Ydinkysymys suomalaisille???

Ydinkysymys kaikille suomalaisille???
SuomiFan
22.11.2018 9:06
Haluatteko rakastaa ja puolustaa itsenäistä ja vapaata suomalaista Suomea?
Vai sekakansan asuttamaa ja sekakulttuurista EU-osavaltiota numero 17:ta?
Jos olette edellisen kannalla, niin kannatatte Suomen eroa Euvostoliitosta. Jos olette jälkimmäisen kannalla, niin haluatte Suomen olevan Euvosotoliiton osa katkeraan loppuun saakka.
Tämä on se ydinkysymys! Turha on lässyttää mistään taloudesta ja muusta siihen nähden toisarvoisesta.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Lähtisitkö Uimaan Meren toiselle puolen tietämättä mitä siellä on ?
Sinä Ensin kerrot sen vaihtoehdon taloudenhoidosta ja ruuasta ja autoista ja teollisuudesta
ja kaikista pankki-järjestelmistä ! Minä Vaatisin tämän asian, ennen kuin minä teen päätöksen.
Minun pitää olettaa ja perustellusti miten asiat todellisuudessa menisivät ja millaikseksi
kaikki muodostuu ja miksi.

Toinen kysymys on: Haluatko elää puutteessa vai rikkaudessa ? Eikö niin ?

Siihen ei käy vastaus, että onhan joku muukin Norja, vaikka öljyllä ja Kalalla erossa EU:sta.
Onko suomessa öljyä ja kalaa ja aikooko joku sitä porata ? Aikooki joku muuttaa suomen
julkisen sektorin rakenteen tehokkaksi ja supistaa sitä 90 % samaan, kuin Sveitsi ?

Meillä on pari ongelmaa verrattuna Norjaan ja Sveitsiin ja miksi kuitenkin moni köyhä maa
on tulossa EU jäseneksi ja he eivät voi hyvin... Miksi muiden EU-maiden talous kehittyy
ja kasvaa ja miksi suomen talous ei kasva ja kehity ja miksi suomessa on vielä tullit autoilla
ja rajoilla kytätään ihmisiä myös ruotsin vastaisella, vaikka ruotsi myi tullinsa IKEA:lle ?
Näihin pitää vastata ja sitten voidaan päätellä asioista eikö niin ?

Etkö olekkin tyhmä ja ääliö ja täysi juntti ja täys tyhjä jätkä jos sinä et tähän vastaa ensin.
Niinhän jo Peruskoulun opettaja sinulle sanoisi ja löisi karttakepillä ja jos räkättäisit,
niin saisita jälki-istuntoa eikö ?

Eikö olisi ensin selvitettävä ja sitten lähdettävä työskentelemään ja uimaan sen sen jälkeen.
Muuten putoaisit vaikka ojasta allikkoon.... Miksi Persu-kommunisti ei tähän vastaa miksi
Ne ei tähän vastaa .... Arvaatteko miksi ? A, B, C vaihtoehdot.... Ääliöitä, Ovat muusta syystä
EU-vihaajia, Ajavat toisen maan etuja ja kirjoittelevat toisten ihmisten maksamina Bannnnnooo !

2

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomi_siistiksi

      Jahas, tuollaista sitä tulee, kun ruoansulatuksen lopputuote ja tuuletin kohtaavat.

    • KiitosTunnustuksesta

      Taisin osua taas nappiin, kun eunukit toistavat sanasta sanaan avaukseni jopa erillisessä avauksessa!? ;-)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe