Tosirealistille luu kurkkuun!
Vastaukset 19
- Anonyymi
Hähähä, rekatut itkee alle aika-yksikön kun Tosirealisti latoo ilkeästi totuuksia hahaha se voittaa ja ylivoimaisesti
- Anonyymi
Tosirealisti on terästä muut tulee perästä
Olen jo 71 vuotias vanhus. Siittimessäni on muovia eikä polvi nouse kuten nuorena mutta sinisellä pillerillä vielä keskisalko kohoaa, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
ChihuahuaMama1981 kirjoitti:
No lycka till!
Taitaa vähän kiinnostaa 71v?
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa vähän kiinnostaa 71v?
No ei todellakaan, minulla on hyvä aviomies.
Taitaa itselläsi olla puute, kun aiheesta puhut.- Anonyymi
Taitaa itselläsi olla puute, kun aiheesta puhut.No ku Ressu on rikas ja sillä on komea autoki.
- Anonyymi
Taitaa itselläsi olla puute, kun aiheesta puhut.mutta minulla on vihreät sm kulta verkkarit
- Anonyymi
Me Kokkolan tuhkamunaiset kaupparatsut ry:ssä emme käytä sinistä pilleriä, sillä meillä seisoo etenkin järki ilmankin: aivosoluja yhtä vähän kuin siittiöitä eli nolla.
- Anonyymi
Vihreät verkkarit olivat Perhon kunnan antama vaateapu monilapsiseen perheeseen. Ne vain muuttuivat "palkinnoksi" häpeän myötä mutta nykyään asiat on helppo tarkistaa eikä mestaruutta löydy hakemallakaan.
- Anonyymi
EIKÖ NE OLLUTKAAN PALKINTOVERKKARIT SM KISOISTA????
- Anonyymi
Tosirealistin voitto rekatuista oli selkeä
- Anonyymi
Tosirealistin voitto rekatuista oli valtaisa
- Anonyymi
Tosirealistin voitto oli valtaisa
- Anonyymi
Ei täällä enää ole sekoilemassa kuin jokunen eläkeläinen lääkepäissään ja sitten on se joka tietää julkisen sektorin meningin.
Olen täällä välillä katsomassa, mutta eipä täällä kummempia..
- Anonyymi
Se on eri jännä miten be jotka ovat eniten huolissaan yhteisten verovarojen tuhlauksesta saavat itse palkkansa juuri niistä yhteisistä verovaroista ja tuhlaavat niitä surutta.
Mikäköhän siinä on?- Anonyymi
Usein kuuluu tehtävään olla, taikka ainakin esittää olla olevinaan huolissaan ja näin voi tehdä typeriä päätöksiä, jotka vain pahentavat tilannetta.
- Anonyymi
Tosirealisti voitti rekatut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S58770- 34755
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125716- 88653
- 24544
- 40527
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle63479Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞9452- 45426
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.64414- 57409
- 38396
- 72393
Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee24390Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.23388- 38384
- 39379
Ylen suosikkisarja tuotti pettymyksen - Loppuiko Ellis tv-sarja todella tähän?
Nyt Suomessa on nähty tv-sarjan kaksi ensimmäistä kautta. Toisella kaudella tiedossa oli tv-katsojille ikävä yllätys,0376Sastamalassa epäillään tappoa, kaksi otettu kiinni
Kuulemma Aarnontiellä tapahtunut Tietääkö joku enemmän?13371- 35367