Niin, suomi ei minua enään niin hirveästi kiinnosta enään. Se kiinnostaa ainoastaan
Eurooppalaisen terveydenhoitojärjestelmän puitteissa, että meillä on eurooppalainen
Kela-kortti. Minun Itseni ei tarvitse enään oikeastaan tulla suomeen.
Teen mahdollisuuden myös lapsilleni päästä pois suomesta, kun teen itsestäni auran
eurooppaan. Minua Te ette oikeastaan enään voi millään tavalla enään vahingoittaa,
vaikka teiksitte maastanne kuinka rasistisen tahansa ja nostaisistte ylinopeussakot ja
kyttäämisen ja asuntojen vuokrat vaikka kymmenkertaisiksi... !
Minä tässä maassa en oikeastaan ole enään tuskin kahta kuukautta, saa nähdä miten saan
asiat relisoitua. Se ei ole kiinni kenestäkään muusta, kuin minusta. Minä olen herännyt
painajaisiin ja aina nukahtanut ja ajatellut, että suomi-paska on ohi minun osalta. Se
rauhoittaa. Ei tarvistse kärsiä ja nähdä joka päivä lehdestä, että suomalainen hyppäsi ja
suomalainen menee avantoon ja suomalainen syö näkkileipää ja suomalainen lakritsi ym ym.
Kun Te itse, ette näe tätä asiaa tällä tavalla, koska Te olette sokeita.
En ole koskaan haukkunut Espanjan ja Porttugalin eläkeläisiä ja he on varmasti tehneet
hyvin osansa elämässä ja he on sinne päässeet ja lyön vaikka vetoa, että he ovat koko
Teidän kansanne viisaammistoa. Se, että he ovat viisaammistoa on varmasti myös tosiasia.
Minäkin mietin omia asioita ja mietin, kuinka mahtavat ponnistelut minäkin olen tehnyt ja
sanon myös, että siinä on ollut myös jumala mukana ja saan kiittää Herraa ja Jeesusta todella.
Suomessa elämä on selviytymistä monista asioista. Mutta olen laittanut merkille, että ne
ihmiset jotka on kokeneet kovia asiota ja tehneet kovia asiaoita ovat usein Kristittyjä ja
heillä on ihmisrakkautta ja varsinkin ne, jotka on maksaneet eniten veroja ja kärsineet
elämässä. Huomatkaa vaikka, ei heidän suustaan tule vihan kirjoituksia tuntemattomiin
ihmisiin ja useinkaan he itse, eivät luokittele ketään, koska ovat itse joutuneet yksilönä
käymään läpi monia vaikeita asioita elämässä ja ovat selviytyneet.
Euroopassa ja Euroopan unionin maissa minun ei tarvitse kertoa kenellekään, että olen
syntyisin suomesta ja sinänsä eurooppalaisena minun ei myöskään tarviste hävetä
persujen ja väyrysten tekoja. Vaikka olisitte millaisia nationalisteja tahansa ja minulla voi
olla mahdollisuus suojata oma elmäni muullakin tavalla. Eihän Juntin ja Persun ja väyrysen
tarvitse lähteä suomesta muuten, kuin valtion palkkaaman suojelian kanssa ulkomaille.
Muilla tavallisilla, kuin johto-perusilla tuskin siihen on mahdollisuutta jo varallisuuden
puitteissa. Luuletko, että sinä voit näinä aikoina pyöriä ulkomailla suomen lippu tai
afrikkalaisen leijonan kanssa, muuten kuin jossakin isommasa porukassa... Epäilen.
Toivotaan eurovaaleissa hyvää menestystä euroopan unionille ja toivotaan hyvää yhteistä
eurooppalista sosiaali- ja terveydenhoitojärjestelmää. Ja syventyvää integraatioita. Ja
aurinkoisia päiviä Espanjan ja Porttugalin eläkeläisille adios. !
Tiedättekö mitä, suomi ei oikesti enään hirveästi kiinnosta !
