Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TosirealistiKokkolan
profiilit
TosirealistiKokkolan
TosirealistiKokkolan
Vapaa kuvaus
Aloituksia
65
Kommenttia
227
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Samaa passkaa kirjoittelen ja saivartelen sekä tuon itseäni esille. Vastailen omiin kirjoituksiini ja kehun niissä itseäni. Olen täällä avautunut myös suhteistani samaan sukupuoleen ja putkaan joutumisestani mikä johti metsästysaseideni takavarikointiin. Harva pystyy tähän mutta kaupungin viisain mies kertoo tosiasioita elämästään ja nyt ei naurata.
04.10.2023 09:12
Ehkä äänestän ehkä en, hah hah haaa!!!...
Luutnantti Palenius katsoi itseään kouluttajien huoneen peilistä, kohensi ryhtiään ja oli tyytyväinen. Varusmies-kouluttaja-kokelaan huuto kaikui jo alakerran miina-hallin seinistä. Luutnantti korjasi hieman hiuksiaan, ...luokka ylös... kokelaan ilmoitus veteli viimeisiään... ilmoitan..huomio.., Palenius siirsi lupaavasti pullottavan jortikkansa vasempaan lahkeeseensa ja lähti astelemaan kohti luokkaa...
Luutnantti Palenius otti ilmoituksen vastaan ilmeenkään värähtämättä viehättävillä kasvoillaan. -Voitte poistua, hän sanoi kokelaalle. Kokelas hävisi jalat ensin napsahtaen nopeasti käytävään, sulki oven sotilaallisen jämäkästi. Poikahan on kehittynyt, Palenius ajatteli muistellessaan viime kesää ja yli-innokasta, änkyttävää silloista alokasta. Palenius silmäili luokkaa ja ah ja voih mitä hän näkikään; kolmekymmentä- kaksi pirteää, asennossa seisovaa siilitukkaista, punaposkista Isänmaan toivoa, tämä näky ilahdutti aina suuresti Luutnanttia, viikoista, kuukausista ja vuosista toisiin, ja jotkut niin jumalaisen hyväkroppaisia, kireäpeppuisia (tulisi olemaan ilo ja autuus viedä heitä pakollisiin yhteissauna-iltoihin) että Luutnantti Palenius tunsi kuinka teltta alkoi muodostua haaroväliin. -Istukaa, hän sanoi niin nopeasti kuin pystyi. Luokka rymisteli tuoleilleen. -Tänään, Palenius piti harkitun tauon ja tunsi testosteronin virtaavan suoniinsa, kerron Teille telamiinasta, tuon meille myös niin rakkaan juuston nimellä tunnetun, TM 65-77, telamiinan toimintakuntoon saattamisesta. Palenius puhui tunnin ulkomuistista ja mietti samalla mitä tekisi illalla.
15.09.2023 09:09
Valvontakameroista kuitenkin kävi ilmi tapahtumien kulku. Kalliossa tapahtuneella ryöstön yrityksellä oli myös todistajia.
Helsingin käräjäoikeus tuomitsi vuonna 1988 syntyneen Mahamed Abdi Ahmedin neljän vuoden ja kolmen kuukauden vankeuteen törkeästä ryöstöstä, maksuvälinepetoksesta sekä ryöstön yrityksestä.
Vuonna 1992 syntynyt Liban Abdi Dahir tuomittiin samoista rikoksista viiden vuoden vankeuteen. Rangaistus sisältää aiemman ehdollisen vankeustuomion, joka määrättiin nyt täytäntöönpantavaksi. Mies on aiemmin tuomittu useista pahoinpitelyistä ja ryöstöistä.
Kaksikko määrättiin maksamaan yhdessä korvauksena ensimmäiselle uhrille 20 000 euroa tilapäisestä haitasta sekä 370 euroa ansionmenetyksestä.
Näin arvottomia ollaan me joiden verisukulaiset on laittaneet henkensä likoon tämän valtion puolesta.
Ansionmenetyksestä 370e? Onko jäänyt nollia pois lopusta?
