Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Tässä näette esimerkin suomalaisesta kommunismista.

Kommunismissa annetaaan valtiolle ja valtionyhtiöille valtausoikeus. Sama oikeus on nyt Euroopan unionin myötä tullut y
    Euroopan unioni
    0
    127
  2. Persut ihoaa Euroja !

Persut inhoaa Euroja ja eivät halua koska niihin ettehän ettehän ? Anna toki Eurosi pois persu ... Anna ja laita Eurosi
    Euroopan unioni
    3
    126
  3. Köyhyys ja " Persu " ja Euroopan Unioni

Se, että tuloerot kasvaa, niin ei johdu Euroopan Unionista. Kysymyksessä yleensäkin kehittyvä maailma ja vaatimusten tas
    Euroopan unioni
    7
    123
  4. Suomen talous johdettu päin Pers**** !

Juuri tuli osoitus siitä, mitä minä olen kirjoittanut ja kertonut jo ainakin parivuotta ja nyt joku toinenkin näemmä alk
    Euroopan unioni
    1
    123
  5. Putinin Porukka Kiinni Hollannissa ja Englanissa !

Putinin porukka kiinni Valheesta Hollannissa ja Englannissa. Tappoivat vielä myrkyillään ja ovat, kuin syöpä Euroopan un
    Yhteiskunta
    1
    122
  6. Eikö Persusuomalaiset ole Natsi-puolue ?

Mitä eroa on kansallisosialistisella persu-työväenpuolueella ja Natseilla ? Molemmissa on lippujuhlat ja molemmat on ka
    Euroopan unioni
    20
    122
  7. Perussuomalaisten viha perustuu huonoihin kokemuksiin !

1980 luvulta lähtien suomesta on matkustettu maailmalle kihtyvällä tahdilla ja sitten siellä on tapahtunut jokin ikävä k
    Euroopan unioni
    8
    122
  8. Suomen nimi viittaa sataanaan ja Pedon lukuun !

Suomen itsenäisyyspäivä on 6.12.1917.... Tarkoittaa kolmea kuutosta eli 666 ! Ensimmäinen kutonen on kutonen ja 12 on k
    Euroopan unioni
    1
    122
  9. Salisburyn hermomyrkkyisku ! Mitä Euroopan yhteisestä turvallisuudesta ?

Persut on nousseet julkisuuteen turvallisuuden ja kyttäämisen ja kommunimisin esikuvina. Mitä mieltä Ihmiset on Euroopan
    Euroopan unioni
    1
    120
  10. Tajuaa sen jo yksinkertainenkin miten kävisi Venäjän pakotteiden !

Miten kävisi venäjän pakotteiden jos Euroopan unioni hajoaisi ! Mitä terroria Venäjä alkaisi käymään naapurimaissa ? E
    Euroopan unioni
    3
    120
  11. Kuudes aisti ja Joulu saarna.

Tietätkö, että Kaivonkatsoja etsii pajulla kaivon paikan ja hän löytää vettä. Tämä on ihmeellinen asia ja jopa kulttia
    Euroopan unioni
    1
    116
  12. Persu ja tekoäly ! Perussuomalaiset tieteen keskiössä.

Alun Perin minä olin ratketa tähän aiheeseen ... Meinas tulla pissa housuun. Jokaisella puolueella on kuiteninkin kanna
    Perussuomalaiset
    5
    115
  13. Minä olen kaupallisen alan ihminen ja EU-Erossa ei ole järkeä.

Minä en tiedä Persu - kommunistien aatteista tuon taivaallista ja ei se minua edes kiinnosta. Minun puolesta saa mennä
    Euroopan unioni
    11
    114
  14. EU myönteisyys ei ole arvo sinällään!

Lainaus HS:sta: " JOTKUT ovat älykkäämpiä, toiset vähemmän älykkäitä. Tämä vaikuttaa monin tavoin siihen, miten ihmine
    Euroopan unioni
    3
    114
  15. Tallinna tunneli suomen kommunistien ongelma !

Tallinnasta läpi Euroopan kulkeva juna, joka vie vaikka elementtejä keskisuomesta ja teollisuuden tarvikkeita ei voi k
    Euroopan unioni
    7
    114
  16. Onko todella Psyykkistä ongelmaa ? KOKO EU-VIHA ?

Iltalehti uutisoi paljon rikoksia taksiliikenteessä TÄH ? Sitten hirveä haukunta. Lukekaa uudestaan... Vain kolmella yl
    Euroopan unioni
    5
    113
  17. Älyjätä ja Annmulle ja muut persuaktivistit !

Ovat tällä palstalla ja tukemassa persuja ja venäjää ja ihan mitä tahansa mikä vain aiheuttaa kaaosta ja kriisejä ja jä
    Euroopan unioni
    10
    112
  18. Katsokaa Vahvan euron hyvät puolet.

Iltasanomissa oli tai on nyt ollut paljon kirjoituksia Espanjan ja Poirtugalin eläkeläisistä. Tässä tulee hyvin esille
    Euroopan unioni
    2
    109
  19. Normaaleilla ja tasapainoisilla ihmisillä on haluja nähdä, kokea, maistaa...

Normaaleilla ja tasapainoisilla ihmisillä on haluja nähdä, kokea, maistaa elämää eri paikoissa ja siihen perustuu matkus
    Euroopan unioni
    1
    109
  20. Yksi Persu kirjoitti, että onhan se kiva, kun Nuoriso

Pääsee matkustamaan eurooppaan ilman passia ja samalla rahalla. Mutta sitten se jatko sitä samaa persu hölpöttämistä, k
    Euroopan unioni
    15
    108