Minä ja vain minä

heinosen-hessu

Olen ateistina sitä mieltä, että minä ja vain minä olen oikeassa. En hyväksy mitään auktoriteettia itseni yläpuolelle enkä sitä, että joku yrittää rajoittaa vapauttani valita erilaisten näkemysten välillä jollakin tavalla. Olen sitä mieltä, että minun oma näkemykseni siitä, mikä on luvallista ja kiellettyä, on ainoa oikea mittari, jolla minun tekemistäni ja mielipiteitäni tulee mitata. En ymmärrä sitä, miksi uskovaiset yrittävät rajoittaa minun ajatuksiani ja mielipiteitäni tuomitsella niitä, ikään kuin heidän omat ajatuksensa ja mielipiteensä olisivat moraalisesti korkeammalla tasolla kuin minun vastaavat.

31

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kullostaa ihan hienolta ajattelutavalta. Ei tulekkaan mitään laumojen johtajia hyväksyä ihmisen noin vain. Lukion psykologiassa opetettiin, että jokainen lauma valitsee itselleen kyllä johtajan, jota se sitten orjallisesti seuraa, mutta ihmistä koskee ehkä enemmän erilaisten roolien omaksuminen.

Itsekin opettelen parhaillaan elämistä täysin vapaana kaikista auktoriteeteista. Mutta olen havainnut, että se johtaa tilaan, jossa yritän valita kaikki vaihtoehdot enkä vain yhtä vaihtoehtoa. Yrittää ratkaista kaikkien ja kaikenlaisten ihmisten ja laumojen ongelmia. Ja vielä yrittää saada kaikki muut omalle puolelleen yms. Sekaantuu ehkä liikaa asioihin, jotka eivät itselle niin paljoa kuulu ja ottaa rooleja, joita ei kykene täysin viemään lävitse.

Elämä on nyt vasta mielekästä kun luopui auktoriteeteista. Ennen oli pelkkä hyväksikäytetty pelinappula ja vaikka nykyisinkin hyväksikäytetään niin ainakin tajuaa hyväksikäyttäjien pahuuden.
      Kaiken kaikkiaan elämä vaikka nyt on mielekästä ei silti kohoa monista rajoituksista kuten käytettävissä oleva rahamäärä johtuen aivan taivaaseen tai paratisiin asti.

• hpsvhaio

Hyi vittu millaisia idiootteja sitä ns. ihmisten joukossa on. En olisi uskonut, ellen olisi omin silmin nähnyt.

• hpsvhaio kirjoitti:

Hyi vittu millaisia idiootteja sitä ns. ihmisten joukossa on. En olisi uskonut, ellen olisi omin silmin nähnyt.

Kannattaisi vähän miettiä sitä, mitä kirjoittaa, ennen kuin painaa Lähetä-nappia. Meitä on kuule moneksi ja voi olla oman terveytesi kannalta parasta, että pysyttelet omissa porukoissasi, jos meidän seura pelottaa tai ahdistaa sinua.

• bfrbgfr
        hells-satan kirjoitti:

Kannattaisi vähän miettiä sitä, mitä kirjoittaa, ennen kuin painaa Lähetä-nappia. Meitä on kuule moneksi ja voi olla oman terveytesi kannalta parasta, että pysyttelet omissa porukoissasi, jos meidän seura pelottaa tai ahdistaa sinua.

Kaveri taisi vaan pysähtyä liian pitkäksi aikaa peilin eteen...

• aija.aijaa.jaa.ai.vai

Hah hah, aIasti oIi kirjoitettu isoIIa iillä. SÄ jäät vaan aina kiinni.

• Siinä voit samalla pohtia kumpi onkaan paljon hedelmällisempää nudismi vaiko teismi!

• Heinosen-hassu

Olen uskovaisena sitä mieltä, että minä ja vain minä uskossani olen oikeassa. En hyväksy mitään muita uskontoja tai näkemyksiä uskoni yläpuolelle enkä sitä, että joku yrittää rajoittaa vapauttani tuomita kaikkien muiden kaikki muut näkemykset. Olen sitä mieltä, että uskoni näkemykset siitä, mikä on luvallista ja kiellettyä, on ainoa oikea mittari, jolla kaikkien ihmisten tekemisiä ja mielipiteitä tulee mitata ja tuomita. En ymmärrä sitä, miksi vääräuskoiset, väärin uskovat ja ateistit yrittävät rajoittaa minun ajatuksiani ja mielipiteitäni tuomitsella niitä, ikään kuin heidän omat ajatuksensa ja mielipiteensä olisivat moraalisesti korkeammalla tasolla kuin minun mielikuvituskaverini kuvitteelliset määräykset.

