Eurofighter
![]()
Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Euroopan unioni antaa ihmisille toivoa ja uskoa ja yhteenkuuluvuutta.
Ajatelkaa tänäkin aamuna, kun heräätte ja osa lähtee raapimaan jäästä autoa ja muita vain vitu*** ja paleltaa. Kuinka K2397Tässä hyvä esimerkki !
Ei häntä mikään valtio ole murhannut! Ei rikollinen saa rangaistusta teostaan jos joku Prinssi tai kommunisti prinsessa096Ydinkysymys suomalaisille???
Ydinkysymys kaikille suomalaisille??? SuomiFan 22.11.2018 9:06 Haluatteko rakastaa ja puolustaa itsenäistä ja vapaata su296Eurotunneli Tallinaan Yees !
Eurotunneli tulossa suoraan Eurooppaan ! Vesterbackka Mihin Tulli Junaan vai ? Joku voi tuoda nuuskaa ja tupakkaa ja lii196Mitä Tekemistä tyhmillä ja ääliöillä persuilla on olla tällä palstalla ?
Tämä on euroopan unionin palsta ja nämä asiat on enemmänkin talousasioita. Mitä helv** joku tyhmä kankaanpää ja naula p196KUKA OIKEASTI HALUAA POIS EUROSTA !
NÄMÄ EI VARMASTI HALUA POIS EUROSTA ! Yksikään eläkeläinen ja yksikään eläkkeelle 10 vuoden kuluessa siirtyvä ja yksik1996Ranskalainen kertoi minulle mistä EU-vihasta kysymys !
EU-vihassa yhteinen piirre on se, että EU on eliitti ! EU-vihaajat ei tykkää, että ulkomaalaiset ihmiset ostaa heidän ta1096Ei Valtio ole todellisuutta se on mielikuva !
Ei Valtio ole olemalla mitään... Sinne menee kommunisteja, Persuja ja ties mitä Halla ja pillxahoa siellä voi olla ihan196Persun näkee naamasta ja tänään Floyd,,, Täys ääliö !
Persun näkee naamasta ja sata-varmasti! Te jokainen pysytytte tunnistamaan kuka on persu ja kuka ei ... Se on täysin var295Persu, Kumpi oli ensin muna vai Kana?
Persu on mietinyt asiaa ja ei sitten ole tiennyt vastausta vai ? Minä Kerron, että ensin oli Kana sekä Kukko! Jos et taj2395Suomalainen voittaa varmasti !
Tässä ohje: Kannata Euroopan unionia on yksi! Se takaa tulevaisuutesi. Älä Pelaa RAY:n pelejä tai mitään veikkauksen p695Brexit seuraus Iltasanomissa ei ole kaikki !!!
Tässä artikkelissa ei ole ajateltu kotitalouksien ja yritysten velanhoitokykyä. Siis, velkasisuus aste on otettava huo294Näin niitä naisia isketään ... Ei kommunisti ja ruman näköinen ei
Persu poika, paljonko peruspoika voi kilpailla Turkkilaisen miehen kanssa naisista ? https://www.youtube.com/watch?v=Lo01093MIKÄ OLISI PERSUKOMMARIN TALOUSOHJELMA ?
EKP: EKP piti ohjauskorkonsa odotetusti nollassa – uusi pitkäaikaisen rahoituksen ohjelma ! Persukommari: Suomi Irti E493Kukaan ei siirrä verotusta rodun takia suomeen tajua Persu!
Olen siitä aivan sata varma, että ei yksikään saksalainen tai ruotsalainen tai ranskalainen siirrä verotusta suomeen rod293OK. Minä kerron miksi Euroopan unioni minulle.
Persu älä sotke sitä valtiota tai sinun porukkaasi tähän, koska me kaikki ei olla samanlaisia eihän? En minäkään puhu,893Suomalaisen Eläkeläisen on hyvä asua Espanjassa !
Niin tuohon peruskysymykseen ei tule vastausta tällä palstalla... mutta olen kuitenkin kuullut, että Persut haluavat mar792EU joutuu turvautumaan " Helikopterirahaan "
Markkinat ja talous tulee putoamaan rajusti Corona-viruksen vuoksi. Rahoituslaitoksille EU tulee pyytämään ymmärrystä.992Luulen, että aika harva "persu" on edes koskaan elämässä ???
Käynyt ulkomailla... Pitääkö paikkansa, että juuri persu-puolueessa on ne, jotka ei ole koskaan käyneet ulkomailla ??2392En minä ole enää Töissä... Ja Euro ja EU on silloin paras !
Minä en ole mikään valtio ja minä en ole mikään eduskunta ! Sanon yhden asian, että me ei haluta nussi* sinun äitiä, kun292