Missä ovat Pohjois-Pohjanmaan naiset?

Pohjois-Pohjanmaa näyttää olevan aika toivoton paikka sinkkumiehelle. Naisia on melkein 4 kertaa enemmän S24 treffeillä, tinderissä ja muissakin deittipalveluissa. Juuri mitään kriteerejä ei voi asettaa, tai muuten haun tuloksena on esim. s24 treffeillä vain yhden käden sormilla laskettava määrä ehdokkaita. En tiedä onko sama tilanne muuallakin Suomessa, vai onko tämä vain P-Pohjanmaan erikoisuus? Eronneita tai sinkkunaisia luulisi kuitenkin olevan melkein yhtä paljon kuin miehiäkin... Ehkä naiset eivät vain etsi kumppania netistä?

Olen itse akateemisesti koulutettu, hyväpalkkaisessa työssä ja omaisuuttakin on kertynyt jo ihan mukavasti. Toivoisin myös naiselta edes jonkinlaista menestystä elämässään ja muutamaa muuta "kriteeriä", mutta sopivan naisen löytäminen alkaa tuntua ihan mahdottomalta ainakin tällä seudulla. Pitäisi varmaankin muuttaa pk-seudulle, jossa on enemmän koulutettuja sinkkunaisia...

Olen yrittänyt joustaa melkein kaikista mahdollisista kriteereistä, mutta eivät nämä tämän alueen sopivat naiset edes vastaa asiallisiin viesteihin. Varmaankin ihan liikaa tarjontaa miehistä ja on ihan ymmärrettävää, että on vaikeaa poimia sopivia ehdokkaita kymmenien-satojen viestien joukosta.

Saan kyllä paljonkin viestejä ja flirttejä mukavilta naisilta, mutta yleensä ne tulevat pk-seudulta tai muualta kauempaa ja välimatka on ihan liian pitkä mihinkään vakavaan suhteeseen. Harmittaa tämä tilanne ja pitää varmaan laittaa talo myyntiin muutaman vuoden päästä sen jälkeen, kun lapset ovat lähteneet omilleen ja muuttaa etelämmäksi asumaan :-)

32

2163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloitusta ei voinut muokata, mutta tarkoitin tietenkin, että miehiä on 4 krt enemmän kuin naisia...

• 123d12312f3

kerron sulle nyt yhden totuuden pohjois-pohjanmaalaisista naisista. jos luulet että akateeminen koulutuksesi tekee siellä heihin vaikutuksen niin olet niin väärässä kuin voi olla. voit tyyliin heittää sillä vesilintua, sillä oulussa akateeminen nörtti on yhtä arvostettu naisille kuin kilo kekkilä kanankakkaa.

• Olen huomannut saman. Vaikutuksen tekemiseksi olisi varmaan parasta ottaa pois deittiprofiileista kaikki koulutukseen viittaava tai laittaa tilalle vaikka työtön elämänkoululainen. En tee sitä kuitenkaan, koska koulutus on osa minua ja toivoisin myös uudella kumppanilla olevan suunnilleen samanlaisen taustan.

• MaailmaOnPieni

Älä nyt ihan kaikkea usko. Itsellä on käsitys yleensä suomalaisista naisista se, että ovat ylimielisempiä ja töykempiä kuin esim. 20v sitten. Ja juuri etelä-suomessa on varmaan ne pahimmat. Luulevat olevansa täydellisiä ja rikkaita, kun ovat kehä 3:n sisäpuolelta. Paremmin löydät Venäjältä tai Thaimaasta naisen ja ovat kauniita. Matkatkaan ei maksa paljoa.

• eiakateeminen

Kuten jo edellinen kirjoittaja asian ilmaisi niin täällä pohjois-pohjanmaalla arvostetaan enemmän sydämen sivistystä kuin akateemista koulutusta. Voihan olla että naiset ovat iäkkäämpiä tai eivät sitten mahdu sinun kriteereihisi. Luulisi hyvin koulutetun ja hyvä palkkaisen ihmisen löytävän naisen ihan live elämästä ettei tarvitsisi netistä etsiä. Luultavasti liikut omaa koulutustasi vastaavissa piireissä joten pidäppä silmät auki ja ” tuntosarvet” valppaana. Onnea etsintään.

