Eurofighter
![]()
Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Britanniasta EU:n ja USA:n siirtomaa !
Maailma on joskus ironista ja kaikkia koetellaan ! Britannia oli siirtomaa herra ja nyt siitä tulee siirtomaa ja heidän166Mitä hyötyä on kansallisvaltiosta ?
Älä Puhu suomi-paskasta tai mistään vidun kansasta, josta sä et tiedä hevon..... ! Kysymys on yksinkeertainen ja suora j1466Onko onko osakkeet nyt halpoja ? ?
Tyhmää uutisointia ja kuvastaa hyvin, miten ihmisiä johdtaan poliittisesti harhaan. Samaa uutisointia käytetään myös p065Joko auton saa ostaa suomeen Eurooppalaisella hinnalla ??
Muistan, kun Persujen kaipaama suomen kommunisti-hallinto varasti myös minulta BMx tuonnista. Keltaisxx pörssin myynti465Suomen kommunistit estää uusia eläkeläisiä muuttamasta !
Tämä ei ole vielä varmaa tieto, mutta kuultua, että suomen kommunistit suunnittelee uusille eläkeläisille ulkomaille mu565Onko sinulla valinnanmahdollisuus ?
Tämä on yksi ensimmäisistä ihmisen perusoikeuksista, että onko sinulla valinnanmahdollisuus ? Minä olen valinnut niin365Jänniä asioita lista:
Olettako koskaan ajatelleet miksi kansanedustajille tuli avustajat ? Olettako koskaan ajatelleet miksi kansanedustajilla065Tänään oli suomeen perustettu uusi jumalan vastainen puolue.
Minun on pakko kirjoittaa Teille rakkaat " kristityt " ihmiset ja kertoa Teille, että Te ette tule näkemään maallista265Tajua jo Ääliö, että ei ole mitään eunukkeja olemassa.
Ne Tulee Teidän päästä syystä, että sinä itse ilmaiset sen niin ilman järkeä ! Koska sinä itse ole harhautunut vihaamaan565Suomen -puolueet ym... Ei talousratkaisu esityksiä.
Minä Huomasin, HS:n artikkelissa, että kommenteissa luotetaan johonkin puolueeseen. Kommunisiti-puolueella esim. Kiinass465Minä olen ainakin hiton tyytyväinen Euroopan unionista.
En minulla ainakaan ole mitään Euroopan unionia vastaan, Minulle Euroopan unioni on tuonut vapauden ja mahdollisuudet,3965! Et sinä saa viisaita etkä varakkaita EU-vihaajaksi !
Koeta, nyt Juntti tajuta, että kaikki joilla on rahaa, niin ei iki maailmassa halua erota EU:sta. Huhtasaaari ja Halla-365Yli puolue rajojen on kaikki puoleet haukkuneet persut lahoksi yläpäästä !
Ei voi kun todeta, että koko suomen kansa on puhunut ja todennut saman, mitä minä tervejärkisenä olen havainnut jo kauan365Ihmisten rikkaus ja viisaus kulkee käsi kädessä !
Köyhyys ja tyhmyys korreloituu selkeästi pitemmällä aikavälillä. Olen ajatellut asiaa jo nuorena ja tämä ajatus tuntuu065Nyt Aku Ankat kyselee, että milloin voi taas mennä Eurooppaan ja maailmalle?
Eikö Aku Ankoilla ollutkaan enään kivaa Kommunisti-suomessa? Espanjassa laulettiin, että kotimaani ompi suomi ja niin264Markka, Euro ja US. Dollar.... Lukekaa....
USA:n keskuspankki laski taasen 500 miljardin tukipaketinn aikaisemman liki 4000 miljardin tukipaketin päälle. Miten se364Huhtasaari sano videolla, että yritykset pitää pakkopaluttaa suomeen..
Yritykset pitää pakkopaluttaa suomeen ja suomen on erottava EU:sta... ?? Yritukset on palautettava suomeen ja tuotava lu1764Euroopan unionilla on kyllä tämä kulttuuri- ja perinnerahasto ?
Euroopan unionin kulttuuri- ja perinnerahastosta voisi tulla ihan mojova summa perussuomalaisten reservaattiin. Kyllä264Kun Liittovaltio tulee, niin sinun kuuluu saada samat oikeudet.
Kyllä sinun pitää voida mennä Espanjaan, vaikka työttömäksi ja saada sama sosiaaliturva, kuin paikalliset ihmiset. Se964Olenko minä ainut, joka on tiennyt tämän ? ?
Millaisia Ihmisiä tälläkin palstalla on ollut... Ja Persu-kommunisti voi tauti, kuinka tyhmiä ne on olleet ja Väyryset064