Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ktr71
profiilit
ktr71
ktr71
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olet+oikeassa.+Naisille+kelvatakseen+miehen+pitäisi+olla+vähintään+Brad+Pittin+näköinen+ja+mieluummin+vähän+pidempi,+komeampi,+kuuluisampi+ja+rikkaampi+:-D
Olen+huomannut+myös,+että+samat+naiset+ovat+deittisivuilla+vuodesta+toiseen.+Käyvät+ehkä+välillä+pois,+mutta+tulevat+takaisin.
Joo,+täällä+etelässä+kelpaa+olla+:-D
28.10.2018 00:22
Kainuu,+Lappi+ja+Pohjois-Pohjanmaa+ovat+pahimpia+alueita+sinkkumiehille,+tuossa+järjestyksessä.+Meri-Lapissa+ja+muualla+Lapissa+on+varmasti+paljon+vähemmän+naisia+kuin+P-Pohjanmaalla,+mutta+niin+on+miehiäkin.+Deittisivuilla+olevien+miesten+ja+naisten+osuudet+ovat+noissa+kaikissa+noin+75-80%+miehiä+ja+20-25%+naisia.+Tuota+ihmettelen+kovasti+ja+ei+voi+olla+oikein+muuta+syytä+kuin+se,+että+suurin+osa+sinkkunaisista+ei+haluakaan+löytää+pysyvää+kumppania+ja+eivät+ole+sen+takia+aktiivisesti+etsimässä+ainakaan+netistä...
27.10.2018 21:06
Voi+olla,+mutta+en+ole+kyllä+omasta+mielestäni+tuonut+noita+asioita+esille+liikaa.+En+toki+piilotellutkaan,+koska+yritän+kirjoittaa+deittiprofiileihini+aina+mahdollisimman+rehellisesti+itsestäni.+Tämän+ketjun+aloituksesta+koulutuksen+ja+työn+olisi+voinut+jättää+poiskin,+kun+ne+eivät+olleet+se+tärkein+asia.+Ja+olen+toki+tavannut+monia+mukavia+naisia+viimeisen+reilun+vuoden+aikana,+mutta+vielä+ei+ole+tullut+mitään+pysyvämpää.
27.10.2018 20:17
Täällähän+näyttää+olevan+melkoisia+pellejä+ja+oli+tietenkin+odotettavissakin+:-D+Helppo+huudella+puskista+nimettömänä,+kun+rohkeus+ei+riitä+käyttämään+edes+rekisteröityä+nimimerkkiä+:-)
26.10.2018 15:30
Tarkoitatko+että+akateeminen+koulutus+ja+sydämen+sivistys+olisivat+jotenkin+toistensa+vastakohtia?+;-)+Aloituksessani+painottui+vähän+liikaa+tuo+koulutus,+ja+pointti+oli+lähinnä+se,+että+deittisivuilla+on+tällä+alueella+niin+vähän+naisia,+ettei+voi+laittaa+käytännössä+minkäänlaisia+kriteerejä.+Jokaisella+meistä+on+kuitenkin+jotain+toiveita+joita+haluaisi+kumppaniltaan.+Kiitoksia,+onnea+tarvitaan+tosiaan+ja+lotossa+voittaminen+on+varmaan+todennäköisempää+kuin+kumppanin+löytyminen+:-)
26.10.2018 10:56
Olen+huomannut+saman.+Vaikutuksen++tekemiseksi+olisi+varmaan+parasta+ottaa+pois+deittiprofiileista+kaikki+koulutukseen+viittaava+tai+laittaa+tilalle+vaikka+työtön+elämänkoululainen.+En+tee+sitä+kuitenkaan,+koska+koulutus+on+osa+minua+ja+toivoisin+myös+uudella+kumppanilla+olevan+suunnilleen+samanlaisen+taustan.
26.10.2018 10:48
Aloitusta+ei+voinut+muokata,+mutta+tarkoitin+tietenkin,+että+miehiä+on+4+krt+enemmän+kuin+naisia...
26.10.2018 02:10
Tuo+on+ihan+normaalia+ja+naiset+saavat+viestejä+ihan+hirveästi+varsinkin+alussa.+Pari+sataa+viestiä+ekapäivänä+on+ihan+tavallista+ja+kauniille+kuvallisille+naisille+niitä+voi+tulla+vielä+monta+kertaa+enemmän.+Asuinpaikkakunta+vaikuttaa+paljon.+Miesten+pitäisi+lopettaa+tuollainen+ihan+turha+viestien+lähettely+kaikille+naisille...+En+kyllä+kutsuisi+vielä+rahamieheksi+80+k€+vuodessa+bruttona+tienaavaa.+Vai+oliko+sen+verran+nettotuloja?+:-)
10.06.2018 02:01
Mullakin+on+ollut+testi+menossa+kohta+2+viikkoa.+Ihan+omilla+kuvillani+ja+suhteellisen+järkevällä+ja+liiankin+rehellisellä+tekstillä+:-)+Profiili+on+ollut+nyt+toukokuun+viimeisestä+päivästä+lähtien+ja+tuloksena+on+muutama+flirtti+ja+2+viestiä+naisilta.+Niistäkin+toinen+jo+ennestään+tutulta+:-)+Olen+lähettänyt+vain+muutaman+aloitusviestin+naisille+ja+niihin+on+tullut+vastauksia,+mutta+kirjoittelu+on+loppunut+aika+nopeasti.+Ei+kiinnosta+enää+yrittää+pitää+keskustelua+yllä+yksipuolisesti...
Olen+huutanut+megafoniinkin+muutaman+kerran+ja+vierailuja+tulee+ihan+mukavasti,+mutta+viestejä+ei.+Lähinnä+huumorimielessä+treffisivulla+nykyään,+mutta+eihän+sitä+koskaan+tiedä,+vaikka+joku+helmi+sattuisikin+tulemaan+vastaan+:-)
10.06.2018 00:53
1 / 1