Yhden asian EU-vihaajat ja persu-kommunistit on tehneet selväksi. Tiedättekö mikä
se on ? Ne ei ole koskaan haukkuneet euroopan taloutta ja euroopan ihmisiä. Mutta
kovasti ne on valittaneet suomen kurjista oloista ja huonosta elämän tilanteestaan
suomessa.
Tiedätkö mitä kommunisti persu. Minä olen tässä pakkaamassa kamojani ja lähdössä
kokonaan pois suomesta ja voin olla 100 % varma myös sinun puolesta, että sinua
" vitutt** ", kun minä muutan muualle ja saan euroja mukaan ja minulle maksetaan
euroja ja saan ilmaisen terveyshuollon euroopassa kaikkialla ja sinä jäät tänne ja
näet kurjuutta ja kylmää.... No onhan suomessa kesä sentään.... Oikein kiva on on on .
Toisaalta jos on ajoissa muuttanut pois suomesta ja Teille tulee markka, kuten vaikka
pohjois-koreassa, niin me voimme aina vaatia Teiltä eurooppalaisen ja euroopan
unionin tasoisen terveysturvan, vaikka vakuutusyhtiöpohjaisesti. Lisäksi eläkkeet on
maksettava euroina ja euromääräsinä. Tämä varmasti tullaan vaatimaan jos yritätte
tehdä kauppaa sitten euroopan unionin kanssa. EIKÖ ?
Sehän vain parantaa meidän asemaa ja ylistää meidät kansakunnasta parempi
osaiseen eikö ? Näin siinä käy, että viisas osaa hoitaa asiansa ja tietää missä pääskyset
lentelee ja leivoset laulua lyö.
Minä aina sitten muistan persu-kommunistia, kun se kirjoittaa ongelmistaa
eurooppalaiselle keskustelupalstalle ohi suomen sensuurin ! Kyllä kyllä Pohjois-korean
parempiosaiset elää aika hyvää elämää näiden kauppapakotteiden vuoksi.
Yhden asian EU-vihaajat on tehneet selväksi !
5
<50
Vastaukset
- tulihan.se.sieltä
Muslimilla on kummallinen käsitys elämästä. Kaikkea sellaista, mikä ei ole omaan mieleen, pitää vihata radikaalisti. Alatko kohta uhkailla jihadismilla? Ja aivan mielettömän hyvä juttu, jos lähdet täältä sinne vit***n loisimasta suomalaisten kustannuksella. Jalla jalla!
- Suomenloineneussa
No jos Persu-kommunistit voittaa vaalit ylivoimaisesti ja vaikka Hakkaraisesta
tulisi valtakunnan kansleri ja Halla-ahosta Keisarikunnan ja rodun päällikkö !
MIten me sitten kun olemme siellä Euroopan unionin terasseilla ja hiekkasärkillä.
Niin Meinaatteko, että voitte jättää maksamatta meidän eläkkeet sinne espanjaan
ja euroopan unioniin euromääräisinä ? Meille varmasti taataan euroopan uninonin
puolesta, että ette käy kauppaa eurooppaan ilman, että maksatte meidän sairasvakuutuksen
ja eläkkeet euromääräisinä. Onko nyt niin, että joudutte orjatyöhön ne suomalaiset
jotka eivät ole esim. puolueesta ja miten muuten saisitte välttämättömyys tarvikkeet ja
polttoöljy korvataan kait sitten kommunisti ja värittömässä suomessa puukaasulla ? - Autonominenoikeus
Se on näitä vaatimuksia näköjään,mutta onko oikeutusta? Kyllä se tiedetään että Suomessa olemme pyrkineet rakentamaan hyvivointivaltiota kansalaistemme turvaksi ja siitä pöydästä kelpaisi tulla myös muiden syömään. Järjestelmämme ei vain ole ylikansallinen ja autonomia on valtiomme käsissä päättää miten ja keitä sen piiriin otetaan. Ulkoisiin valtiollisiin pakoiteisiin Suomen ei tarvitse alistua, eikä uskottavasti tule koskaan alistumaan.
Taidat poika erehtyä tuosta omavaraisuudesta ja aika moni on jopa naimisissa
ulkomailla ja saa eläkettä ja muuta tukia eromääräisenä. Tietenkin heidän
terveysturva tulee silloin kartalle ja se on poika aika varmaa, että se on
kauppaehdoissa... ! Puukaasu ja peruna ja porkkana ja järvikala saattaa hyvinkin
maistua no hyvää se onkin. Mutta joka päivä ... Mä luulen, että niitä ihmisiä ei voida
pakoittaa lähtemään, joille on EU:n myötä paikka auennut ja saatte olla varmoja, että
ne myös peritään euromääräisinä.Miksi haukkuisimme Euroopan ihmisiä? Kaikki me olemme samassa veneessä, jota EU keikuttaa.
Suomalaisten kurjat olot johtuu EU:sta. Kun suomalainen hyvinvointikoneisto myydään ulkomaisille omistajille, jotka rakentavat Euromarkkinoita, se aiheuttaa tuhoa hyvinvoinnillemme.
Miksi haukkuisimme Euroopan taloutta? Se on meidän kaikkien eurooppalaisten elämälle ja hyvinvoinnille tärkeä asia, jota EU riistää.
Miksi ketään v****taisi jos muutat pois Suomesta? Vastoin päin se ilahduttaisi monia. Tänne ei ulkomaiset työtä vieroksuvat loiset ole tervetulleita. Joko lähdit?
Pohjois-Korea ei liity mitenkään Suomeen eikä Suomen talouteen.
Onko kaikilla Euroopan muslimeilla ilmainen terveydenhuolto?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik195790- 173256
MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192956Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6382193Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1592110Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja711434Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421415Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31208Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061136Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641107