Eurofighter
![]()
Aloituksia
459
Kommenttia
1272
USA määrää lisää tullimaksuja lentokonevalmistaja Airbusille
Eikö Tämä ole jo nyt selvä, että Euroopan on oltava yhtä ja määrättävä USA:lle vastatullit ja suomen ei pidä missään nim2102Tuossa Oli Todella hyvä sanonta tulevaisuudesta....
Hanxx Isotaxxx mukaan koronalamasta on vaikea nousta: ”Kun kasvun pitäisi alkaa, niin oikein kenelläkään ei ole rahaa,0102Stockmann Osake kävi alle 2,50 euroa ! Laskenut 38 eurosta
Oliko Kauppalehti, että suomessa romutetaan auto vasta 21 vuoden iässä ja suomen autokanta on euroopan vanhin. Haen, Ny3102Tiedättekö mitä, suomi ei oikesti enään hirveästi kiinnosta !
Niin, suomi ei minua enään niin hirveästi kiinnosta enään. Se kiinnostaa ainoastaan Eurooppalaisen terveydenhoitojärjes13101Tuollaista porukkaa on Persu - kommarit !
Laitan videon tuonne seuraavaan ja sanotaan näin, että ei ihan Kämpin kellariin voi pistää Persujen puoluekokousta kann6101Euroopan unioni mahdollistaa minulle nyt lähes kaiken !
Minä tiedän, että Teistä monikaan ei voi saavuttaa samaa Eufooristatilaa, kuin minulla on. Sinulla voi olla hieno talo2101Miksi EU:sta ero on ilonpäivä .... Miksi ?
Mitä Britannian ihminen voittaa ja kuka voittaa ? Miksi suomen pitää erota EU:sta ja mitä minä tai sinä siitä voitat ?11101On se hieno homma tuo EU
On se hieno homma tuo EU, kun ihmiset saa nyt vapaasti olla missä haluaa. Euro on toki tärkeä, että pysyy tuo maksukyky4101EKP onnitteli jo Euroopan unionin Liittovaltioa.
Euroopan keskuspankki (EKP) olettaa, että Euroopan unioni hyväksyy ehdotetun 750 miljardin euron koronaviruksen taloudel11101Eikö Tuo ollut suomalainen joka noin sanoi ?
Onko tämäkin Presidentti, kuten Huulisaari ? https://www.youtube.com/watch?v=fQYmUQJwDdI0101MINÄ RATKAISIN " PERSU " ONGELMAN !!........ Lukekaaa wau
Minä ratkaisin persu ongelman ja nyt minä tiedän miten ne ajattelee ja miksi. Minä itse rakastan matkustamista ja menem7100Persu... tuossa on alakoulun viimeiselle tarkoitettuja laskuja !
Kokeiletko persu ... Miten pärjäät tuossa testissä ? https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000007626817.html Nyt si4100Voi voi Persu parkaa !
Persu parka ei tiedä edes millaista on nähdä maailmaa ja elää täyttä elämää. Kuinka kiva on nähdä Monaco ja Monte carlo699Luovuttakaa jo persut ja me tiedetään, ketä te olette.
Te olette rakkauden lähettiläitä ja kristinuskon rakastajia ja vihaatte suuresti Islamia eikö niin? Bannon ja muut Ame799EURO - Tunneli Helsinkiin
Helsinki saa oman euro tunnelin. Nyt menee suomalainen rotu ja raha tunneliin meren alle menee ja matuja tulee putken299Yhden asian EU-vihaajat on tehneet selväksi !
Yhden asian EU-vihaajat ja persu-kommunistit on tehneet selväksi. Tiedättekö mikä se on ? Ne ei ole koskaan haukkuneet598Vietetäänkö suomessa toisen maailmansodan voitonpäivää ?
Palkitseeko suomen Presidentti jatkosodan voitonpäivänä armeijakuntaa perinteisesti, kuten muualla voittaja-valtioissa ?398Tajuatko Persu.. kuinka ääliö sinä olet... Minun lapsi sai alkunsa Liechtensteinissa !
Aikoinaan jo minun lapsi sai alkunsa Liechtensteinissa ja olen pelannut Monte Carlon kasinolla... Lapseni pääsi suomen p897Onko eläkeläisten hyvä asua Espanjassa ?
Kertokaa persut miten parannatte Espanjassa asuvien suomalaisten asiaa? Otetaanko markka ja revalvoidaan ... ?1197Me ulkomailla asuvat eläkeläiset ? Verovapaat autot ?
Tuli mieleen, että mehän voidaan toimia ihan vapaasti ja jopata verovapaita autoja kommareille suomeen ... Mulkvi**** on397