06.09.2023 18:24
AitoTOSIrealisti
2018-08-14 16:17:46
"Hiljaa hyvä tulee ja aika näyttää", sanotaan. Onko Mikko Levijoella perhettä (Mikko Levijoki). Antaa jätkän kärsiä unettomia öitä. Virkapukunsa oikeudella sälli luuli olevansa suuri sankari vääntäessään käteni sijoiltaan omalla pihallani - sälli on pelkkä pahoinpitelijä aseiden kanssa, ja tarvitsi kaverinsa tuen. Mikko saa tuomionsa ennemmin tai myöhemmin, hah!!!... Onhan tuo sadisti jo erotettu, onhan...
Jos sälli ei uskalla tulla YKSIN nyrkkeilyn kehäneliöön, niin loppuu tuo poliisin uhoaminen lyhyeen. Tuskin sälli uskaltaisi tulla "rehellisesti" nyrkkeilyn Suomen mestaria vastaan. Tulen joka tapauksessa niistämään tuon saa..nan sällin nenän ennemmin tai myöhemmin. Ja siinä saa mahdollinen perhekin osansa, hah hah haaa!!!...
01.08.2023 08:12
Koraani ei ole satukirja. Vävypoika on näitä pyllistelijöitä ja laitaa erinomaisia lammasaterioita mutta asuu nykyään jossain Timbukstussa.
Palenius oli suomenruotsalainen ja tuo on ainoa kerta kun olin yhdynnässä samaa sukupuolta olevan kanssa. Halsualta löysin naisen ja loppu onkin historiaa, hah hah haaa!!!...
AUK:ssa oli joukkueeni johtajana HOMO Palenius. Hänen "sairautensa" ilmeni myöhemmin ollessani Kadettikoulussa. Mitään "merkkejä" ei ilmennyt, vaikka leikkasin hänen hiuksensa useita kertoja, ja jopa vierailin hänen kotonaan ennen kotiutumista ja kun olin saanut paikan Kadettikouluun. AUK:n aikaan olin usein miehen kuskina (keltainen volkkari). Hain hänet usein mm Keurusselkä-motellista. Auton avaimet oli parkkikatoksen yläparrun päällä. Siinä kurssikaverit ihmettelivät, kun oppilas lähti keskellä yötä komppaniasta luutnantin käskemänä "yötöihin"...
01.08.2023 08:11
Koraani ei ole satukirja. Vävypoika on näitä pyllistelijöitä ja laitaa erinomaisia lammasaterioita mutta asuu nykyään jossain Timbukstussa.
Palenius oli suomenruotsalainen ja tuo on ainoa kerta kun olin yhdynnässä samaa sukupuolta olevan kanssa. Halsualta löysin naisen ja loppu onkin historiaa, hah hah haaa!!!...
AUK:ssa oli joukkueeni johtajana HOMO Palenius. Hänen "sairautensa" ilmeni myöhemmin ollessani Kadettikoulussa. Mitään "merkkejä" ei ilmennyt, vaikka leikkasin hänen hiuksensa useita kertoja, ja jopa vierailin hänen kotonaan ennen kotiutumista ja kun olin saanut paikan Kadettikouluun. AUK:n aikaan olin usein miehen kuskina (keltainen volkkari). Hain hänet usein mm Keurusselkä-motellista. Auton avaimet oli parkkikatoksen yläparrun päällä. Siinä kurssikaverit ihmettelivät, kun oppilas lähti keskellä yötä komppaniasta luutnantin käskemänä "yötöihin"...
01.08.2023 08:10
AitoTOSIrealisti
2018-08-14 16:17:46
"Hiljaa hyvä tulee ja aika näyttää", sanotaan. Onko Mikko Levijoella perhettä (Mikko Levijoki). Antaa jätkän kärsiä unettomia öitä. Virkapukunsa oikeudella sälli luuli olevansa suuri sankari vääntäessään käteni sijoiltaan omalla pihallani - sälli on pelkkä pahoinpitelijä aseiden kanssa, ja tarvitsi kaverinsa tuen. Mikko saa tuomionsa ennemmin tai myöhemmin, hah!!!... Onhan tuo sadisti jo erotettu, onhan...
Jos sälli ei uskalla tulla YKSIN nyrkkeilyn kehäneliöön, niin loppuu tuo poliisin uhoaminen lyhyeen. Tuskin sälli uskaltaisi tulla "rehellisesti" nyrkkeilyn Suomen mestaria vastaan. Tulen joka tapauksessa niistämään tuon saa..nan sällin nenän ennemmin tai myöhemmin. Ja siinä saa mahdollinen perhekin osansa, hah hah haaa!!!...