• Tarkoitatko että akateeminen koulutus ja sydämen sivistys olisivat jotenkin toistensa vastakohtia? ;-) Aloituksessani painottui vähän liikaa tuo koulutus, ja pointti oli lähinnä se, että deittisivuilla on tällä alueella niin vähän naisia, ettei voi laittaa käytännössä minkäänlaisia kriteerejä. Jokaisella meistä on kuitenkin jotain toiveita joita haluaisi kumppaniltaan. Kiitoksia, onnea tarvitaan tosiaan ja lotossa voittaminen on varmaan todennäköisempää kuin kumppanin löytyminen :-)

• pellleeeee
        ktr71 kirjoitti:

Tarkoitatko että akateeminen koulutus ja sydämen sivistys olisivat jotenkin toistensa vastakohtia? ;-) Aloituksessani painottui vähän liikaa tuo koulutus, ja pointti oli lähinnä se, että deittisivuilla on tällä alueella niin vähän naisia, ettei voi laittaa käytännössä minkäänlaisia kriteerejä. Jokaisella meistä on kuitenkin jotain toiveita joita haluaisi kumppaniltaan. Kiitoksia, onnea tarvitaan tosiaan ja lotossa voittaminen on varmaan todennäköisempää kuin kumppanin löytyminen :-)

"Tarkoitatko että akateeminen koulutus ja sydämen sivistys olisivat jotenkin toistensa vastakohtia?"

Tarkoitatko että vähemmän kouluja käynyt ja vähemmän omaisuutta kerännyt olisivat sun vastakohtia?

Onni naisille että ovat oppineet kiertämään tusinamiehen kaukaa, ex-vaimosikin ymmärsi siis myös lähteä.

• Täällähän näyttää olevan melkoisia pellejä ja oli tietenkin odotettavissakin :-D Helppo huudella puskista nimettömänä, kun rohkeus ei riitä käyttämään edes rekisteröityä nimimerkkiä :-)

• sr975jhsh

Ihan sama se on täällä pk-seudullakin. Harvat naiset vastaa viesteihin ja muutenkin koko touhu on ihan aneemista. Ei sillä monenkaan mielestä (ei itsenikään mielestä) ole merkitystä onko nainen akateeminen tms. Täällä e-suomessa ehkä mieskin pääsee treffeille helpommin jos kovasti yrittää, mutta yhteen kertaan ne tapaamiset aina jää.

• sr975jhsh

Piti vielä lisätä, että viestejä ja flirttejä kyllä tulee, mutta aina sellaisilta naisilta jotka ei itseä kiinnosta. Jos joskus pääsikin juttuun jonkun mielenkiintoisen naisen kanssa, ei siitäkään ikinä seurannut mitään konkreettista.

• Päläpälä

Laitoin tinderit ja muut kiinni kun kyllästyin "urologina" oloon. Itse siis etelästä ja inssin papereilla varustettu naishenkilö. Eipä se onni netistä löydy. Valitettavasti moni ei ole liikenteessä vilpittömin sydämin. Tästä syystä jätän väliin, olen joko yksin tai sattumalta kohtaan miehen jonka kanssa kolahtaa. Omaisuus ei anna irrottautua ja lähtä rakkauden perään, joten pitää tyytyä mitä on. Tsemppiä!

• Ehkä olet sitten liikaa korostanut koulutusta, ammattia ja mammonaa? Voisin näin naisena kuvitella, että se on yhdenlainen turn off. Itselläni ei ainakaan kiinnostanut aikanaan toisen maallinen mammona ja titteli. Mutta se olisi kiinnostanut mitä mies ajattelee, tuntee ja mitä siellä kuoren alla on. No, kyllästyin etsimään neulaa heinäsuovasta ja annan elämän kuljettaa :)

• Voi olla, mutta en ole kyllä omasta mielestäni tuonut noita asioita esille liikaa. En toki piilotellutkaan, koska yritän kirjoittaa deittiprofiileihini aina mahdollisimman rehellisesti itsestäni. Tämän ketjun aloituksesta koulutuksen ja työn olisi voinut jättää poiskin, kun ne eivät olleet se tärkein asia. Ja olen toki tavannut monia mukavia naisia viimeisen reilun vuoden aikana, mutta vielä ei ole tullut mitään pysyvämpää.

