Rupla on syöksyssä... yli 80 ruplaa jo yhdellä eurolla !

Loppuu loppuu se EU-vihan Trollaaminen Me voitettiin !
Eikö poijat nyt ole hyvä olla Euroopan Unionissa ja meidän talous on vahva.
Venäjän talous painuu Neuvostoliiton taloudeksi... Sukkahoust ja nailonit
taas arvoon poijat ja Pietarin matkailuun... Venäläisille pakolaismaksu
viisumiin... Niin alkaa homma kulkea, kuten pitää.

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iloitkaa Persut, Iloitkaa... Kohta saatte 100 ruplaa yhdellä Eurolla ja voitte
      Nokka pysytssä mennä Venäjälle ja vaihtaa sukkahousuilla ja nailoneilla
      vähän Bensaa... Sano nyt sano nyt Persu, että onhan se Euro kiva raha nyt ?

No sano nyt persu, että onhan Euro kiva valuutta eikö olekkin ::: ???

• Anonyymi

Rosvoille kaikki raha on hyvää.Sillähän rosvoatte jatkuvasti puolustuskyvöttömiltä köyhiltä niin kauan kuin raha on vaihdettavaa.Teikäläisille varsinkin heikot valuutat ovat oiva keino rikastua.

• Toinen juttu vielä, miksi Pörssit laskee vielä pitkään on, että ihmiset ei
      mene hoitoon vaikka heillä olisi tartunta, koska saisivat karanteenin ja
      saisivat varmasti taudin sairaaloissa.

Kyllä me nähdään 100 ruplan raja ja yksi yksi vaivanen euro.

• Nyt voi Persukin tilata paketti-matkan saattajalla Pietariin tai Viipuriin.
      Mennä sitten oppaan kanssa vaihtamaan rahaa, Sitten ostaa tupakka-askin
      ja vodka pullon ja antaa sata ruplaa ja sano mellevänä jos minä yhden euron
      tuosta maksan.

• Eurolla saa jo 85 ruplaa... Saa nähdä miten tämän viikon lopulla ???

• Anonyymi

Eika vain. Paalle 4%n intra syoksyt meritsevat fundamentalisesti kehittyneita tilannemuutoksia. USD seuraa hyvin pian. Sitten pulkkamaki alkaa taysila. Seuraa kaikki valuutat ja sitten kultaa alkaa loytya meren pohjasta.

Mutta Jeesus ei katoa. Ja sielta tulevat useat loytamaan seka turvan etta lohdun.

• Anonyymi

Pelkällä Pyhällä hengelläkö elät?

• Kerrotko lisää tilanteesta, jossa kaikkien valuuttojen kurssit sukeltavat suhteessa toisiinsa?

• Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

Kerrotko lisää tilanteesta, jossa kaikkien valuuttojen kurssit sukeltavat suhteessa toisiinsa?

Joskus tilanteet kaipaavat aluksi oudoilta kuulostavia ratkaisuja. Ajan kanssa tuo vitsi tulee olemaan ainoa ratkaisusi. Toivottavasti minun myos.

Suhteessa toisiinsa. Ajattelet yksinkertaisesti, laajenna nakokulmaasi. Tai ala. Oma valintasi.

• Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

Kerrotko lisää tilanteesta, jossa kaikkien valuuttojen kurssit sukeltavat suhteessa toisiinsa?

Joskus tilanteet kaipaavat aluksi oudoilta kuulostavia ratkaisuja. Ajan kanssa tuo vitsi tulee olemaan ainoa ratkaisusi. Toivottavasti minun myos.

Suhteessa toisiinsa. Ajattelet yksinkertaisesti, laajenna nakokulmaasi. Tai ala. Oma valintasi.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuota... Kun noita valuuttoja on tavattu verrata nimen omaan toisiinsa (tai valuuttakoriin) ja siitä se inflaatio laskea, niin hieman outo on idea siitä, että ne kaikki syöksyisivät.

"Sisäinen devalvaatio" on toki mahdollinen, mutta silloin se rahan arvo ei muutu.

• Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

Tuota... Kun noita valuuttoja on tavattu verrata nimen omaan toisiinsa (tai valuuttakoriin) ja siitä se inflaatio laskea, niin hieman outo on idea siitä, että ne kaikki syöksyisivät.

"Sisäinen devalvaatio" on toki mahdollinen, mutta silloin se rahan arvo ei muutu.

Parempi. Mutta kaiva syvemmalle. Tai aana ajan nayttaa miten Lontoo pelaa SDRn. Sina valitset.

• Anonyymi

No mihin aiot ne ruplasi käyttää vai keräätkö vaan niitä johonkin albumiin?

• Anonyymi

Putin on tyytyväinen. Pian ei ulkomailla käy enää muut kuin Venäjän rikolliset.

• Anonyymi

Niin tähänkin asti.Heillä kun on Suomessakin sielunveljiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2316
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      117
      1852
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      89
      1463
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      135
      1423
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1266
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1248
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1121
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1067
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      1002
    10. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      880
    Aihe