Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
traveller111
profiilit
traveller111
traveller111
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
24
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Vuonna+2005+Halla-aho+pohti+blogissaan+ihmisarvoa.+Hänen+mukaansa+ainoa+mitattava+ja+siten+kiistatta+olemassaoleva+ihmisarvo+on+yksilön+instrumentaalinen+arvo+ja+yhteiskunnassa+yksilöt+voidaan+asettaa+arvojärjestykseen+sen+mukaan,+miten+paljon+heidän+kykyjensä+puuttuminen+heikentäisi+yhteisöä.+Kaikkein+arvokkaimpina+Halla-aho+piti+maanviljelijöitä,+syötäviksi+tarkoitettujen+eläinten+kasvattajia+ja+rakennusinsinöörejä.+Alempana+hänen+hierarkiassaan+ovat+taiteilijat,+papit+ja+poliitikot,+jotka+ovat+”pääsääntöisesti+turhia”,+ja+hänelle+mieluisista+taiteesta+ja+kielentutkimuksestakin+pitäisi+luopua+"jos+vene+alkaa+vuotaa".+Halla-ahon+mukaan+kaikki+ihmiset+ovat+instrumentaalisesti+eriarvoisia,+mutta+siitä+ei+kuitenkaan+seuraa+vähempiarvoisten+kaasuttaminen,+ellei+siihen+ole+”muuta+pätevää+syytä”.+"
31.03.2019 21:24
Yleensä+kauppaan+mennään+katselemaan+ja+ostamaan+tuotteita.+Sinulla+näyttää+olevan+hieman+sairas+harrastus.
29.03.2019 21:04
Onneksemme+on+maahanmuuttajia+ja+heidän+jälkeläisiään.
Me+kantasuomalaiset+emme+yleensä+tiedä+kuinka+suurta+osaa+työmarkkinoista+miehittää+nykyisin+muunkieliset+ihmiset.+
Yrityksemme+huolehtii+vahtimestari-,+avustus-+ja+siivouspalveluista.+Ilman+ulkomaalaistaustaisia+pk-seudulla+olisi+bussit+ja+myymälät+siivoamatta,+bussit+ajamatta+suurelta+osin+jne.+
Onneksemme+meillä+on+tekevät+työntekijät-+tällä+hetkellä+aika+tasan+puolet+koko+työntekijämäärästämme+eli+hieman+yli+tuhat+muunkielistä+ihmistä.
29.03.2019 21:02
Lasten+raiskaaja+ja+kiduttaja+pyöritti+pahimmanlaatuista+pedofiilirinkiä.+Oli+päässyt+lasten+lähelle+kristillisen+seurakunnan+nuorisotyössä.+Lasten+vanhemmat+eivät+tienneet,+että+seurakunnan+työntekijä+huumasi+lapset+ja+joukkoraiskasi+heitä+pahimmillaan+kymmenen+tuntia.+Ottaako+persujen+vaalikoneisto+kopin+tästäkin+raiskausaiheesta?
28.03.2019 19:08
Ööö,+enpä+ole+kuullut+mitenkäään+yleisesti+puhuttavan+juuri+ruotsia.+Monesti+kyllä+englantia.+Mutta+mihin+tämä+kieliasia+nyt+liittyy?
28.03.2019 19:04
Onko+Suomi+siis+jakautunut+kuten+USA?+Trumplandia+ja++väkirikas+puoli?
18.01.2019 21:59
ööö+tyuota+"niille",+Tarkoitatko+mahdollisesti+ihmisiä?+*pöyristynyt*
18.01.2019 21:52
Luuleeko+joku+että+bisnesmies+Harkimo+ei+saa+koko+asiasta+muhkeat+rahat+tililleen!?++Kuinka+tyhmä+pitää+olla+että+menee+halpaan?
18.01.2019 21:48
Kunhan+me+kaikki+klikkailemme+hysteerisiä+Ilma-Sanomien+paniikkiotsikoita+niin+Ilma-Sanomien+mainostajat+luulevat+mainosten+lukijoita+olevan+paljon.
