Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Sid
profiilit
Sid
Sid
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
33
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+anna+kovin+hyvää+käsitystä+kretujen+jumalasta+jos+kretut+ovat+jumalansa+kuvia.
07.12.2018 20:32
Heittäydyt+siis+mitään+ymmärtämättömäksi+idiootiksi?+Lienee+sinulle+helppoa.
Grand+Canyonin+kaivertumiseen+menisi+siis+ainakin+se+673000+km²+x+32+km+vettä.+Kaikki+tämä+sinun+mukaan+yhdessä+järvessä.
29.11.2018 22:17
Taisit+reputtaa+jo+pyhäkoulussa.
673000+km²+alueen+päällä+32+km+vettä.+Päättele+itse.
Lisäksi+Grand+Canyonin+seinämistä+on+luettavissa+niin+ne+vuosimiljardit+mitä+kanjonin+kallioperän+syntymiseen+meni,+kuin+ne+vuosimiljoonat+mitä+sen+kovertumiseen+kului+aikaa.+Siinä+on+sinulle+todisteet+jotka+eivät+Raamattua+heiluttelemalla+ja+seuroilla+sätkimällä+muuksi+muutu.+Ei+vaikka+kuinka+uskotuttaisi.
29.11.2018 20:20
Osaat+varmaan+kertoa+paljonko+vettä+tarvitaan+siirtämään+4.12x10^12+m³+eli+Grand+Canyonin+tilavuuden+verran+maata+1000+km+Grand+Canyonista+merelle?
Colorado-joen+valuma-alue+637000+km².+Jos+200+m³+vettä+riittäisi+siirtämään+yhden+kuution+maata+tuon+matkan,+niin+sateeksi+tulee+n.+32+km/päivä+40+päivän+ajan.+Melkoista+satamista.+Siinä+ei+puhuta+mistään+milleistä/tunti+sateesta.+Eikä+se+200+m³+/+siirretty+m³+riitä+mihinkään,+mutta+Nooan+tulvan+synnyttämän+Grand+Canyonin+väitteen+naurettavuuden+mittasuhteet+tulee+kyllä+selkeästi+ilmi.
29.11.2018 18:34
Sinun+tunnistamiskyvyillä+ei+taida+löytyä+edes+omaa+persettä.
Pidät+solvaamisena+sitä+että+vastaan+sinun+solvauksiisi.+
Netissä+henkilöön+kiinni+käyminen+ei+ole+edes+mahdollista.+
Osoita+mitä+olen+valehdellut+tai+olet+itse+valehtelija.+Itse+asiassa,+koska+tiedän+etten+ole+valehdellut+niin+tiedän+siitä+että+sinä+olet+valehtelija.+Eikö+sinua+huoleta+että+taivaspaikkapistesaldosi+pienenee+kun+valehtelet?+Oletko+varma+ettei+jumalasi+kurtista+kulmiaan+sinulle?
Eikä+kenenkään+tarvitse+tehdä+sinusta+hihhulia+koska+olet+jo+sellainen.
25.11.2018 15:57
Äänestämättömyytesi+ihmetyttää.+Yleensä+teidän+piireissä+ilmoitetaan+jo+hyvissä+ajoin+ennen+vaaleja+ketä+äänestämällä+oma+taivaspaikkapistesaldo+karttuu.
25.11.2018 13:22
Suomalaisille+perskristityille+sielunvihollisen+nimi+onkin+nykyään+homo-atte-evokki-suvakki-viher-vassari.+Eikö+se+olisi+helpompaa+sanoa+vaan+perinteisiin+tyyliin+suoraan+Saatana?
Näiden+perskristittyjen+asenne+politiikkaan+on+lähinnä+naurettava.++Aina+kun+joku+on+eri+mieltä+heidän+kanssaan+heilahtaa+"viher-vassari"-leimakirves.+Silti+he+eivät+edes+tiedä+mitä+asioita+vihreät+ja+vasemmisto+oikeasti+ajavat.+Minä+sentään+tiedän+sen,+päinvastoin++kuin+nämä+perskristityt+jotka+luulevat+tietävänsä.+En+ole+läheskään+samaa+mieltä+demarien+ja+vihreiden+kanssa+politiikasta++mutta+vielä+vähemmän+olen+samaa+mieltä+näiden+perskristittyjen+kanssa.+Heistä+ei+ole+muuhun+syytämään+populistista+roskaansa+höystettynä+uskostaan+kumpuavilla+päättömyyksillä.+Ja+heidän+kykynsä+nähdä+ja+ymmärtää+syy/seurausyhteyksiä+on+4-5+-vuotiaan+lapsen+tasolla.
25.11.2018 13:11
Viimeksi+äänestin+kokkareita,+näillä+näkymin+seuraavissa+vaaleissa+ääneni+menee+sveduille.+Paino+on+enemmän+henkilöissä+kuin+puolueissa.+Entäs+itselläsi?++Kumman+käsinukke+olet?
25.11.2018 12:51
Jos+olet+eri+mieltä+niin+kerro+toki+mistä+asioista+ja+perustele+miksi.
Kumpaakaan+puoluetta+en+koskaan+äänestänyt+joten+arvauksesi+meni+metsään.+Minä+taas+puolestani+arvaan+että+olet+joko+Niikon+tai+Huhtasaaren+puhuva+käsinukke.
25.11.2018 12:15
Persuihin+on+pesiytymässä+ne+hihhulit+joiden+mielestä+nykyinen+KD+edustaa+liian+liberaalia+linjaa.+Siellä+on+jo+oma+perskristittyjen+ryhmä+Niikkoineen.
Monet+muslimimaat+edustavat+ääriuskonnollisuutta+jossa+yksinvaltiaat+ja+diktaattorit+pitävät+vallastaan+kiinni+kiihkeän+uskonnollisen+johtajiston+myötävaikutuksella.+Jos+sinne+haluaa+muutosta+nykyisen+menoon+ei+se+ainakaan+onnistu+tarjoamalla+toista+uskontoa+nykyisen+tilalle.+Varsinkaan+kun+pääsääntöisesti+tarjoajana+ovat+lähinnä+ääriuskovaista+versiota+kristinuskosta+edustavat+hihhulit.
Muutosta++demokratiaan+ja+ihmisoikeuksien+kunnioittamiseen+on+saatavissa+aikaan+ainoastaan+ajan,+diplomatian+ja+politiikan+keinoin.+Eikä+yhteenkään+diplomatian+ja+politiikan+kysymykseen+ole+vastauksena+tai+ratkaisuna+Jeesus.
25.11.2018 11:56
"Mitä+siintä+järestäkään+on+hyötyä,+mikäli+sitä+ei+osaa+käyttää+oikein+ja+oikeissa+tilanteissa.+"
Sinulla+ei+oman+järjen+käytöstä+ole+omakohtaisia+kokemuksia.
24.11.2018 16:09
Kysyit+mielipidettä+niistä,+et+mitä+ne+ovat.
24.11.2018 15:41
Olet+ilmeisesti+perehtynyt+Australian+aboriginaalien+moraali-+ja+oikeuskäsityksiin.+Voisitko+kertoa+niistä+meille+muillekin?
23.11.2018 18:00
2 / 2