Sehän on sinusta kiinni mitä maksat valtiolle !

Minä olen törmännyt alituiseen kommunistien ja persujen ja väyrysten ja kaikkien
näiden ideologistien ja aate poikien kanssa. Minkä vuoksi Te tarvitsette jotakin
toista lutk*** tai jätkää sanomaan, että me ollaan hevosia tai me ollaan ufoja tai
me ollaan suomalaisia ja vielä kaiken lisäksi hyväksymään tämä valhe ja sisäistämään
se vielä itseensä. Tämä on se ensimmäinen lähtökohta teidän hyväksikäytölle.
OK kuvitteleeko joku, että minä lähden seuraamaan jonkun
perse*** ja nuolemaan sitä ajattelematta omaa asemaani ?

Se on ensimmäinen viisauden alku, että ajattelet itse. Teillähän on sairasvakuutus- ja
eläkevakuutusjärjestelmät. Eihän ole olemassa mitään muuta, kuin järjestelmiä.
Eikö syventyminen järjestelmään loisi sinulle sitten enmmän mahdollisuuksia ja sinä
silloin voisit käyttää tyhymää ja yksinkertaista hyväksi. Maailmassa ei ole mitään
järjestelmää, jossa yksinkertaiset ja tyhmät olisivat saman arvoisia ei edes persut eikä
väyryset ja mitä enemmän rahaa ja valtaa siirtyy toisten jaettavaksi sitä epätasa-arvoista
se on. Nämä on varmasti myös tosi asioita euroopan unionista. En lähde sitä kieltämään.

Kun Te pääsette pois siitä valtio ja kommunismi ja kolhoosi keskeisestä ajattelusta, niin
Te alatte ymmärtämään omia mahdollisuuksia elämässä ja silloin huomaatte, että jukra
Euroopan unioni antaa meille ihmisille aivan uudenlaiset mahdollisuudet. Sitä minä kerron
Teille, että eihän Teidän pidä uhrata elämää suomelle ja aatteelle ja rodulle ja värille tai
millekään nationalismille. Suomi on vain yksi pask***** , jolla ihmisiä huijataan ja kusetet***.

Sehän on euforinen olo, kun pääset itse kuninkaaksi ja voit valita järjsestelmiä ja voit
itse vaikuttaa mitä saat ja mitä maksat mistäkin. Muuten sinä olisit Vanki. Aivan valtion
vanki ja hyväksikäytetty ja aatejohtajat pukkisivat sinua... PPPPP...! Olen törmännyt nyt
myös sellaiseen, kuin Pysyvä euroopan unionin kansalainen adressi ja sehän olisi aivan
loistava. Sen kautta pysytytte vaatimaan kaikkia asioita itsellenne silloin.

Nationalistisena ajatuksena olisi ainoastaan valtion ja kuntain realiomaisuuden saaminen
itsellemme ja se voi tapahtua kansallisena yhtiöittämisenä. Se olisi meidä isiemme ja
äitiemme työ mikä siirtyisi jälkipolville ilman valtioa. Toki valtio saa olla ja jokainen valtio
saa kilpailla ihan vapaasti ihmisistä ja se on hienointa euroopan unionissa ja silloin juuri
sinä olisit kuningas. Siis tällaista Euforista ajatusta joka ei ymmärrä, niin eihän se voi olla,
kuin tyhmä ja yksinkertainen tai sitten aate poika ja sosialistisen ja kommunistisen
valtakunnan rakentajat. Toki Ryssän ja USA:n palkkaamat trollit ja heillä on kaupallisuus
siinä taustalla, onhan Euroopan unioni suuri kaupallinen vaikuttaja.

Enenemmän eurooppalaista on enemmän vapautta meille ihmisille ja vähemmän aatteille.
Se on sinusta kiinni mitä olet ja ole toki suomalainen ja moni on hullujen huoneella sanonut
olleensa Napoleon tai Mary Poppinsi ihan sama... Yksi sanoi kerran olevansa hidas hämäläinen
ja hänen puheensakin muuttui hitaaksi ... Ne ei ole viisaita varten.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Venäjän kansalaiset on köyhiä ja alistettuja, vaikka heillä on niin valtavat varallisuudet !
      Onko venäläiset tyhmiä ja ei vaadi itselleen kolhoosin maita ja mineraaleja ja kaikkea.
      Eihän Venäläisen ihmisen tarvitse suostua Putinin Terroriin ja He voisivat elää rikkaina.
      Katsokaa, kuinka paljon heillä on luonnonvaroja ja se varastetaan heiltä valtion nimissä.

Venäläläisiä on ainoastaan 134 miljoonaa ja on mineraaleja on kalaa ja on metsää on
      aivan kaikkea yltä kyllin. On aivan käsittämätöntä, että ihmiset on köyhiä. Ei kukaan
      ole ihmisten omistajuutta vastaan ja silloin ei tarvitse edes sotaa käydä, kun osa
      omaisuudesta on myyty ulkomaisille sijoittajille ja venäjän kansalaiset saisivat rahaa.

Kyllä mekin voidaan kirjoittaa venäjän terrorista ja venäjän Trolleja ja mielipuolia vastaan.
      Ei syy ole euroopan unioni, että venäjän kansalla menee huonosti. Voisiko joku laskea, kuinka
      paljon jokainen venäläinen saisi jos niiden maa realisoitaisiin ihmisille !

Tässä on se linkki siihen Euroopan unionin kansalaiseksi adressiin !

• annamunkaikkikestää

Aikamoista häppeningiä taas sun Mikä-Mikä-Maassa. Joko olet oppinut lentämään?

• Siinä tuli venäjästä ja siinä tuli euroopasta aika paljon... Uskotko sinä kuu ukkoon ?
      Uskotko sinä, että persut on tasapuolinen järjsestelmä ?
      Olisko hakkaraisesta talouselämän asiantuntijaksi ? Vastaa rehellisesti ?
      Onko persujen puolueessa ketään taloustieteen asiantuntijaa, kenen apua huudatte ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      403
      3362
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1561
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      110
      1357
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1353
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1328
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1276
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1189
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1095
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      26
      990
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      34
      883
    Aihe