• Sinänsä hassua kun täältä merilapista katsottuna siellä pohjois-pohjanmaalla on naisia vaikka millä mitalla.
      Sekin jännä kun sikäläinen puhetapa kuulostaa korviini vallan mukavalta, vallan mielellään niitä neitoja kuuntelee :)

• Kainuu, Lappi ja Pohjois-Pohjanmaa ovat pahimpia alueita sinkkumiehille, tuossa järjestyksessä. Meri-Lapissa ja muualla Lapissa on varmasti paljon vähemmän naisia kuin P-Pohjanmaalla, mutta niin on miehiäkin. Deittisivuilla olevien miesten ja naisten osuudet ovat noissa kaikissa noin 75-80% miehiä ja 20-25% naisia. Tuota ihmettelen kovasti ja ei voi olla oikein muuta syytä kuin se, että suurin osa sinkkunaisista ei haluakaan löytää pysyvää kumppania ja eivät ole sen takia aktiivisesti etsimässä ainakaan netistä...

• Paikallisista naisista minulla on kyllä samanlaiset kokemukset kuin sinulla pp-maan naisista :D
        Oot kyllä väärässä tuossa ettei ne sinkkunaiset halua löytää pysyvää kumppania, haluaa ne mutta ku kukaan ei ylitä rimaa :)

Täälläkin mitä oon ollut sinkkuna 4v niin 90% suomi24treffeillä olevista naisista on samoja, herää kysymys että miksi? :D

Sun kyllä kelpaa siellä etelässä, ei oo vaihtoehdot 0 vaan yhden käden laskettavissa :)

• Olet oikeassa. Naisille kelvatakseen miehen pitäisi olla vähintään Brad Pittin näköinen ja mieluummin vähän pidempi, komeampi, kuuluisampi ja rikkaampi :-D

Olen huomannut myös, että samat naiset ovat deittisivuilla vuodesta toiseen. Käyvät ehkä välillä pois, mutta tulevat takaisin.

Joo, täällä etelässä kelpaa olla :-D

• Tiedän.oikean.nimenkin

...vuosiKYMMENESTÄ toiseen! Voisin nimetä muutaman, mutta jospa nyt en kuitenkaan...
        Itse olin monta vuotta välillä poissa, nyt tulin seuraamaan tilannetta. Kolme mielenkiintoista oli, mutta kriteerit ja vaatimukset kaikilla liikaa, eivät edes viitsineet vastata. Kaksi näistä lienee parinsa löytänyt, koska ovat poistuneet palstalta jo kuukausia sitten. Sillä kolmannella on rasitteenaan psykopaattisuutta, mutta kyllä minä osaisin sellaisen kanssa olla. On nimittäin kokemusta... Mutta vaatimuksensa ovat täysin eri sfääreistä.

• Taviseukko

Ei ne tavalliset naiset miehille kelpaa. Pitää olla missin mitoissa ja naama pakkelilla peitetty, että hyvältä näyttää. Luonnollisen nätti ja sopusuhtainen nainen ei käy. Kyllä näitä kranttuja on molemmissa sukupuolissa. Pitäs olla kohtaamispaikka oikeesti taviksille.

• Oot kyllä täysin väärässä! Siis jos luonnollisen nätti on niin sehän on ihan parasta, meikittä :)

• EiPunkero

Jep. Samaa mieltä. Pitäs olla Pamela A. et kelpaisi. Pitää syödä oikein ja harrastaa mielenkiintoisia juttuja. .

