Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

9

1. Unohdin+sanoa+sen,+että+rakas+vaimoni+kuoli+pitkällisen+sairauden+ja+minun+palvelemiseni+seurauksena+sinä+aikana,+kun+sekoittelin+itselleni+Gibsoneita+ja+Vodkamartineita.+Mutta+se+ei+haittaa,+koska+pistin+hänet+lihoiksi+ja+mutustelen+kiljun+kera.+On+se+parempaa+kuin+elävät+madot+HK:n+sinisen+pakkauksessa+ja+suurimman+osan+voin+pakastaa,+niin+että+syön+sen+myöhemmin.+Ai+niin+-+unohdin+sen,+että+vaimoni+on+pelkkä+mielikuvitukseni+tuote,+joten+en+voi+syödä+häntä.+Voin+silti+juoda+Gibsoneita+ja+Vodkamartineja+tai+kuvitella+juomani+kiljun+edustavan+niitä+jaloja+alkoholiannoksia.+Kun+kilju+loppuu,+niin+alan+syödä+sieniä.+Aloitan+varpaideni+välissä+olevasta+sienikasvustosta+ja+höystän+sitä+nautintoa+raapimalla+haarojeni+väliä,+minkä+jälkeen+nuolen+sormeni+ja+teen+hyvää+itselleni.+Kunpa+olisinkin+koulupudokas+amispoika,+mutta+koska+olen+tällainen+korkeastikoulutettu+mielisairas+puolimatkan+alkoholisti,+niin+en+pysty+tämän+paremaan.+Terveisin+Mikkelin+Pollee+Katulähetyksen+asuinyksiköstä
  2. Rikoin+ehdonalaismääräyksiä+vastaan+ja+joudun+huomenna+takaisin+vankimielisairaalaan.+Olen+syvästi+pahoillani+kaikesta+pahasta,+jota+olen+aiheuttanut+kristityille+ystävilleni:+äitimuori,+vaimo,+Amerikan+vävypoika,+tyttäreni,+monet+poikani+ja+koirani,+jota+luulin+hetken+aikaa+kissaksi.+Lupaan+kirjoittaa+teille+niin+usein+kuin+se+on+vankilasta+käsin+mahdollista.+Pitäkää+minua+rakkaassa+muistossa+ja+rukoilkaa+puolestani!+SVA:n+ainoan+kaikkivaltiaan+ja+hyvän+nimeen,+aamen!+P.S.+Olen+ihan+oikeasti+nimimerkki+ei-kirj+ja+te+tunnistatte+minut+siitä+hienostuneesta+tyylistä+ja+virheettömästä+tai+lähes+virheettömästä+kieliasusta+viesteissäni.+Miten+joku+muu+osaisi+kirjoittaa+virheetöntä+tai+lähes+virheetöntä+suomenkieltä+ja+osoittaisi+olevansa+yhtä+sivistynyt+ja+älykäs+kuin+minä+olen?+Jos+pelkästään+se,+että+kehun+itseäni+älykkääksi+todistaa+siitä,+että+en+voi+olla+ei-kirj+nimimerkkiä+plagioiva+ateistinen+paskaläjä,+joka+on+inhottava+niljake+ja+nikkivoro.+Tai+sitten+olen+hän,+koska+minulla+on+tapana+todistaa+implisiittisesti+se,+että+olen+muita+paljon+älykkäämpi+ja+oppineempi+-+siitä+on+todistuksena+se,+että+käyn+yliopistossa+keräämässä+tyhjiä+pulloja+ja+piikittämässä+itseäni+suonensisäisillä+huumeilla+ja+siivoan+siellä+ammatikseni.+Kuuntelen+sitä+paitsi+parhaillaan+Simply+Redin+kappaletta+You+make+me+feel+brand+new,+mikä+todistaa+siitä,+että+Jumala+on+varmasti+olemassa,+joten+olen+varmasti+nimimerkki+ei-kirj.+Kuka+idiootti+voisi+kuvitella+sellaista,+että+joku+pahantahtoinen+ateisti+viitsisi+seurata+kyseistä+neroa+viikkokausia+voidakseen+kirjoittaa+tällaista+"sisäpiiritietoa"+sisältävää+tekstiä+hänestä+(siis+minusta+itsestäni).+Olette+todella+tyhmiä,+jos+ette+tunnista+minua+ei-kirj+nimimerkiksi+ja+todisteena+siitä+esitän+sen,+että+ei-kirj/poleemikko+ei+ole+koskaan+vastannut+viesteihini.+Sen+sijaan+hän+on+vastannut+nimimerkki+poieemikon+viesteihin.+Jos+olisin+joku+muu+kuin+ei-kirj/poleemikko+itse,+niin+olisin+vastannut+tämän+nimimerkin+viesteihin+niillä+nimimerkeillä.+Olipa+niin+tai+näin+(tämäkin+on+poleemikon+lempisanonta),+niin+olen+varmasti+nimimerkki+ei-kirj+alter+ego+tai+hänen+sivupersoonansa,+joten+sitä+asiaa+ei+ole+enää+syytä+lainkaan+epäillä.+Sääliä+en+tarvitse,+sillä+minulla+ei+ole+moraalia+sen+jälkeen,+kun+käännyin+ateistiksi+vuonna+2009...+eiku+vuonna...+mikä+se+vuosi+olikaan?+Terveisin+Mikkelin+Pollee