläisiä muuttamasta !
Tämä ei ole vielä varmaa tieto, mutta kuultua, että suomen kommunistit suunnittelee uusille eläkeläisille ulkomaille mu558Raamatun ohjeiden mukaan, sinun tulee auttaa köyhiä !
Raamattu ei kehoita sinua jakamaan rahojaan valtiolle eikä millekkään lahkolle. Muista, mitä apostolit teki ja Pietari.058Valtionrakentaja/Euroopan Unioni ja Vapaa-ajattelijat
Eilen käytiin oikein hyvä keskustelu ja nyt aletaan ymmärtämään mistä pääsääntöisesti eri mielipitee Euroopan unionista258Onko nyt ollut niin, että Te ette ole päässeet edes Viroon ?
Iltalehdessä oli otsikko: " Kaikki suomalaiset pääsevät taas Viroon − UM: Kaikki virolaiset eivät kuitenkaan pääse Suom158Katsokaa millaisia ääliöitä on Maailmassa ?
Virus leviää radioaalloilla ... Britit alkoi poltaa tukiasemia. Tämä uutinen oli kauppalehdestä. Eli tämä tarkoittaa, e1257