Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eurofighter
profiilit
Eurofighter
Eurofighter
Vapaa kuvaus
Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos+tämä+on+kommunismia,+niin+minä+söisin+vaikka+hatullisen+Pask****+!
Se+on+rakkautta+ihmisiin+ja+tasa-arvoa.+Huomaa+siinä+ei+jaeta+rahaa,+vaan+tunnetta.+
On+ihan+eri+asia+arvostaa+oikeita+asioita+mitä+ihmisen+pitää+arvostaa...++Ihmiset+tasa-arvo
ja+yhteinen+voimakkuus+ja+oikeudenmukaisuus+on+arvoja+mitä+kannattaa+puolustaa.+
https://www.youtube.com/watch?v=QwLF68ue0Bg
24.12.2018 00:03
Minä+Tiedän+tasan+tarkkaan,+kuka+ja+mitkä+arvot+ovat+kommunistisia+arvoja.++Se+mitä+
sinä+ja+sinun+kommunisti-veljesi+työntää+tännekin+palstalle+on+niitä+arvoja+mitä+minä+vihaan.+
Minä+tiedän+mitä+on+kommunismi+ja+sen+mihin+sillä+pyritään.+
Voin+lyödä+pääni+pantiksi,+että+Saksan+teollisuus+ei+ole+lähelläkään+kommunismia+ja+Länsi+on
aina+ollut+länsi+ja+edustanut+oikeistolaisia+arvoja.+Teidän+puheet+on+rajastaan+Kansa+kansa+ja+
yhteisö+ja+valtio+jolle+kerätään+rahaa+ja+valtio+jakaa+rahaa,+niin+syytätte+sosiaaliavun+saajaa.
Te+olette+pask***+raukkoja+ja+luusereita+ja+kaikkea+paska**+mitä+maa+päällä+kantaa+siinä+suhteessa.
Kusi+tulee+housuihin,+kun+pitäisi+sosiaalituen+jakajalle+sanoa,+että+et+anna+minun+verorahaa+
pakolaiselle...+vaan+käytte+pakolaisen+päälle....+Sellaisesta+en+edes+käyttäisi+nimeä+mies.
Sitten+olette+vielä+jakaneet+rahanne+kommunismiin+ja+paks**+tulee+housihin,+kun+pitää+ottaa+
omansa+ja+olla+jakamatta+sitä+kaiken+maailman+valtiolle+ja+kolhoosiin.+Italiassa+ja+Euroopassa
ihmiset+ei+jaa+rahojansa+kovin+helpolla+valtiolle+ja+kolhoosiin+ja+jollekin+vitu*+rahanjakajalle.
No+toisaalta,+kyllä+Teillä+kommunisti-Persuilla+ja+väyrysillä+ei+ole+mitä+jakaa+edes+..+Lenkkarit.
Minä+olen+nähnyt+aika+monta+kertaa+ulkomuodoltaan+ja+käytökseltään,+millainen+se+kommunisti
persu+ja+väyrynen+on.++Niin+on+varmaan+tämän+palstan+muutkin+lukijat.+'
Toisaalta+Kommunisti-persu+sinä+olet+kommunisti+ja+ÄÄrivasemmistoa,+sen+on+kertonut+jo+
Helsingin+sanomat+myös.+Ensimmäinen+missä+muljautit+pääsi+oli+se,+että+länsimainen+talous+
perustuu+aina+kulutuksen+kautta+talouskasvuun.+Sen+vuoksi+sinulle+kommunisti+ei+ole+edes+
jaettu+rahaa,+koska+Teillä+on+vielä+valtiokeskeinen+kulutuskäytäntö+eli+kommunistien+opit+
suomessa.+Ehkä+Liittovaltio+tulee+vaatimaan+ja+vapauttamaan+myös+suomen+kekkosen+ja+
ja+Halosen+hallinnosta.+Halonen+oli+liittämässä+vielä+1980+luvulla+suomea+Neuvostoliittoon.+
Te+saitte+silloin+kommunisti+presidentin+ja+hallintoa+ei+muutettu.+Siitä+käristte+nyt.+
Muute+EU+on+vaatinut+köyhille+lisää+käyttörahaa,+sillä+sillä+luodaan+talouskasvua+länsimaissa.+
Teille+annetaan+vain+490+euroa+ja+EU-lainsäädännön+mukaan+pitää+antaa+766,-+euroa+ja+rahaako+
ei+ollut...+Kuulin+juuri,+että+oikein+hyvin+oli+valtio+varastanut,++jopa+maksoivat+velkaa+...+Vaikka+
koko+talousjäörjestelmä+on+vastoin+kaupallisia+sääntöjä...+Taisivat+myydä+kolhoosin+omaisuutta+?