• Teemu.Teknikko

Tavallinen reipas naapurintyttö olisi ihanteena, vaan kun ei löydy. Ne on jo parinsa löytäneet. Muutama harva nettideittipalstalla on, mutta vaatimukset ihan toisista sfääreistä. Ehkäpä tavoite onkin, ettei kiinnosta, mutta jos nyt kuitenkin riittävän muhkea kultamuna löytyisi, niin sitten... ehkä...

• YH-isä47

Puolisoni menehtymisen jälkeen tsekkasin hetken näitä markkinoita. Mulla on taatusti toiset kriteerit kuin sulla, koska viestejä tuli jopa niin, että olin helisemässä niiden kanssa. Oli vetäydyttävä pois, Tinderiä kestin viikon verran. En pystynyt vastaamaan mitenkään vakavasti kaikkiin saamiini viesteihini.

Mutta katson sen eduksi tässä elämäntilanteessa, jos naisella on pieni lapsi tai pari. Nimittäin eronneita lapsellisia naisia on Oulussa ja paljon ikäluokassa 38-48 vuotta. Varmasti heidän joukosta löytyy mulle vaimokin. Se on selvä.

• Sikaasyövä

Aika moni niistä työntelee hyökkäysvaunuissaan mulattia...

• Anonyymi
        Sikaasyövä kirjoitti:

Aika moni niistä työntelee hyökkäysvaunuissaan mulattia...

Ja sinua ei niinkään haittaa että naisella on lapsi vaan nimenomaan lapsen ihonväri? Oksettava asenne.

• Mun mielestä se on aivan yhtä nihkeää kaikkialla miehille täällä nettimaailmassa.
      Itse olenkin todennu, että tutustuisin mieluummin vaikka sitten keskustelupalstan/ sähköpostin kautta naiseen kuin deittipalstan kautta. Mieluummin sellainen nainen, joka ei edes ole deittipalstoilla, koska siellä on liikaa häiriötekijöitä tutustumiselle.. Homma toimii silloin kun se on minä ja hän ja voimme keskittyä alusta alkaen vain toisiimme.
      En pidä tästä deittipalstojen menosta, jossa kirjoitellaan useiden kanssa samaan aikaan. Se on liian pinnallinen ja kylmä ympäristö itselleni.

• Miehen_etsijä

Mitä keskustelupalstoja suosittelet?

• Miehen_etsijä kirjoitti:

Mitä keskustelupalstoja suosittelet?

Mitä vain...Mikä vaan itseään kiinostaa.
        Ainakin minulla on rekattu nimimerkki, jossa on tietoa minusta ja jos joku kokee, että toiveet kohtaa, niin sinnehän on helppo kirjoittaa sähköpostiin mukavia viestejä ja kertoa itsestään.

• pelekääkkönää

Mitkö nää naisella tekisit. Näähän oot homo.

• Anonyymi

Onko tosi et ek Taivalkiskella oo vapaita kunnollisia raittiita miehiä?? Jos sattuisi oleen sellasia ottaakaa yhteyttä!

• Anonyymi

Miehen pitäisi tosiaan olla pitkä, hoikka, rikas, hyvin koulutettu, urheilullinen, tupakoimaton, raitis, jne. Vastakappale taas saa omasta mielestään syödä päivittäin oman painonsa verran kaikkea mahdollista, ja jos mies ei sitä hyväksy, niin se on voi voi... Nainen kuvittelee enivei istuvansa pankin päällä?

• Anonyymi

Ei miehillekään tavalliset naiset kelpaa. Pitää olla keinotekosta uloketta ja lisäkettä ja missi pitää olla ja räväkkä ja sosiaalinen ja erityisesti mahdollisimman äänekäs. Mitä hankalammin miellytettävä diiva on luonteeltaan niin sitä enemmän mies seuraa löytyy. Mies tahtoo metsästää hankalaa saalista, jota kaikki muutkin tavottelee. Sellanen kun ilmestyy näkyviin niin tavalliset perusnätit naiset lentää nurkkaan ku käytetyt rätit.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      122
      6352
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      4052
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3345
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      485
      2871
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      278
      1868
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1546
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1426
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      172
      1369
    9. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1366
    10. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      14
      1323
    Aihe