• Jonakin päivänä myös sinun tulee kumartaa meitä helvetin saatanoita, mutta ole nyt rauhassa, sillä parodiasi kelpaa meille mainiosti. Emme toki naura sille, mutta vihamme tyyntyy lukiessamme vähemmän älykästä irvailua siitä, mitä inhoamme ja vihaamme yli kaiken. Se on: uskovaisuutta.

• KessuKeinonen
        hells-satan kirjoitti:

Jonakin päivänä myös sinun tulee kumartaa meitä helvetin saatanoita, mutta ole nyt rauhassa, sillä parodiasi kelpaa meille mainiosti. Emme toki naura sille, mutta vihamme tyyntyy lukiessamme vähemmän älykästä irvailua siitä, mitä inhoamme ja vihaamme yli kaiken. Se on: uskovaisuutta.

Vitun sivari siimahäntä, kutsunnan sut armeijaan, saatana. Siellä otetaan LAKKI PÄÄSTÄ ja rukoillaan, satanisti-ruipelot kanssa tai joutuu ottaan perunoita kouriin ja sitten niitä kuoriin.

• KessuKeinonen kirjoitti:

Vitun sivari siimahäntä, kutsunnan sut armeijaan, saatana. Siellä otetaan LAKKI PÄÄSTÄ ja rukoillaan, satanisti-ruipelot kanssa tai joutuu ottaan perunoita kouriin ja sitten niitä kuoriin.

Hyvähän se on sieltä nikin takaa huudella hävyttömyyksiä, mutta tulepa meidän helvetin saatanoiden kokoukseen sanomaan nuo sanat kasvoista kasvoihin, niin näet miten sitten käy. Vai etkö uskalla, pelkuri uskis kun olet?

Etkö tiedä edes sitä, että meidän herrallamme on paljon enemmän voimia kuin sinun partajeesuksellasi? Me teemme nimittäin täsmälleen sitä, mitä me itse tahdomme, mutta sinun pitää totella partajeesustasi ja totella häntä. Me tottelemme vain omia mielihalujamme olemme tämän maailman valtiaita ja kuninkaita. Ateistien kermaa.

• KessuKeinonen kirjoitti:

Ennemmin kuorin perunoita kuin piikkalen varusteitani. Kumpi auttaakaan selviytymisessä? Voiko niitä varusteita kenties syödä?!

• alfa123om

Niin ihmisen usko voittaa ALIENEIDEN ja muiden hörhöjen uskon TOTUUDELLISUUDESSA mennen tullen. Mutta kun noilla ALIENEILLA on voimaa tavaton määrä ja ihmekykyjä niin ne kykenevät armahtamaan ihmisten tuomitsemia paatuneita rikollisia ja saamaan nämä puolelleen.

Näin ne saavat vallan ja hallinnon huolimatta sinun totuudellisuudestasi. Seuraavat 2000 vuotta tulee olemaan Krishnan ja Intian pahaa hallintoa ja sen jälkeen Saatana voittaa Krishnan ja perustaa oman hallintonsa.

Nuo eivät tunne totuutta tai tiedä siitä mitään, mutta ne aina armahtavat jokaisen rikollisen, josta voisi olla heille hyötyä ja näin saavat kerättyä joukkoihinsa suuren määrän pahiksia.

• alfa123om kirjoitti:

Niin ihmisen usko voittaa ALIENEIDEN ja muiden hörhöjen uskon TOTUUDELLISUUDESSA mennen tullen. Mutta kun noilla ALIENEILLA on voimaa tavaton määrä ja ihmekykyjä niin ne kykenevät armahtamaan ihmisten tuomitsemia paatuneita rikollisia ja saamaan nämä puolelleen.