13
51
Vastaukset
Onnea vaan maahanmuuttajan elämään. :)
Eikun oikeasti. Itsekin useassa Euroopan maassa vierailleena, olen miettinyt pysyvämpää muuttoa. Mutta harkinnan jälkeen se on aina jäänyt. Joskus lyhyenkin harkinnan jälkeen. Olenkin nyt päättänyt, että jos joskus lähden, niin ensin vuodeksi vuokralle kyseiselle alueelle, ja jos sen jälkeen vielä tuntuu hyvältä idealta, niin sitten pysyvämpää asuntoa katsomaan...
Esimerkiksi Espanja on monen suomalaisen unelma, mutta kuuleman mukaan paikallinen byrokratia saa meikäläisen virastohelvetin tuntumaan yllättävän kevyeltä ja inhimilliseltä. Mutta kaipa sen kestäisi. Suurempi ongelma on siinä, että täällä on perhe, suku, ystävät, työt, ... Noh, töistä jää jossain vaiheessa pois ja sen jälkeen on vain suku ja ystävät (perheen voi viedä vaikka mukanaan).Aika harva on palannut suomeen ja ne on miitä, jotka ei pärjää. Onko yksikään eläkeläinen
muuttanut Espanjasta tai Portugalista tai Thaimaasta suomeen... , muuten, kuin
lääketieteellisten syiden vuoksi ? Jotenkin tuntuu, että niitä on hyvin vähän ja tuskin Kimi
tai Mika suomeen muuttaa... Vai mitä luulette ?
Yksi kaveri kanteli ulosteet metsään kerrostalosta, kun ei ollut rahaa. Oli tänään
Iltasanomissa... Mitä poliittinen TV... Kerotoo, kuinka kurjasti asiat on USA:ssa ja Espanjassa.- annamunkaikkikestää
Sulla on täysin kieroutunut ajatusmaailma ja suollat joka päivä naurettavia valheita. Herää kysymys, että oletko tahallasi vai syntymästäsi psykopaattinen persoona. Tarvitset raskaita ja pitkiä hoitoja.
- annamunkaikkikestää
EU-bisnesjärjestelmässä on perustavaa laatua oleva ihmisarvoa ja tasa-arvoa tuhoava mekanismi; jos joudut työttömäksi, niin korjauskyvyttömässä suurtyöttömyystilanteessa uuden työpaikan saannin mahdollisuudet putoaa erittäin heikoksi, jopa olemattomattomaksi. Työttömyydellä EU-bisnesjärjestelmässä on useita vakavia seurauksia; putoat ihmisryhmään, jonka lähes jokainen päivä on selviytymistaistelua huomista varten, sinua halveksitaan, koska EU-järjestelmän mädännäisyyden uhrina et enää äänestä Kokoomusta tai Keskustaa, vaan puolueita, jotka yrittävät taistella tätä mädännäisyyttä vastaan, esim. PS, olet sosiaalitukien varassa elävä, ja kun työnsaannin mahdollisuudet on lähes tai tasan nolla, niin sinua syytetään laiskuudesta ja saamattomuudesta, olet täysin byrokratian otteessa, leikkausten kohteena, ei ole mahdollisuuksia normaaliin hyvinvointiin, vaan joudut karsimaan elämästäsi kaiken "ylimääräisen", jopa lemmikin pitäminen voi käydä mahdottomaksi, et saa omistaa autoa, KELA urkkii myös, onko sun läheisilläsi omaisuutta yms., joiden perusteella sosiaalitukia leikataan jne. EUnukkien maassa ilman työtä olet hylkiö, jolla ei ole oikeutta omata oikeuksia eikä ihmisarvoa.
