Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Minä+Tiedän+tasan+tarkkaan,+kuka+ja+mitkä+arvot+ovat+kommunistisia+arvoja.++Se+mitä+sinä+ja+sinun+kommunisti-veljesi+työntää+tännekin+palstalle+on+niitä+arvoja+mitä+minä+vihaan.+Minä+tiedän+mitä+on+kommunismi+ja+sen+mihin+sillä+pyritään.+Voin+lyödä+pääni+pantiksi,+että+Saksan+teollisuus+ei+ole+lähelläkään+kommunismia+ja+Länsi+onaina+ollut+länsi+ja+edustanut+oikeistolaisia+arvoja.+Teidän+puheet+on+rajastaan+Kansa+kansa+ja+yhteisö+ja+valtio+jolle+kerätään+rahaa+ja+valtio+jakaa+rahaa,+niin+syytätte+sosiaaliavun+saajaa.Te+olette+pask***+raukkoja+ja+luusereita+ja+kaikkea+paska**+mitä+maa+päällä+kantaa+siinä+suhteessa.Kusi+tulee+housuihin,+kun+pitäisi+sosiaalituen+jakajalle+sanoa,+että+et+anna+minun+verorahaa+pakolaiselle...+vaan+käytte+pakolaisen+päälle....+Sellaisesta+en+edes+käyttäisi+nimeä+mies.Sitten+olette+vielä+jakaneet+rahanne+kommunismiin+ja+paks**+tulee+housihin,+kun+pitää+ottaa+omansa+ja+olla+jakamatta+sitä+kaiken+maailman+valtiolle+ja+kolhoosiin.+Italiassa+ja+Euroopassaihmiset+ei+jaa+rahojansa+kovin+helpolla+valtiolle+ja+kolhoosiin+ja+jollekin+vitu*+rahanjakajalle.No+toisaalta,+kyllä+Teillä+kommunisti-Persuilla+ja+väyrysillä+ei+ole+mitä+jakaa+edes+..+Lenkkarit.Minä+olen+nähnyt+aika+monta+kertaa+ulkomuodoltaan+ja+käytökseltään,+millainen+se+kommunistipersu+ja+väyrynen+on.++Niin+on+varmaan+tämän+palstan+muutkin+lukijat.+'Toisaalta+Kommunisti-persu+sinä+olet+kommunisti+ja+ÄÄrivasemmistoa,+sen+on+kertonut+jo+Helsingin+sanomat+myös.+Ensimmäinen+missä+muljautit+pääsi+oli+se,+että+länsimainen+talous+perustuu+aina+kulutuksen+kautta+talouskasvuun.+Sen+vuoksi+sinulle+kommunisti+ei+ole+edes+jaettu+rahaa,+koska+Teillä+on+vielä+valtiokeskeinen+kulutuskäytäntö+eli+kommunistien+opit+suomessa.+Ehkä+Liittovaltio+tulee+vaatimaan+ja+vapauttamaan+myös+suomen+kekkosen+ja+ja+Halosen+hallinnosta.+Halonen+oli+liittämässä+vielä+1980+luvulla+suomea+Neuvostoliittoon.+Te+saitte+silloin+kommunisti+presidentin+ja+hallintoa+ei+muutettu.+Siitä+käristte+nyt.+Muute+EU+on+vaatinut+köyhille+lisää+käyttörahaa,+sillä+sillä+luodaan+talouskasvua+länsimaissa.+Teille+annetaan+vain+490+euroa+ja+EU-lainsäädännön+mukaan+pitää+antaa+766,-+euroa+ja+rahaako+ei+ollut...+Kuulin+juuri,+että+oikein+hyvin+oli+valtio+varastanut,++jopa+maksoivat+velkaa+...+Vaikka+koko+talousjäörjestelmä+on+vastoin+kaupallisia+sääntöjä...+Taisivat+myydä+kolhoosin+omaisuutta+?
  2. Sinä+vai+ja+Te+Persu-kommunistit+ja+väyryset....+Olette+vain+niin+Tyhmiä+ja+yksinkertaisia.+Minä+olen+käynyt+hyin+monessa+maassa+ja+aloitin+matkailun+jo+hyvin+nuorena+ja+päivääkäänen+kadu.+Rahaa+on+mennyt+ja+rahaa+on+tullut...+Olen+Toki+ollut+USA:ssa+kanssa+ja+ajanut+autoaManhattanilla...+Olen+ollut+Kiinassa+monessakin+paikassa..+Hong+kong,+Singapore,+Kuola+Lumpur,Jakartta+ja+olen+ollut+Venäjällä+ja+Krimillä...+Aina+Murmanskiin+ja+Tromsaan+saakka..+Miten+sinä+?Toki+Eurooppa+on+tuttu,+kaikki+lähes+varmaankin.+Mä+tykkään+Bangkokista+ja+se+onkin+hyvin+tuttu.Parhaita+paikkoja+maailmassa+on+kyllä+aasia+ja+siitä+ei+pääse+mihinkään...+Meinaan+ihmiset.+Talous+on+taas+eri+asia+ja+Eurooppa+on+rikkain++ja+vaurain+maanosa+maailmassa..+Suomi+ei+kyllä+olekovinkaan+rikas+ja+siitä+onnellisuudesta+voin+sanoa+jos+ei+parempaa+tiedä..+!+Minun+ei+tarvitse+luullaminä+tiedän+ja+minä+osaan+...+Siinä+on+meillä+sinulla+ja+Persu-kommunistilla+suuri+ero.+Minua+ei+tulevoittamaan+yksikään+persu-kommunisti+tai+väyrynen+viisaudessa...+Mä+olen+varma.+Minä+näen+teidän+läpi+ja+olen+kertonut+asiat+juuri+niin+kuin+ne+on.++Kyllä+minä+tiedän+mitä+poika+te+olette.