23.12.2018 19:40
Kuka+saa+ne+Teidän+äänet,+nyt+kun+Te+häviätte+nämä+vaalti+?
Mikä+puolue+hävi+ne+äänet+Teille+...+KUKA+Vastaa+Tyhmä+...+Kommunisti-puolue+menetti.
Äärivasemmisto+irtosi+SDP:stä+ja+Vasemmistoliitosta.+Kommunisteja+Te+olette.+
Huomaa+Tollo+ja+Ääliö+Persu+ja+Väyrynen+on+ÄÄRIVASEMMISTO.++Eli+Kommunisti
kansankielessä.
23.12.2018 14:11
Jotta+se+totuus+ei+unodu+kommunisti-persu+ja+sosiaalituki+putkikassi-poika.+
Laitan+asiaan+kuuluvan+Biisin+siltä+ajalta:+
https://www.youtube.com/watch?v=LNBjMRvOB5M
23.12.2018 13:27
Niin,+se+prepaid+data+on+joskus+tiukassa....+Kannattaa+mennä+kunnan+kirjastoon
siellä+voi+sitten+kirjoitella.++Sehän+oli+niille+ykisnkertaisille+ja+köyhille+ja+tyhmille+
suunnattu+viesti+?
23.12.2018 12:46
Voi+vitt*+Persut+oikeisto+ha+ha+ha+ha+ha+hi+hi+hi+hi+hi+...+Persu+on+Kommunisti+jo+
valtakunnan+mediassa+ja+kohta+se+sanotaan+kaikkialla...+Äääri+vasemmisto+vasemmisto.
Kansa++kansa+kansa+Toveri+toveri+toveri+rotu+rotu...+Juntti+tyhmä+tyhmä+juntti+tyhmä.
23.12.2018 11:49
AutuasEu
17.12.2018+23:33
Näyttää+olevan+säntillistä+Eu+maiden+hallintojen+taholta+palkkojen+alas+ajo+ja+ilmaistyön+teettäminen.Suomessa+palkkatasoista+vingutaan+jatkuvalla+syötöllä+ja+aktiivimallin+kautta+pyritään+karenssi+pakoitteilla+ottamaan+työ+kuin+työ+.Tekemään+pätkää+.Asetelma+on+sellainen+että+viedään+viimeisestä+toimeentulosta+ja+tuolla+painostetaan+onttaamaan+sitten+jotakin+joka+on+yksi+keino+viedä+tpalkkoja+alaspäin.+Ranskkassa+on+ostovoima+viety+kansalaisilta+ja+sielllä+mellakoidaan+nyt+Unkarissa+samanasuuntaisista+toimista+kansa+osoittaa+mkieltä.+Oi+tätä+glopaalia+ihanuutta+ja+eliitin+herrasvaltaan+pyrkyryyttä.
********************************************************************************************************************************************************************************************************************
No,+MIKÄ+ON+SIIHEN+SE+RATKAISU+?+
Nyt,+kun+tulet+tälle+autaalle+puolen,+niin+mikä+siihen+on+se+ratkaisu+?+Eikö+se+ole+se+
oleellinen+kysymys...+Ja+sitten+voidaan+vasta+päätellä,+että+mitä+voidaan+asialle+tehdä++eikö+?