Ja kaiken päälle Sipilän konklaavi manipuloi työllisyys/työttömyys -järjestelmää. Mielenkiintoista, että kun on suurtyöttömyystila, niin julkaistaan 6%:n työttömyysaste sekä yli 70%:n työllisyysaste. Tämä toimintatapa kertoo siitä, että hyvinvointia on siirrytty mittaamaan vain yritysten, työllisten, osakeomistajien, hyväosaisten jne. osalta, kun taas työttömänä ja työtön työnhakija -statuksen ulkopuolella olevia ei hyvinvointimittauksissa huomioida. Ja kuitenkin tämä laskelmoitu hyvinvointitulos yleistetään käsittämään koko kansa. Jostain syystä on kuitenkin lupa valehdella, mutta jos mainitset valehtelusta, europuusilmät hyökkää kuorona kimppuun ja suoltaa päällesi sen perinteisen viharipulinsa.... persu, putinisti, ryssä, kommari.... Myötähäpeä on julma.
Huomionarvoinen asia on se tosiasia, että EU-bisnesjärjestelmä ei ole sellainen työllistäjä ja hyvinvoinnin edistäjä, kuten esim. omat hyvinvointimarkkinamme ennen EU-invaasiota. EU-bisnes, automaatio ja digitalisoituminen on pysyvän korjauskelvottoman suurtyöttömyyden kolmen kärki.
Ja kertauksen vuoksi: EU ei ole maa, valtio, valtakunta, kansalaisuus tms., vaan bisnesjärjestelmä, joka imitoi valtiota. Kun poliittinen-/päättäjäaines on samalla bisnesmiehiä ja -naisia, niin hallintotoiminnassa mennään bisnes kaukana edellä. Tämä näkyy mm. perinteisten ihmisarvojen, itsenäisyyden, itsemääräämisoikeuden yms. jatkuvana häviämisenä.
EU on kylmää eriarvoistavaa bisnestä, jonka kylmyyden ja mädännäisyyden jokainen sen uhriksi joutunut tuntee aidosti nahoissaan. EU-viha on perusteltua ja oikeutettua. Tervehenkinen ihminen ei ryhdy julistamaan EU:n upeutta, kun sen kääntöpuoli on mitä on.- qåaäzm
Näin se menee. Kun Suomi liittyi tuohon hyytävän kylmään järjestelmään, ihmislähtöisyys katosi. Nyt vingutaan sitä ettei tuo uusneukku kelpaa. Ei ihmisen tarvitse mitä tahansa niellä. Paskaa tulee jatkuvasti tavallisen kansan niskaan eliitiltä, ja nyt he ihmettelevät suu auki hillotolpillaan, miksi vastustus nousee. Hävyttömät.
- Taas-naurattaa
EU on vapaaehtoinen valtioliitto, joka on aivan erityisen demokraattinen eli noudattaa tiettyjä perusarvoja.
Jäsenmaat elävät niiden mukaankaikessa rauhassa omillaan EU:n mitenkään puuttumatta.
Suomessa EU:n kannatus vain nousee
- on-näitä
Onnea matkalle. Tehdään sitova sopimus että pysyt lopullisesti muualla. Et voi sitten tulla tänne takaisin kun EU onsotkenut asiat päin prinkkalaa.Et näköjään ymmärrä elämästä mitään,kun luulet voivasi kuoria kermaa kakusta joka jonain päivänä sulaa.
- HerääSuomi
Eunukit haluavat tuhota suomalaisen Suomen ja sitten paeta ulkomaille!?
Ettekö voisi lähteä jo ajoissa Suomea pilaamasta???Ukrainassa on jo tuo ongelma, että älykkäät ja koulutetut nuoret karkaavat maata "pilaamasta". Tämä siitäkin huolimatta, että kyseinen maa ei edes EU:ssa ole...
