Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
a-true-friendIy-atheist
profiilit
a-true-friendIy-atheist
a-true-friendIy-atheist
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Unohdin+sanoa+sen,+että+rakas+vaimoni+kuoli+pitkällisen+sairauden+ja+minun+palvelemiseni+seurauksena+sinä+aikana,+kun+sekoittelin+itselleni+Gibsoneita+ja+Vodkamartineita.+Mutta+se+ei+haittaa,+koska+pistin+hänet+lihoiksi+ja+mutustelen+kiljun+kera.+On+se+parempaa+kuin+elävät+madot+HK:n+sinisen+pakkauksessa+ja+suurimman+osan+voin+pakastaa,+niin+että+syön+sen+myöhemmin.+
Ai+niin+-+unohdin+sen,+että+vaimoni+on+pelkkä+mielikuvitukseni+tuote,+joten+en+voi+syödä+häntä.+Voin+silti+juoda+Gibsoneita+ja+Vodkamartineja+tai+kuvitella+juomani+kiljun+edustavan+niitä+jaloja+alkoholiannoksia.+Kun+kilju+loppuu,+niin+alan+syödä+sieniä.+Aloitan+varpaideni+välissä+olevasta+sienikasvustosta+ja+höystän+sitä+nautintoa+raapimalla+haarojeni+väliä,+minkä+jälkeen+nuolen+sormeni+ja+teen+hyvää+itselleni.+
Kunpa+olisinkin+koulupudokas+amispoika,+mutta+koska+olen+tällainen+korkeastikoulutettu+mielisairas+puolimatkan+alkoholisti,+niin+en+pysty+tämän+paremaan.+
Terveisin+Mikkelin+Pollee+Katulähetyksen+asuinyksiköstä
18.11.2018 16:08
Rikoin+ehdonalaismääräyksiä+vastaan+ja+joudun+huomenna+takaisin+vankimielisairaalaan.+
Olen+syvästi+pahoillani+kaikesta+pahasta,+jota+olen+aiheuttanut+kristityille+ystävilleni:+äitimuori,+vaimo,+Amerikan+vävypoika,+tyttäreni,+monet+poikani+ja+koirani,+jota+luulin+hetken+aikaa+kissaksi.+
Lupaan+kirjoittaa+teille+niin+usein+kuin+se+on+vankilasta+käsin+mahdollista.+
Pitäkää+minua+rakkaassa+muistossa+ja+rukoilkaa+puolestani!+
SVA:n+ainoan+kaikkivaltiaan+ja+hyvän+nimeen,+aamen!+
P.S.+Olen+ihan+oikeasti+nimimerkki+ei-kirj+ja+te+tunnistatte+minut+siitä+hienostuneesta+tyylistä+ja+virheettömästä+tai+lähes+virheettömästä+kieliasusta+viesteissäni.+Miten+joku+muu+osaisi+kirjoittaa+virheetöntä+tai+lähes+virheetöntä+suomenkieltä+ja+osoittaisi+olevansa+yhtä+sivistynyt+ja+älykäs+kuin+minä+olen?+
Jos+pelkästään+se,+että+kehun+itseäni+älykkääksi+todistaa+siitä,+että+en+voi+olla+ei-kirj+nimimerkkiä+plagioiva+ateistinen+paskaläjä,+joka+on+inhottava+niljake+ja+nikkivoro.+Tai+sitten+olen+hän,+koska+minulla+on+tapana+todistaa+implisiittisesti+se,+että+olen+muita+paljon+älykkäämpi+ja+oppineempi+-+siitä+on+todistuksena+se,+että+käyn+yliopistossa+keräämässä+tyhjiä+pulloja+ja+piikittämässä+itseäni+suonensisäisillä+huumeilla+ja+siivoan+siellä+ammatikseni.+
Kuuntelen+sitä+paitsi+parhaillaan+Simply+Redin+kappaletta+You+make+me+feel+brand+new,+mikä+todistaa+siitä,+että+Jumala+on+varmasti+olemassa,+joten+olen+varmasti+nimimerkki+ei-kirj.+Kuka+idiootti+voisi+kuvitella+sellaista,+että+joku+pahantahtoinen+ateisti+viitsisi+seurata+kyseistä+neroa+viikkokausia+voidakseen+kirjoittaa+tällaista+"sisäpiiritietoa"+sisältävää+tekstiä+hänestä+(siis+minusta+itsestäni).+
Olette+todella+tyhmiä,+jos+ette+tunnista+minua+ei-kirj+nimimerkiksi+ja+todisteena+siitä+esitän+sen,+että+ei-kirj/poleemikko+ei+ole+koskaan+vastannut+viesteihini.+Sen+sijaan+hän+on+vastannut+nimimerkki+poieemikon+viesteihin.+Jos+olisin+joku+muu+kuin+ei-kirj/poleemikko+itse,+niin+olisin+vastannut+tämän+nimimerkin+viesteihin+niillä+nimimerkeillä.+