Erota+EU:sta+ja+maksaa+tulleja+lisäksi+ja+ostella+ja+käyttää+samoja+tavaroita+vai+?+
Suomen+massatuotantoko+lyödään+suureksi+Eurooppalaisilla+sijoittajilla+ja+velalla+vai+?
22.12.2018 15:53
Persu-kommunistilla+on+poikuus+tallella+?+Kukaan+ei+huoli+ha+ha+ha+hi+hi
22.12.2018 12:57
Persu-kommunisti+uskoo+Isä+Staliniin+....
22.12.2018 12:55
Oikein+hyvä+kommunistin+puhe+kiitos...+Onko+Kaapeli+jaNaulapää+mukana+vielä+?
21.12.2018 21:33
Sitten,+ne+on+siellä+Britanniassa+ja+Brexitissä+oikein+mukavassa+sovussa.+!!!
Niillä+on+oikein+kivaa+varmaan+ja+ovat+onnellisia+ja+hyväntuliisia+ja+minä+toivontan
Britannian+oikeisto+ja+kommunisti+ja+vasemmisto+ja+ääri-vasemmisto+ja+ääri-oikeisto
ja+välioikeistolaisille+oikein+hyvää+Brexittiä+ja+oikein+kivaa+ja+kovaa+Brexittiä+ja+onni+
heidän+kanssaan+....+++Mitä+sitä+turhaa+EU:ta+kerjäämään...+Sen+kun+lähtee+ja+kukuset+soi+!
21.12.2018 15:31
Ei+se+varmasti+kuolemaksi+ole+se+Brexit...+Mutta+elintaso+saattaa+laskea.+
Euroopan+unioni+on+maailman+rikkain+alue+maailmassa...+No+se+on+valinta+kysymys.
20.12.2018 20:48
Sinä+vai+ja+Te+Persu-kommunistit+ja+väyryset....+Olette+vain+niin+Tyhmiä+ja+yksinkertaisia.+
Minä+olen+käynyt+hyin+monessa+maassa+ja+aloitin+matkailun+jo+hyvin+nuorena+ja+päivääkään
en+kadu.+Rahaa+on+mennyt+ja+rahaa+on+tullut...+Olen+Toki+ollut+USA:ssa+kanssa+ja+ajanut+autoa
Manhattanilla...+Olen+ollut+Kiinassa+monessakin+paikassa..+Hong+kong,+Singapore,+
Kuola+Lumpur,+Jakartta+ja+olen+ollut+Venäjällä+ja+Krimillä...+Aina+Murmanskiin+ja+Tromsaan+
saakka..+Miten+sinä+?+Toki+Eurooppa+on+tuttu,+kaikki+lähes+varmaankin.+Mä+tykkään+
Bangkokista+ja+se+onkin+hyvin+tuttu.+Parhaita+paikkoja+maailmassa+on+kyllä+aasia+ja+siitä+ei+
pääse+mihinkään...+Meinaan+ihmiset.+
Talous+on+taas+eri+asia+ja+Eurooppa+on+rikkain+ja+vaurain+maanosa+maailmassa..+Suomi+ei+kyllä+
ole+kovinkaan+rikas+ja+siitä+onnellisuudesta+voin+sanoa+jos+ei+parempaa+tiedä..+!+Minun+ei+
tarvitse+luulla+minä+tiedän+ja+minä+osaan+...+Siinä+on+meillä+sinulla+ja+Persu-kommunistilla+
suuri+ero.+Minua+ei+tule+voittamaan+yksikään+persu-kommunisti+tai+väyrynen+viisaudessa...+
Mä+olen+varma.+Minä+näen+teidän+läpi+ja+olen+kertonut+asiat+juuri+niin+kuin+ne+on.+Kyllä+