01.08.2023 08:10
Vastailen tässä ketjussa vain itselleni, hah hah haaa!!!...
Ressu tässä taas. Miksi asiani ei etene oikeusasteissa sillä tästäkin asiasta pian kymmenen vuotta ja syylliset vailla tuomiota. Nyt taas teen ilmoituksen.
Muka poliisin oikeuksia
TOSIrealisti Kokkola
2013-06-27 18:30:43
Ilmoita
Keskustelupalstan Suomi 24 yliössä oli pari-kolme vuorokautta aihe "Uhitteleeko poliisi"? Vastasin kysymykseen mm seuraavasti:
Olen kannellut Eduskunnan Oikeusasiamiehelle (asia vireillä) Kokkolan-Pietarsaaren poliisin törkeyksistä ja ajojahdista, joita on useita. Perustuvat perättömiin ilmiantoihin. Niistä lyhyesti seuraavat:
1. Kotirauhan rikkominen
2. Tunkeutuminen yksityisalueelle luvatta, syyttä ja kutsumatta
3. Päälleryntäys ja solvaaminen (mm "turpa kiinni")
4. Virkamiehen tarpeeton väkivaltaisuus, voimankäyttö
5. Virkamiehen kyvyttömyys asialliseen keskusteluun (vrt kohta 3)
6. Elinikäisen fyysisen vamman tuottaminen
7. Henkisen vamman tuottaminen (kunnes asia saa oikeudenmukaisen ratkaisun)
8. Henkilön yksityisyyden ja fyysisen koskemattomuuden rikkominen
9. Vapauden riisto (poistettu kotoa väkivalloin "raudoitettuna")
10. Virkatehtävän ja -velvollisuuden väärinkäyttö
11. Aiheutetun fyysisen vamman ja totuuden väistäminen/vähättely (hällä väliä-asenteella)
12. Heitteillepano (pahoin vammautuneen ja selvin päin olleen henkilön "potkaiseminen" juoppoputkaan)
13. Valehtelu ja syyn vierittäminen toisaalle (aiheutettu vamma ei ollut Poliisitalon päivystävän vartijan syy, vartija ei ollut putkaan potkija)
14. Virkamiehen vastuunpakoilu
15. Vääristelty totuus/vääristelty ja puutteellinen poliisiraportti
16. Virkavelvollisuuden laiminlyönti
17. Kokkolan Keskussairaalan lääkärintodistuksen huomiotta jättäminen
Toinen tapaus.
Luvaton tunkeutuminen omakotitaloon (poliisi oli perättömän ilmoituksen perusteella tunkeutunut kotiin takaovesta, omistajan ollessa sauvakävelylenkillä, ottanut avaimen avainkaapista, tutkinut autotallin ja pihalla olleen auton ja jättänyt lähtiessään ulko-oven AUKI, jonka jälkeen on kodista kadonnut arvoesineitä)
Tuollaiset poliisit pitää saattaa oikeuteen ja seurauksena ei voi oikeustajuntani ja -tietoni mukaan olla muu kuin VIRALTAPANO (= virasta erottaminen). Terveisin ammatissaan vuosia toiminut oikeusupseeri.
31.07.2023 18:54
Nämä kaikki asiat sopivat itseeni siis minuun Kokkolan viisaimpaan mieheen eli olen narsisti.
Kehuskelee omalla erinomaisuudellaan.
Puhuu pahaa 99% muista ihmisistä.
Keskustelukumppanin asiat ei kiinnosta, paitsi sen verran että poimii sieltä lyömäaseita tulevaa varten.
Ääni muuttuu kellossa heti, jos puheessasi tulee ilmi että tunnet jonkun vaikutusvaltaisen/korkeassa asemassa olevan henkilön. Silloin narsisti todella kuuntelee kartoittaakseen tilanteen, koska hän itse janoaa kaikkein eniten valtaa ja ihailua.
31.07.2023 18:27
Itse otin kolme rokotetta ja käytin maskia. Uimahallissa en ole käynyt kolmeen vuoteen eikä vieraita päästetä kotiini sisälle.
Ressu tässä taas. Miksi asiani ei etene oikeusasteissa sillä tästäkin asiasta pian kymmenen vuotta ja syylliset vailla tuomiota. Nyt taas teen ilmoituksen.