Näin ne saavat vallan ja hallinnon huolimatta sinun totuudellisuudestasi. Seuraavat 2000 vuotta tulee olemaan Krishnan ja Intian pahaa hallintoa ja sen jälkeen Saatana voittaa Krishnan ja perustaa oman hallintonsa.

Nuo eivät tunne totuutta tai tiedä siitä mitään, mutta ne aina armahtavat jokaisen rikollisen, josta voisi olla heille hyötyä ja näin saavat kerättyä joukkoihinsa suuren määrän pahiksia.

Olet päässyt osittain salaisuutemme jäljille. Me olemme todellakin pimeydessä hallitsevia demoneita ja meitä on monta. Me olemme saaneet kohta koko maan väen puolellemme ja iskemme kun aika on kypsä. Voi silloin ihmisparkoja, sillä me syömme ja tuhoamme ne, joista ei mitään hyötyä ole, mutta loput me orjuutamme valtamme alle. Ihanaa.

• Juuri niin; näytät tuntevan RAMAJANA eeppoksen täysin. Siinä todella kerrotaan kuinka saatana omassa valtakunnassa LANKASSA orjuutta ja jopa syö ihmisten ruumiita. Minä vuoksi se tapahtuu? Antavatko ihmiset itsensä tahallaan Saatanan syötäviksi, jotta vapautuisivat ilkeän Krishnan valtakunnasta ja hallinnosta?

• KovaTuuliTaas

Onhan tuossa kirjoitustyylissä paljon ateistista sanomaa, mutta ehkä etunoja on hieman liian
      syvä ja aggressiivinen, jos sitä käytettäisiin periaatteessa käännytyksenä tai ´hoitona´, , missä uhri muuttuu itse narsistiksi niin ei se taida toimia ateistien kohdalla, Ei pintaa syvemmälle kuitenkaan
      päästä, eikä siitä tule mielihyvää. Paremminkin ateisti ahdistuu ja tulee juuttunut stuck-tunnelma. Pitäisi puhua avaten omilla vahvuuksilla ja ´äänellä minkä kuulet, sanoilla minkä ymmärrät´, Jumalan tuntemuksen äänellä, olipa se persoonaton tai persoonaton Jumala. Ei sitä tarvitse heittää raamatulla pamautella korville, koska asiat on pirun yksinkertaisia loppumetreillä...

• Meillä helvetin saatanoilla olisi sinulle muutama sana sanottavana ja mikäli olet naaras, niin muutakin käyttöä sinulle löytyy. Otapa yhteyttä ja treffaillaan: pidä perse rasvattuna.

• GilleGakkulni

Hah hah, tyyppi kirjotti taas IuonnoIIista kolmella i-kirjaimeIIa. Etkö sä ikinä opi?

• Huono provo.

Vankilat ovat tupaten täynnä jumalharhaisia.

• tuulipahenee

kristillisiä vankiloita on paljon, täynnä jumalharhaisia

isoine kaapuineen vievät sellitilaa ja talvehtivat

ja ateistit vartijoina. ???

• tuulipahenee

uvat ja kotitonttuja kurmotetaan kovalla kädellä.

• one-of-us-cannot-be

Heh heh, uskovainen trolli jäi jälleen kerran kiinni trollauksetaan. Mikähän siinä on, että uskovaisilla on niin paha olla, että pitää tuollaista kirjoittaa

• Trolli69

Olen uskovaisena sitä mieltä, että jumala ja minun käsitykseni jumalastani on aina oikeasssa. En hyväksy mitään muuta mielipidettä enkä sitä, että joku yrittää rajoittaa vapauttani rajoittaa toisten vapauksia. Olen sitä mieltä, että minun oma näkemykseni jumalasta, mikä on luvallista ja kiellettyä, on ainoa oikea mittari, jolla kaikkien muidenkin tekemisiä ja mielipiteitä tulee mitata. En ymmärrä sitä, miksi väärin uskovat yrittävät rajoittaa minun ajatuksiani ja mielipiteitäni tuomitsella niitä, ikään kuin heidän omat ajatuksensa ja mielipiteensä olisivat moraalisesti korkeammalla tasolla kuin minun käsitykseni minun jumalastani.