18.01.2019 21:45
Homona+pitää+ihan+pyytää+anteeksi+Sinulta.+En+ole+ymmärtänyt+lainkaan+ettei+normaali+pukeutumis/taimikälietyyli+ole+Sinulle+sopivaa+Helsingissä.++Olen+syntynyt+Helsingissä+vuonna+1960,+matkustellut+lähes+missäpäin+maailmaa+tahansa,+mutta+ainoa+paikka+missä+satunnaisesti+olen+kokenut+myötähäpeää+kanssaeläjistäni,+on+Helsinki,+minun+syntymäkaupunkini.++Suomessa+en+ole+paljoa+matkustellut.+En+ymmärrä+kuinka+syvällä+ns+herraviha+ta+vaikkapa+helsinkiviha+on+vieläkin.+Puhumattakaan+muukalaisvihasta.+Vihaaminen+on+täysin+käsittämätöntä+minulle.++Kerrotko+kuinka+me+kaksi+voisimme+olla+ystäviä.+Ainakin+minä+haluaisin.
18.01.2019 21:41
82%+raisjaajista+on+suomalaisia.+Mitä+pidät+ajatuksesta?
18.01.2019 21:25
82%+raiskauksista+on+suomalaisten+"aNSIOTA"
18.01.2019 21:07
Voi+vee+sun+kuvitelmias+poika.+Käytän+joka+päivä+j+ailta+junaa+eikä+ihonvärillä+(kuten+haluaisist+kerto)+ole+häirikköjen+määrässä+mitään+tekemistä.+Olikeastaan+päinvastoin-.
18.01.2019 21:05
Ja+vielä:+noiden+em+rakennusten+aikana+Suomi+oli+HUOMATTAVASTI+köyhempi,+kuin+nyt.
05.12.2018 17:13
Niin.+
Sinun+ajatuskulullasi+meillä+ei+olisi+Eduskuntataloa,+Ateneumia,+Kansallisteatteria+jnejne.+
Aina+on+jonkun+lyhytnäköisen+mielestä+joku+parempi+paikka+rahoille.+Olisimmeko+nyt+onnellisempia+tai+rikkaampia+ilman+Eduskuntataloa+jne???+
Kannattaa+ajatella++ensin...
05.12.2018 17:10
Miksiköhän+on+näin?+Johtuisko+siitä,+että+täällä+on+eniten+ihmisiä?+Miten+"vihervasurit"+tähän+liittyy?+Eiköhän+"vihervasurit"+kulje+eniten+julkisilla,+kun+vertaat+oikeistomustiin+joilla+on+autot+alla+kaikilla!
05.12.2018 17:04
https://www.stat.fi/til/kivih/index.html
Kivihiilen+kulutus+väheni+4+prosenttia+tammi+-+syyskuussa
30.10.2018
Tilastokeskuksen+ennakkotiedon+mukaan+kivihiilen+kulutus+väheni+4+prosenttia+tämän+vuoden+tammi-syyskuussa+viime+vuoden+vastaavaan+ajankohtaan+verrattuna.+Kivihiiltä+käytettiin+sähkön-+ja+lämmöntuotannon+polttoaineena+2,2+miljoonaa+tonnia,+joka+vastaa+energiasisällöltään+57+petajoulea.+Verrattuna+2000-luvun+tammi-syyskuun+keskiarvoon+kivihiilen+kulutus+oli+28+prosenttia+matalammalla+tasolla.
05.12.2018 17:01
Sehän+siinä+pahinta+onkin+:)
04.12.2018 21:35
Tässä+vaiheessa+ketään+ei+ole+todettu+syylliseksi,+joten...+jollet+ota+tuomarin+viittaa+harteillesi,+niin+odotellaan+vielä+oikean+tuomarin+päätöstä.
04.12.2018 19:14
Viettämisen?+No+näin+yksinäistä+joulua+viettäessäni+olen+oikein+tyytyväinen+osaani.+Saan+olla+vapaalla+töistä,+kattella+telkkaria,+juoda+konua+ja+silittää+kissaa.+Mahdollisesti+riehaannun+lukemaan+kirjaa.+Jos+sattuu+kutsu+tulemaan,+niin+saatan+lähteä+ystäviä+tapaamaan,+mutta+itse+en+aktiivisesti+ota+kehenkään+yhteyttä.+Kerrankin+mahdollisuus+viettä+aikaa+parhaassa+seurassa+-+itseni+seurassa.
03.12.2018 21:37
1 / 2