Olen pitkään miettinyt, miksi EU:n vastustajat haluavat päästä eroon juuri niistä ihmisistä, joiden varaan tämän maan talous tulevaisuudessa rakentuu. EU:ta vastustavat lähinnä kouluttamattomat, työttömät, eläkeläiset, ... Pääsääntöisesti ne, jotka eivät ole asioista selvillä ja päätöksiä tehdään kovasti tunteella (äänestävät usein myös persuja ja muita hupipuolueita).- HerääSuomi
TheRat kirjoitti:
Ukrainassa on jo tuo ongelma, että älykkäät ja koulutetut nuoret karkaavat maata "pilaamasta". Tämä siitäkin huolimatta, että kyseinen maa ei edes EU:ssa ole...
Olen pitkään miettinyt, miksi EU:n vastustajat haluavat päästä eroon juuri niistä ihmisistä, joiden varaan tämän maan talous tulevaisuudessa rakentuu. EU:ta vastustavat lähinnä kouluttamattomat, työttömät, eläkeläiset, ... Pääsääntöisesti ne, jotka eivät ole asioista selvillä ja päätöksiä tehdään kovasti tunteella (äänestävät usein myös persuja ja muita hupipuolueita).Suomi tarvitsee VAIN isänmaallisia ja suomenmielisiä suomalaisia, jotka haluavat puolustaa Suomen itsenäisyyttä, vapautta ja suomalaisuutta!
Eunukit edustava täysin päinvastaista asukasryhmää. HerääSuomi kirjoitti:
Suomi tarvitsee VAIN isänmaallisia ja suomenmielisiä suomalaisia, jotka haluavat puolustaa Suomen itsenäisyyttä, vapautta ja suomalaisuutta!
Eunukit edustava täysin päinvastaista asukasryhmää.Olet ihan oikeassa... Sellaisia varmaankin suomi tarvitsee... Pitää paikkansa.
Mahdollisimman paljon tyhmiä ja luulevia ja käskettäviä ja alamaisia ja kaikkea
sitä mikä tottelee ja luulee. Aatteena voi olla isänmaallisuus, suomalaisiuus,
savolaisuus, stadilaisuus ja härmä ja pohjalaisuus ja lappalaisuus ja Suomi tarvii
vapautta muista valtioista ja suomi tarvii itsemäärimistä ja suomi tarvii sitä ja tätä.
NYT KERRANKIN OLEN SAMAA MIELTÄ SINUN KANSSASI ... TÄMÄ ON TOTTA !
Mutta kysymys kuulukin MIHIN MINÄ NIITÄ TARVIN ?
Otetaan hitaasti... Mihin minä niitä tarvin ja mihin sinä niitä tarvit ?
Mihin minä tarvin isänmaallisuutta ja mihin minä tarvin suomalaisuutta ja mihin
minä tarvin savolaisuutta ja mihin minä tarvin suomen vapautta ?
Tuossa oli minulla aloitus sitten siihen toiseen asiaan:
Tiedättekö mitä ... Köyhät kuvittelee !
- Sitäsattuu
Miten on käynyt maanpuolustus tahdon eu aikana? En yhtään ihmettele tulosta.
Sitäsattuu
29.1.2019 21:15
UUSI
Miten on käynyt maanpuolustus tahdon eu aikana? En yhtään ihmettele tulosta.
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Siis, mihin sinä sitä tarvitset ?
Mitä Helvet** Me tehdään millään maanpuolustustahdolla ?
Me ollaa eurooapan unionin kansalaisia ja mitä enemmän yritykset ja ihmiset
sekoittuu... Niin, eikö siinä ole tarpeeksi maanpuolustustahtoa vai mitä muuta tarvit ?
Eihän maailma enään koskaan palaa entiselleen ja kehitystä ei voi pysäyttää ....
Niin sitä sinun Glopalisaatiota..... Eli kehitystä... kaikki kehittyy ja kaikki nopeutuu
ja maailma ei palaa enään entiselleen... Ihmiset menee jo avaruuteen ja sinne laajenee.
Tajuaako TOLLO, ei maailma enään palaa entiseen ei koskaan ei koskaan !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272085
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221480Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis661175Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111089Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101077- 88962
- 80819
- 17817
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16741Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107681