minä+tiedän+mitä+poika+te+olette
20.12.2018 13:43
Sinä+vai+ja+Te+Persu-kommunistit+ja+väyryset....+Olette+vain+niin+Tyhmiä+ja+yksinkertaisia.+
Minä+olen+käynyt+hyin+monessa+maassa+ja+aloitin+matkailun+jo+hyvin+nuorena+ja+päivääkään
en+kadu.+Rahaa+on+mennyt+ja+rahaa+on+tullut...+Olen+Toki+ollut+USA:ssa+kanssa+ja+ajanut+autoa
Manhattanilla...+Olen+ollut+Kiinassa+monessakin+paikassa..+Hong+kong,+Singapore,+
Kuola+Lumpur,+Jakartta+ja+olen+ollut+Venäjällä+ja+Krimillä...+Aina+Murmanskiin+ja+Tromsaan+
saakka..+Miten+sinä+?+Toki+Eurooppa+on+tuttu,+kaikki+lähes+varmaankin.+Mä+tykkään+
Bangkokista+ja+se+onkin+hyvin+tuttu.+Parhaita+paikkoja+maailmassa+on+kyllä+aasia+ja+siitä+ei+
pääse+mihinkään...+Meinaan+ihmiset.+
Talous+on+taas+eri+asia+ja+Eurooppa+on+rikkain+ja+vaurain+maanosa+maailmassa..+Suomi+ei+kyllä+
ole+kovinkaan+rikas+ja+siitä+onnellisuudesta+voin+sanoa+jos+ei+parempaa+tiedä..+!+Minun+ei+
tarvitse+luulla+minä+tiedän+ja+minä+osaan+...+Siinä+on+meillä+sinulla+ja+Persu-kommunistilla+
suuri+ero.+Minua+ei+tule+voittamaan+yksikään+persu-kommunisti+tai+väyrynen+viisaudessa...+Mä+
olen+varma.+Minä+näen+teidän+läpi+ja+olen+kertonut+asiat+juuri+niin+kuin+ne+on.+Kyllä+minä+
tiedän+mitä+poika+te+olette.
Täytyy+laittaa+monta+kertaa,+kun+Googlen+sovitus+ei+toimi+oikein.
20.12.2018 13:42
saakka..+Miten+sinä+?+Toki+Eurooppa+on+tuttu,+kaikki+lähes+varmaankin.+Mä+tykkään+Bangkokista+
ja+se+onkin+hyvin+tuttu.+Parhaita+paikkoja+maailmassa+on+kyllä+aasia+ja+siitä+ei+pääse+mihinkään...+Meinaan+ihmiset.+
tarvitse+luulla+minä+tiedän+ja+minä+osaan+...+Siinä+on+meillä+sinulla+ja+Persu-kommunistilla+suuri
ero.+Minua+ei+tule+voittamaan+yksikään+persu-kommunisti+tai+väyrynen+viisaudessa...+Mä+olen+varma.+Minä+näen+teidän+läpi+ja+olen+kertonut+asiat+juuri+niin+kuin+ne+on.+Kyllä+minä+tiedän+mitä+poika+te+olette.
20.12.2018 13:39
Manhattanilla...+Olen+ollut+Kiinassa+monessakin+paikassa..+Hong+kong,+Singapore,+Kuola+Lumpur,
Jakartta+ja+olen+ollut+Venäjällä+ja+Krimillä...+Aina+Murmanskiin+ja+Tromsaan+saakka..+Miten+sinä+?
Toki+Eurooppa+on+tuttu,+kaikki+lähes+varmaankin.+Mä+tykkään+Bangkokista+ja+se+onkin+hyvin+tuttu.
