Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Britanniasta EU:n ja USA:n siirtomaa !

Maailma on joskus ironista ja kaikkia koetellaan ! Britannia oli siirtomaa herra ja nyt siitä tulee siirtomaa ja heidän
    Euroopan unioni
    1
    66
  2. Mitä hyötyä on kansallisvaltiosta ?

Älä Puhu suomi-paskasta tai mistään vidun kansasta, josta sä et tiedä hevon..... ! Kysymys on yksinkeertainen ja suora j
    Euroopan unioni
    14
    66
  3. Onko onko osakkeet nyt halpoja ? ?

Tyhmää uutisointia ja kuvastaa hyvin, miten ihmisiä johdtaan poliittisesti harhaan. Samaa uutisointia käytetään myös p
    Euroopan unioni
    0
    65
  4. Joko auton saa ostaa suomeen Eurooppalaisella hinnalla ??

Muistan, kun Persujen kaipaama suomen kommunisti-hallinto varasti myös minulta BMx tuonnista. Keltaisxx pörssin myynti
    Euroopan unioni
    4
    65
  5. Suomen kommunistit estää uusia eläkeläisiä muuttamasta !

Tämä ei ole vielä varmaa tieto, mutta kuultua, että suomen kommunistit suunnittelee uusille eläkeläisille ulkomaille mu
    Euroopan unioni
    5
    65
  6. Onko sinulla valinnanmahdollisuus ?

Tämä on yksi ensimmäisistä ihmisen perusoikeuksista, että onko sinulla valinnanmahdollisuus ? Minä olen valinnut niin
    Euroopan unioni
    3
    65
  7. Jänniä asioita lista:

Olettako koskaan ajatelleet miksi kansanedustajille tuli avustajat ? Olettako koskaan ajatelleet miksi kansanedustajilla
    Euroopan unioni
    0
    65
  8. Tänään oli suomeen perustettu uusi jumalan vastainen puolue.

Minun on pakko kirjoittaa Teille rakkaat " kristityt " ihmiset ja kertoa Teille, että Te ette tule näkemään maallista
    Euroopan unioni
    2
    65
  9. Tajua jo Ääliö, että ei ole mitään eunukkeja olemassa.

Ne Tulee Teidän päästä syystä, että sinä itse ilmaiset sen niin ilman järkeä ! Koska sinä itse ole harhautunut vihaamaan
    Euroopan unioni
    5
    65
  10. Suomen -puolueet ym... Ei talousratkaisu esityksiä.

Minä Huomasin, HS:n artikkelissa, että kommenteissa luotetaan johonkin puolueeseen. Kommunisiti-puolueella esim. Kiinass
    Euroopan unioni
    4
    65
  11. Minä olen ainakin hiton tyytyväinen Euroopan unionista.

En minulla ainakaan ole mitään Euroopan unionia vastaan, Minulle Euroopan unioni on tuonut vapauden ja mahdollisuudet,
    Euroopan unioni
    39
    65
  12. ! Et sinä saa viisaita etkä varakkaita EU-vihaajaksi !

Koeta, nyt Juntti tajuta, että kaikki joilla on rahaa, niin ei iki maailmassa halua erota EU:sta. Huhtasaaari ja Halla-
    Euroopan unioni
    3
    65
  13. Yli puolue rajojen on kaikki puoleet haukkuneet persut lahoksi yläpäästä !

Ei voi kun todeta, että koko suomen kansa on puhunut ja todennut saman, mitä minä tervejärkisenä olen havainnut jo kauan
    Euroopan unioni
    3
    65
  14. Ihmisten rikkaus ja viisaus kulkee käsi kädessä !

Köyhyys ja tyhmyys korreloituu selkeästi pitemmällä aikavälillä. Olen ajatellut asiaa jo nuorena ja tämä ajatus tuntuu
    Euroopan unioni
    0
    65
  15. Nyt Aku Ankat kyselee, että milloin voi taas mennä Eurooppaan ja maailmalle?

Eikö Aku Ankoilla ollutkaan enään kivaa Kommunisti-suomessa? Espanjassa laulettiin, että kotimaani ompi suomi ja niin
    Euroopan unioni
    2
    64
  16. Markka, Euro ja US. Dollar.... Lukekaa....

USA:n keskuspankki laski taasen 500 miljardin tukipaketinn aikaisemman liki 4000 miljardin tukipaketin päälle. Miten se
    Euroopan unioni
    3
    64
  17. Huhtasaari sano videolla, että yritykset pitää pakkopaluttaa suomeen..

Yritykset pitää pakkopaluttaa suomeen ja suomen on erottava EU:sta... ?? Yritukset on palautettava suomeen ja tuotava lu
    Euroopan unioni
    17
    64
  18. Euroopan unionilla on kyllä tämä kulttuuri- ja perinnerahasto ?

Euroopan unionin kulttuuri- ja perinnerahastosta voisi tulla ihan mojova summa perussuomalaisten reservaattiin. Kyllä
    Euroopan unioni
    2
    64
  19. Kun Liittovaltio tulee, niin sinun kuuluu saada samat oikeudet.

Kyllä sinun pitää voida mennä Espanjaan, vaikka työttömäksi ja saada sama sosiaaliturva, kuin paikalliset ihmiset. Se
    Euroopan unioni
    9
    64
  20. Olenko minä ainut, joka on tiennyt tämän ? ?

Millaisia Ihmisiä tälläkin palstalla on ollut... Ja Persu-kommunisti voi tauti, kuinka tyhmiä ne on olleet ja Väyryset
    Euroopan unioni
    0
    64