Olipa+niin+tai+näin+(tämäkin+on+poleemikon+lempisanonta),+niin+olen+varmasti+nimimerkki+ei-kirj+alter+ego+tai+hänen+sivupersoonansa,+joten+sitä+asiaa+ei+ole+enää+syytä+lainkaan+epäillä.+Sääliä+en+tarvitse,+sillä+minulla+ei+ole+moraalia+sen+jälkeen,+kun+käännyin+ateistiksi+vuonna+2009...+eiku+vuonna...+mikä+se+vuosi+olikaan?+
Terveisin+Mikkelin+Pollee
18.11.2018 15:58
Olen+vetänyt+aamusta+asti+nassuuni+Gibsoneita+ja+Vodkamartineja.+Kokeilin+jopa+sitä,+että+panin+samaan+martiniin+hillosipulin+sekä+oliivin,+jossa+on+paprikatäyte.+Maistui+nasevalta.+
Todellisuudessa+olen+juonut+kolme+litraa+kesken+käynyttä+kiljua,+kun+en+malttanut+odottaa,+että+se+käy+loppuun+eikä+minulla+ole+rahaa+ostaa+halvinta+keskikaljaa+lähikaupasta+(automarketiin+en+edes+pääsisi,+koska+varastamani+pyörän+kumit+ovat+puhki+enkä+jaksa+kävellä+niin+pitkää+matkaa+ja+vaikka+jaksaisin+kävellä+sinne+asti,+niin+minulla+ei+olisi+varaa+ostaa+halvinta+kaljaa+edes+automarketista+-+joudun+siis+tyytymään+kiljuun,+ellen+sitten+ryöstä+äitimuorini+rahoja+ja+aja+taksilla+Citymarketiin).+
Söin+hetki+sitten+eläviä+matoja,+jotka+löysin+vanhasta+HK-sinisen+lenkin+sisältäneestä+pakkauksesta.+Olivat+herkullisia+kiljun+kera.+Lisukkeeksi+kaivoin+kuivuneita+leivänmuruja+kaapista,+mutta+kohta+saan+keitettyä+naudan+sisäfilettä+valkoviinin+kera,+jahka+mielikuvitukseni+lähtee+laukkaamaan+kiljun+voimasta.+Äitimuorikin+muuttuu+rakkaaksi+vaimoksi+ja+koirani+Amerikan+vävypojaksi.+Todellisuudessa+olen+yksin+elävä+vanhapoika,+joka+on+koulupudokas+entinen+amislainen+ja+kärsin+vakavista+mielenterveyden+häiriöistä.+
Lähden+taas+huomenna+hoitojaksolle+mielisairaalaan,+joten+en+ehdi+kirjoitella+tänne+kovinkaan+paljon...
18.11.2018 12:11
En+ymmärrä+sitä,+mitä+sanot.+En+ole+koskaan+kirjoittanut+millään+muulla+nikillä+kuin+tällä.+Olen+kaiken+lisäksi+kanssasi+"samalla+puolella"+kaikkia+uskovaisia+vastaan,+joten+ihmettelen+sitä,+miksi+kirjoitit+sen,+mitä+kirjoitit?
20.10.2018 08:50
Tuollainen+uskovainen+hörhö+pitää+totena+sen,+mikä+sattuu+sopimaan+hänen+sairaaseen+mieleensä.+Tieteellisillä+todisteilla+ei+ole+mitään+vaikutusta+uskovien+hörhöjen+ajatuksiin.+Väittävät+jopa+todisteiksi+sellaisia+asioita,+jotka+todistavat+luomista+ja+luojaa+vastaan.+
Mikä+lie+juoppo+tuokin+multinikki+trolli.+Uskovainen+typerys.
20.10.2018 08:31
Minulla+tuli+kakka+housuun,+kun+kävin+hakemassa+lisää+kaljaa+ja+se+harmittaa+minua+niin+paljon,+että+tulee+kirjoiteltua+kaikenlaista+sontaa.+Olen+oikeasti+surkuteltava+hihhuli-krissukka+ja+.
04.10.2018 11:47
Kuulen+päässäni+ääniä+ja+ne+käskevät+minun+kirjoittaa+milloin+mitäkin.+Mitä+enemmän+juon+alkoholia,+sitä+enemmän+niitä+ääniä+kuulen.+Pakkohan+niitä+ääniä+on+totella.+Selvinpäin+en+uskaltaisi+kirjoittaa,+mutta+kännissä+olen+rohkea+kuin+mikäkin.+Aamusta+alkaen+ja+läpi+koko+yön.
03.10.2018 08:53
Minusta+on+mukava+trollata,+vaikka+olenkin+tällainen+säälittävä+keskinkertaisuus+ja+sitäkin+typerämpi+uskovainen+turhake.+Huumorintajua+minulla+ei+ole+ja+valehtelen+minkä+kerkiän.+Muuhun+en+pysty.
03.10.2018 08:47
Olen+surkea+uskis+ja+otan+uuden+nikin+niin+monta+kertaa+kuin+haluan,+jotta+voin+trollata+täällä+mielin+määrin.+Entä+sitten?
02.10.2018 22:25
1 / 1