Muka poliisin oikeuksia
TOSIrealisti Kokkola
Ilmoita
Keskustelupalstan Suomi 24 yliössä oli pari-kolme vuorokautta aihe "Uhitteleeko poliisi"? Vastasin kysymykseen mm seuraavasti:
Olen kannellut Eduskunnan Oikeusasiamiehelle (asia vireillä) Kokkolan-Pietarsaaren poliisin törkeyksistä ja ajojahdista, joita on useita. Perustuvat perättömiin ilmiantoihin. Niistä lyhyesti seuraavat:
1. Kotirauhan rikkominen
11. Aiheutetun fyysisen vamman ja totuuden väistäminen/vähättely (hällä väliä-asenteella)
12. Heitteillepano (pahoin vammautuneen ja selvin päin olleen henkilön "potkaiseminen" juoppoputkaan)
13. Valehtelu ja syyn vierittäminen toisaalle (aiheutettu vamma ei ollut Poliisitalon päivystävän vartijan syy, vartija ei ollut putkaan potkija)
Toinen tapaus.
Luvaton tunkeutuminen omakotitaloon (poliisi oli perättömän ilmoituksen perusteella tunkeutunut kotiin takaovesta, omistajan ollessa sauvakävelylenkillä, ottanut avaimen avainkaapista, tutkinut autotallin ja pihalla olleen auton ja jättänyt lähtiessään ulko-oven AUKI, jonka jälkeen on kodista kadonnut arvoesineitä)
Tuollaiset poliisit pitää saattaa oikeuteen ja seurauksena ei voi oikeustajuntani ja -tietoni mukaan olla muu kuin VIRALTAPANO (= virasta erottaminen). Terveisin ammatissaan vuosia toiminut oikeusupseeri.
31.07.2023 18:18
Iltasanomien juttu murhainfon sivuilta.
Väliinmeno tappelun kahinaan paikallisessa pitseriassa koitui viisikymppisen miehen kohtaloksi.
PIDETYN kajaanilaisen yrittäjän elämä päättyi yhteen ainoaan nyrkiniskuun. Väliinmeno tappelun kahinaan paikallisessa pitseriassa koitui viisikymppisen miehen kohtaloksi.
Joulukuuta oli ennättänyt viime vuonna kulua vain pari tuntia, kun kohtaaminen yrittäjän seurueen ja pikkujoulusta palaamassa olleen, nyrkiniskusta epäillyn kajaanilaismiehen välillä tapahtui.
Tapahtumia selvitettiin torstaina Kainuun käräjäoikeudessa. Oikeudessa kuullun uhrin iäkäs äiti murtui kertoessaan suhteestaan poikaansa.
– Meidän välit oli aina lämpimät, meillä ei ollut ongelmia. Minä olisin voinut lähteä ennemmin, äiti nyyhki oikeudessa.
Lyöjä haastoi riitaa
Kuolemaan johtanut pahoinpitely tapahtui joulukuun 1. päivä Kajaanin Kauppakadulla sijaitsevassa pitseriassa kahden aikaan aamuyöstä. Yrittäjä saapui paikalle kahden tuttavansa kanssa, joista yksi ajautui käsirysyyn pitsaansa odottaneen syytetyn kanssa.
– Yksi miehistä haki tuolin naapuripöydästä. Tämä yksinäinen mies potkaisi heti tuolia ja sanoi: ”Tämä mies on paska”, pitserian työntekijä kertoi oikeudessa.
Muuta ei tarvittu ja kaksi miestä oli toistensa rinnuksissa kiinni. Menehtynyt yrittäjä meni toisen ystävänsä kanssa tappeluun väliin ja tilanne näytti rauhoittuvan. Pitserian työntekijä saatteli riitaa haastanutta ulos, kun tämä lähti vielä sanamukaisesti viimeiseen iskuun.
– Minä yritin viedä häntä ulos. Hän karkasi minun käsistä ja löi uhria nyrkillä takaapäin päähän, työntekijä kertoi kohtalokkaista hetkistä.
Kovan iskun päähänsä saanut yrittäjä ei nähnyt takaapäin tullutta iskua ja putosi lattiaan. Iskun antanut mies pakeni paikalta pimeään Kainuun yöhön.
