- "Vuonna 2005 Halla-aho pohti blogissaan ihmisarvoa. Hänen mukaansa ainoa mitattava ja siten kiistatta olemassaoleva ihmisarvo on yksilön instrumentaalinen arvo ja yhteiskunnassa yksilöt voidaan asettaa arvojärjestykseen sen mukaan, miten paljon heidän kykyjensä puuttuminen heikentäisi yhteisöä. Kaikkein arvokkaimpina Halla-aho piti maanviljelijöitä, syötäviksi tarkoitettujen eläinten kasvattajia ja rakennusinsinöörejä. Alempana hänen hierarkiassaan ovat taiteilijat, papit ja poliitikot, jotka ovat ”pääsääntöisesti turhia”, ja hänelle mieluisista taiteesta ja kielentutkimuksestakin pitäisi luopua "jos vene alkaa vuotaa". Halla-ahon mukaan kaikki ihmiset ovat instrumentaalisesti eriarvoisia, mutta siitä ei kuitenkaan seuraa vähempiarvoisten kaasuttaminen, ellei siihen ole ”muuta pätevää syytä”. "
- Yleensä kauppaan mennään katselemaan ja ostamaan tuotteita. Sinulla näyttää olevan hieman sairas harrastus.
- Onneksemme on maahanmuuttajia ja heidän jälkeläisiään.
Me kantasuomalaiset emme yleensä tiedä kuinka suurta osaa työmarkkinoista miehittää nykyisin muunkieliset ihmiset.
Yrityksemme huolehtii vahtimestari-, avustus- ja siivouspalveluista. Ilman ulkomaalaistaustaisia pk-seudulla olisi bussit ja myymälät siivoamatta, bussit ajamatta suurelta osin jne.
Onneksemme meillä on tekevät työntekijät- tällä hetkellä aika tasan puolet koko työntekijämäärästämme eli hieman yli tuhat muunkielistä ihmistä. - Lasten raiskaaja ja kiduttaja pyöritti pahimmanlaatuista pedofiilirinkiä. Oli päässyt lasten lähelle kristillisen seurakunnan nuorisotyössä. Lasten vanhemmat eivät tienneet, että seurakunnan työntekijä huumasi lapset ja joukkoraiskasi heitä pahimmillaan kymmenen tuntia. Ottaako persujen vaalikoneisto kopin tästäkin raiskausaiheesta?
- Ööö, enpä ole kuullut mitenkäään yleisesti puhuttavan juuri ruotsia. Monesti kyllä englantia. Mutta mihin tämä kieliasia nyt liittyy?
- Onko Suomi siis jakautunut kuten USA? Trumplandia ja väkirikas puoli?
- ööö tyuota "niille", Tarkoitatko mahdollisesti ihmisiä? *pöyristynyt*
- Luuleeko joku että bisnesmies Harkimo ei saa koko asiasta muhkeat rahat tililleen!? Kuinka tyhmä pitää olla että menee halpaan?
- Kunhan me kaikki klikkailemme hysteerisiä Ilma-Sanomien paniikkiotsikoita niin Ilma-Sanomien mainostajat luulevat mainosten lukijoita olevan paljon.
- Homona pitää ihan pyytää anteeksi Sinulta. En ole ymmärtänyt lainkaan ettei normaali pukeutumis/taimikälietyyli ole Sinulle sopivaa Helsingissä. Olen syntynyt Helsingissä vuonna 1960, matkustellut lähes missäpäin maailmaa tahansa, mutta ainoa paikka missä satunnaisesti olen kokenut myötähäpeää kanssaeläjistäni, on Helsinki, minun syntymäkaupunkini. Suomessa en ole paljoa matkustellut. En ymmärrä kuinka syvällä ns herraviha ta vaikkapa helsinkiviha on vieläkin. Puhumattakaan muukalaisvihasta. Vihaaminen on täysin käsittämätöntä minulle. Kerrotko kuinka me kaksi voisimme olla ystäviä. Ainakin minä haluaisin.
- 82%+raisjaajista+on+suomalaisia.+Mitä+pidät+ajatuksesta?
- 82%+raiskauksista+on+suomalaisten+"aNSIOTA"
- Voi vee sun kuvitelmias poika. Käytän joka päivä j ailta junaa eikä ihonvärillä (kuten haluaisist kerto) ole häirikköjen määrässä mitään tekemistä. Olikeastaan päinvastoin-.
- Ja vielä: noiden em rakennusten aikana Suomi oli HUOMATTAVASTI köyhempi, kuin nyt.
- Niin.
Sinun ajatuskulullasi meillä ei olisi Eduskuntataloa, Ateneumia, Kansallisteatteria jnejne.
Aina on jonkun lyhytnäköisen mielestä joku parempi paikka rahoille. Olisimmeko nyt onnellisempia tai rikkaampia ilman Eduskuntataloa jne???
Kannattaa ajatella ensin... - Miksiköhän on näin? Johtuisko siitä, että täällä on eniten ihmisiä? Miten "vihervasurit" tähän liittyy? Eiköhän "vihervasurit" kulje eniten julkisilla, kun vertaat oikeistomustiin joilla on autot alla kaikilla!
- https://www.stat.fi/til/kivih/index.html
Kivihiilen kulutus väheni 4 prosenttia tammi - syyskuussa
30.10.2018
Tilastokeskuksen ennakkotiedon mukaan kivihiilen kulutus väheni 4 prosenttia tämän vuoden tammi-syyskuussa viime vuoden vastaavaan ajankohtaan verrattuna. Kivihiiltä käytettiin sähkön- ja lämmöntuotannon polttoaineena 2,2 miljoonaa tonnia, joka vastaa energiasisällöltään 57 petajoulea. Verrattuna 2000-luvun tammi-syyskuun keskiarvoon kivihiilen kulutus oli 28 prosenttia matalammalla tasolla. - Sehän siinä pahinta onkin :)
- Tässä vaiheessa ketään ei ole todettu syylliseksi, joten... jollet ota tuomarin viittaa harteillesi, niin odotellaan vielä oikean tuomarin päätöstä.
- Viettämisen? No näin yksinäistä joulua viettäessäni olen oikein tyytyväinen osaani. Saan olla vapaalla töistä, kattella telkkaria, juoda konua ja silittää kissaa. Mahdollisesti riehaannun lukemaan kirjaa. Jos sattuu kutsu tulemaan, niin saatan lähteä ystäviä tapaamaan, mutta itse en aktiivisesti ota kehenkään yhteyttä. Kerrankin mahdollisuus viettä aikaa parhaassa seurassa - itseni seurassa.