Olen palannut takaisin

Suokaa anteeksi, että olin välillä pois palstalta, mutta vankimielisairaalasta oli mahdotonta kirjoittaa tänne. Onneksi pääsin sieltä lomalle äitimuorini hoiviin tämän viikonlopun ajaksi. Olin eilen niin kännissä, että en ehtinyt kirjoitella tänne, mutta nyt on taas aikaa siihen harrastukseen.

Mitä minulle siis kuuluu?

Kiitos kysymästä, ihan hyvää!

Raavin äsken haarojeni väliä ja haistoin sen jälkeen pallihikeäni. Nuolin sitten sormeni ja koskettelin itseäni, kunnes olin taas onnellinen.

Kohta saan keitettyä naudan sisäfilettä pakastevihannesten (mm. paprikaa) ja hienon valkoviinin kera, jonka tilasin vankimielisairaalassa ollessani Alkosta kotiin, koska sitä ei ole saatavana Perähikiän Alkosta (asun oikeasti Metropolissa, jossa myös Amerikan vävyni ja tyttäreni asuvat).

Täällä sukuni herraskartanossa on mukava viettää lomaa ja harrastaa vaikkapa gastronomiaa ja maistella viinejä näin iltahämärissä.

Todellisuudessa olen uskovainen koulupudokas ja entinen amispoika, joka kirjoittelee näitä omia häpeitään tänne kiljupäissään, kun ei ole varaa edes kaupan halvinpaan keskariin...

14

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen sitä mieltä, että tämän ketjun kaksi ensimmäistä kirjoittajaa (jotka ovat ilmeisesti yksi ja sama henkilö) eivät muodosta edes ateismin pohjaa vaan ovat pelkästään jäävuoren huippu. Jos ateismin alhainen moraali paljastettaisiin juuria myöten, niin pitäisi porautua koko telluksen läpi ja aurinkokunnan ulkopuolelle asti, koska ateistien pahuudella ei ole mitään rajoja: se on ääretöntä.

• Uskovaisilla on taipumus rikollisuuteen. Sinähän vingut, että anteeksianto on luojan todiste ja anteeksianto laittaa luopumaan rikoksista, pahuudesta ja synnistä. Siispä kaikki uudestisyntyneet kristityt ovat saaneet anteeksiannon ja ovat sitä ennen olleet rötösteleviä pahantekijöitä, siis tavallisia kristittyjä.

Ateistithan ovat korkeasti koulutettuja ja sivistyneitä. Korkeasti koulutetut eivät tee paljon rikoksia.

• hihhulit.satuilee

Missä on uskovaisten hyvyys?
        Se on yhtä kadoksissa kuin heidän Jumalansakin.
        Niitä ei ole. Ne ovat vain satua.

• huumorihuumorina

..se on valitettavaa,että uskovaiset ovat noin tosikkoja etteivät ymmärrä huumoria..no, sehän on tietysti hyvin pitkälti Kirkon kasvatuksen tulos jos ymmärtää huumorin pahuudeksi..mutta oma vikanne, kun tulette Ateismi palstalle..pysykää poissa,niin ette pahoita mieltänne!

• J-SJR-NK-SJa-K

Vastaan aloittajalle, etta sodassa ja rakkaudessa on KAIKKI sallittua.

KAIKKI.

• Rikoin ehdonalaismääräyksiä vastaan ja joudun huomenna takaisin vankimielisairaalaan.

Olen syvästi pahoillani kaikesta pahasta, jota olen aiheuttanut kristityille ystävilleni: äitimuori, vaimo, Amerikan vävypoika, tyttäreni, monet poikani ja koirani, jota luulin hetken aikaa kissaksi.

Lupaan kirjoittaa teille niin usein kuin se on vankilasta käsin mahdollista.

Pitäkää minua rakkaassa muistossa ja rukoilkaa puolestani!

SVA:n ainoan kaikkivaltiaan ja hyvän nimeen, aamen!

P.S. Olen ihan oikeasti nimimerkki ei-kirj ja te tunnistatte minut siitä hienostuneesta tyylistä ja virheettömästä tai lähes virheettömästä kieliasusta viesteissäni. Miten joku muu osaisi kirjoittaa virheetöntä tai lähes virheetöntä suomenkieltä ja osoittaisi olevansa yhtä sivistynyt ja älykäs kuin minä olen?

Jos pelkästään se, että kehun itseäni älykkääksi todistaa siitä, että en voi olla ei-kirj nimimerkkiä plagioiva ateistinen paskaläjä, joka on inhottava niljake ja nikkivoro. Tai sitten olen hän, koska minulla on tapana todistaa implisiittisesti se, että olen muita paljon älykkäämpi ja oppineempi - siitä on todistuksena se, että käyn yliopistossa keräämässä tyhjiä pulloja ja piikittämässä itseäni suonensisäisillä huumeilla ja siivoan siellä ammatikseni.