Parhaita+paikkoja+maailmassa+on+kyllä+aasia+ja+siitä+ei+pääse+mihinkään...+Meinaan+ihmiset.+
Talous+on+taas+eri+asia+ja+Eurooppa+on+rikkain++ja+vaurain+maanosa+maailmassa..+Suomi+ei+kyllä+ole
kovinkaan+rikas+ja+siitä+onnellisuudesta+voin+sanoa+jos+ei+parempaa+tiedä..+!+Minun+ei+tarvitse+luulla
minä+tiedän+ja+minä+osaan+...+Siinä+on+meillä+sinulla+ja+Persu-kommunistilla+suuri+ero.+Minua+ei+tule
voittamaan+yksikään+persu-kommunisti+tai+väyrynen+viisaudessa...+Mä+olen+varma.+Minä+näen+teidän+läpi+ja+olen+kertonut+asiat+juuri+niin+kuin+ne+on.++Kyllä+minä+tiedän+mitä+poika+te+olette.
20.12.2018 13:38
Se+riippuu+niin+monesta+eri+asiasta+se+vienti.+Talouden+tasapainot+ja+velat+ja+kulutus.
19.12.2018 15:29
Niin,+silloin+puhutaan+euroopan+unioni+taloudesta+ja+talousalueesta.++Siihen+on+
olemassa+omat+lääkkeet.+Taloutta+tullaan+varmasti+kohentamaan+monella+eri+tavalla.+
Meillä+on+vahva+euroa+ja+vakaa+talousalue.+Ensinnäkin+Eurooppa+on+maailman+rikkain+alue+
maailmassa.+Teollisuus+on+ylivertaista+moneen+maahan+nähden+ja+eurooppa+on+suhteellisen+
omavarainen+mikä+tuo+uskottavuuutta+talouteen.
Teollisuuden+ja+kaupan+yhteistyö+ja+yhteisomistajuus+ja+yhteisten+vapaiden+markkinoiden+
hallinta+antaa+siihen+paljon+mahdollisuuksia...+Ei+tietenkään+pidä+aivan+"+Trump+"+tapaa+käyttää.
Kiina+on+kauppasodassa+USA:n+kanssa+ja+tämä+antaa+Euroopan+unionille+todella+hyvät
lähtökohdat+kehittää+kauppaa+ja+kauppasuhteita.+Suomen+kannalta+merkittävää+on+
tietenkin+metsätalouden+näkökohdat.+Kiina+ja+Japani+on+varmasti+suurimpia+ostajia.+
Itä-euroopan+elintarviketeollisuus+on+merkittävässä+asemassa+juuri+saadun+Japanin+
kauppasopimuksen+kanssa.+Eurooppa+kehittää+omaa+aseteolisuutta+ja+saa+siitä+plussaa
omaan+teollisuuteen.+Eurooppa+on+kokonaisuutena+tällä+hetkellä+maailman+keskeisin+ja+
voimakkain+kokonaisuus.
19.12.2018 14:06
Te+Itse+Todistatte...+Tyhmyyttä+kaiken+mitä+minä+olen+Teistä+sanonut+!
Yksi+todisti+tässä+ketjussa+olevansa+kommunisti+ja+keräävänsä+ja+tekevänsä+työtä+
kolhoosin+hyväksi.+
Tässä+yksi+todistaa+olevansa+luuseri,+joka+yritti+löytää+vaimon+ja+työpaikan+kaupungissa+
ja+palasi+maitojunalla+takaisin+peräkamariin:+
#+Kun+asuin+aikoinaan+pääkaupunkiseudulla,+joka+toisella+työpaikan+muijalla+oli+tapana+paljastaa+kahvipöytäkeskustelussa+hiljaa+kuiskaten,+melkein+kuin+olisivat+salaisuutta+paljastanee+#
19.12.2018 10:48
SINÄ+JUURI+KERROT+TÄSSÄ,+ETTÄ+OLET+KOMMUNISTI...+ETKÖ+EDES+ITSE+TAJUA+?
18.12.2018 23:23
57 / 64