• eiainakaanateisti

Oikeaa puhetta. Ateistit eivät uskalla edes ajatella että maailmakaikkeudessa jylläävät kovemmat voimat joihin he eivät voi vaikuttaa. Ei mihin maailmanaikaan syntyvät, syntyvätkö kumpana sukupuolena ja mihin maailmankolkkaan syntyvät. Eivätkä voi valita sitäkään kuolevatko he nuorina vai vanhoina? Muutamia elämäntapasairauksia lukuun ottamatta.

• jumalankänsällä

erosin kirkosta.
      en sen takia että olisin halunnut.
      sen takia ettei enää ole rahaa laittaa moiseen.

olen Agnostinen anti-teisti.

lukekaa raamattu ja miettikää mitä se pitää sisällään.
      onko se että kuulun kirkkoon, pelkkä kerho?

kyllä minäkin maksan, jos saan rahalleni vastinetta.

en tuntenut saavani... ja tunsin maksaneeni jo tarpeeksi.

• En ole lukenut raamattua ja silti olen ateisti, vaikka sitä koitettiin riparilla ja peruskoulun uskonnon tunneilla tavata -mielestäni jo liikaa. Se on kummallinen väite uskovilta mitä olen kuullut, että mun pitäisi lukea ensin raamattu, jotta voisin olla ateisti tai ottaa asioihin kantaa. Miksi he ovat eronneet kirkosta ja silti ottavat kantaa ev.lut.-kirkon toimintaan esimerkiksi ettei siellä pidä homoseksuaalit vihitä avioliittoon. Sitä en käsitä. Avioliitto on kumminkin tullut ennen kuin kristinuskoa oltiin keksittykään, joten ev.lut. -kirkon papeilta pitäisi ottaa vihkimisoikeudet pois. Sitä pitäisi uskovaisenkin mennä maistraatissa naimisiin. Miten mahtaisi suu kääntyä? Se taitaisi olla heistä taas sitä kristinuskoisten vainoomista, vaikka hehän eivät ole itse koskaan vainonneet ketään, paitsi just viimeksi homoseksuaalisten keskenäistä oikeutta avioliittoon ja naisten oikeutta aborttiin (ja varmaan muutakin naisten oikeutta ja vapauksia, paitsi olemista aviomiehensä hellan ja nyrkin välissä, mutta sitä ei vaan viitsitty tällä kertaa kieltää suoraan) .

Oisko kumminkin nyt niin että mä satun tietämään miten uskontoa käytetään vallan välineenä. Kristittykään ei tunne omaa uskontonsa historiaa. Yksikään kristinuskoinen ole koskaan mestannut muita ihmisiä. Kieltävät lähetysretkien todellisen merkityksen, jossa ei yhtäkään ihmistä tapettu. Eivät ymmärrä, että ne pyhät henrikit ja pyhät erikit tulivat tänne Suomen maalle alinomaan tappamaan ihmisiä eikä vain tyrkyttämään kristinuskoa. Sotajoukot tulivat varmistamaan mestaamiset. Raamatun kirjassahan ei tästä mitään tietenkään lue, paitsi vain se että kielletään tappamasta ihmisiä, mutta kuinkas ollakaan miten kristityltä on vaikea tajuta sitä että oma uskonto on aluksi syntynyt Suomeen että monia ihmisiä on kidutettu ja monet ihmiset ovat menettäneet hengensä kristinuskon takia. Edelleenkin kristitty sanoo marttyyrina kuinka heitä onkaan vainottu vaikka se on todellakin ollut iät ja ajat täysin päinvastoin....kristityt ovat kiduttaneet, tappaneet ja vainonneet muita ihmisiä.

Nykyisin eräiden lapsien vanhemmatkin tappavat lapsiaan kun kuulemma joku jumala käski! Sitten kaikki kristityt kuorossa sanovat että ne olivat vääräoppisia vaikka kaikki sen nyt tietää ettei ne ollut vääräoppisia vaan se kuuluu kristinuskoon!

Kristitty on kuin päämnisteri Sipilä, joka kieltää kaiken noin 10 todistajan läsnäollessakin, mutta silti kaiken paskan Suomelle tuonut. Valheella on lyhyet jäljet. En ymmärrä miksi pitää valehdella. Ei se ainakaan ole oman etujen tavoittelua tai ainakin niin luulisi!