Elvytys ei auttanut
Oikeudenkäynnissä todisteena kuultu hätäkeskuspuhelu kertoi karua tarinaa lyönnin jälkeisistä hetkistä. Ravintolan henkilökunta soitti apua, kun maahan vajonneen miehen ystävät eivät saaneet häntä toipumaan iskusta.
– Sydän lyö, mutta on reagoimaton, kuului hätääntynyt ääni tallenteella, kun elvytystä oli jo jonkin aikaa jatkettu.
– Jatka vain elvytystä, ei tarvitse puhaltaa. Riittää kun jatkatte painelua. Sinne on koko ajan apua tulossa, hätäkeskuspäivystäjä ohjeisti miehen hengen puolesta taistelleita.
20 minuuttia käsirysyn jälkeen poliisipartiota vastaan Linnantaustiellä asteli lyöjän tuntomerkkeihin sopiva mies. Paidastakin oli napit sopivasta lähteneet ja pitserian työntekijä tunnisti välittömästi miehestä otetun valokuvan.
Syytetty: En muista mitään
Törkeästä kuolemantuottamuksesta ja törkeästä pahoinpitelystä syytetty mies kiisti oikeudessa kaiken. Vaikka kaupungin valvontakameroiden videotallenteet kertoivat miehen viimeisen 40 minuutin tekemiset hyvin selkeästi, niin hän ei tapahtumista yhtään mitään.
Itse nyrkiniskun antamisesta oikeudesta kertoi neljä ihmistä, jotka kaikki nimesivät vastaajan lyöjäksi.
– Olimme työporukan kanssa pikkujoulua viettämässä. Keilatessa join ehkä neljä keskiolutta, ruokaillessa 1-2 lasia punaviiniä ja yksi ruokaryyppy. Hospodassa join 1-2 olutta. Sen jälkeen en muista tapahtumista mitään.
– Kun aiemmin olen ottanut alkoholia, niin minulta ei ole mennyt muisti, vaan se on mennyt jalkoihin. Minulle ei tule mitään muuta mahdollisuutta mieleen, kuin että joku laittoi minun juomaani jotain, syytetty epäili oikeudessa.
Rajun iskun niskaansa saanut yrittäjä kuoli 1,5 viikkoa myöhemmin tajuihinsa tulematta Oulun yliopistollisessa sairaalassa. Myös kohtalokkaan iskun antaneen miehen elämä on muuttunut jo ennen tuomion antamista.
– Minä menetin työpaikkani, naapureista vain yksi tervehtii minua, postilaatikko on räjäytetty kaksi kertaa, nykyisen vaimoni lapsia on kiusattu, samoin entisen vaimoni kanssa asuvia omia lapsiani. Yksi kajaanilainen yrittäjä kertoi minulle, etten tule koskaan saamaan täältä töitä, syytetty kertoi oikeudessa.
Syyttäjä vaatii vastaajalle jutussa kahden vuoden ehdollista vankeustuomiota ja yhdyskuntapalvelua. Vainajan omaisten mielestä vankeustuomion tulisi olla ehdoton. Kainuun käräjäoikeus antaa asiassa tuomionsa 28. marraskuuta.
31.07.2023 11:21
Muka poliisin oikeuksia
TOSIrealisti Kokkola
Ilmoita
1. Kotirauhan rikkominen
Toinen tapaus.
31.07.2023 08:15
Kirjoitin tuon edellisen ennen aamulääkkeiden nauttimista. Nyt tulee taas totuus ja eihän näistä edellä kuvaamistani asioista mikään ole totta. Suurin osa on mielikuvitukseni tuotetta ja toteutuneet asiat ovat ammatti ihmisten toteuttamia sekä suunnitteluja. Narsistina nauttii kuitenkin siitä tunteesta olevansa keksinyt vaikka mitä ja olevansa kuuluisa. Voitte tarkistaa googlesta kaiken ja nimelläni Reijo Kivelä sieltä ei löydy mitään ei edes Kokkolan kaupungin sivuilta aloitteita mistä olen kirjoittanut. Ritsoilla nykyään ammuskelen poliisit veivät kaikki metsästysaseeni uhkailtuani naapuria mutta vaikeaa se on.
Olen yli kymmenen vuotta kirjoittanut tänne näitä samoja asioita ja jatkan vielä muutaman vuoden, hah hah haaa!!!...
