Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Minua on Jumala siunannut elämässä todella paljon... Kiitos.

Minä en ole syntynyt hopealusikka suussa. Minä olen kuitenkin saavuttannut monia asioita elämässä ja nyt asun ulkomaill
    Euroopan unioni
    8
    54
  2. Muista Persu minua, kun poliisi sinua sakottaa !

Muista, että nekin rahat menee hyvään tarkoitukseen samoin, kuin sinun pelikoneeseen työntämät rahat ! Joo Meikäläin
    Euroopan unioni
    0
    54
  3. Onko Persu hakenut jo Eurooppalaisen ajokortin ... Miten eurooppalainen Kela

Eurooppalainen Kela ja sairasvakuutuskortti löytyy joka persun taskusta? Onko Persu ostanut Eurooppalaista muotia ... Pr
    Euroopan unioni
    0
    53
  4. Jänniä asioita lista:

Olettako koskaan ajatelleet miksi kansanedustajille tuli avustajat ? Olettako koskaan ajatelleet miksi kansanedustajilla
    Euroopan unioni
    0
    53
  5. Lapsuuden muistot ja Euroopan toivo !

Minä Kerron Teille elämästäni. Minä en tiedä, mutta minä olen aina vihannut kommunismia ja minä en ole sitä koskaan ymm
    Euroopan unioni
    9
    53
  6. Euroopan unionin myös kristillinen liitto.

Luin vähänaika sitten raamatusta Saarnaajaa alkupuolelta. Minä olen sanonut aiemmin, että kuolleiden tila on paras tila
    Euroopan unioni
    5
    53
  7. Brexit laskee makkaranhintaa suomessa !

Brexit tulee laskemaan makkaranhintaa ja juusto- ja maitotuotteita . Syy on yksinkertainen, koska tuotantomäärät nousee
    Euroopan unioni
    0
    53
  8. Joko auton saa ostaa suomeen Eurooppalaisella hinnalla ??

Muistan, kun Persujen kaipaama suomen kommunisti-hallinto varasti myös minulta BMx tuonnista. Keltaisxx pörssin myynti
    Euroopan unioni
    4
    53
  9. Persuilla tiukka lista Corona virukseen !

Voisin olettaa myös näin, Sitten sillä aletaan räkättää, että kuinka monta turhaa ihmishenkeä menetettiin. Luulisin
    Euroopan unioni
    0
    53
  10. Euroopan unioni ei hajoa sillä tavalla mitä Te kuvittelette !

Euroopan unioni ei tule koskaan hajoamaan sillä tavalla mitä persu kuvittelee. Euroopan unionin maat muodostaa liiton jo
    Euroopan unioni
    1
    53
  11. Valtionrakentaja/Euroopan Unioni ja Vapaa-ajattelijat

Eilen käytiin oikein hyvä keskustelu ja nyt aletaan ymmärtämään mistä pääsääntöisesti eri mielipitee Euroopan unionista
    Euroopan unioni
    2
    53
  12. Katsokaa millaisia ääliöitä on Maailmassa ?

Virus leviää radioaalloilla ... Britit alkoi poltaa tukiasemia. Tämä uutinen oli kauppalehdestä. Eli tämä tarkoittaa, e
    Euroopan unioni
    12
    52
  13. Huhtasaari sano videolla, että yritykset pitää pakkopaluttaa suomeen..

Yritykset pitää pakkopaluttaa suomeen ja suomen on erottava EU:sta... ?? Yritukset on palautettava suomeen ja tuotava lu
    Euroopan unioni
    17
    52
  14. Kuinka moni haluaa nauttia Euroopan unionista eläkkeellä ?

Kuinka moni tahtoo asua halvemmalla ja maksaa vähemmän veroja? Kolme vuotta nyt riittää, että ei tarvi maksaa ainakaan
    Euroopan unioni
    4
    52
  15. Onko nyt ollut niin, että Te ette ole päässeet edes Viroon ?

Iltalehdessä oli otsikko: " Kaikki suomalaiset pääsevät taas Viroon − UM: Kaikki virolaiset eivät kuitenkaan pääse Suom
    Euroopan unioni
    1
    52
  16. Tajua jo Ääliö, että ei ole mitään eunukkeja olemassa.

Ne Tulee Teidän päästä syystä, että sinä itse ilmaiset sen niin ilman järkeä ! Koska sinä itse ole harhautunut vihaamaan
    Euroopan unioni
    5
    52
  17. Te olette sanoneet, että kansakuntien ei pidä sekoittua ?

Persu-kommunistit ja väyryset on sanoneet EU vastaisuuden syyksi, että kansakuntien ei pidä sekoittua.... Teettekö sill
    Euroopan unioni
    6
    52
  18. Perussuomalaisten idea perustuu hyväksikäyttöön.

Perussuomalaisten idea perustuu talousvastaisesti ja järkivastaisesti vain, tyhmien ja yksinkertaisten ihmisten hyväksi
    Euroopan unioni
    0
    52
  19. Tiedättekö mitä ... Köyhät kuvittelee !

Tällä Euroopan unionin palstalla on esitetty aina aatteellisia asioita miksi vihata Euroopan unionia. Minä kerron Teill
    Yhteiskunta
    11
    52
  20. UUSI POLIITTINEN SUUNTA !

Olen kehittänyt uuden poliittisen suuntauksen ja sen nimi on Ihmisten vapaus ! " The freedom of people " Jos Ihmiset o
    Euroopan unioni
    5
    52