KokkolaVastattu 3 v

Rasismikeskustelu on ajankohtainen

Poliisin tietoon tuli viime viikolla Pohjois-Karjalassa kaksi tapausta, jossa eri verukkeilla asuntoon tulleet henkilöt anastivat rahaa tai muuta omaisuutta. Viime viikon tiistaina Tuupovaaran taajamassa kello 16 mies j…
KokkolaVastattu 1 v

Mooses Linna hiihtäjä

Kirjoitin joskus aiemmin perholaisesta hiihtäjästä Mooses Linnasta ja löysin hänestä kirjoitetun artikkelin eräästä kirjasta. Perhossa hiihdettiin kilpaa ahkerasti vuoden 1910 tienoilla kirkolla, Möttösessä, Mustamaalla…
KokkolaVastattu 3 v

TOSI MAJURI

Palkittu sotilas, majuri evp. Jouni Lahti, 65, lähti maaliskuussa 2022 eläkkeeltä taistelemaan Ukrainan kansainväliseen legioonaan venäläisiä vastaan. Ukrainaan oli 50 vuoden ikäraja. Lahti tiesi pärjäävänsä nuorempien …
KokkolaVastattu 3 v

Riikka on oikiassa

– Eksoottisia lapsia... ei prkl ainakaan kansallismielisen lapsettomuuden ratkaisuksi! Ostakaa lapinkoira tai suomenpystykorva. – Itse kun en ole koskaan nähnyt maahanmuuttaja-muslimien harrastavan minkäänlaista liikunt…
KokkolaVastattu 3 v

Pride mopomeeting

Olen tehnyt aloitteen pride mopomeetingistä Kokkolaan. Voin itse toimia tapahtuman johtajana ja suunnittelijana. Sorron suora Lohtajalla on oikea paikka ja liikenne ohjataan Kälviän kautta tapahtuman ajaksi ja nyt ei na…
KannusVastattu 3 v

Loisimista rajoitetaan

Koskeeko tämä kaikkia etnisiä ryhmiä eli pääsevätkö nyt syrjityt kansanosat näyttämään osaamistaan oikeissa röissä? Työkykyiset toimeentulotuen hakijat voidaan hallitusohjelman mukaan jatkossa velvoittaa työskentelemään…
KokkolaVastattu 1 v

Kyösti Pitkätossu Kokkola

Kaikki on vinksin vonksin tai ainakin heikun keikun arvaas oikun eikun kuka oon, joko arvaat sen? Rositan nimi on Rosita nimi toinen vaan on mulla jos et millään arvaa sanon suoraan sulle sen: Joo, tässä on Kyösti Pitkä…
KokkolaVastattu 1 v

Yleensä nämä osuu jalkoihin

KOKKOLASSA tämän vuoden huhtikuussa tapahtunut veriteko oli murha, Pohjanmaan käräjäoikeus linjasi tiistaina antamassaan tuomiossaan. Oikeus tuomitsi 65-vuotiaan isoisän kuoliaaksi ampuneen Kyösti Valdemar Långströmin, …
KokkolaVastattu 2 v

Kodinkoneet lukkojen taka

Mikäli tilanne Venäjän ja Suomen välillä eskaloituu kannatta kodinkoneet kiinnittää ketjuilla niin venäläiset sotilaat eivät vie niitä mukanaan. Pyykkikoneeni ja Parma-Iivari talotuulettimeni on lujasti kiinnitettyinä p…
KokkolaVastattu 3 v

Uusi voittaja jääkiekon MM-kisoihin

Nyt rävähtää Unkarista tulee joukkue joka pelaa ilman yksilöitä joukkueena. Kaikki pelaajat ovat rightin pelaajia eli pelaavat oikea käsi ylhäällä kuten lähes kaikki huippupelaajat Ressu mukaan lukien. Olen voittanut ol…
KokkolaVastattu 2 v

Kokkolan Kingsi on nyt Perhon Tiltu

Otan käyttöön uuden nimimerkkini joka kuvastaa paremmin Nato vastaisuuttani ja katkeruuttani maamme puolustusvoimia kohtaan missä urakehitykseni tuhottiin, hah hah haaa!!!... JK Aino Lyydia Kallio eli Moskovan Tiltu oli…