Kuuntelen sitä paitsi parhaillaan Simply Redin kappaletta You make me feel brand new, mikä todistaa siitä, että Jumala on varmasti olemassa, joten olen varmasti nimimerkki ei-kirj. Kuka idiootti voisi kuvitella sellaista, että joku pahantahtoinen ateisti viitsisi seurata kyseistä neroa viikkokausia voidakseen kirjoittaa tällaista "sisäpiiritietoa" sisältävää tekstiä hänestä (siis minusta itsestäni).

Olette todella tyhmiä, jos ette tunnista minua ei-kirj nimimerkiksi ja todisteena siitä esitän sen, että ei-kirj/poleemikko ei ole koskaan vastannut viesteihini. Sen sijaan hän on vastannut nimimerkki poieemikon viesteihin. Jos olisin joku muu kuin ei-kirj/poleemikko itse, niin olisin vastannut tämän nimimerkin viesteihin niillä nimimerkeillä.

Olipa niin tai näin (tämäkin on poleemikon lempisanonta), niin olen varmasti nimimerkki ei-kirj alter ego tai hänen sivupersoonansa, joten sitä asiaa ei ole enää syytä lainkaan epäillä. Sääliä en tarvitse, sillä minulla ei ole moraalia sen jälkeen, kun käännyin ateistiksi vuonna 2009... eiku vuonna... mikä se vuosi olikaan?

Terveisin Mikkelin Pollee

• TRUE-FRIENDLY-BELIEVER

Sodassa ja rakkaudessa KAIKKI on sallittua.

KAIKKI.

Ihan KAIKKI.

Kaikki.

• Hieno kirjoitus iloinen ateistiveljeni. Harmi, että joudut takaisin vankimielisairaalaan. Tämä vastaukseni osoittaa, ettemme ole sama henkilö.

Kuoleva vaimoni palvelee minua keittämällä sisäfilepivejä ja herne-maissi-paprikaherkkua, joka on herraskartanomme traditionaalinen ruokalaji.

Miksi vaimoni palvelee minua? Noudatamme Raamatun ohjetta, jonka mukaan vaimo palvelee miestään. Uskomme Raamatun olevan paimentolaismiehen satuja, emmekä pidä niitä totena vaikka uskomme, että ne voivat mahdollisesti olla totta.

• poIeemikko kirjoitti:

Hieno kirjoitus iloinen ateistiveljeni. Harmi, että joudut takaisin vankimielisairaalaan. Tämä vastaukseni osoittaa, ettemme ole sama henkilö.

Kuoleva vaimoni palvelee minua keittämällä sisäfilepivejä ja herne-maissi-paprikaherkkua, joka on herraskartanomme traditionaalinen ruokalaji.

Miksi vaimoni palvelee minua? Noudatamme Raamatun ohjetta, jonka mukaan vaimo palvelee miestään. Uskomme Raamatun olevan paimentolaismiehen satuja, emmekä pidä niitä totena vaikka uskomme, että ne voivat mahdollisesti olla totta.

”sisäfilepivejä”

Tarkoitus oli sanoa naudan tuoreita sisäfilepihvejä. Aloitin juopottelun jo aamulla ja kirjoitan niin nopeasti, että virheitä syntyy tällaiselle älyköllekin joskus.

• Unohdin sanoa sen, että rakas vaimoni kuoli pitkällisen sairauden ja minun palvelemiseni seurauksena sinä aikana, kun sekoittelin itselleni Gibsoneita ja Vodkamartineita. Mutta se ei haittaa, koska pistin hänet lihoiksi ja mutustelen kiljun kera. On se parempaa kuin elävät madot HK:n sinisen pakkauksessa ja suurimman osan voin pakastaa, niin että syön sen myöhemmin.

Ai niin - unohdin sen, että vaimoni on pelkkä mielikuvitukseni tuote, joten en voi syödä häntä. Voin silti juoda Gibsoneita ja Vodkamartineja tai kuvitella juomani kiljun edustavan niitä jaloja alkoholiannoksia. Kun kilju loppuu, niin alan syödä sieniä. Aloitan varpaideni välissä olevasta sienikasvustosta ja höystän sitä nautintoa raapimalla haarojeni väliä, minkä jälkeen nuolen sormeni ja teen hyvää itselleni.

Kunpa olisinkin koulupudokas amispoika, mutta koska olen tällainen korkeastikoulutettu mielisairas puolimatkan alkoholisti, niin en pysty tämän paremaan.

Terveisin Mikkelin Pollee Katulähetyksen asuinyksiköstä

• viihdearvo_lisääntyi

"Suokaa anteeksi, että olin välillä pois palstalta, mutta vankimielisairaalasta oli mahdotonta kirjoittaa tänne. Onneksi pääsin sieltä lomalle äitimuorini hoiviin tämän viikonlopun ajaksi. "

Joo tervetuloo vaan. Kiva kun saadaan taas usko.vaisiakin taas tänne höperehtimään ja kurmootettavaksi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      228
      2045
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1778
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      57
      1299
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1175
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1018
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      964
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      960
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      925
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      812
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      804
    Aihe