Miten minun mielipide on jotenkin aina EU myönteinen ja asiapohjalta myös ?
Lainaus Talouselämä:
"EU:n kilpailukomissaari Margrehte Vestager korostaa, että lentoliikenteen vapauttaminen yli 25 vuotta sitten on tuonut "merkittäviä etuja EU-kansalaisille", kuten halvempia matkoja ja enemmän valinnanvapautta.
"Tutkintamme Amadeukseen ja Sabreen kohdistuu mahdolliseen kilpailun rajoittamiseen lentolippujen varausmarkkinoilla. Olemme huolissamme siitä, että tällaiset rajoitukset voisivat muodostaa esteitä innovaatioille ja nostaa lippujen varauskanavamaksuja ja lopulta matkustajien lippujen hintaa", sanoo Vestager. "
Totta ihmeessä lentäminen tuo liike-elämälle mahdollisuuksia samoin, kuin ihmisille.
Eihän tätä voi olla kukaan muu, kuin kommunisti ja persu-kommunisti vastaan ?
Euroopan unioni on tuonut hyviä asioita meille ihmisille ja taas saamme vielä halvempia
lentoja ja ihmiset pääsevät tekemään liiketoimia keskenään ja saamaan oppia ja osaamista
muualta ja näkemään itse asiota ja tämä luonnollisesti vähentää valtion valtaa ihmisistä.
Persu-kommunistit on lentämistä vastaan eikö ?
1
69
Vastaukset 1
- luonnon.puolesta
Pääministerin lentely on ainakin turhaa kuten myös muidenkin poliitikkojen ja bisnesmiesten sillä videokonferenssit on jo keksitty. Thaimaahan piirakan perässä lentelevät suomijuntit on myös laitettava maksamaan piirakasta kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.561762Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt241382- 991052
- 45790
- 87773
- 28581
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20579- 31523
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?55503Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30443