30.07.2023 10:02
Toivottavasti tuleva presidentti Pekka Haavisto ei ole yleisellä paikalla siveettömässä suhteessa puolisoonsa jolloin rikkoisi koraanin lakeja ja joudumme mielenilmaisujen kohteeksi rättipäiden taholta, hah hah haaa!!!...
28.07.2023 09:51
Kirjoitin tuon edellisen ennen aamulääkkeiden nauttimista. Nyt tulee taas totuus ja eihän näistä edellä kuvaamistani asioista mikään ole totta. Suurin osa on mielikuvitukseni tuotetta ja toteutuneet asiat ovat ammatti ihmisten toteuttamia sekä suunnitteluja. Narsistina nauttii kuitenkin siitä tunteesta olevansa keksinyt vaikka mitä ja olevansa kuuluisa. Voitte tarkistaa googlesta kaiken ja nimelläni Reijo Kivelä sieltä ei löydy mitään ei edes Kokkolan kaupungin sivuilta aloitteita mistä olen kirjoittanut. Olen yli kymmenen vuotta kirjoittanut tänne näitä samoja asioita ja jatkan vielä muutaman vuoden, hah hah haaa!!!...
28.07.2023 09:30
Ihmiset kyselevät kuka tämä Kivelä Reijo on kun nimi löytyy vain tältä palstalta omista kirjoituksista. Olen 70 vuotta vanha kaveri ja asun yksin Halkokarilla, Ajan vanhalla Pösöllä vappuviuhka ja vanha vaalimainos takaikkunalla. Tulkaa hyvät ihmiset juttelemaan kun näette minut kaupungilla niin kerron itsestäni, hah hah haaa!!!...
27.07.2023 21:41
On totta että ruotsinkieliset ovat sivistyneempiä ja rikkaampia mutta me maalaiset olemme tottuneet tähän tyhmänä olemiseen. Esimerkiksi Vaasan esikunnassa kaikki aloitteeni ja ideani varastettiin. Esimerkiksi käytetyn vessapaperin uusiokäyttö ja varusmiesten nenäkarvojen leikkuri aloitteeni lähetettiin pääesikuntaan ilman nimeäni jonkun muun toimesta, hah hah haaa!!!...
26.07.2023 11:42
En ymmärrä mistä tässä keskustellaan mutta pakko tähänkin jotain älytöntä vastata, hah hah haaa!!!...
26.07.2023 11:32
Moni ei pysty tänne kirjoittelemaan armeija aikaisista homosteluistaan, uimahalliin saamistaan porttikielloista, entisen vaimonsa kuukautisista, seksisuhteestaan anoppiinsa, tyttärensä kaverin suutelusta... mutta Reijo Kivelä pystyy, hah hah haaa!!!...
24.07.2023 17:56
Nyt tämä saa..nan typerä jutustelu on loputtava. Pääpäsmärinä lienee logoja käyttävä sairas ämmä, joka ei enää keksi muutakaan. Hörhö ämmä pitää yllä paskaa, jotta saa edes jotain tyydytystä elämälleen. Tästä tuleekin mieleen eräs muka kiusattu yläasteen oppilas, joka ei koskaan osallistunut toisten tyttöjen leikkeihin yms. Sanoi vain että "te ette minusta tykkää sanotte vain". Vaikka toiset yrittivät parhaansa, että Maija (nimi muutettu) osallistuisi porukkaan. Kun Sara (nimi muutettu) sanoi, että sinulla on ihana huppari, niin tyttö sanoi, ettei ole te vain narraatte. Pian luokkakaverit jättivät tytön "omiin oloihinsa".
Ei mennyt kauan kun vanhempainillan keskustelun jälkeen koko perhe muutti Kälviälle, ja tyttö paikalliseen kouluun. Näin palasi rauha siihen aikaan Kiviniityn kouluun. Toisin sanoen. Niin sanottu "kuolukiusattu" olikin itse se pahin itsensä kiusaaja, huomiota hakeva itsetunnoton lapsiparka...
Tyttö oli tyttäreni luokalla ja erehdyin kerran vähän pyllylle taputtamaan ja ehdotin takapenkille siirtymistä autossani. Tyttö oli kertonut kotonaan minun suudelleen väkisin. Maksoin kipurahoja ja asia ei edennyt oikeuteen mutta onneksi muuttivat Kälviälle sillä muuten....
24.07.2023 11:40
1 / 12