• Osaatko.hävetä

Uskontojen moraalista osoittaa kaiken oleellisen se, että uskovan mielestä paras tapa puolustaa uskoaan on valehtelu.

Valehtelemalla ei puolusteta totuutta.

• Uskovaiset eivät tunnetusti osaa puhua totuutta ja vastaavasti ateistit eivät osaa valehdella tai vääristää totuutta millään tavalla. Koska uskonnot ovat pelkästään pahasta ja uskovaiset ovat päästään sairaita, pitäisi heidät passittaa pakkolähetteellä mielisairaalaan ja jos eivät sielläkään parane hulluudestaan, niin kylmäksi vaan, jotta vapaudumme kaikesta pahasta eikä kukaan enää tee vahinkoa toiselle ihmiselle. Jos kaikki olisivat ateisteja, niin tämä utopia toteutuisi, mutta niin kauan kuin on olemassa uskovaisia, ei pahuus poistu maailmasta ja vahingon aiheuttaminen jatkuu. Vain Pentti Linkoilan kaltaiset suuret ajattelijat ja ateistiset kirkon jäsenet saavat jäädä eloon, mutta muut pitäisi armotta tappaa, jotta saavutamme täydellisen hyvän ja onnellisen maailman.

• a-true-friendly-atheist kirjoitti:

Uskovaiset eivät tunnetusti osaa puhua totuutta ja vastaavasti ateistit eivät osaa valehdella tai vääristää totuutta millään tavalla. Koska uskonnot ovat pelkästään pahasta ja uskovaiset ovat päästään sairaita, pitäisi heidät passittaa pakkolähetteellä mielisairaalaan ja jos eivät sielläkään parane hulluudestaan, niin kylmäksi vaan, jotta vapaudumme kaikesta pahasta eikä kukaan enää tee vahinkoa toiselle ihmiselle. Jos kaikki olisivat ateisteja, niin tämä utopia toteutuisi, mutta niin kauan kuin on olemassa uskovaisia, ei pahuus poistu maailmasta ja vahingon aiheuttaminen jatkuu. Vain Pentti Linkoilan kaltaiset suuret ajattelijat ja ateistiset kirkon jäsenet saavat jäädä eloon, mutta muut pitäisi armotta tappaa, jotta saavutamme täydellisen hyvän ja onnellisen maailman.

Minulla tuli kakka housuun, kun kävin hakemassa lisää kaljaa ja se harmittaa minua niin paljon, että tulee kirjoiteltua kaikenlaista sontaa. Olen oikeasti surkuteltava hihhuli-krissukka ja .

• Osaatko.hävetä
        a-true-friendIy-atheist kirjoitti:

Minulla tuli kakka housuun, kun kävin hakemassa lisää kaljaa ja se harmittaa minua niin paljon, että tulee kirjoiteltua kaikenlaista sontaa. Olen oikeasti surkuteltava hihhuli-krissukka ja .

Kiitos kun vahvistit kokemukseni valehtelevista uskovaisista.

• Osaatko.hävetä kirjoitti:

Kiitos kun vahvistit kokemukseni valehtelevista uskovaisista.

Uskovaiset ovat kieltämättä valehtelevia ja epärehellisiä, mutta onneksi me ateistit emme kykene puhumaan valhetta tai vääristelemään totuutta millään tavalla. Sen on synnyinlahja meille.

Mitä tuohon kakka- ja kaljaviestiin tulee, niin minä en kirjoittanut sitä vaan sen teki nimimerkki poieemikko (pieni-l kirjain on korvattu isolla i-kirjaimella) tai joku muu hänen tavallaan käyttäytyvä uskovainen trolli. Hän käyttää mm. nimimerkkiä a-true-friendiy-atheist, jossa iso i-kirjain on korvannut oman nikkini pienen l-kirjaimen. Nikki näyttää siten ulkoisesti samalta kuin oma nikkini, mutta on kuitenkin eri.

• Luomisen_tuskaaaaa

Lue tuoreimmat uutiset ja profetiat vanhasta testamentista.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      228
      2035
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1768
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      57
      1289
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1165
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1018
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      964
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      960
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      925
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      812
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      804
    Aihe