Eurofighter

Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Puhutaan rehellisesti " Mitä se Markka sinulle tuo " ?
Älä perkele väännä mitään valtioa tai mitään taivaan valtakuntaa tähän, vaan vastaa mitä se markka sinulle tuo muuta, k2462Kiitos Äitee ... Kiitos Mutti
Kiitos Mutti sinä olet paras äitee... Toit minulle vappusatasen ! Merkel äitee auttaa lapsiaan täällä ulkomailla ja anto061Euroopan unionin perustarkoitus on unohtunut... Persut vääristää ja valehtelee.
Euroopan unioni on luotu Euroopan unionin ihmisten näkökulmasta ja juuri siksi Euroopan unioni on luotu. Ei Euroopan un561Verot ylös: Polttoaineet ja ruoka ja sähkö !
Arvonlisävero on vero mitä minä korottaisin välittömästi Corona hoidossa ! Verot on parasta mitä kommunistinen yhteisö v461Perusasia miksi ollaan Euroopan unionissa !
Minä ja miljoonat muut äänesti suomen Euroopan unionin jäseneksi ! Syy miksi äänestettiin Suomi Euroopan unionin jäsenek1361Sijoitttaminen on ollut nyt puheena... Myös Eurooppa
Minä sanon, että minä olen sijoittanut koko elämäni. Olen ymmärtänyt tämän asian jo kauan sitten. Kaikki rahani ja kaik461Persu, Kumpi oli ensin Muna vai Kana ?
Persu on mietinyt asiaa ja ei sitten ole tiennyt vastausta vai ? Minä Kerron, että ensin oli Kana sekä Kukko! Jos et460Sähkövero ja persu ja liikenne.
Eikö sähköverosta voi päästä sillä jos omistaa sähkölaitoksen ja sähköä ei myydä vain tuotetaan omaan käyttöön? Luin, e360Onko Perussuomalaiset yhtä isänmaallisia ?
Texasin varakuvernööri: Oma henki on vanhukselle pieni hinta maan talouden pelastamisesta ... Lainaus Ilta-sanomista. K160Miehiä suomessa enemmän, kuin naisia Kohta !
Väestörakenne on läntsisissä sivistysmaissa, yleensä 60 % naisia ja 40 % miehiä. Naiset muuttaa herkemmin ulkomaille ja060Persu-kommunistit on lentämistä vastaan eikö ?
Miten minun mielipide on jotenkin aina EU myönteinen ja asiapohjalta myös ? Lainaus Talouselämä: "EU:n kilpailukomiss160Yhden asian EU-vihaajat on tehneet selväksi !
Yhden asian EU-vihaajat ja persu-kommunistit on tehneet selväksi. Tiedättekö mikä se on ? Ne ei ole koskaan haukkuneet560Perseaukisia ne on, jotka valtio ruikuttaa tällä palstalla.
Sataprosenttisesti perseauksia. Minä Tiedän elämästä aika paljon. Minulle aikoinaan sisko sanoi ja määki ja nauroi ja m259Luin nyyhkytarinan Kuuma-potista tänään.
Tuli mieleen, että eikö tuotantotiimi voi hajauttaa kilpailua niin, että palkonnot maksetaan muissa EU maissa ? Eikö059Perskele, kun on hyvä, kun EURO vahvistuu.
Voi ihanammin päivä enään alkaa... On niin kiva katso, kuinka paljon saa Eurolla eri valuuttoja... Niin ja tietenkin voi159Persu valehteili Teille ja Pahasti.... Katsokaappa tätä !
Persu äijä mikä se oli Malinen ? Sanoi Markkaan palaamista... No tuossa sitä on: https://www.lidl.pl/pl/gazetki/ofer1159Ei Unkari voi erota Euroopan unionista, vaikka olisi mimmosia leijonan kuvia.
Miten se niin kuin pitäisi tyhmälle ja ääliölle selittää ? Unkari ei voi erota Euroopan Unionista, koska sillä ei ole3058No Niin AKU ANKAT !
Miettikää Nyt ! Oikeasti mitä Te olette ? Mikäli pakolainen saa suomen kansalaisuuden, niin hän on suomalainen. Koska hä1358Nyt kun Euro vahvistuu ... Se on niin kotiinpäin niin kotiinpäin !
Ette, kuulkaa usko, kuinka kiva on katsoa, kun Euro vahvistuu nyt ! Se on kuulkaa niin kotiinpäin, niin kotiinpäin. Do358Me ulkomailla asuvat eläkeläiset ? Verovapaat autot ?
Tuli mieleen, että mehän voidaan toimia ihan vapaasti ja jopata verovapaita autoja kommareille suomeen ... Mulkvi**** on358